VOLVO V 70II, 2001, benzín 2,4 (103kW) - probém s motorem

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 21
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Holice

#1 VOLVO V 70II, 2001, benzín 2,4 (103kW) - probém s motorem

Příspěvek od danekkuba »

AHoj, mám následují problém... nedávno jsem koupil V70II (r.v. 2001, 2,4benzín, 103kW) s tím, že ho nechám předělat na LPG. Na benzín jezdilo ok, auto jsem si dovezl sám z DE (se serviskou a v super stavu). Po přestavbě na LPG začalo auto cukat a pán, co mi plyn montoval při diagnostice zjistil, že řídící jednotka odpojuje válce (bez systému různě na přeskáčku), takže auto jde na čtyři válce. Zkusil vyměnit LPG počítač (už 2x), ale problém stále přetrvává a co je ještě horší, motor to dělá i při odpojení LPG systému (po vyjmutí pojistky), takže se to tváří, jako by problém nebyl v LPG jednotce, ale v jednotce motoru. Vzhledem k tomu, že to ale před montáží jezdilo dobře si pořád myslím, že tam nějaká souvislost s LPG být musí...? Byl jsem i na diagnostice motoru a auto nevykazuje žádný problém, i když prokazatelně běží jenom na 4 válce !!!
Po nastartování je to jede většinou dobře, ale po ujetí třeba 3-5 km to najednou začne cukat a motor jde na ty 4válce. Někdy to třeba jede dobře celou cestu z práce (25km), ale druhý den se problém opět vrátí, prostě schíza....
Předem díky za případné nápady, či zkušenosti s podobným problémem.

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#2 VOLVO V 70II, 2001, benzín 2,4 (103kW) - probém s motore

Příspěvek od David Patočka »

Řešil jsem podobný problém,do té doby,než se tam dalo LPG,tak to běhalo.
V LPG problém nebyl,ale v tom chytrákovi,co to montoval.
Zkontroluj všechny místa,kudy se montér prodíral,a kde co přivrtal a přišrouboval.
Já jsem po dvou dnech pátrání našel místo,kde byl přišroubován
czujnik tiesnenia-pokud je to tak správně po Polski,zhruba 3 cm dlouhým vrutem skrze
stěnu kabiny až do kabelového svazku.A tam se občas dotýkal a nedotýkal obnaženého
vodiče. :D
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

Peťo
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 363
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
Zabanován: Trvale

#3 VOLVO V 70II, 2001, benzín 2,4 (103kW) - probém s motore

Příspěvek od Peťo »

David Patočka píše:Řešil jsem podobný problém,do té doby,než se tam dalo LPG,tak to běhalo.
V LPG problém nebyl,ale v tom chytrákovi,co to montoval.
Zkontroluj všechny místa,kudy se montér prodíral,a kde co přivrtal a přišrouboval.
Já jsem po dvou dnech pátrání našel místo,kde byl přišroubován
czujnik tiesnenia-pokud je to tak správně po Polski,zhruba 3 cm dlouhým vrutem skrze
stěnu kabiny až do kabelového svazku.A tam se občas dotýkal a nedotýkal obnaženého
vodiče. :D
Boze ten pan monter je hovado...
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#4 VOLVO V 70II, 2001, benzín 2,4 (103kW) - probém s motore

Příspěvek od jarek.krizan »

Bohužel tohle dělají lidi co montují plyn často. Nechce se jim zdržovat kontrolou, jestli někde něco nepoškodí a dělají díry, kde je napadne. Provrtaných a prošroubovaných svazků jsem už viděl dost. Jeden naposled včera. Samořezka přímo v kabelovém svazku na podlaze a krásně se to škvařilo.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“