nejede ventilátor
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#26 nejede ventilátor
HOTOVO. nakonec jsem spojku vyndal.
chyba byla použití měkkých šroubů na stažení spojky
nakonec jsem urval ještě druhej, naštěstí třetí šroub šel ven a místo něho šel pevnostní. postupně jsem utahoval a z druhý strany lehce ťukal až se to povedlo.
Bohužel jsem nefotil, byl jsem v takovym psychu, že to ani nešlo.
Odebral jsem jednu slaboučkou podložku a zůstala tam jedna tlustá. Očistil od rzi a zpátky našrouboval.
No a když jsem chtěl nastartovat, zjistil jsem, že jsem nechal celou noc klíč v zámku v poloze I, takže baterka totálně vymlácená, takže ještě na kabelech trochu nabít a zajet pro nabíječku....no veselej příběh.
Teď je otázka, jestli moje úsilí vůbec k něčemu bude....
chyba byla použití měkkých šroubů na stažení spojky
nakonec jsem urval ještě druhej, naštěstí třetí šroub šel ven a místo něho šel pevnostní. postupně jsem utahoval a z druhý strany lehce ťukal až se to povedlo.
Bohužel jsem nefotil, byl jsem v takovym psychu, že to ani nešlo.
Odebral jsem jednu slaboučkou podložku a zůstala tam jedna tlustá. Očistil od rzi a zpátky našrouboval.
No a když jsem chtěl nastartovat, zjistil jsem, že jsem nechal celou noc klíč v zámku v poloze I, takže baterka totálně vymlácená, takže ještě na kabelech trochu nabít a zajet pro nabíječku....no veselej příběh.
Teď je otázka, jestli moje úsilí vůbec k něčemu bude....
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#27 nejede ventilátor
musím říct, že bez táty bych to nedal. Ty roky zkušeností jsou fakt znát. Tímto mu děkuju.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1623
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#28 nejede ventilátor
takze EM spojka na kompresore? aky problem je sa k nej dostat? kde je? skusil by som tu svoju aspon preventivne zostelovat.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#29 nejede ventilátor
tak motory máme podobný myslim. když čučíš do motoru. tak je to vlevo uplně dole. je tam řemen. místa nic moc. nevím jak to popsat no. prostě si pust klimu a čuč do motoru, kde se spíná.
u mě tam jsou tři díry na šrouby, který postupně utahuješ (nejdřív však odšoubovat centrální šroub) no a jedeš jakoby stahovák, takže postupně utahuješ. Někde si sežeň klíč s ráčnou (nemyslim ráčnu, co máš v gola sadě, ale klasickej klíč. co má ráčnu - očko) jinak se nechytáš, nebo aspon já se nechytal. kdyby něco. tak mi můžeš zavolat na skype třeba t.myslivec
u mě tam jsou tři díry na šrouby, který postupně utahuješ (nejdřív však odšoubovat centrální šroub) no a jedeš jakoby stahovák, takže postupně utahuješ. Někde si sežeň klíč s ráčnou (nemyslim ráčnu, co máš v gola sadě, ale klasickej klíč. co má ráčnu - očko) jinak se nechytáš, nebo aspon já se nechytal. kdyby něco. tak mi můžeš zavolat na skype třeba t.myslivec
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1623
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#30 nejede ventilátor
jo, tak kompresor som nasiel uz davno ale neviem kde tam je ta vec co treba dotiahnut.hayney píše:tak motory máme podobný myslim. když čučíš do motoru. tak je to vlevo uplně dole. je tam řemen. místa nic moc. nevím jak to popsat no. prostě si pust klimu a čuč do motoru, kde se spíná.
u mě tam jsou tři díry na šrouby, který postupně utahuješ (nejdřív však odšoubovat centrální šroub) no a jedeš jakoby stahovák, takže postupně utahuješ. Někde si sežeň klíč s ráčnou (nemyslim ráčnu, co máš v gola sadě, ale klasickej klíč. co má ráčnu - očko) jinak se nechytáš, nebo aspon já se nechytal. kdyby něco. tak mi můžeš zavolat na skype třeba t.myslivec
zhruba takto vyzera kompresor, co tam treba doladit? http://www.carsteering.com/data/all_images/AC-14-4014NC-700-Map.jpg
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#31 nejede ventilátor
krásná fotka.
zleva máš ve středu matku (šroub), ten povolíš, pak máš kolem tři díry na pětku šroub, tam je našroubuješ a pomalu utahuješ, ty šrouby musí být delší, tak cca 3 cm, hlavně pevný, no a jak je utahuješ rovnoměrně, tak ti vyleze ta celá spojka ven
zleva máš ve středu matku (šroub), ten povolíš, pak máš kolem tři díry na pětku šroub, tam je našroubuješ a pomalu utahuješ, ty šrouby musí být delší, tak cca 3 cm, hlavně pevný, no a jak je utahuješ rovnoměrně, tak ti vyleze ta celá spojka ven
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1623
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#32 nejede ventilátor
aha. toho som sa bal. cize to musi cele von, cize aj zhodit remen... mno budem to musiet nechat na servis, toto je nad moje moznosti.hayney píše:krásná fotka.
zleva máš ve středu matku (šroub), ten povolíš, pak máš kolem tři díry na pětku šroub, tam je našroubuješ a pomalu utahuješ, ty šrouby musí být delší, tak cca 3 cm, hlavně pevný, no a jak je utahuješ rovnoměrně, tak ti vyleze ta celá spojka ven
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#33 nejede ventilátor
nene. ven jde jenom ta spojka. řemen zůstává. dá se to zmáknout. jen doporučuju ten ráčnovej klíč
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1623
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#34 nejede ventilátor
to by hadam slo. este otazka. co si to mal za sroby? prisiel si do zeleziarstva a vypytal si si 5ku pevnostni sroub alebo co?
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1623
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#35 nejede ventilátor
jo a este jedna vec. bol som to omrknut, je to na dost blbom mieste, miesto je tam akurat na ruku, ale pretaca sa hladko a nezdalo sa mi, ze by mala nejaku volu. da sa zistit ta vola aj bez rozoberania?
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1623
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#36 nejede ventilátor
takze nasiel som foto navod k tomu (snad pomoze niekomu): http://www.volvo-forums.com/t9100-reshimming-the-ac-compressor-clutch.htm
zial pise sa, ze treba kompresor vybrat von.
zial pise sa, ze treba kompresor vybrat von.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#37 nejede ventilátor
vůle se měří takovejma plíškama. já nevím jak se to přesně jmenuje. jsou to prostě na tloušťku kalibrovaný plíšky, který tam strkáš a zjistíš, jaká je tam mezera, prej tam má bejt mezi 0,3-0,5 ale nemám to ověřený.lucki píše:jo a este jedna vec. bol som to omrknut, je to na dost blbom mieste, miesto je tam akurat na ruku, ale pretaca sa hladko a nezdalo sa mi, ze by mala nejaku volu. da sa zistit ta vola aj bez rozoberania?
Celej kompresor ven nemusí, místa je tam fakt málo, pěkně mě z toho bolej ruce. udělám ti nějakej grafickej návod na tom obrázku
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1323
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
#38 nejede ventilátor
Spároměr je to slovo co hledáš......
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#39 nejede ventilátor
Na obrázku stručný návod. místa je tam fakt málo, ale jde to. chce to trpělivost. pevnostní šrouby mívají na hlavičce vyraženo nějaké číslo. hlavně kup šrouby, co mají hlavičku šestihran a ne šroubovák!!!
- Přílohy
-
- AC-14-4014NC-700-Map.jpg (64.52 KiB) Zobrazeno 409 x
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1623
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#40 nejede ventilátor
diky
v tom foto-navode ju daval dole dvomi srobovakmi, ale to ho mal mimo auta. ta medzera ma byt tusim okolo 0,3 a nie viac ako 0,5 mm. z vonku sa to asi zmerat tym padom neda. to zas bude mrdka robota...
v tom foto-navode ju daval dole dvomi srobovakmi, ale to ho mal mimo auta. ta medzera ma byt tusim okolo 0,3 a nie viac ako 0,5 mm. z vonku sa to asi zmerat tym padom neda. to zas bude mrdka robota...
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#41 nejede ventilátor
to si piš. připrav si ruce a záda. budeš brečet. já se na tom zasekl dva celý odpoledne do nocilucki píše:diky
v tom foto-navode ju daval dole dvomi srobovakmi, ale to ho mal mimo auta. ta medzera ma byt tusim okolo 0,3 a nie viac ako 0,5 mm. z vonku sa to asi zmerat tym padom neda. to zas bude mrdka robota...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek