Chcípá hajzlík.....
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 59
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: Volvo 850 2,5tdi r.v.96
- Bydliště: Hradec Králové
#26 Chcípá hajzlík.....
řeším stejný problém u 2,5tdi... Teď to vypadá, že na to přišli. Je to ovládání paliva přímo v čerpadle... Hned jak budu mít auto doma a bude to fungovat, dám vědět.
_________________
Volvo 850 2,5 Tdi r.v 96 kombi 1300000km a kdo má víc? :D
Volvo V 70 II 2,4 D5 r.v.2002
Volvo 850 2,5 Tdi r.v 96 kombi 1300000km a kdo má víc? :D
Volvo V 70 II 2,4 D5 r.v.2002
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 59
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: Volvo 850 2,5tdi r.v.96
- Bydliště: Hradec Králové
#28 Chcípá hajzlík.....
Tak auto už týden jezdí bez problémů... A celý problém?? Palivové čerpadlo bylo tak zanesené, že museli kanálky brát vrtáčkem. Při tom bylo před rokem na GO a tankuji jen na Shell. Použil jsem dodatečně ještě čističe do motoru TEC 2000 a byl jsem překvapen s výsledkem. http://www.tec-2000.cz
PŘeji hodně šteští
PŘeji hodně šteští
_________________
Volvo 850 2,5 Tdi r.v 96 kombi 1300000km a kdo má víc? :D
Volvo V 70 II 2,4 D5 r.v.2002
Volvo 850 2,5 Tdi r.v 96 kombi 1300000km a kdo má víc? :D
Volvo V 70 II 2,4 D5 r.v.2002
#29 Chcípá hajzlík.....
No tak to asi budu muset taky rozebrat, akorát nevím jestli se do toho můžu pustit sám....
_________________
Fanda-V70 D5 2,4-120KW - 2003
Fanda-V70 D5 2,4-120KW - 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 59
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: Volvo 850 2,5tdi r.v.96
- Bydliště: Hradec Králové
#30 Chcípá hajzlík.....
Sám určitě ne... Ale nemusí to být ten stejný problém. Každopádně se připrav na to, že to stojí peníze... Zvláště u motoru D5
_________________
Volvo 850 2,5 Tdi r.v 96 kombi 1300000km a kdo má víc? :D
Volvo V 70 II 2,4 D5 r.v.2002
Volvo 850 2,5 Tdi r.v 96 kombi 1300000km a kdo má víc? :D
Volvo V 70 II 2,4 D5 r.v.2002
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bylany
- Vůz: Volvo C70 cabrio
#31 Chcípá hajzlík.....
Přišlo mi zbytečný zakládat nový vlákno,tak se přifařim sem.Poslední dobou mi začlo zlobit volvino, při dojezdu ke křižovatce mi poslední dobou začli houpat otáčky vždycky tak na 2 vteřiny se rozhoupou až k 500ot.nejhorší je že to dělá jen občas a jen když dobržďuju posledních pár metrů,v žadný jiný situaci nezazlobí,jinak šlape jak má,do teď nikdy nechcípnul jen se houpali ale včera už mi motor dokonce i chcípnul,fakt netušim co by to mohlo jen v tyhle jediný situaci způsobovat...
_________________
Bmw 530i Touring - Volvo C70 2.0T cabrio
Bmw 530i Touring - Volvo C70 2.0T cabrio
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3225
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#32 Chcípá hajzlík.....
volnoběžný ventil ?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
#33 Chcípá hajzlík.....
čus, hele mě se to stalo taky už 3x. Z toho 2x na dálnici (naštěstí na sjedzu) a 1x na parkovišti. Pokaždý ale při jízdě na plyn. Zatím jsem vážně nedošel na to, čím by to mohlo být. Diagnostiku mám úplně čistou. Rád bych to už taky nějak vyřešil, protože až mi zdechne motor ve 220 na dálnici v nějaký lehký zatáčce, tak už toho asi moc nevyřeším
_________________
S60 2.4 103kw, Bi-Fuel -LPG-, 2005 Kinetic, snížený KW podvozek, sportovní výfuk, Pioneer AVH-P4250DVD
S60 2.4 103kw, Bi-Fuel -LPG-, 2005 Kinetic, snížený KW podvozek, sportovní výfuk, Pioneer AVH-P4250DVD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bylany
- Vůz: Volvo C70 cabrio
#34 Chcípá hajzlík.....
Volnoběžný ventil?Není náhodou schovanej pod tímhle krytem?
_________________
Bmw 530i Touring - Volvo C70 2.0T cabrio
Bmw 530i Touring - Volvo C70 2.0T cabrio
#35 Chcípá hajzlík.....
No tak jsem nechal vyměnit čerpadlo co je v nádrži, palivový filtr a co myslíte??? H.... , futr to samé! Odpoledne se zajedu podívat k marrovi, snad ho něco napadne. Pak dám vědět...
_________________
Fanda-V70 D5 2,4-120KW - 2003
Fanda-V70 D5 2,4-120KW - 2003
#36 Chcípá hajzlík.....
To není možný, že jsem tam nejel hned Chvíli se díval do notebooku, pak otevřel kapotu, sáhnul na drát a měl to Prostě volnej konektor, zítra ho vyfotím a dám sem páč já nevím jak bych to popsal. Každopádně MARRA má zlaté ruce (přitom je to jeden z těch co jsem prostříkával jako první... asi chybělo to odborné porýpání šroubovákem)
_________________
Fanda-V70 D5 2,4-120KW - 2003
Fanda-V70 D5 2,4-120KW - 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3225
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#37 Chcípá hajzlík.....
Zase máš nové čerpadlo a filtr a to ti nikdo nevezme..Fanula píše:To není možný, že jsem tam nejel hned Chvíli se díval do notebooku, pak otevřel kapotu, sáhnul na drát a měl to Prostě volnej konektor, zítra ho vyfotím a dám sem páč já nevím jak bych to popsal. Každopádně MARRA má zlaté ruce (přitom je to jeden z těch co jsem prostříkával jako první... asi chybělo to odborné porýpání šroubovákem)
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
#38 Chcípá hajzlík.....
To ne, ale až pojedu kolem těch kokotů v Brně dám to staré dobré společně s filtrem a cihlou do pytle a omlátím jim to o hlavudoktor píše:Zase máš nové čerpadlo a filtr a to ti nikdo nevezme..Fanula píše:To není možný, že jsem tam nejel hned Chvíli se díval do notebooku, pak otevřel kapotu, sáhnul na drát a měl to Prostě volnej konektor, zítra ho vyfotím a dám sem páč já nevím jak bych to popsal. Každopádně MARRA má zlaté ruce (přitom je to jeden z těch co jsem prostříkával jako první... asi chybělo to odborné porýpání šroubovákem)
_________________
Fanda-V70 D5 2,4-120KW - 2003
Fanda-V70 D5 2,4-120KW - 2003
#39 Chcípá hajzlík.....
Tak tady byla ta závada, úplná hovadina
- Přílohy
-
- fotka.php 3.jpg (70.08 KiB) Zobrazeno 973 x
-
- fotka.php2.jpg (53.08 KiB) Zobrazeno 973 x
-
- fotka.php1.jpg (51.83 KiB) Zobrazeno 973 x
_________________
Fanda-V70 D5 2,4-120KW - 2003
Fanda-V70 D5 2,4-120KW - 2003
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek