VYŘEŠENO !!! - V70 II stále nejede - JEDU DO AUTORIZÁKU
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#51 V70 II stále nejede - JEDU DO AUTORIZÁKU
Jojo,pane to je jasný.Turbo bylo vydřené na hřídeli,chycené lopatky,
vyvážení úplně v pytli,a navíc totálně zarostlé karbonem.
Takže turbo máte po repasi,tady je faktura,no a stejně vám to nějak nejede,
tak naschle.........
Doufejme ,že kecám.....
vyvážení úplně v pytli,a navíc totálně zarostlé karbonem.
Takže turbo máte po repasi,tady je faktura,no a stejně vám to nějak nejede,
tak naschle.........
Doufejme ,že kecám.....
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 85
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Náchod
- Vůz: V70 2,4TD, combi, 2003, V70 D5 136kW 06
- Bydliště: Náchod
#52 V70 II stále nejede - JEDU DO AUTORIZÁKU
Turbo jak nové. Nyní už opravdu nevíme. Čidlo tlaku vzduchu také OK. Nevíte jak si na tom stojí třeba HASE v Praze? Kde mají nejlepší vybavenost na odhalování začarovaných motorů? Asi udělám opět pokus u "profíků". Jinak nevím co dál.
_________________
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 51
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: V70 II 2.5TDI 2000
- Bydliště: Stříbro
#53 V70 II stále nejede - JEDU DO AUTORIZÁKU
Sleduju tu anabázi, jak to pokračuje?Toirtap píše:Turbo jak nové. Nyní už opravdu nevíme. Čidlo tlaku vzduchu také OK. Nevíte jak si na tom stojí třeba HASE v Praze? Kde mají nejlepší vybavenost na odhalování začarovaných motorů? Asi udělám opět pokus u "profíků". Jinak nevím co dál.
_________________
Volvo V70 II 2.5D 2000, Honda CR-V 2.0i 2014, Subaru Impreza 2001
Volvo V70 II 2.5D 2000, Honda CR-V 2.0i 2014, Subaru Impreza 2001
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 85
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Náchod
- Vůz: V70 2,4TD, combi, 2003, V70 D5 136kW 06
- Bydliště: Náchod
#54 V70 II stále nejede - JEDU DO AUTORIZÁKU
Pro mě jako pro toho co to platí a lítá kolem toho hrozně. Ale jinak co se akcí děje, tak v úterý, tj. 11.1. auto v 7:30 odevzdávám u Haseho v Praze. Už ani nevím kolikátý pokus to je. Ale pevně věřím v úspěch ....
_________________
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003
#55 V70 II stále nejede - JEDU DO AUTORIZÁKU
sice Ti asi moc neporadim, ale aspoň přeju hodně štěstí...Toirtap píše:Ale pevně věřím v úspěch ....
_________________
Volvo S80, 2.4i 125kw, automat, 2001, tmavě modrá metalíza
Volvo S80, 2.4i 125kw, automat, 2001, tmavě modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 85
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Náchod
- Vůz: V70 2,4TD, combi, 2003, V70 D5 136kW 06
- Bydliště: Náchod
#56 V70 II stále nejede - JEDU DO AUTORIZÁKU
Zdravím všechny.
Hrozně nerad bych zakřiknul mé nadšení, ale je to tak. Opět jezdíme s autem, které se pohybuje jemu odpovídající rychlostí za potřeby obvyklé spotřeby nafty - nyní průměr cca 7,2l (již prověřeno nájezdem 1400 km o tomto víkendu) a věřím že poleze ještě níž.
Co že mi to tedy vytvořilo pár vrásek na čele a udělalo průvan v peněžence???
Nic jiného než moje vlastní iniciativa nechat repasovat zbylé tři CR vstřiky. Ona celková repase tedy nebyla nutná. Pouze šlo o výměnu trysek - po diagnostice BOSCH servisu v Hradišti u Pardubic. Když jsem dal vstřiky zpátky a nastartoval ... už bylo jasný že se něco stalo . No, jsem nadšen a v dané euforii si ani nepřipouštím zmiňované náklady, mé cesty a permanentní myšlenky co se s tím autem děje a co že je to za závadu na kterou nemohou ani ODBORNÍCI přijít.
Hrozně nerad bych zakřiknul mé nadšení, ale je to tak. Opět jezdíme s autem, které se pohybuje jemu odpovídající rychlostí za potřeby obvyklé spotřeby nafty - nyní průměr cca 7,2l (již prověřeno nájezdem 1400 km o tomto víkendu) a věřím že poleze ještě níž.
Co že mi to tedy vytvořilo pár vrásek na čele a udělalo průvan v peněžence???
Nic jiného než moje vlastní iniciativa nechat repasovat zbylé tři CR vstřiky. Ona celková repase tedy nebyla nutná. Pouze šlo o výměnu trysek - po diagnostice BOSCH servisu v Hradišti u Pardubic. Když jsem dal vstřiky zpátky a nastartoval ... už bylo jasný že se něco stalo . No, jsem nadšen a v dané euforii si ani nepřipouštím zmiňované náklady, mé cesty a permanentní myšlenky co se s tím autem děje a co že je to za závadu na kterou nemohou ani ODBORNÍCI přijít.
_________________
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1285
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
#57 VYŘEŠENO !!! - V70 II stále nejede - JEDU DO AUTORIZÁKU
Psal si že 11.1. dáš Hasemu a v dalším příspěvku oznamuješ diagnostiku někde jinde.Jak to dopadlo v AutoHase, zajímá mě to?
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 601
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
#58 V70 II stále nejede - JEDU DO AUTORIZÁKU
grat. a preju hodne kilaku bez poruchyToirtap píše:Zdravím všechny.
Hrozně nerad bych zakřiknul mé nadšení, ale je to tak. Opět jezdíme s autem, které se pohybuje jemu odpovídající rychlostí za potřeby obvyklé spotřeby nafty - nyní průměr cca 7,2l (již prověřeno nájezdem 1400 km o tomto víkendu) a věřím že poleze ještě níž.
Co že mi to tedy vytvořilo pár vrásek na čele a udělalo průvan v peněžence???
Nic jiného než moje vlastní iniciativa nechat repasovat zbylé tři CR vstřiky. Ona celková repase tedy nebyla nutná. Pouze šlo o výměnu trysek - po diagnostice BOSCH servisu v Hradišti u Pardubic. Když jsem dal vstřiky zpátky a nastartoval ... už bylo jasný že se něco stalo . No, jsem nadšen a v dané euforii si ani nepřipouštím zmiňované náklady, mé cesty a permanentní myšlenky co se s tím autem děje a co že je to za závadu na kterou nemohou ani ODBORNÍCI přijít.
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 131
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Nekázanka 844,Kladno
#59 V70 II stále nejede - JEDU DO AUTORIZÁKU
Toirtap píše:Zdravím všechny.
Hrozně nerad bych zakřiknul mé nadšení, ale je to tak. Opět jezdíme s autem, které se pohybuje jemu odpovídající rychlostí za potřeby obvyklé spotřeby nafty - nyní průměr cca 7,2l (již prověřeno nájezdem 1400 km o tomto víkendu) a věřím že poleze ještě níž.
Co že mi to tedy vytvořilo pár vrásek na čele a udělalo průvan v peněžence???
Nic jiného než moje vlastní iniciativa nechat repasovat zbylé tři CR vstřiky. Ona celková repase tedy nebyla nutná. Pouze šlo o výměnu trysek - po diagnostice BOSCH servisu v Hradišti u Pardubic. Když jsem dal vstřiky zpátky a nastartoval ... už bylo jasný že se něco stalo . No, jsem nadšen a v dané euforii si ani nepřipouštím zmiňované náklady, mé cesty a permanentní myšlenky co se s tím autem děje a co že je to za závadu na kterou nemohou ani ODBORNÍCI přijít.
Je to jak detektivka, kde se zjistí, že vrah je zahradník....
Takže celý to trápení bylo pouze vstřikama?! To by snad diagnostika mohla odhalit, ne?
apropo...na co že tato velkolepá repase vstřiků přišla?
_________________
Volvo V70 II 2,4 D5 120 Kw
Volvo V70 II 2,4 D5 120 Kw
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 85
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Náchod
- Vůz: V70 2,4TD, combi, 2003, V70 D5 136kW 06
- Bydliště: Náchod
#60 VYŘEŠENO !!! - V70 II stále nejede - JEDU DO AUTORIZÁKU
U HASEho byl závěr takový, že je motor před smrtí! Od špatné komprese, váhy vzduchu, různé netěsnosti, ... ... + další chyby v diagnostice. Zajímavé je to, že o týden na to v DEKOMu v Pardubicích byla diagnostika čístá - tedy kromě věcí, které tam jsou stále (nepodstatné drobnosti). Takže asi tak. No byl to v podstatě výlet nanic.
Tímto však na HASEho ani na DEKOM nekoukám přes prsty, přístup byl fajn. Jen si myslím, že by diagnostika příčiny problému mohla být dělána s větším "zápalem". Ale už nemám nejnovější auto, no...
Jinak celá oprava 3 vstřiků - podotýkám že se nejednalo o komplet repasi, pouze diagnostiku a výměnu trysek, stála 6300,- Kč.
Tj. á 2100,- Kč = práce, materiál, test.
Tímto však na HASEho ani na DEKOM nekoukám přes prsty, přístup byl fajn. Jen si myslím, že by diagnostika příčiny problému mohla být dělána s větším "zápalem". Ale už nemám nejnovější auto, no...
Jinak celá oprava 3 vstřiků - podotýkám že se nejednalo o komplet repasi, pouze diagnostiku a výměnu trysek, stála 6300,- Kč.
Tj. á 2100,- Kč = práce, materiál, test.
_________________
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#61 VYŘEŠENO !!! - V70 II stále nejede - JEDU DO AUTORIZÁKU
Otázka je, jestli neodešly tenkrát všechny vstřiky najednou ?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#62 VYŘEŠENO !!! - V70 II stále nejede - JEDU DO AUTORIZÁKU
Takže tedy-jeden vstřik se odpouroučel,byl vyměněn,a od té doby problémy,mohly za to zbylé vstřiky... Čím to?
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#63 VYŘEŠENO !!! - V70 II stále nejede - JEDU DO AUTORIZÁKU
Špatné natankování ?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 131
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Nekázanka 844,Kladno
#64 VYŘEŠENO !!! - V70 II stále nejede - JEDU DO AUTORIZÁKU
Já měl namysli kompletní částku, kterou jsi do auta nainvestoval, než jsi přišel na to, že to opravdu dělaly ty vstřiky......Toirtap píše:U HASEho byl závěr takový, že je motor před smrtí! Od špatné komprese, váhy vzduchu, různé netěsnosti, ... ... + další chyby v diagnostice. Zajímavé je to, že o týden na to v DEKOMu v Pardubicích byla diagnostika čístá - tedy kromě věcí, které tam jsou stále (nepodstatné drobnosti). Takže asi tak. No byl to v podstatě výlet nanic.
Tímto však na HASEho ani na DEKOM nekoukám přes prsty, přístup byl fajn. Jen si myslím, že by diagnostika příčiny problému mohla být dělána s větším "zápalem". Ale už nemám nejnovější auto, no...
Jinak celá oprava 3 vstřiků - podotýkám že se nejednalo o komplet repasi, pouze diagnostiku a výměnu trysek, stála 6300,- Kč.
Tj. á 2100,- Kč = práce, materiál, test.
_________________
Volvo V70 II 2,4 D5 120 Kw
Volvo V70 II 2,4 D5 120 Kw
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 51
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: V70 II 2.5TDI 2000
- Bydliště: Stříbro
#65 VYŘEŠENO !!! - V70 II stále nejede - JEDU DO AUTORIZÁKU
Vstřiky komplet si už na zkoušku měnil (marra), tak jak to, že to nefungovalo??
_________________
Volvo V70 II 2.5D 2000, Honda CR-V 2.0i 2014, Subaru Impreza 2001
Volvo V70 II 2.5D 2000, Honda CR-V 2.0i 2014, Subaru Impreza 2001
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 85
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Náchod
- Vůz: V70 2,4TD, combi, 2003, V70 D5 136kW 06
- Bydliště: Náchod
#66 VYŘEŠENO !!! - V70 II stále nejede - JEDU DO AUTORIZÁKU
... sumu která vypovídá o celkových nákladech jsem už z mysli vytěsnil a nechci se k ní vracet neb bych musel zvracet ... každopádně mám prověřený celý auto, všechny čidla, turbo, elektriku, ....
Marra tvrdí, že celou sadu měnil a nic. No nevím. Vzhledem k tomu, že jsem si poslední fázi, tedy demontáž třech původních a opětovnou montáž opravených prováděl sám, tak s jistotou mohu tvrdit, že stav auta se napravil po osazení opravených vstřiků. Tedy není to žádné tvrzení mechanika servisu.
Ano, taky mi není jasný proč se při výměně jednoho vstřiku za nový celý systém rozsypal. Ale upřímně, už nemám sil nad tím nyní po roce přemýšlet
Marra tvrdí, že celou sadu měnil a nic. No nevím. Vzhledem k tomu, že jsem si poslední fázi, tedy demontáž třech původních a opětovnou montáž opravených prováděl sám, tak s jistotou mohu tvrdit, že stav auta se napravil po osazení opravených vstřiků. Tedy není to žádné tvrzení mechanika servisu.
Ano, taky mi není jasný proč se při výměně jednoho vstřiku za nový celý systém rozsypal. Ale upřímně, už nemám sil nad tím nyní po roce přemýšlet
_________________
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 131
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Nekázanka 844,Kladno
#67 VYŘEŠENO !!! - V70 II stále nejede - JEDU DO AUTORIZÁKU
No doufejme, že to bude už v pohodě a auto bude sloužit. Vypadá to, jako by ti ho někdo uhranul a nyní kletba pominula..fakt zvláštní.....Toirtap píše:... sumu která vypovídá o celkových nákladech jsem už z mysli vytěsnil a nechci se k ní vracet neb bych musel zvracet ... každopádně mám prověřený celý auto, všechny čidla, turbo, elektriku, ....
Marra tvrdí, že celou sadu měnil a nic. No nevím. Vzhledem k tomu, že jsem si poslední fázi, tedy demontáž třech původních a opětovnou montáž opravených prováděl sám, tak s jistotou mohu tvrdit, že stav auta se napravil po osazení opravených vstřiků. Tedy není to žádné tvrzení mechanika servisu.
Ano, taky mi není jasný proč při výměně jednoho vstřiku za nový se celý systém rozsypal. Ale upřímně, už nemám sil nad tím nyní po roce přemýšlet
Nicméně tento topík potvrdil, to co si většina lidí včetně mně myslí, že autorizáky jsou tu pouze od toho, aby z lidí tahali peníze za nic......
_________________
Volvo V70 II 2,4 D5 120 Kw
Volvo V70 II 2,4 D5 120 Kw
#68 VYŘEŠENO !!! - V70 II stále nejede - JEDU DO AUTORIZÁKU
Driver: to je trochu odvážný tvrzení, zvlášť když si ho dáš do souvislosti s původní diagnostikou Dekomu zde https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=27918&start=0
Myslím že všude jsou lidi kteří mají snahu pomoci a naopak ti co se snaží jen přiživit, proto nemám rád nepodložené pomluvy.
Myslím že všude jsou lidi kteří mají snahu pomoci a naopak ti co se snaží jen přiživit, proto nemám rád nepodložené pomluvy.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 85
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Náchod
- Vůz: V70 2,4TD, combi, 2003, V70 D5 136kW 06
- Bydliště: Náchod
#69 VYŘEŠENO !!! - V70 II stále nejede - JEDU DO AUTORIZÁKU
V Dekomu, jmenovitě pan Bartoš, byl fakt velmi vstřícný. Pozval si mě i na re-diagnostiku, když jsem se ho dotazoval jak je možné, že v HASE byly výsledky diagnostiky i tvrzení mechaniků jiné než před týdnem v Pardubicích. Následně když jsem dojel do Dekomu, tak se mi perfektně věnoval mechanik. Měřil mi přepady a diskutoval se mnou vše velmi ochotně. Jen to zjištění, že vstřiky, ty tři původní tři vstřiky jsou KO, resp. že nedávájí potřebné množství paliva přesně neurčil žádný ze servisů. Ale to je si myslím jen o vybavenosti servisů. Mašina na test dávkování vstřiků, tedy jejich kondice, asi není běžná věc. A počítač si s tím myslím neporadí tak, aby výsledky byly 100% vypovídající. Jsou to přeci jen různě dopočítané hodnoty. Ostatně o tom že to diagnostika neumí jsem se sám přsvědčil.
_________________
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003
#70 VYŘEŠENO !!! - V70 II stále nejede - JEDU DO AUTORIZÁKU
Ja by som mal este taku otazku na chlapcov co robia motory. Nemusi sa injector este naprogramovat? Alebo riadiaca jednotka? Vida pise stale KLASS a CYL ked sa objednavaju nove injectors.
_________________
Ex: Volvo S60, 2.0T 132kw/180PS, B5204T5, M56, r.v.2001
Ex: Volvo S60, 2,4D 96kw/130PS, D5244T2, M56, r.v. 2002
Ex: Volvo S60, 2.0T 132kw/180PS, B5204T5, M56, r.v.2001
Ex: Volvo S60, 2,4D 96kw/130PS, D5244T2, M56, r.v. 2002
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 85
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Náchod
- Vůz: V70 2,4TD, combi, 2003, V70 D5 136kW 06
- Bydliště: Náchod
#71 VYŘEŠENO !!! - V70 II stále nejede - JEDU DO AUTORIZÁKU
Otázku programování CR vstřikovačů jsem vznesl u samotných "kovářů" tj u Volvo Czech.
Odpověď:
Vstřikovače u typu motoru jaký je ve Vašem vozidle se při určité kombinaci tolerančních tříd skutečně programují. Toto programování, má ale zanedbatelný vliv na řidičem zpozorovatelný chod motoru a slouží především k udržení přísných emisních limitů vozidla i po servisní výměně komponentu majícího vliv na emise.
Odpověď:
Vstřikovače u typu motoru jaký je ve Vašem vozidle se při určité kombinaci tolerančních tříd skutečně programují. Toto programování, má ale zanedbatelný vliv na řidičem zpozorovatelný chod motoru a slouží především k udržení přísných emisních limitů vozidla i po servisní výměně komponentu majícího vliv na emise.
_________________
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003
#72 VYŘEŠENO !!! - V70 II stále nejede - JEDU DO AUTORIZÁKU
Diky za odpoved. To znie zaujimavo. Myslel som ze ono to ma iny dovod ako emisie.
Mne zas par mechanikov tvrdilo ze bez programovania ten vstrekovac nebude fungovat ako ma. Ktovie ako to naozaj je. To by bola asi otazka na Volvo Sweden
Mne zas par mechanikov tvrdilo ze bez programovania ten vstrekovac nebude fungovat ako ma. Ktovie ako to naozaj je. To by bola asi otazka na Volvo Sweden
_________________
Ex: Volvo S60, 2.0T 132kw/180PS, B5204T5, M56, r.v.2001
Ex: Volvo S60, 2,4D 96kw/130PS, D5244T2, M56, r.v. 2002
Ex: Volvo S60, 2.0T 132kw/180PS, B5204T5, M56, r.v.2001
Ex: Volvo S60, 2,4D 96kw/130PS, D5244T2, M56, r.v. 2002
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 131
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Nekázanka 844,Kladno
#73 VYŘEŠENO !!! - V70 II stále nejede - JEDU DO AUTORIZÁKU
Neberu jednotlivce, nahlížím na autorizáky obecně.... Já osobně mám s nima jen špatné zkušenosti.....jinými slovy řečeno hodně peněz za málo muziky.Ykka píše:Driver: to je trochu odvážný tvrzení, zvlášť když si ho dáš do souvislosti s původní diagnostikou Dekomu zde https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=27918&start=0
Myslím že všude jsou lidi kteří mají snahu pomoci a naopak ti co se snaží jen přiživit, proto nemám rád nepodložené pomluvy.
Tenhle případ je opravdu zvláštní, ale i tak si myslím, že autorizovaný servis by měl být na tyto případy lépe připraven.....
Mně osobně by velmi vadilo, kdybych tahal auto po autorizovaných servisech půl roku, měnil díl za díl, krvácel a krvácel a myslím, že by mně jen s těží ukonejšilo vstřícné vystupování mechaniků....To je základ každého slušného člověka, nikoli klad, který stojí za vyzdvižení
_________________
Volvo V70 II 2,4 D5 120 Kw
Volvo V70 II 2,4 D5 120 Kw
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 85
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Náchod
- Vůz: V70 2,4TD, combi, 2003, V70 D5 136kW 06
- Bydliště: Náchod
#74 VYŘEŠENO !!! - V70 II stále nejede - JEDU DO AUTORIZÁKU
S Driverem v otázce připravenosti jak v rovině zkušeností, tak v rovině zařízení naprosto souhlasím. Bohužel dnešní trend nahrává tomu, že na co ukáže diagostika se mění bez zjišťování ostatních vlivů, které se mohou na závadě podílet. Možná to tak není, ale k tomuto přesvědčení jsem dospěl jako všeobecný uživatel vozidel.
_________________
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003
#75 VYŘEŠENO !!! - V70 II stále nejede - JEDU DO AUTORIZÁKU
Teda zkušenosti s autorizákem mám zatím dobré , volvo Olomouc je kvalitní a dle mého dostatečně vstřícné, ale i tak první diagnostika možného problému podléha synovi , ten projde , projede se , většinou příjde na to co se děje , u V 70ky zatím teda (ťuk ťuk) nic zkoušet nemusel , felicia je pod jeho rukama stále , od karosařiny , přes elektriku až k motoru a podvozku + teda ještě sám vlastní motorku , kterou si kompletně poskládal z "totálky" doma v garáži
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 36 Odpovědi
- 2121 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od zedik
-
- 6 Odpovědi
- 1494 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od tomasjavorsky
-
- 5 Odpovědi
- 866 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Siggi
-
- 14 Odpovědi
- 309 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od paconni
-
- 26 Odpovědi
- 1527 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od tomasss