Škrtící klapka?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 178
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kostelec nad Labem
#1 Škrtící klapka?
Ahoj. Poradí někdo? Auto mi pár dní připadá, že nějak nejede, není to ono. Když ho hodně vytočím tak otáčky spadnou až někam na 500 a pak se ustálí.
_________________
Je: Škoda Superb 3
Bylo: Chrysler 300c CRD, SRT design, Škoda Octavia Combi Tour 1.9 TDI, 66 kw, v70-2.3 T5 - 176 kW - sazka edition, 850-2.5-125 kW, s70-2.3. T5 - 176 kW - R.I.P., s40-2.0-103 kW
Je: Škoda Superb 3
Bylo: Chrysler 300c CRD, SRT design, Škoda Octavia Combi Tour 1.9 TDI, 66 kw, v70-2.3 T5 - 176 kW - sazka edition, 850-2.5-125 kW, s70-2.3. T5 - 176 kW - R.I.P., s40-2.0-103 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#2 Škrtící klapka?
Škrtící klapka má max. spojitost s tím, že otáčky spadnou na 500 a pak se postupně ustálí na ok stavu, na to že to nejede jak by mělo si myslím, že moc ne ( předpokládám, že máš ještě mechanickou škrticí klapku u V70I. Hledal bych tedy důvod proč to nejede, jestli není i jedním dalším symptomem kolísání otáček ( např. váha vzduchu? )
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 178
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kostelec nad Labem
#3 Škrtící klapka?
Doufám, že teď nekecám,ale bojím se, že mám už elektronickou. Mám rok 99.
_________________
Je: Škoda Superb 3
Bylo: Chrysler 300c CRD, SRT design, Škoda Octavia Combi Tour 1.9 TDI, 66 kw, v70-2.3 T5 - 176 kW - sazka edition, 850-2.5-125 kW, s70-2.3. T5 - 176 kW - R.I.P., s40-2.0-103 kW
Je: Škoda Superb 3
Bylo: Chrysler 300c CRD, SRT design, Škoda Octavia Combi Tour 1.9 TDI, 66 kw, v70-2.3 T5 - 176 kW - sazka edition, 850-2.5-125 kW, s70-2.3. T5 - 176 kW - R.I.P., s40-2.0-103 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#4 Škrtící klapka?
Njn...99/00 se to lámalo. Máš na pedál plynu ještě lanko? To by sis mohl pamatovat, to tam bije do očí po otevření kapoty.
Každopádně pak by do hry vstupoval případně i pedál plynu.
Osobní zkušenost s el. škrtící klapkou jsem měl a to nefungovalo akorát při provozu bez plynu, myslím si, že pokud by byl pedál ok a škrtící klapka otevřená, tak by to i normálně jelo.
Nestalo se Ti, že Ti třeba za jízdy vypadl tempomat? To je taky častý úkaz při ko pedálu či klapky. Ne však při ko váze...ke které se já pořád přikláním.
No anebo ještě mě taky napadá ovládací ventil turba? Sakra tam toho je
Kdybys chtěl, tak Ti to můžu v Brandýse načíst noťasem...ale akorát OBDII kódy, pokud tam žádné nejsou tak by Ti to moc nepomohlo...
Každopádně pak by do hry vstupoval případně i pedál plynu.
Osobní zkušenost s el. škrtící klapkou jsem měl a to nefungovalo akorát při provozu bez plynu, myslím si, že pokud by byl pedál ok a škrtící klapka otevřená, tak by to i normálně jelo.
Nestalo se Ti, že Ti třeba za jízdy vypadl tempomat? To je taky častý úkaz při ko pedálu či klapky. Ne však při ko váze...ke které se já pořád přikláním.
No anebo ještě mě taky napadá ovládací ventil turba? Sakra tam toho je
Kdybys chtěl, tak Ti to můžu v Brandýse načíst noťasem...ale akorát OBDII kódy, pokud tam žádné nejsou tak by Ti to moc nepomohlo...
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 178
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kostelec nad Labem
#5 Škrtící klapka?
Teď jsem natankoval za 1000 vpower 100, protáhl jsem to a přijde mi, že je vše ok... Beru jen 98,ale není možný, že by to byla nějaká sra.ka a dělal by to benzin? A to, že auto jede maličko hůř bych připisoval vedru. Jen ty otáčky mě štvaly... Jinak váha vzduchu se dá vyčistit?
_________________
Je: Škoda Superb 3
Bylo: Chrysler 300c CRD, SRT design, Škoda Octavia Combi Tour 1.9 TDI, 66 kw, v70-2.3 T5 - 176 kW - sazka edition, 850-2.5-125 kW, s70-2.3. T5 - 176 kW - R.I.P., s40-2.0-103 kW
Je: Škoda Superb 3
Bylo: Chrysler 300c CRD, SRT design, Škoda Octavia Combi Tour 1.9 TDI, 66 kw, v70-2.3 T5 - 176 kW - sazka edition, 850-2.5-125 kW, s70-2.3. T5 - 176 kW - R.I.P., s40-2.0-103 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#6 Škrtící klapka?
Váha vzduchu se dá vyčistit, doporučuju z vlastní zkušenosti Tunap čistič škrtící klapky, sprej za cca 180Kč, vystačí na dlouho, dá se aplikovat přímo do sání, tedy i přes váhu vzduchu. Myslím, že by se na ní při čištění nemělo vůbec sahat, takže ať už koupíš cokoli, čisti jenom postřikem ( nebo ne? Opraví mě někdo že jsem moc opatrnej? ), obecně je ale čištění váhy už stejně jenom poslední štace.
Ale jestli jsi vzal nový beňo a už to frčí...no uvidíš jestli se to ještě projeví.
Ale jestli jsi vzal nový beňo a už to frčí...no uvidíš jestli se to ještě projeví.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 178
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kostelec nad Labem
#7 Škrtící klapka?
Doufám, že ne:-´) A ta klapka teda vyčistit jde ikdyž je elektronická?
_________________
Je: Škoda Superb 3
Bylo: Chrysler 300c CRD, SRT design, Škoda Octavia Combi Tour 1.9 TDI, 66 kw, v70-2.3 T5 - 176 kW - sazka edition, 850-2.5-125 kW, s70-2.3. T5 - 176 kW - R.I.P., s40-2.0-103 kW
Je: Škoda Superb 3
Bylo: Chrysler 300c CRD, SRT design, Škoda Octavia Combi Tour 1.9 TDI, 66 kw, v70-2.3 T5 - 176 kW - sazka edition, 850-2.5-125 kW, s70-2.3. T5 - 176 kW - R.I.P., s40-2.0-103 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#8 Škrtící klapka?
Klapka elektronická neelektronická...není problém oboje
Problém je v tom, že u jednoho typu elektronických to nepomáhá ( buď žlutá nebo bílá nálepka ) a u toho druhého jo ( opačně žlutá nebo bílá nálepka ). Zkusím mrknout zítra, bo já mám už měněnou v servise a čištěnou mnou a ta lze.
Problém je v tom, že u jednoho typu elektronických to nepomáhá ( buď žlutá nebo bílá nálepka ) a u toho druhého jo ( opačně žlutá nebo bílá nálepka ). Zkusím mrknout zítra, bo já mám už měněnou v servise a čištěnou mnou a ta lze.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2366
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#9 Škrtící klapka?
Ja vahu vysroubuju z gumoveho meandru, prostrikam IsoPropylAlcoholem a pak ji jeste "vemu" jemne uchošťourem..Dural8 píše:Váha vzduchu se dá vyčistit, doporučuju z vlastní zkušenosti Tunap čistič škrtící klapky, sprej za cca 180Kč, vystačí na dlouho, dá se aplikovat přímo do sání, tedy i přes váhu vzduchu. Myslím, že by se na ní při čištění nemělo vůbec sahat, takže ať už koupíš cokoli, čisti jenom postřikem ( nebo ne? Opraví mě někdo že jsem moc opatrnej? ), obecně je ale čištění váhy už stejně jenom poslední štace.
Ale jestli jsi vzal nový beňo a už to frčí...no uvidíš jestli se to ještě projeví.
Pohoda. Delam to tak u obou Volv. J.
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#10 Škrtící klapka?
Jak často to děláš a co je tomu příčinou že to děláš? A vyčištění se projeví jak? Jsem jenom zvědavej...Hajcus píše: Ja vahu vysroubuju z gumoveho meandru, prostrikam IsoPropylAlcoholem a pak ji jeste "vemu" jemne uchošťourem..
Pohoda. Delam to tak u obou Volv. J.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 178
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kostelec nad Labem
#11 Škrtící klapka?
Tak benzin nepomohl. Zkusím klapku a váhu vzduchu a uvidíme jestli to pomůže. Když už v tom budu tak asi palivový filtr bude stát za výměnu taky.
_________________
Je: Škoda Superb 3
Bylo: Chrysler 300c CRD, SRT design, Škoda Octavia Combi Tour 1.9 TDI, 66 kw, v70-2.3 T5 - 176 kW - sazka edition, 850-2.5-125 kW, s70-2.3. T5 - 176 kW - R.I.P., s40-2.0-103 kW
Je: Škoda Superb 3
Bylo: Chrysler 300c CRD, SRT design, Škoda Octavia Combi Tour 1.9 TDI, 66 kw, v70-2.3 T5 - 176 kW - sazka edition, 850-2.5-125 kW, s70-2.3. T5 - 176 kW - R.I.P., s40-2.0-103 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 178
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kostelec nad Labem
#12 Škrtící klapka?
Tak klapka vyčištěna, palivový filtr nový a pořád to není ono. Tak jsem objednal novou váhu vzduchu a uvidíme. Prostě auto se chová tak jakoby jednou jelo jak má, pak zase nic, občas mi přijde, že zacuká... A určitě maličko vzrostla spotřeba.
_________________
Je: Škoda Superb 3
Bylo: Chrysler 300c CRD, SRT design, Škoda Octavia Combi Tour 1.9 TDI, 66 kw, v70-2.3 T5 - 176 kW - sazka edition, 850-2.5-125 kW, s70-2.3. T5 - 176 kW - R.I.P., s40-2.0-103 kW
Je: Škoda Superb 3
Bylo: Chrysler 300c CRD, SRT design, Škoda Octavia Combi Tour 1.9 TDI, 66 kw, v70-2.3 T5 - 176 kW - sazka edition, 850-2.5-125 kW, s70-2.3. T5 - 176 kW - R.I.P., s40-2.0-103 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#13 Škrtící klapka?
Otázka je, zacuká anebo přestane táhnout jakobys ubral plyn? ( na cca 0,5s a opakujíce se ).
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 80
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: 850 T5 kombi 96' red
- Bydliště: Praha
#14 Škrtící klapka?
A co svíčky, jak vypadají? Něco podobného se mi stalo, pravidelně jsem jeden čas lil jen vervu100. Svíčky byly spálený po pár tisících(zkoušel jsem origo i denzo nerez). Podle mě do toho motoru patří N95...klopy píše:Tak klapka vyčištěna, palivový filtr nový a pořád to není ono. Tak jsem objednal novou váhu vzduchu a uvidíme. Prostě auto se chová tak jakoby jednou jelo jak má, pak zase nic, občas mi přijde, že zacuká... A určitě maličko vzrostla spotřeba.
_________________
je a bude: Volvo 850 "pure" T5 estate '96 red
je a bude: Volvo 850 "pure" T5 estate '96 red
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 178
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kostelec nad Labem
#15 Škrtící klapka?
Na svíčkách mám najeto cca 6000, dával jsem bosch přesně ty co tam mají být. Je to špatně popsatelný. jednou to jede pěkně jednou jakoby mě někdo držel a celý je to takový mrtvý...Zacuká občas když řadím nahoru... Jinak občas zakolísá volnoběh. zkusím váhu vzduchu a uvidíme.
_________________
Je: Škoda Superb 3
Bylo: Chrysler 300c CRD, SRT design, Škoda Octavia Combi Tour 1.9 TDI, 66 kw, v70-2.3 T5 - 176 kW - sazka edition, 850-2.5-125 kW, s70-2.3. T5 - 176 kW - R.I.P., s40-2.0-103 kW
Je: Škoda Superb 3
Bylo: Chrysler 300c CRD, SRT design, Škoda Octavia Combi Tour 1.9 TDI, 66 kw, v70-2.3 T5 - 176 kW - sazka edition, 850-2.5-125 kW, s70-2.3. T5 - 176 kW - R.I.P., s40-2.0-103 kW
#16 Škrtící klapka?
predtym nez vyhodis kopu Kc za vahu by som skusil lacnejsi variant a to vymenu sviecok -( nie Bosh) kontrolu/vymenu rozdelovaca, vymenu zapalovacich kablov
vahu by som predbezne skusil vycistit na to urcenym sprejom
vahu by som predbezne skusil vycistit na to urcenym sprejom
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 906
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#17 Škrtící klapka?
nema rozdělovač ani zapal. kabely
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 178
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kostelec nad Labem
#18 Škrtící klapka?
Tak další zjištění. Dnes je venku 20 stupňů a auto jede bez sebemenšího problému.
_________________
Je: Škoda Superb 3
Bylo: Chrysler 300c CRD, SRT design, Škoda Octavia Combi Tour 1.9 TDI, 66 kw, v70-2.3 T5 - 176 kW - sazka edition, 850-2.5-125 kW, s70-2.3. T5 - 176 kW - R.I.P., s40-2.0-103 kW
Je: Škoda Superb 3
Bylo: Chrysler 300c CRD, SRT design, Škoda Octavia Combi Tour 1.9 TDI, 66 kw, v70-2.3 T5 - 176 kW - sazka edition, 850-2.5-125 kW, s70-2.3. T5 - 176 kW - R.I.P., s40-2.0-103 kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2366
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#19 Škrtící klapka?
No, zpravidla tak jednou do roka. Pricina>.. Prisel jsem na to, kdyz se mi udelal dourka v meandru, kde je Vaha V.zasazena a me pak skubal motor. Meandr jsem tedy zalepil a pri te prilezitosti koukal na V.V. byla celkem zaneradena smesi prachu a neceho. Isopropylalkohol co z toho pri proplachu vytekal byl celkem cernej..Dural8 píše:Jak často to děláš a co je tomu příčinou že to děláš? A vyčištění se projeví jak? Jsem jenom zvědavej...Hajcus píše: Ja vahu vysroubuju z gumoveho meandru, prostrikam IsoPropylAlcoholem a pak ji jeste "vemu" jemne uchošťourem..
Pohoda. Delam to tak u obou Volv. J.
Od te doby cistim vahu na obou Volvech a pohoda. Mozna je to jen placebo, ale na druhou stranu, pokud V.V. funguje na bazi vyhrivaneho odporoveho dratu, je jiste, ze zaneradeny odporovy drat se bude hur ochlazovat proudicim vzduchem a tim padem bude lhat RJ udaje... Tot duvod.. Janek
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1618
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#20 Škrtící klapka?
tak co napr. nejake teplotne cidlo? dava zlu informaciu do RJ a ta potom zle "miesa".klopy píše:Tak další zjištění. Dnes je venku 20 stupňů a auto jede bez sebemenšího problému.
mne sa teraz stalo ze auto pisalo 36 stupnov a pri startovani akoby sa chytil jeden valec neskor... tie vysoke teploty asi robia divy v elektronike.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 68
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Sokolov
- Vůz: V70 2.4 D5 D5244T4 aut.
#21 Škrtící klapka?
Tak to mi přesně dělá na mém - opakuje se po cca 0,5s a svítí kontrolka ETS. Musím víc přidat a pak je to OK. Čím to je?Dural8 píše:Otázka je, zacuká anebo přestane táhnout jakobys ubral plyn? ( na cca 0,5s a opakujíce se ).
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#22 Škrtící klapka?
Obvykle ovládací ventil turba ( regulační )...ale jak jsem nakoupil, tak prodávám
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 121
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Praha 9 - Kyje
- Vůz: XC70 2.5T 154Kw 05'
#23 Škrtící klapka?
Dnes rano, me spadlo volvo xc70 2.5t do nouzaku (snizeny vykon) motor se trepal a jel tak na 3 valce. Nejde vytocit vic jak na 2tis. Diagnostika ukazuje skrtici klapku.
Po precteni ruznych prispevku, jsem ji vyndal vycistil. Problem stale pretrvava.
Horsi je ze uz mam tu novejsi BOSCH. Stava se dost casto ze odejde?
Repas sem nani zadny nenasel, tak nejspis musim koupit novou.
Nebo stim mam zajet nekomu na vidu a ten me rekne vic?
Cestou z prace to spadlo celkove 7x do nouzaku a stale stejna zavada. Opticky jsem na kabelu nic nenasel, klapka celkem cista. Pocitam ze vni odesel potenciometr.
Po precteni ruznych prispevku, jsem ji vyndal vycistil. Problem stale pretrvava.
Horsi je ze uz mam tu novejsi BOSCH. Stava se dost casto ze odejde?
Repas sem nani zadny nenasel, tak nejspis musim koupit novou.
Nebo stim mam zajet nekomu na vidu a ten me rekne vic?
Cestou z prace to spadlo celkove 7x do nouzaku a stale stejna zavada. Opticky jsem na kabelu nic nenasel, klapka celkem cista. Pocitam ze vni odesel potenciometr.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 121
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Praha 9 - Kyje
- Vůz: XC70 2.5T 154Kw 05'
#24 Škrtící klapka?
Takze cestou dom, uz se stim neda skoro jet. Stale hlaska snizeny vykon a i kdyz chybu smazu zachvilku je tam zpet. Auto necham odstaveny a musim to vyresit.
Jeste jsem si vsiml ze plynovy pedal ukazuje max 70% kdyz doslapnu podlahu a to i kdyz jedu, nebo stojim.
Jeste jsem si vsiml ze plynovy pedal ukazuje max 70% kdyz doslapnu podlahu a to i kdyz jedu, nebo stojim.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#25 Škrtící klapka?
Zkus použitou klapku (třeba z AVdilů), žádný SW v ní není, měla by fungovat.
P.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3 Odpovědi
- 529 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Borys
-
- 4 Odpovědi
- 203 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od majty
-
- 0 Odpovědi
- 517 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa
-
- 9 Odpovědi
- 894 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od escobar
-
- 5 Odpovědi
- 2768 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej