VYŘEŠENO !!! - V70 II stále nejede - JEDU DO AUTORIZÁKU

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 39
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Vůz: Volvo V70 (2000) B5244T3 AW55-50/51SN
Bydliště: Poděbrady

#76 VYŘEŠENO !!! - V70 II stále nejede - JEDU DO AUTORIZÁKU

Příspěvek od Bohuš »

Nazdárek. Sice nedělám ve VOLVU, ale v autor. servisu ano. Musím přiznat, že někdy je to opravdu složité. Stalo se mi, že mechanik na diagnostice zjistil špatné čidlo teploty paliva. OK. Po týdnu ho šel jiný vyměnit a ejhle, výměna nepomohla. Po hodině pátrání bylo zjištěno (třetím hochem), že je přerušen přívodní kabel! První se bránil: "Nejsem elektrikář!!" :twisted: Druhý: "Já to jenom namontoval." :angel: (a vidí půl hodiny práce zadarmo) Kdo udělal chybu??? Na druhé straně, zákazník, který přijede do servisu na prohlídku (filtry+olej má v kufru), na brzdy se nedívat, kapaliny nedolívat!! A nejvíc mu vadí "drnčení" někde pod autem:" Zjistěte co to je, on mi to Franta večer v garáži opraví. On to jenom nemůže najít." To taky není žádný med! :evil: Když vidím elektrikáře, který hledá "proč to nejede", rozebere palubku, dva dny hledá v schématech a pak (v rámci dobrých vztahů se zákazníkem, "paštika" deset let stará, atd.) má zaplaceno 4 hodiny práce?!?!? Takže vlastně doplácí na to, že je šikovný a myslí mu to. Zkusme to brát vše i trochu z druhé strany. Samozřejmě, všude jsou šikovní i lemplové!!! Asi tak.
_________________
V 70 II 2,4T 147kW 2000 automat,kůže,16"METIS,SCARAB GREEN PEARL

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#77 VYŘEŠENO !!! - V70 II stále nejede - JEDU DO AUTORIZÁKU

Příspěvek od David Patočka »

Ano zcela souhlasím s Bohušem.Taktéž pracuji v autorizovaném servise a tuto problematiku zcela znám.Opravdu platí pravidlo,že čím je člověk šikovnější,tím je na tom hůř a vydělá si méně.Takže je to jednoznačně chyba systému.Z tohoto důvodu u nás byla zavedena pozice specializovaný certifikovaný diagnostik s pevným ,velmi slušným platem,který má dostatek času a klidu na podrobné zkoumání takovýchto závad. Za posledních 6.let se od nás žádné auto neodtáhlo,s tím že nevíme co s tím a že to neopravíme.
Pouze,když to bylo výslovním přáním zákazníka z důvodu ceny.
Je to smutné,ale většina firem si tuto pozici údajně nemůže dovolit,protože by takovéhoto specialistu musela dotovat z práce řadových mechaniků.
Pak to dopadá špatně........
Takže jeden neví,něco plácne,aby se toho zbavil.Další to vymění,protože to dostal rozkazem,stále to nefunguje a korunu tomu nasadí přijímací technik,který hledá motor v kufru.
Tak a je to,pán je nasr....,odtahovka to odváží a jméno servisu klesá do žumpy. :bad:
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12078
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#78 VYŘEŠENO !!! - V70 II stále nejede - JEDU DO AUTORIZÁKU

Příspěvek od Urvanej »

Bohuš, David Patočka:
Kluci tohle chápu, a je jasný, že ne pokaždý se zadaří, tady je potřeba použít zdravej rozum na straně zákazníka.
Ale pak mi vysvětlete postoj autorizovaného servisu, odkud jsem se dneska s fobií vrátil, že potřebuju vyměnit čidlo teploty a servisku po roce. Cokoliv jinýho ať volaji.
No přijel jsem si pro auto a nechal tam 4200, protože čidlo, který mi tam dali stojí běžně 220Kč s DPH, no ale u nich tentýž díl se stejným origo číslem stojí 660 + DPH + montáž 300 (nechápu co tam hodinu montoval, ale tabulky jsou tabulky). Klasický dolejvání všech kapalin v autě, i když sám doleju než tam jedu je klasickej "džouk". Trochu mi dojem pokazilo, že jsem potkal zkušebního pilota na projížďce s mym autem, který předtim 2,5h stálo a on se po 100m od servisu pokoušel vydupat z mejch 44kW výkon ferarri a ohoblovat zbytek vzorku na gumách.
Měl jsem z toho servisu tentokrát dobrej pocit po rozhovoru s mechanikem, (když pominu dementa na projížďce, kterej i při přijímání měl vychování sušenýho exkrementu) než sem viděl ten účet klasicky dotaženej k dorazu předběžný částky + 10%. Takže timdle si servisy na pověsti moc nepomůžou...
Na druhou stranu při výměně toho čidla konečně někdo (mladej kluk asi na praxi) našel, proč se mi furt ztrácí kapalina do ostřikovačů (snad).
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#79 VYŘEŠENO !!! - V70 II stále nejede - JEDU DO AUTORIZÁKU

Příspěvek od David Patočka »

Ano,je to o přístupu zaměstnanců k zákazníkovi.Někdo si práce váží a podle toho se taky chová. Jinej si připadá,že je tam za trest a i kdyby bral 50 měsíčně,tak všechno odflákne nebo zničí,bo to není jeho.
Takové soudruhy vyměníme,ale až na to příjdeme.
Jinak ceny jsou někdy silně nadsazené,a to i u lidovky jako je škodoffka.Avšak v povědomí spotřebitelů je to údajně stále nejlevnější auto,jak z pohledu cen dílů,tak práce.Chacha... :lol:
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 39
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Vůz: Volvo V70 (2000) B5244T3 AW55-50/51SN
Bydliště: Poděbrady

#80 VYŘEŠENO !!! - V70 II stále nejede - JEDU DO AUTORIZÁKU

Příspěvek od Bohuš »

Když jsme u čidla (za 660,-+DPH+....), na rovinu chci říci, že jsem prodával NEORIGO díly třináct let. A ze zkušenosti vím, že čidlo (made in Italy) za 220,- je asi tak do léta. :cry: A když budu nabízet qualitu(HELLA), tak vyjde ještě dráž, než ORIGO!! Proto pánové v Elitu mají na centrál. skladu 1ks HELLA ,ale desítky "taliánců". Bohužel je to tak. Ale všeobecně lze říci, že "VŠECHNO JE V LIDECH" !!!
PS:Další věc je ta, že pokud se mechanici střídají, jak na běžícím pásu, pak samozřejmě nemohou "rozumět" starším typům. Bez urážky komukoliv, auto roku 2000 vyrobili, když polovina našich mechaniků nastupovala snad do učení!!! (Já se též ve škole neučil o Škodě 1202!!! I když byl tam jeden profesor, .........)
_________________
V 70 II 2,4T 147kW 2000 automat,kůže,16"METIS,SCARAB GREEN PEARL

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12078
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#81 VYŘEŠENO !!! - V70 II stále nejede - JEDU DO AUTORIZÁKU

Příspěvek od Urvanej »

Bohuš píše:Když jsme u čidla (za 660,-+DPH+....), na rovinu chci říci, že jsem prodával NEORIGO díly třináct let. A ze zkušenosti vím, že čidlo (made in Italy) za 220,- je asi tak do léta. :cry: A když budu nabízet qualitu(HELLA), tak vyjde ještě dráž, než ORIGO!! Proto pánové v Elitu mají na centrál. skladu 1ks HELLA ,ale desítky "taliánců". Bohužel je to tak. Ale všeobecně lze říci, že "VŠECHNO JE V LIDECH" !!!
PS:Další věc je ta, že pokud se mechanici střídají, jak na běžícím pásu, pak samozřejmě nemohou "rozumět" starším typům. Bez urážky komukoliv, auto roku 2000 vyrobili, když polovina našich mechaniků nastupovala snad do učení!!! (Já se též ve škole neučil o Škodě 1202!!! I když byl tam jeden profesor, .........)
Bohuš: jen k tomu čidlu chci říct, že to je IDENTICKÝ kus, jen jiný prodejce, nikoliv škoda versus starline, jak si mylně pochopil. Proto jsem se psal originál škoda.

A ještě k těm mechanikům: nechci podceňovat školy a výuku, ale dobrej mechanik nepotřebuje školy, ale zdravej rozum a musí ho to bavit. Obojí dokáže vyřadit "kvalitní" zaměstnavatel. Ale chápu, že kdybych se někdy chtěl dát na mechoše, protože mě to ukrutně baví, tak mě asi nikdo neveme i když (nebo spíš protože) mam PhD.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Lukaso
Ověřený
Online
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1665
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

#82 VYŘEŠENO !!! - V70 II stále nejede - JEDU DO AUTORIZÁKU

Příspěvek od Lukaso »

Urvanej píše:A ještě k těm mechanikům: nechci podceňovat školy a výuku, ale dobrej mechanik nepotřebuje školy, ale zdravej rozum a musí ho to bavit. Obojí dokáže vyřadit "kvalitní" zaměstnavatel. Ale chápu, že kdybych se někdy chtěl dát na mechoše, protože mě to ukrutně baví, tak mě asi nikdo neveme i když (nebo spíš protože) mam PhD.
No jo, jenže tebe a dejme tomu potencionálního mechanika to bude ukrutně bavit protože si o víkendu rozebírá svoje auto...ale až budeš měnit 500stou spojku a budeš mít za sebou 10 let mechanikování tak už tě to bavit nebude...a bude to jen práce a otázka zní jak motivovat takového člověka aby to dělal pořád stejně dobře jako před 10ti lety

( výjmky existují )
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2167
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#83 VYŘEŠENO !!! - V70 II stále nejede - JEDU DO AUTORIZÁKU

Příspěvek od karelvolvo »

Lukaso píše:
Urvanej píše:A ještě k těm mechanikům: nechci podceňovat školy a výuku, ale dobrej mechanik nepotřebuje školy, ale zdravej rozum a musí ho to bavit. Obojí dokáže vyřadit "kvalitní" zaměstnavatel. Ale chápu, že kdybych se někdy chtěl dát na mechoše, protože mě to ukrutně baví, tak mě asi nikdo neveme i když (nebo spíš protože) mam PhD.
No jo, jenže tebe a dejme tomu potencionálního mechanika to bude ukrutně bavit protože si o víkendu rozebírá svoje auto...ale až budeš měnit 500stou spojku a budeš mít za sebou 10 let mechanikování tak už tě to bavit nebude...a bude to jen práce a otázka zní jak motivovat takového člověka aby to dělal pořád stejně dobře jako před 10ti lety

( výjmky existují )
Je to přesně tak ! Auta teda kamiony opravuji 20 let z toho VOLVA 19 let a v žádném případě to není žádná rutina. Když jsem začínal tak byl na našem trhu jeden model (F12) který se vyráběl třeba tři roky beze změny, dnes? opravujeme asi12 různých modelů každý rok jsou tam nějaké změny tzv. facelifty. Třeba takové vstřikování močoviny (činidla ADblue) asi čtyři roky to v autech jezdí a dá se říct až teď je to vychytaný k dokonalosti jak ve výrobě tak už jsme se to naučili diagnostikovat a opravovat. A to jsem před měsícem změnil zaměstnavatele a to jsou teprve prdy!
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 15
Registrován: 13 roků 3 měsíce
Bydliště: Hradec Králové

#84 VYŘEŠENO !!! - V70 II stále nejede - MOŽNÁ ČIDLO

Příspěvek od billas »

Čau, nejsem sice odborník na diesely, ale už jsem se mnohokrát setkal s tím, že D5 nejela. Jela třeba je do 3500 otáček, turbo nedávalo a hodně žrala. Bylo to nějakým čidlem tlaku sání nebo čidlem sání. Nevím to přesně, ale vždycky to bylo tímhle a D5 jsou na to prý náchylný. Čau
_________________
Bylo: Volvo 850 2.5 20V 95' tmavé modré
Bylo: Volvo V70I 2.3T5 98' modré metal
Bylo: Volvo V70II 2.0T 04'
Je: Volvo V50 2.0D 04' stříbrné
Je: Volvo XC60 2.4D 2010 R-design bílé
Je: Volvo 244 78' Aleutian blue
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“