Tak som tu opat a potrebujem vasu pomoc.
Svokor ma problemy so stratou vykonu. Za studena auto taha, sprava sa uplne normalne.
Po zahriati sa znicoho nic prejavi strata vykonu a to az taka, ze je problem sa normalne pohnut z krizovatky.
Motor sa sprava ako tak normalne, sice sa mu moc nechce do otacok, ale nakoniec ide.
No auto ani pri vysokych otackach nema vykon. Spotreba je tiez nejaka mala, pri 3500ot pise okamzitu 8 litrov (u mna aj 15-20 litrov)
Nepomohlo ani prebehnut sa po dialnici pri 2500ot a vypalit DPF, (otazne je, ci sa vypalil, alebo sa SW vykaslal na to) no suvislych 100km by mu hadam malo stacit.
V pondelok ide na nutene vypalenie filtra pevnych castic, no ak by vam napadlo, cim by to mohlo byt, budem vdacny za kazdu radu.
Cez vikend chcem este skontrolovat EGR ventil, nakolko som mal podobne problemy na inom aute, tam ked sa nedovieral EGr ventil, tak to netahalo, ale zasa to dymilo ako traktor. Tu sa ic take nedeje, jedine ze by tie sadze ostavali v DPF a este viac ho ucpavali.
Odstranenie DPF prichadza do uvahy, az ked by bolo nutne ho menit za novy, co je oproti vykuchaniu dost draha zalezitost.
Vopred vdaka.
S80 II D5 DPF - strata výkonu
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 431
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Petržalka
- Vůz: S80II C30
- Bydliště: Bratislava
#1 S80 II D5 DPF - strata výkonu
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;~~~~~~~~~~~~
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;~~~~~~~~~~~~
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 431
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Petržalka
- Vůz: S80II C30
- Bydliště: Bratislava
#2 S80 II D5 DPF - strata výkonu
Len pre uplnost doplnim, v servise diagnostikovali vadny EGR ventil. Novy cca 500,-Eur.
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;~~~~~~~~~~~~
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;~~~~~~~~~~~~
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 399
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: V70II D5 02
- Bydliště: Bratislava
#3 S80 II D5 DPF - strata výkonu
aky servis ? TOP auto ?
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 431
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Petržalka
- Vůz: S80II C30
- Bydliště: Bratislava
#4 S80 II D5 DPF - strata výkonu
Nie TOP Auto. Ten druhy autorizovany v BA (nebudem menovat). Ochotne to zdiagnostikovali a dokonca skusili vymenu z ineho auta, ci je to ozaj EGR.
So servisom max spokojnost, skvely pristup, ochota.
Ceny ND su ina kategoria, ale za to uz servis nemoze. Aj na Renault po mne chceli za EGRko skoro 380,- Eur, takze cena myslim v ramci znacky zodpoveda.
So servisom max spokojnost, skvely pristup, ochota.
Ceny ND su ina kategoria, ale za to uz servis nemoze. Aj na Renault po mne chceli za EGRko skoro 380,- Eur, takze cena myslim v ramci znacky zodpoveda.
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;~~~~~~~~~~~~
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;~~~~~~~~~~~~
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 399
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: V70II D5 02
- Bydliště: Bratislava
#5 S80 II D5 DPF - strata výkonu
ten v petrzke je ok , ale opat plati , ze v autorizakoch diely len menia a pri premii ako volvo sa ocakava , ze 500 eur je nic
ake ma auto jazdne rezimy ? mesto/okresky/dialnice ? ak tam je vela mesta , tak budu vsetky vnutornosti zanesene sadzami (DPF na odpis) a mozno by pomohlo dokladne vycistenie alebo dekarbonizacia . ak sa ale fakt pokazil egr , tak vymena je jedina moznost , je tam ale strasne vela suciastok , ktore mozu sposobovat podobne problemy a niesu lacne .
ake ma auto jazdne rezimy ? mesto/okresky/dialnice ? ak tam je vela mesta , tak budu vsetky vnutornosti zanesene sadzami (DPF na odpis) a mozno by pomohlo dokladne vycistenie alebo dekarbonizacia . ak sa ale fakt pokazil egr , tak vymena je jedina moznost , je tam ale strasne vela suciastok , ktore mozu sposobovat podobne problemy a niesu lacne .
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 431
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Petržalka
- Vůz: S80II C30
- Bydliště: Bratislava
#6 S80 II D5 DPF - strata výkonu
Dakujem za diagnostiku na dialku.
Ano, ako pises, je tam toho strasne vela, co sa mohlo pokazit. Kazdopadne diagnostika ukazala DPF ako funkcny s obahom sadzi menej ako 18g (asi preto, ze to rano malo streku 100km po dialnici).
Jazdne rezimy su zalostne, ratam tak 2x4km denne po meste. Inak nic, ojedinele okreska, ale teraz uz ani to nie.
Mam aj vypis chyb, kde je jasne oznaceny EGR Valve za hlavneho vinnika.
Kazdopadne sa pripadnej vymene asi nevyhnem, ale to mozem riesit az neskor, vsetko je otazkou penazi, hlavne ked to neplatim ja. Ale to uz je ina story.
Kazdopadne este raz diky, cenim si kazdu radu, lebo predsa, viac hlav, viac vie.
Ano, ako pises, je tam toho strasne vela, co sa mohlo pokazit. Kazdopadne diagnostika ukazala DPF ako funkcny s obahom sadzi menej ako 18g (asi preto, ze to rano malo streku 100km po dialnici).
Jazdne rezimy su zalostne, ratam tak 2x4km denne po meste. Inak nic, ojedinele okreska, ale teraz uz ani to nie.
Mam aj vypis chyb, kde je jasne oznaceny EGR Valve za hlavneho vinnika.
Kazdopadne sa pripadnej vymene asi nevyhnem, ale to mozem riesit az neskor, vsetko je otazkou penazi, hlavne ked to neplatim ja. Ale to uz je ina story.
Kazdopadne este raz diky, cenim si kazdu radu, lebo predsa, viac hlav, viac vie.
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;~~~~~~~~~~~~
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;~~~~~~~~~~~~
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 431
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Petržalka
- Vůz: S80II C30
- Bydliště: Bratislava
#7 S80 II D5 DPF - strata výkonu
Maly update pre tych, korych by to mohlo v buducnosti zaujimat.
Po rozobrati a vycisteni je jasne, ze je v haji mala prevodovka od nemeckej firmy IMS Gear http://www.imsgear.com/
Jej vymena je zrejme nerealna, nakolko su tam dve navarene casti, ktore brania jej demontazi. (to by v tom musel byt cert, aby som to nerozobral)
Predpokladam, ze k poskodeniu doslo zapecenim sadzi v sacom potrubi v okoli EGR ventilu. Pri naslednej emisnej kontrole, kedy sa motor testuje az po obmedzovac, v snahe dovriet ventil uplne doslo k olamaniu zubov plastovych koliecok.
Takze ponaucenie co z toho plynie, cistit EGR, alebo odkladat do prasiatka na nahradne diely, kazdy podla svojho uvazenia.
Len doplnim, ze nanosy zmesi sadzi a oleja boli asi v hrubke 6mm po stenach potrubia.
Po rozobrati a vycisteni je jasne, ze je v haji mala prevodovka od nemeckej firmy IMS Gear http://www.imsgear.com/
Jej vymena je zrejme nerealna, nakolko su tam dve navarene casti, ktore brania jej demontazi. (to by v tom musel byt cert, aby som to nerozobral)
Predpokladam, ze k poskodeniu doslo zapecenim sadzi v sacom potrubi v okoli EGR ventilu. Pri naslednej emisnej kontrole, kedy sa motor testuje az po obmedzovac, v snahe dovriet ventil uplne doslo k olamaniu zubov plastovych koliecok.
Takze ponaucenie co z toho plynie, cistit EGR, alebo odkladat do prasiatka na nahradne diely, kazdy podla svojho uvazenia.
Len doplnim, ze nanosy zmesi sadzi a oleja boli asi v hrubke 6mm po stenach potrubia.
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;~~~~~~~~~~~~
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;~~~~~~~~~~~~
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3 Odpovědi
- 832 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od vrzi
-
- 7 Odpovědi
- 537 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od roman2211
-
- 24 Odpovědi
- 1749 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od motorpower
-
- 12 Odpovědi
- 1737 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kwiko