bude... a kapalina volvo je to co potrebujesSchumi_01 píše: Jinak hluk který to při zatáčení dělá a řekl bych že se stupňuje, bude mít na svědomí asi servo...koukal jsem na kapalinu, a ejhle...je jí málo...
Co se tam lije? V manuálu je jenom nějaká fráze jako že "kapalina Volvo"
S60 2,5T AWD - kleslý předek
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1549
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#51 S60 2,5T AWD - kleslý předek
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#52 S60 2,5T AWD - kleslý předek
kapalina kolem 450 kč za litr ve volvu
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 619
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#53 S60 2,5T AWD - kleslý předek
OK...a kapalina Volvo se kupuje kde?koch píše: bude... a kapalina volvo je to co potrebujes
Dobře, je jiná možnost než u dealera?
EDIT: už to čtu
Fajn, jiná cesta asi nevede...využiju to rovnou na kontrolu toho předku. Nádržka je na 0,9 litru, takže litr stačí
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1549
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#54 S60 2,5T AWD - kleslý předek
kup u sveho dealera nebude vic nez za 500,- ted jsem to v zime taky dolival... ten mraz snad tu kapalinu zere... minulou zimu jsem o nejkrutejsich mrazech dolival taky...Schumi_01 píše:OK...a kapalina Volvo se kupuje kde?koch píše: bude... a kapalina volvo je to co potrebujes
Dobře, je jiná možnost než u dealera?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#55 S60 2,5T AWD - kleslý předek
ještě si zjisti důvod úbytku kapaliny serva. ted se to tu taky řešilo. jestli to poctivě čteš. já už nevim kde
kdybys nenašel. ozvi se
kdybys nenašel. ozvi se
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 619
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#56 S60 2,5T AWD - kleslý předek
Tak jsem našel jen nějaké kratičké vlákno ve kterém toho moc není v sekci 40, 50... To jsi myslel?hayney píše:ještě si zjisti důvod úbytku kapaliny serva. ted se to tu taky řešilo. jestli to poctivě čteš. já už nevim kde
kdybys nenašel. ozvi se
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1549
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#57 S60 2,5T AWD - kleslý předek
co se tyce serva, kup litr, dolij, obcas zkontroluj hladinu, neres...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#58 S60 2,5T AWD - kleslý předek
nene. řešilo se tu. že jsou slabé svorky na hadicích co jdou z tý nádržky a povolí se. snad karelvolvo to řešil, mrkni na jeho příspěvky. tak si zkontroluj případný únikSchumi_01 píše:Tak jsem našel jen nějaké kratičké vlákno ve kterém toho moc není v sekci 40, 50... To jsi myslel?hayney píše:ještě si zjisti důvod úbytku kapaliny serva. ted se to tu taky řešilo. jestli to poctivě čteš. já už nevim kde
kdybys nenašel. ozvi se
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 399
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: V70II D5 02
- Bydliště: Bratislava
#59 S60 2,5T AWD - kleslý předek
ja som to akurat riesil , doplnil som cca 1liter (0,8-0,9). lebo som zaznamenal unik zo spodnej hadice . po doliati bolo vsetko v normale , ale , tecie to zo vsadial ,takze ja pri takom najazde by som doporucil rovno vymenit celu nadrzku (by ma zaujimalo ako vyzera nadrzka faceliftovej verzie) a hadice poriadne utiahnut dotahovacimi sponami , tie povodne su k nicomu . lenze co som sa ja osobne stale nedozvedel je to , ze ci je to predzvest umierajuceho serva alebo inej suciastky , lebo neverim ze len tak zrazu to zacne prskat zo vsetkych stran koli tomu, ze tam je vola . proste nieco sposobilo velke zvysenie tlaku a ono to explodovalo... viem ze R volva maju aj samostatny chladic na to , takze mozno je pes zakopany niekde tam...
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 619
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#60 S60 2,5T AWD - kleslý předek
Kapalina tedy bude zítra, tak uvidíme jak to půjde dál...začnu to sledovat.
Ale mám spíš dotaz na její dolívání, budu si jí vyzvedávat a potom pokračovat dál, pojedu do Německa a chci si jí dolít už rovnou na cestu...tzn. budu jí dolívat do zahřátého auta, je to problém? Nebo ne? Dá se tak vůbec odhadnout správná hladina když je to zahřátý? Na měrce jsou různé rysky...jako FULL, COLD, HOT...předpokládám, že pokud bude zahřáto, měl bych si hlídat rysku HOT...?
Ale mám spíš dotaz na její dolívání, budu si jí vyzvedávat a potom pokračovat dál, pojedu do Německa a chci si jí dolít už rovnou na cestu...tzn. budu jí dolívat do zahřátého auta, je to problém? Nebo ne? Dá se tak vůbec odhadnout správná hladina když je to zahřátý? Na měrce jsou různé rysky...jako FULL, COLD, HOT...předpokládám, že pokud bude zahřáto, měl bych si hlídat rysku HOT...?
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek