V70-I, B5254T - špatné starty při teplém motoru

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#1 V70-I, B5254T - špatné starty při teplém motoru

Příspěvek od Fíla »

Zdravím všechny,
měl jsem problém s autem a tak jsem tady prohledával fórum, jestli se to stalo někomu něco podobného. Je tady spousta topiků se spoustou problémů a se spoustou návrhů na možné příčiny a řešení, ale jen minimum vyřešených věcí. Aby někdo napsal BYLO TO NAKONEC TÍM
A TÍM, VYŘEŠIL JSEM TO SÁM, OPRAVILI TO V SERVISU, STÁLO MĚ TO TOLIK A TOLIK to ne. Nevěřím tomu, že všichni jezdí se závadou dál a neřeší to.

Takže abych to aspoň trochu napravil, začínám u sebe:
U V70 - I, B5254T jsem měl následující problém. Přišel jsem k zamčenému autu, odemkl jsem dálkou, nastartoval na poprvý a odjel. Motor se choval normálně, otáčky o.k., tah o.k., ohřívání o.k. Když jsem ale ujel jen kousek a zastavil a vypnul motor, tak už jsem nenastartoval. Nebo teda nastartoval, ale až tak napotřetí napočtvrtý. Startér točil, palivové čerpadlo jsem slyšel, ale jakoby nešel do motoru benzín. Baterku mám novou, na diagnostice se nic neobjevilo, žádná chyba. Zvláštní bylo, že když jsem během neúspěšných pokusů o start vyndal ze zapalovaní klíček a dal ho zpátky, tak to pak naskočilo. Ale jen někdy. Právě při prolézání fóra mě napadl imobilizér a spousta dalších věcí, ale začal jsem od pro mě nejjednodušího.
1. sundal jsem plastový kryt pod volantem - 3 šrouby - torx T25
2. ze zapalování jsem stáhnul černý kroužek s vyznačenýma polohama klíčku I - II - III
3. z kroužku jsem odpojil konektor se svazkem drátů
4. vnitřek kroužku byl docela špinavý, vyčistil jsem ho, stejně jako konektor sprejem na čištění el. kontaktů, vytřel hadříkem, znovu vystříkal
5. dal jsem vše zpět, přidělal kryt
6. vyčistil jsem i klíček, v jeho hranách bylo taky trochu bordelu, asi jak ho tahám v kapse

A světe div se, najednou mám po problému. Takže to všechno dělal imobilizér, resp. ta špína a prach na něm. Od té doby startuju, jezdím, chcípám a znovu startuju vždy na poprvý.

Snad to někomu pomůže
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#2 V70-I, B5254T - špatné starty při teplém motoru

Příspěvek od doktor »

hezký, díky. To s nedokončenými tématy je věčný problém.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

st_Andy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1929
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V90 D5 AWD Inscription

#3 V70-I, B5254T - špatné starty při teplém motoru

Příspěvek od st_Andy »

:good:
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“