850TDi stále chcípe motor
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 59
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: Volvo 850 2,5tdi r.v.96
- Bydliště: Hradec Králové
#1 850TDi stále chcípe motor
Tak mám stále stejný problém. Motor stále chcípe, nemá plný výkon a po nastartování kolísají otáčky... To vlastně dělá i při jízdě.. Cuká. Závada se projeví takto: Při jízdě mi motor cuká, nemá plný výkon. Dojde k rozsvícení kotrolky Lambda a motor zhasne. Někdy pomůže třikrát otočit klíčkem a jedu dál. Někdy stojím třeba 30min Mám po repasu čerpadlo, turbo, nové vstřiky, stop ventil, relátka, vyčištěná nádrž, profouknutý přívod paliva... Motor někdy špatně startuje, někdy zase dobře, někdy jede krásně, ale černě kouří, nemá na to vliv teplota vzduchu nebo déšť. Prosííím pomoooc. Už mě to tŕapí 9 měsíců a fakt už nemám další peníze, které do toho vrazit
_________________
Volvo 850 2,5 Tdi r.v 96 kombi 1300000km a kdo má víc? :D
Volvo V 70 II 2,4 D5 r.v.2002
Volvo 850 2,5 Tdi r.v 96 kombi 1300000km a kdo má víc? :D
Volvo V 70 II 2,4 D5 r.v.2002
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1619
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#2 850TDi stále chcípe motor
cierny dym je zle spalovanie nie?pldvk píše:Tak mám stále stejný problém. Motor stále chcípe, nemá plný výkon a po nastartování kolísají otáčky... To vlastně dělá i při jízdě.. Cuká. Závada se projeví takto: Při jízdě mi motor cuká, nemá plný výkon. Dojde k rozsvícení kotrolky Lambda a motor zhasne. Někdy pomůže třikrát otočit klíčkem a jedu dál. Někdy stojím třeba 30min Mám po repasu čerpadlo, turbo, nové vstřiky, stop ventil, relátka, vyčištěná nádrž, profouknutý přívod paliva... Motor někdy špatně startuje, někdy zase dobře, někdy jede krásně, ale černě kouří, nemá na to vliv teplota vzduchu nebo déšť. Prosííím pomoooc. Už mě to tŕapí 9 měsíců a fakt už nemám další peníze, které do toho vrazit
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
#3 850TDi stále chcípe motor
Trysky máš seřízené?Co čidlo teploty??pldvk píše:Tak mám stále stejný problém. Motor stále chcípe, nemá plný výkon a po nastartování kolísají otáčky... To vlastně dělá i při jízdě.. Cuká. Závada se projeví takto: Při jízdě mi motor cuká, nemá plný výkon. Dojde k rozsvícení kotrolky Lambda a motor zhasne. Někdy pomůže třikrát otočit klíčkem a jedu dál. Někdy stojím třeba 30min Mám po repasu čerpadlo, turbo, nové vstřiky, stop ventil, relátka, vyčištěná nádrž, profouknutý přívod paliva... Motor někdy špatně startuje, někdy zase dobře, někdy jede krásně, ale černě kouří, nemá na to vliv teplota vzduchu nebo déšť. Prosííím pomoooc. Už mě to tŕapí 9 měsíců a fakt už nemám další peníze, které do toho vrazit
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 59
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: Volvo 850 2,5tdi r.v.96
- Bydliště: Hradec Králové
#4 850TDi stále chcípe motor
Trysky mam nove.Teplota na to nema vliv.Dela to stejne v zime i v lete, za studena i za tepla...
_________________
Volvo 850 2,5 Tdi r.v 96 kombi 1300000km a kdo má víc? :D
Volvo V 70 II 2,4 D5 r.v.2002
Volvo 850 2,5 Tdi r.v 96 kombi 1300000km a kdo má víc? :D
Volvo V 70 II 2,4 D5 r.v.2002
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#5 850TDi stále chcípe motor
Tady se řešilo něco hodně podobnýho: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=19949 snad ti to pomůže.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 59
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: Volvo 850 2,5tdi r.v.96
- Bydliště: Hradec Králové
#6 850TDi stále chcípe motor
Díky za typ...Ale malá otázka, kde najdu snímač otáček?
_________________
Volvo 850 2,5 Tdi r.v 96 kombi 1300000km a kdo má víc? :D
Volvo V 70 II 2,4 D5 r.v.2002
Volvo 850 2,5 Tdi r.v 96 kombi 1300000km a kdo má víc? :D
Volvo V 70 II 2,4 D5 r.v.2002
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#7 850TDi stále chcípe motor
Jestli se nemýlím, tak snímač je zepředu dole na bloku, hned u spojky/setrváku.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3225
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#8 850TDi stále chcípe motor
Jestli se rozsvítí lambda, tak diagnostika musí napsat nějakou chybu. Čidlo teploty vody by mohlo být taky příčinou, protože dává motoru vadné informace o aktuální teoplotě a systém pak špatně dávkuje palivo. Diagnostika vadné čidlo odhalí.
Taky to může být špatným výfukem.
V podstatě 3 skupiny možností.
1. tvorba směsi
2. elektronika (kam patři krom jiného i imobilizer)
3. výfuk
Je potřeba alespoň vytipovat okruh problému, resp. vyloučit to, co je určitě v pořádku. Vzledem k tomu, že ti to někdy dělá a někdy ti to jede normálně, bych tipoval na okruh elektroniky. Vlastnosti elektroniky můžou být závislé na teplotě v motorovém prostoru, zejména pak různá relátka, kabely a spoje.
Taky to může být špatným výfukem.
V podstatě 3 skupiny možností.
1. tvorba směsi
2. elektronika (kam patři krom jiného i imobilizer)
3. výfuk
Je potřeba alespoň vytipovat okruh problému, resp. vyloučit to, co je určitě v pořádku. Vzledem k tomu, že ti to někdy dělá a někdy ti to jede normálně, bych tipoval na okruh elektroniky. Vlastnosti elektroniky můžou být závislé na teplotě v motorovém prostoru, zejména pak různá relátka, kabely a spoje.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#9 850TDi stále chcípe motor
Doktore, věz, že pokud se bavíme čistě o mobilitě, ne o výkonu, u diesela je naprosto jedno co máš od turba dál, na funkci to prostě nemá vliv. OK, kdyby někdo vylil vejfuk betonem nebo do něj nastříkal montážní pěnu, asi bys to nenastartoval.doktor píše:.
Taky to může být špatným výfukem.
Vědomosti nabyté z provozu benzínových aut zkrátka na řešení problémů naftových aut (a naopak) aplikovat nelze ... sám jsem se o tom přesvědčil když vadná váha vzduchu znehybnila mojí 850, což by se u chrochta nikdy nestalo, ten prostě jede dál pouze s nižším výkonem...
Další věci, který mě napadaj, že to můžou způsobovat:
- elektronickej pedál plynu
- snímač na hlavním vstřiku (jedinej vstřikovač, do kterýho vede drát)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3225
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#10 850TDi stále chcípe motor
ještě mě napadá tohle: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=53&t=26149&p=294247#p294247
Osobně ale spíše sázím na problém elektroniky jak jsem psal, dali na to sází taky jak koukám.
Osobně ale spíše sázím na problém elektroniky jak jsem psal, dali na to sází taky jak koukám.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 59
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: Volvo 850 2,5tdi r.v.96
- Bydliště: Hradec Králové
#11 850TDi stále chcípe motor
V neděli mi kamarad půjčí snímáč otáček,tak uvidíme. Váha vzduchu už je podobným způsobem vyloučena a co se týče teplotních čidel,diagnostika nic a navíc se to projevuje za tepla i za studena.Někdy je problém i při startu.Prostě nenastartuji.
_________________
Volvo 850 2,5 Tdi r.v 96 kombi 1300000km a kdo má víc? :D
Volvo V 70 II 2,4 D5 r.v.2002
Volvo 850 2,5 Tdi r.v 96 kombi 1300000km a kdo má víc? :D
Volvo V 70 II 2,4 D5 r.v.2002
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3225
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#12 850TDi stále chcípe motor
imobilizer, kontakty ve spínačce, kontakty ŘJ, ukostření.
kontrola všech kontaktů , spojů, relátek.
kontrola všech kontaktů , spojů, relátek.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 59
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: Volvo 850 2,5tdi r.v.96
- Bydliště: Hradec Králové
#13 850TDi stále chcípe motor
Tak dnes se mi to stalo zase. Vybaven měřákem, jsem změřil zda na stop ventilu je proud a výlsledek? Nebyl Auto za jízdy chcíplo a ta jsem nevypínal klíček a změřil to. Může řídící jednotka tohle udělat? Nebo je problém někde v nějakým kontaktu???
_________________
Volvo 850 2,5 Tdi r.v 96 kombi 1300000km a kdo má víc? :D
Volvo V 70 II 2,4 D5 r.v.2002
Volvo 850 2,5 Tdi r.v 96 kombi 1300000km a kdo má víc? :D
Volvo V 70 II 2,4 D5 r.v.2002
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#14 850TDi stále chcípe motor
Zkus si natáhnout na cívku stálé plus a uvidíš
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 59
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: Volvo 850 2,5tdi r.v.96
- Bydliště: Hradec Králové
#15 850TDi stále chcípe motor
Tak jsem si tedy na cívku stálé plus přivedl... A dvě zajímovosti. Ta první je, že to dělá stále to samé... A ta druhé i když je na cívce stále plus, tak vypnutím klíčku vypnu motor. A já si myslel, že to nepůjde...
_________________
Volvo 850 2,5 Tdi r.v 96 kombi 1300000km a kdo má víc? :D
Volvo V 70 II 2,4 D5 r.v.2002
Volvo 850 2,5 Tdi r.v 96 kombi 1300000km a kdo má víc? :D
Volvo V 70 II 2,4 D5 r.v.2002
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3225
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#16 850TDi stále chcípe motor
vypnutím klíčku vypínáš i naftové čerpadlo, ne?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 59
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: Volvo 850 2,5tdi r.v.96
- Bydliště: Hradec Králové
#17 850TDi stále chcípe motor
A tam je ještě někde podávací čerpadlo? Jsem žádné nenašel.Možná kdybych věděl kde hledat.
_________________
Volvo 850 2,5 Tdi r.v 96 kombi 1300000km a kdo má víc? :D
Volvo V 70 II 2,4 D5 r.v.2002
Volvo 850 2,5 Tdi r.v 96 kombi 1300000km a kdo má víc? :D
Volvo V 70 II 2,4 D5 r.v.2002
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#18 850TDi stále chcípe motor
100% neni. Díky tomu neni vůbec dobrej nápad nechat si dojít naftu...pldvk píše:A tam je ještě někde podávací čerpadlo? Jsem žádné nenašel.Možná kdybych věděl kde hledat.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 59
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: Volvo 850 2,5tdi r.v.96
- Bydliště: Hradec Králové
#19 850TDi stále chcípe motor
Neznáte někdo dobrého, ale vážně dobrého mechanika, který by mi to opravil?
_________________
Volvo 850 2,5 Tdi r.v 96 kombi 1300000km a kdo má víc? :D
Volvo V 70 II 2,4 D5 r.v.2002
Volvo 850 2,5 Tdi r.v 96 kombi 1300000km a kdo má víc? :D
Volvo V 70 II 2,4 D5 r.v.2002
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 59
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: Volvo 850 2,5tdi r.v.96
- Bydliště: Hradec Králové
#20 850TDi stále chcípe motor
Tak auto je už 14 dní v servise. Teď vytáhli čerpadlo, že prý tam nefunguje to ovládání paliva... Tak jsem zvědavej...
_________________
Volvo 850 2,5 Tdi r.v 96 kombi 1300000km a kdo má víc? :D
Volvo V 70 II 2,4 D5 r.v.2002
Volvo 850 2,5 Tdi r.v 96 kombi 1300000km a kdo má víc? :D
Volvo V 70 II 2,4 D5 r.v.2002
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 59
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: Volvo 850 2,5tdi r.v.96
- Bydliště: Hradec Králové
#21 850TDi stále chcípe motor
Tak auto je doma... A je opravené. Celý problém byl v čerpadle. Bylo prý zacpané tak, že museli kanálky čistit vrtáčkem. A to tankuji zásadně jen na Shellce. Takže tam už taky ne...
_________________
Volvo 850 2,5 Tdi r.v 96 kombi 1300000km a kdo má víc? :D
Volvo V 70 II 2,4 D5 r.v.2002
Volvo 850 2,5 Tdi r.v 96 kombi 1300000km a kdo má víc? :D
Volvo V 70 II 2,4 D5 r.v.2002
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 464
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Ostrava, Gen. Janouška
- Vůz: Volvo V70, S80
#22 850TDi stále chcípe motor
Gratuluji a hurááá,
ale nedá mi to, v prvním příspěvku máš napsáno že čerpadlo je po repasu a teď Ti našli ucpané kanálky, tak kde teda udělali soudruzi chybu:)
ale nedá mi to, v prvním příspěvku máš napsáno že čerpadlo je po repasu a teď Ti našli ucpané kanálky, tak kde teda udělali soudruzi chybu:)
_________________
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 59
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: Volvo 850 2,5tdi r.v.96
- Bydliště: Hradec Králové
#23 850TDi stále chcípe motor
To máš pravdu, čerpadlo v loni opravovali v Bosh servisu v pardubicích za 12tis. V říjnu jsem jim tam auto vezl znova, že chcípe.Řekli, že jsem si špatně nastavil předvstřik a naučtovali si i kompletní čištění palivové soustavy. Cena dalších 4tis.Potom zase doporučili vyměnit stop ventil. No a nakonec mi to vyřešil jeden známí, který dělá čerpadla. Takže pro všechny...Pozor na Bosh servis v Pardubicích.Nejsem jediný, co s nimi měl nějaký problém.
_________________
Volvo 850 2,5 Tdi r.v 96 kombi 1300000km a kdo má víc? :D
Volvo V 70 II 2,4 D5 r.v.2002
Volvo 850 2,5 Tdi r.v 96 kombi 1300000km a kdo má víc? :D
Volvo V 70 II 2,4 D5 r.v.2002
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 37
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Otnice
- Vůz: V70II 5252D 2,5Tdi 2001
#24 850TDi stále chcípe motor
Měl jsem skoro podobnej problém,nakonec to dopadlo že mě odešla elektronika v čerpadle(nová 30tis!!!),oprava za 10tis.pldvk píše:To máš pravdu, čerpadlo v loni opravovali v Bosh servisu v pardubicích za 12tis. V říjnu jsem jim tam auto vezl znova, že chcípe.Řekli, že jsem si špatně nastavil předvstřik a naučtovali si i kompletní čištění palivové soustavy. Cena dalších 4tis.Potom zase doporučili vyměnit stop ventil. No a nakonec mi to vyřešil jeden známí, který dělá čerpadla. Takže pro všechny...Pozor na Bosh servis v Pardubicích.Nejsem jediný, co s nimi měl nějaký problém.
Doporučil bych ti tankovat na Benzině "diesel verva",vyšel v testech nejlepší a má čistící účinky!Já na něj jezdím a je to znát.
_________________
Přibylo: Volvo V70/2,0 120kW D5204T2 2011
Je: Volvo V70/2,5TDI 103kW D5252T 2001
Bylo:Volvo V40/1,9TD 66kW D4192T 1997
Bylo:AUDI 90 QUATTRO, 2,3 i(pětiválec) ,r.v.1989...SUPER KÁRA!
Přibylo: Volvo V70/2,0 120kW D5204T2 2011
Je: Volvo V70/2,5TDI 103kW D5252T 2001
Bylo:Volvo V40/1,9TD 66kW D4192T 1997
Bylo:AUDI 90 QUATTRO, 2,3 i(pětiválec) ,r.v.1989...SUPER KÁRA!
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek