S60 2,5T AWD - kleslý předek
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 619
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#1 S60 2,5T AWD - kleslý předek
Ahoj,
moje pozorování, že zadek je výš než předek, se pomalu potvrzuje...
Při rejdu se odírají pneu o vnitřek podběhu (krycí plast pod tlumičem).
Zadek bych řekl, že má správnou světlou výšku pro AWD, ale předek je níž.
Obuty jsou 17" 225/45...auto jezdilo několik posledních tisíc km u předešlého majitele přes léto dokonce na 18".
Je tomu i přizpůsobený doraz rejdu, evidentně, jezdím i s V70 D5 na 16" a rejd je o poznání lepší.
Ale, nedělá to ani v úplně plném rejdu, i kousek před plným... Je to cítit i ve volantu a slyšet samozřejmě.
Budou to tlumiče? Ty budou asi v háji...238.000 km a podle dokumentace dělané nebyly, celý život to jezdí na 17" a chvílema dokonce i 18" a je to cítit.
Udělají špatné tlumiče nižší výšku?
Díky!
moje pozorování, že zadek je výš než předek, se pomalu potvrzuje...
Při rejdu se odírají pneu o vnitřek podběhu (krycí plast pod tlumičem).
Zadek bych řekl, že má správnou světlou výšku pro AWD, ale předek je níž.
Obuty jsou 17" 225/45...auto jezdilo několik posledních tisíc km u předešlého majitele přes léto dokonce na 18".
Je tomu i přizpůsobený doraz rejdu, evidentně, jezdím i s V70 D5 na 16" a rejd je o poznání lepší.
Ale, nedělá to ani v úplně plném rejdu, i kousek před plným... Je to cítit i ve volantu a slyšet samozřejmě.
Budou to tlumiče? Ty budou asi v háji...238.000 km a podle dokumentace dělané nebyly, celý život to jezdí na 17" a chvílema dokonce i 18" a je to cítit.
Udělají špatné tlumiče nižší výšku?
Díky!
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1665
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#2 S60 2,5T AWD - kleslý předek
já bych spíš řekl, že výšku dělají pružiny...ale asi oboje...
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 13040
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#3 S60 2,5T AWD - kleslý předek
Výšku určitě dělají pružiny a taky uložení tlumičů, jestli je rozpadlé tak můžeš být o pár milimetrů níž. Tlumiče už podle názvu tlumí. Vyjímku může tvořit plynem plněný tlumič, ale tam bude rozdíl výšek zanedbatelný (v řádu desetin milimetru ). Další vyjímku tvoří výškově seřiditelný podvozek.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 619
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#4 S60 2,5T AWD - kleslý předek
Hmmm...no já osobně se bojím spíš tlumičů, ty mají každopádně už dost, jen nevím jak moc dokážou "spadnout" s těžkým předkem...
No asi bude potřeba vyměnit nejen tlumiče ale i pružiny
No asi bude potřeba vyměnit nejen tlumiče ale i pružiny
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2168
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#5 S60 2,5T AWD - kleslý předek
Výšku dělají rozhodně pružiny né tlumiče! Změř si výšku stejného auta a porovnej než vyhodíš prachy do luftuSchumi_01 píše:Hmmm...no já osobně se bojím spíš tlumičů, ty mají každopádně už dost, jen nevím jak moc dokážou "spadnout" s těžkým předkem...
No asi bude potřeba vyměnit nejen tlumiče ale i pružiny
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 619
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#6 S60 2,5T AWD - kleslý předek
No vyhazovat peníze do luftu určitě nechci...nejdřív to chce stejně pro jistotu někam zajet a nechat zkontrolovat tlumiče, případně pružiny. Do autorizáku se mi moc nechce... Ikdyž, na nějakou tu "zdravotní vstupní" prohlídku by to asi marné nebylo. Nechat si jen zkontrolovat komplet auto s výčtem co je v jakém stavu pro info a nic nedělat. Tam budou mít zkušenosti snad se světlou výškou u AWD správnou... Ale předek je na pohled oka znatelně níž.karelvolvo píše: Výšku dělají rozhodně pružiny né tlumiče! Změř si výšku stejného auta a porovnej než vyhodíš prachy do luftu
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 563
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: tak třeba trabant
- Bydliště: frydlant nad ostravici
#7 S60 2,5T AWD - kleslý předek
a nebo zajed na nejake stk kde maji test na tlumice ja to mnel minule za 100 do kapsy jinak to stoji asi 200-250 nevim
ale jsou to porad mensi naklady nez 10 000 za vymenu tlumicu
a reknouti i jestli to je ulozeni nebo jen tlumic pripadne jak jsou ty tlumice natom
mereni vysky nic nepoznas kazde auto ma jinak jete pruziny i tlumice zalezi jestli jezdi po cestach v cr nebo zahranici
dneska jsem mijel diru v asfaltu no vlastne spiž už to byl vykop
ale jsou to porad mensi naklady nez 10 000 za vymenu tlumicu
a reknouti i jestli to je ulozeni nebo jen tlumic pripadne jak jsou ty tlumice natom
mereni vysky nic nepoznas kazde auto ma jinak jete pruziny i tlumice zalezi jestli jezdi po cestach v cr nebo zahranici
dneska jsem mijel diru v asfaltu no vlastne spiž už to byl vykop
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 563
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: tak třeba trabant
- Bydliště: frydlant nad ostravici
#8 S60 2,5T AWD - kleslý předek
taky mam predek niž nez zadek a to mam v zadu nadrz z 55l plynuSchumi_01 píše:No vyhazovat peníze do luftu určitě nechci...nejdřív to chce stejně pro jistotu někam zajet a nechat zkontrolovat tlumiče, případně pružiny. Do autorizáku se mi moc nechce... Ikdyž, na nějakou tu "zdravotní vstupní" prohlídku by to asi marné nebylo. Nechat si jen zkontrolovat komplet auto s výčtem co je v jakém stavu pro info a nic nedělat. Tam budou mít zkušenosti snad se světlou výškou u AWD správnou... Ale předek je na pohled oka znatelně níž.karelvolvo píše: Výšku dělají rozhodně pružiny né tlumiče! Změř si výšku stejného auta a porovnej než vyhodíš prachy do luftu
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 619
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#9 S60 2,5T AWD - kleslý předek
Asi jo, měřit výšku se mi taky nechce, jednak se to nedá změřit ani na mm přesně běžným měřením a druhak přesně, každé auto je jinak jeté, navíc třeba jiný motor a jinak zatížené...to nepomůže...scoff píše:a nebo zajed na nejake stk kde maji test na tlumice ja to mnel minule za 100 do kapsy jinak to stoji asi 200-250 nevim
ale jsou to porad mensi naklady nez 10 000 za vymenu tlumicu
a reknouti i jestli to je ulozeni nebo jen tlumic pripadne jak jsou ty tlumice natom
mereni vysky nic nepoznas kazde auto ma jinak jete pruziny i tlumice zalezi jestli jezdi po cestach v cr nebo zahranici
dneska jsem mijel diru v asfaltu no vlastne spiž už to byl vykop
Zkusím asi jen na rychlovku nechat změřit tlumiče jako takové samostatně, tohle začíná být akutnější problém...a uvidíme.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 563
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: tak třeba trabant
- Bydliště: frydlant nad ostravici
#10 S60 2,5T AWD - kleslý předek
jestli si zitra spomenu nafotim ti muj predek
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 619
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#11 S60 2,5T AWD - kleslý předek
Zkus, nejlépe auto na rovině a přesně z profilu celý bok... U mě je zadek opravdu viditelně výš.scoff píše:jestli si zitra spomenu nafotim ti muj predek
Ikdyž s V70 to srovnání nebude asi úplně adekvátní, já vzadu nad koly nemám v podstatě skoro nic...a ty celý zadní "batoh". Ale naznačit by to mohlo...
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 563
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: tak třeba trabant
- Bydliště: frydlant nad ostravici
#12 S60 2,5T AWD - kleslý předek
no po B sloupek to je naprosto stejne auto
vsak uvidis ted to je ale na 16kach
vsak uvidis ted to je ale na 16kach
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1553
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#13 S60 2,5T AWD - kleslý předek
ja mam vzadu skviru na tri palce, vepredu tak na dva a pul
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#14 S60 2,5T AWD - kleslý předek
jestli tě to nijak neomezuje a nechceš vyhazovat prachy za komplet diagnostiku, počkal bych na jarní servisní akci (doufám, že bude).Schumi_01 píše: Do autorizáku se mi moc nechce... Ikdyž, na nějakou tu "zdravotní vstupní" prohlídku by to asi marné nebylo. Nechat si jen zkontrolovat komplet auto s výčtem co je v jakém stavu pro info a nic nedělat. Tam budou mít zkušenosti snad se světlou výškou u AWD správnou... Ale předek je na pohled oka znatelně níž.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 619
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#15 S60 2,5T AWD - kleslý předek
Taky dobrej nápad, ale spíš mě to začíná omezovat...eLzyx píše: jestli tě to nijak neomezuje a nechceš vyhazovat prachy za komplet diagnostiku, počkal bych na jarní servisní akci (doufám, že bude).
Dneska jsem chtěl dát jen test tlumičů, ale máme tu dvě místa, a ani v jednom jim nefunguje...příští týden, paráda
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 399
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: V70II D5 02
- Bydliště: Bratislava
#16 S60 2,5T AWD - kleslý předek
a test s pohupanim nefunguje ? ja som takto skusal zadok , so starymi tlmicmi to bolo ako hojdacka , ked som dal nove ,rozdiel bol nenormalny !
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 619
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#17 S60 2,5T AWD - kleslý předek
Z pohoupání nic nezjistím, alespoň já Na pohoupání to nevypadá nijak zle...
Ale dneska jsem byl na zvedáku, zítra půjdu přímo na test tlumičů, bylo obsazeno a nechtělo se mi čekat, tak jen na obhlídku...
Všechno vypadá OK, uložení tlumičů i pružiny...ale tlumiče budou jeté určitě, přední gumy jsou "parádně" vyskákané, jsem jen zvědavý jak moc budou špatné a jak na tom budou rovnou i zadní...
Otázka je, jak moc dovolí špatnej tlumič klesnout auto...jestli dokáže spadnout o pár mm, už by to znát být mohlo a brousit o podběh.
Taaaakže, nějaký doporučení na tlumiče???
Byly mi nabídnuty a doporučeny nějaký Kayabi že prý dobré...4.100,- za přední tlumič.
Ale dneska jsem byl na zvedáku, zítra půjdu přímo na test tlumičů, bylo obsazeno a nechtělo se mi čekat, tak jen na obhlídku...
Všechno vypadá OK, uložení tlumičů i pružiny...ale tlumiče budou jeté určitě, přední gumy jsou "parádně" vyskákané, jsem jen zvědavý jak moc budou špatné a jak na tom budou rovnou i zadní...
Otázka je, jak moc dovolí špatnej tlumič klesnout auto...jestli dokáže spadnout o pár mm, už by to znát být mohlo a brousit o podběh.
Taaaakže, nějaký doporučení na tlumiče???
Byly mi nabídnuty a doporučeny nějaký Kayabi že prý dobré...4.100,- za přední tlumič.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 399
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: V70II D5 02
- Bydliště: Bratislava
#18 S60 2,5T AWD - kleslý předek
podla mna , tlmic nema moc spolocneho s vyskou vozidla .
a tlmice kyb alebo sachs . ja som kupil sachs (oem) a je to teda sakra rozdiel oproti opotrebovanim tam bude rozhodovat cena.
a tlmice kyb alebo sachs . ja som kupil sachs (oem) a je to teda sakra rozdiel oproti opotrebovanim tam bude rozhodovat cena.
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#19 S60 2,5T AWD - kleslý předek
který Sachsy máš? Super touring, nebo Advantage?
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 619
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#20 S60 2,5T AWD - kleslý předek
No jooo, ale co tu výšku teda udělá?Drak3n píše:podla mna , tlmic nema moc spolocneho s vyskou vozidla .
a tlmice kyb alebo sachs . ja som kupil sachs (oem) a je to teda sakra rozdiel oproti opotrebovanim tam bude rozhodovat cena.
Jinak chci radši komfortnější než sportovní.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 13040
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#21 S60 2,5T AWD - kleslý předek
Už jsem ti to jednou psal. Světlou výšku dělají pouze pružiny. Můžeš si koupit s různou tuhostí a výškou. Někteří rádobytuneři dokonce pružiny řezají, aby měli auto níž. Dají se dokonce sehnat podložky pod pružiny, které naopak auto zvednou. Tlumič tlumí. Tlumí (skoro) stejně v jakékoli výšce svého zdvihu. Vyjímku tvoří nivomaty, které vyrovnávají vozidlo na stejnou výšku jako když je nezatížené (zadní náprava). Jediné co nevím je na jakém principu fungují for-c tlumiče.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 619
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#22 S60 2,5T AWD - kleslý předek
Hmmm...no z logiky věci tohle celé dává smysl i měraolsa píše:Už jsem ti to jednou psal. Světlou výšku dělají pouze pružiny. Můžeš si koupit s různou tuhostí a výškou. Někteří rádobytuneři dokonce pružiny řezají, aby měli auto níž. Dají se dokonce sehnat podložky pod pružiny, které naopak auto zvednou. Tlumič tlumí. Tlumí (skoro) stejně v jakékoli výšce svého zdvihu. Vyjímku tvoří nivomaty, které vyrovnávají vozidlo na stejnou výšku jako když je nezatížené (zadní náprava). Jediné co nevím je na jakém principu fungují for-c tlumiče.
Proto chci hlavně nejdřív test tlumičů.
Ale pružiny vypadaly na zvedáku OK ať jsme je zkoumali jak jsme je zkoumali. Navíc jak by špatný pružiny udělaly stejnou výšku na obou stranách? Takže myslíš, že to vypadá spíš na to, že tam jsou jiné pružiny? Nižší? Trošku pitomost u AWD snížit předek a zadek nechat výš...ikdyž lidská blbost je někdy nad veškeré chápání
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 13040
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#23 S60 2,5T AWD - kleslý předek
Máš vzadu nivomaty nebo normální tlumiče? Jestli normální tak by vyšší zadek odpovídal - kvůli možnosti zatížit kufr nákladem. Pružiny vpředu můžou být unavený (optometricky to na heveru nepoznáš), nebo to tak má být - chtělo by to srovnat se stejným autem.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 619
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#24 S60 2,5T AWD - kleslý předek
Nooo prááávě, srovnat se stejným autem, ale S60 AWD neni Octavia 4x4 Tak snadno se nehledajíraolsa píše:Máš vzadu nivomaty nebo normální tlumiče? Jestli normální tak by vyšší zadek odpovídal - kvůli možnosti zatížit kufr nákladem. Pružiny vpředu můžou být unavený (optometricky to na heveru nepoznáš), nebo to tak má být - chtělo by to srovnat se stejným autem.
Vzadu budou asi normální, počítám, jasně, vyšší zadek kvůli zatížení smysl dává, ale ne o takhle veliký rozdíl právě...
No nejlepší asi bude, zajet si na test tlumičů do UL do autorizáku, čistě jen test tlumičů a oni mi snad budou schopný říct ze zkušeností Jinak už nevim...
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 13040
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#25 S60 2,5T AWD - kleslý předek
Myslím, že by jsi to mohl srovnat s jakoukoli S60 se stejným motorem a stejnými koly. AWD je sice o něco těžší, ale zase takový rozdíl by to být neměl.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek