VYŘEŠENO !!! - V70 II stále nejede - JEDU DO AUTORIZÁKU
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 85
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Náchod
- Vůz: V70 2,4TD, combi, 2003, V70 D5 136kW 06
- Bydliště: Náchod
#1 VYŘEŠENO !!! - V70 II stále nejede - JEDU DO AUTORIZÁKU
Ahoj. Stále trvá problém s výkonem naší V70 II (96 kW, 2003). Je tak na 80ti% výkonu a to se spotřebou namísto 7l 10l/100 km. Už bádali mnozí "experti" a to i autorizák, ale NIC. Nevědí. Poslední zjištění: Tlak od turba OK, ovšem vzduchu si motor bere o cca 1/3 méně. Váha OK. Vzducháč OK. Proč se ovšem tak děje nevědí i skuteční a prověření odborníci na dieselové motory. Poslední servis bádá dál ze záznamů z diagnostiky. Ale je to děs. Už 3 měsíc neezdíme
Další průvodní úkazy: při popojíždění v koloně na volnoběh je aktuální spotřeba v kolísání od 3l do 5l na 100 km, při brždění motorem trvá cca 30 s než se líně spotřeba dostane na nulu. Při akceleraci se auto mírně chvěje, ale to asi že ze sebe motor cucá co může. Stejně tak při akceleraci NĚKDY spotřeba vylítne na moment dle ukazatele na 99L /100 km.
Pokud by jste měli v mérku nějakého machra na ty naše auta nebo i diesel machra .... prosím.
Dík.
Další průvodní úkazy: při popojíždění v koloně na volnoběh je aktuální spotřeba v kolísání od 3l do 5l na 100 km, při brždění motorem trvá cca 30 s než se líně spotřeba dostane na nulu. Při akceleraci se auto mírně chvěje, ale to asi že ze sebe motor cucá co může. Stejně tak při akceleraci NĚKDY spotřeba vylítne na moment dle ukazatele na 99L /100 km.
Pokud by jste měli v mérku nějakého machra na ty naše auta nebo i diesel machra .... prosím.
Dík.
Naposledy upravil(a) Toirtap dne 07 úno 2011 13:13, celkem upraveno 3 x.
_________________
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2168
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#2 V70 II stále nejede-málo vzduchu do motoru,váha OK,tlak
Zablendoval bych EGR schválně co to udělá
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 85
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Náchod
- Vůz: V70 2,4TD, combi, 2003, V70 D5 136kW 06
- Bydliště: Náchod
#3 V70 II stále nejede-málo vzduchu do motoru,váha OK,tlak
Můžu to zkusit. Jen si říkám .... hrabali se v tom fakt dle mého odborníci a nic a že by nezkoušeli i toto, ale máš pravdu. Zkusím to.
_________________
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2168
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#4 V70 II stále nejede-málo vzduchu do motoru,váha OK,tlak
Jen možná zbytečná otázka EGR funguje zavírá , vyčištěno atd.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 85
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Náchod
- Vůz: V70 2,4TD, combi, 2003, V70 D5 136kW 06
- Bydliště: Náchod
#5 V70 II stále nejede-málo vzduchu do motoru,váha OK,tlak
Už první ruce, které byly ponořeny do auta prý vyčistily váhu vzduchu a EGR ventil a taky se dělala dekarbonizace, ale ta když už to vykazovalo problémy. Váha byla nahrazena novou a stále stejné. EGR nevím, jen předpokládám, že člověk, který se věnuje jen nafťákům ho prověřil. Ale víš jak ...
_________________
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12976
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#6 V70 II stále nejede-málo vzduchu do motoru,váha OK,tlak
Píšeš tlak od turba ok, ale kde to měřili? Před chladičem nebo za? Mohl by být přiucpaný.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
#7 V70 II stále nejede-málo vzduchu do motoru,váha OK,tlak
96kW snad nemají turbo, kucí......
_________________
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5112
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#8 V70 II stále nejede-málo vzduchu do motoru,váha OK,tlak
Ale má D5254T2láďa píše:96kW snad nemají turbo, kucí......
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5112
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#9 V70 II stále nejede-málo vzduchu do motoru,váha OK,tlak
Na tom nemůžeš stavět Nedávno jsem s tímhle motorem jel a nic moc. Zkontroluj tlakové hadice zevnitř jestli nejni odlepená vnitřní vrstva a nepřicpává průchod. Sežeň někoho se stejným autem a motorem a svez se.Toirtap píše:Už první ruce, které byly ponořeny do auta prý vyčistily váhu vzduchu a EGR ventil a taky se dělala dekarbonizace, ale ta když už to vykazovalo problémy. Váha byla nahrazena novou a stále stejné. EGR nevím, jen předpokládám, že člověk, který se věnuje jen nafťákům ho prověřil. Ale víš jak ...
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
#10 V70 II stále nejede-málo vzduchu do motoru,váha OK,tlak
Marra nepomohl?
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 912
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#11 V70 II stále nejede-málo vzduchu do motoru,váha OK,tlak
ne
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 85
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Náchod
- Vůz: V70 2,4TD, combi, 2003, V70 D5 136kW 06
- Bydliště: Náchod
#12 V70 II stále nejede-málo vzduchu do motoru,váha OK,tlak
Ale snažil se
V jiném autě se svézt můžu. Ale auto máme přes dva roky a vím jak jezdilo. A dle toho usuzuju, že je to max 80% původnho výkonu a to kolísání té spotřeby je taky prokazatelný.
Hadice ještě projít můžu. Taky mě občas už napadne, že to musí být nějaká pitomina, že tačí někde nahradit kus podtlakové hadičky či co a že to najednou bude zcela OK.
Ale je tam toho tolik .... No počkám, snad se přihlásí ti co mají rozluštit ten záznam z diagnostiky.
V jiném autě se svézt můžu. Ale auto máme přes dva roky a vím jak jezdilo. A dle toho usuzuju, že je to max 80% původnho výkonu a to kolísání té spotřeby je taky prokazatelný.
Hadice ještě projít můžu. Taky mě občas už napadne, že to musí být nějaká pitomina, že tačí někde nahradit kus podtlakové hadičky či co a že to najednou bude zcela OK.
Ale je tam toho tolik .... No počkám, snad se přihlásí ti co mají rozluštit ten záznam z diagnostiky.
_________________
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 85
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Náchod
- Vůz: V70 2,4TD, combi, 2003, V70 D5 136kW 06
- Bydliště: Náchod
#13 V70 II stále nejede-málo vzduchu do motoru,váha OK,tlak
Na dieselpoweru mi napsali, že podobný trable měli když vyměnili jen jeden vstřil (1,9TD Laguna) a ostatní nechali staré. Já mám 2 nové a 3 s dvěma stovkama.
Ale mám pocit že jsi Márro říkal, že jsi zkoušel dávat všechny jiné z jiného auta, ne?
Ale mám pocit že jsi Márro říkal, že jsi zkoušel dávat všechny jiné z jiného auta, ne?
_________________
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 912
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#14 V70 II stále nejede-málo vzduchu do motoru,váha OK,tlak
jjj cela sada jinejch vstřiků
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 128
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Vůz: Volvo 850 kombi 2,5Tdi 96' Red baron man
- Bydliště: krušovice
#16 V70 II stále nejede-málo vzduchu do motoru,váha OK,tlak
Prasklý IC by syčel řekl bych
_________________
Bylo Volvo 850 kombi 2,5Tdi r.v 96 manuál červenej, nyní V70II Tdi r.v 2000 lahvově zelený Il 2 Šturmovik
Bylo Volvo 850 kombi 2,5Tdi r.v 96 manuál červenej, nyní V70II Tdi r.v 2000 lahvově zelený Il 2 Šturmovik
#17 V70 II stále nejede-málo vzduchu do motoru,váha OK,tlak
Ne vždycky.red baron píše:Prasklý IC by syčel řekl bych
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 85
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Náchod
- Vůz: V70 2,4TD, combi, 2003, V70 D5 136kW 06
- Bydliště: Náchod
#18 V70 II stále nejede-málo vzduchu do motoru,váha OK,tlak
Vzduchový tlakový systém prý byl kontrolován. Vše těsné. Motor sic má takový jemně syčivý zvuk, ale slyšel jsem to i u S60. Každopádně se vracím k tvrzení, že "vzduchovody" tlakovali a OK. Dnes jsem byl s autem v Pze. Byl jsem s vlekem a občas jsem musel na dálnici řadit i čtyřku. Auto se rozjede, ale je to dlouhé spojené s mírným chvěním. Spotřeba stále průměr 9,6 z původních 6,9. V kolonách opět na volnoběch až 24
Naposledy upravil(a) Toirtap dne 08 črc 2010 16:23, celkem upraveno 1 x.
_________________
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4156
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#19 V70 II stále nejede-málo vzduchu do motoru,váha OK,tlak
A co to vzít od opačnýho konce? ...Ucpanej, nebo sesypanej katalyzátor.... Když máš ve vejfuku špunt, turbo se ti neroztočí tak jak má a tím pádem tam nedostaneš ani potřebný množství vzduchu. Zkusil bych si někde půjčit díl vejfuku, v kterým je katalyzátor. Případně katalyzátor vymlátit, nahradit trubkou atd. Množství sazí ani výsledek emisního testu tím neovlivníš.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 399
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: V70II D5 02
- Bydliště: Bratislava
#20 V70 II stále nejede-málo vzduchu do motoru,váha OK,tlak
a nemoze to byt tou gumenou hadicou co vedie od vzduchoveho filtra do turba ? je medzi turbom a kovovou rurou smerujucou k filtru . vraj je to dost makke a velmi nachylne na prasknutie , tiez sa chystam to skontrolovat .
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4156
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#21 V70 II stále nejede-málo vzduchu do motoru,váha OK,tlak
Z mojí logiky mi vychází, že pokud by byla prasklá tato hadice, kromě nežádoucího bordelu by se tam dostalo vzduchu naopak víc, než s jakým počítá MAF senzor. Takže by to nedostatkem vzduchu trpět nemělo.Drak3n píše:a nemoze to byt tou gumenou hadicou co vedie od vzduchoveho filtra do turba ? je medzi turbom a kovovou rurou smerujucou k filtru . vraj je to dost makke a velmi nachylne na prasknutie , tiez sa chystam to skontrolovat .
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 85
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Náchod
- Vůz: V70 2,4TD, combi, 2003, V70 D5 136kW 06
- Bydliště: Náchod
#22 V70 II stále nejede-málo vzduchu do motoru,váha OK,tlak
No bordel v katu ... taky mě to napadlo, ale opět dle servisáků .... "kontrolovali jsme to"
Dle měření je tlak turba v normě. Tlačí tak jak má. A přesto do motoru jde málo vzduchu.
Už jsem z toho jelen .
Abych měl jistotu, tak se na to ještě podívám sám, jakmile se někdě dostanu na zvedák.
Dle měření je tlak turba v normě. Tlačí tak jak má. A přesto do motoru jde málo vzduchu.
Už jsem z toho jelen .
Abych měl jistotu, tak se na to ještě podívám sám, jakmile se někdě dostanu na zvedák.
_________________
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 42
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Vůz: V60D3 aut
- Bydliště: Olomouc
#23 V70 II stále nejede-málo vzduchu do motoru,váha OK,tlak
ani nevím, zda mám na tyto články reagovat, PROTOŽE při čtení některých příspěvků mne jímá děsnej vztek. nejsem automechanik, ale auta mne celej život živí a po 3 mercedesech piánech, 4 passatech a 3 volvech ( 740 TD, V70II a V70 III ) tomu snad trochu rozumím, ale nemůžu si pomoct, někteří se k těm autům chovají, jako by to byl traktor.
předně, proč píšeš že při brzdění motorem klesá spotřeba i 30 vteřin, vždyť to je u volva úplně normální, stejně jako skutečnost, že při prudkým rozjezdu nebo přidání plynu na chvíli vyletí okamžitá spotřeba na 99l/km. počítač má totiž jinej algoritmus než např. VW nebo škoda. můžu poslat fotky přístrojovky, kdy mi naložený auto při příjezdu na makarskou ukazovalo průměr 4,9 na trase olomouc - drvenik.
ale k věci, nechci dělat chytrýho, jednou jsem již radil kamarádovi kterýmu taky auto nejelo, dal na moji radu rozebral vzduchovej filtr a ejhle našel nasátej hadr.... ono to ve finále nemusí být taky přívodem vzduchu, může být ucpanej filtr paliva, nevím kolik to má najetý, možná by pomohla kalibrace trysek v autorizáku, mě to např. u V70II pomohlo. čím složitější závada, tím jednodušší je většinou řešení. dovezl jsem z německa passata v6 tdi, myslel jsem si, že jede dobře, po výměně turba ale trhal asfalt. holt čím novější a výkonější auto, tím taky je náročnější údržba.
předně, proč píšeš že při brzdění motorem klesá spotřeba i 30 vteřin, vždyť to je u volva úplně normální, stejně jako skutečnost, že při prudkým rozjezdu nebo přidání plynu na chvíli vyletí okamžitá spotřeba na 99l/km. počítač má totiž jinej algoritmus než např. VW nebo škoda. můžu poslat fotky přístrojovky, kdy mi naložený auto při příjezdu na makarskou ukazovalo průměr 4,9 na trase olomouc - drvenik.
ale k věci, nechci dělat chytrýho, jednou jsem již radil kamarádovi kterýmu taky auto nejelo, dal na moji radu rozebral vzduchovej filtr a ejhle našel nasátej hadr.... ono to ve finále nemusí být taky přívodem vzduchu, může být ucpanej filtr paliva, nevím kolik to má najetý, možná by pomohla kalibrace trysek v autorizáku, mě to např. u V70II pomohlo. čím složitější závada, tím jednodušší je většinou řešení. dovezl jsem z německa passata v6 tdi, myslel jsem si, že jede dobře, po výměně turba ale trhal asfalt. holt čím novější a výkonější auto, tím taky je náročnější údržba.
_________________
Volvo V60 VOR, D3 AUT, MY 2012, stříbrná
Volvo V60 VOR, D3 AUT, MY 2012, stříbrná
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 85
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Náchod
- Vůz: V70 2,4TD, combi, 2003, V70 D5 136kW 06
- Bydliště: Náchod
#24 V70 II stále nejede-málo vzduchu do motoru,váha OK,tlak
Milý Mirku , to že uvádím pomalu klesající spotřebu a naopak značný nárůst při akceleraci není "hloupé" konstatování, ale fakt, který byl a stále je porovnáván s jinými vozidly téže značky a to nejen mnou, ale i v servisech. Pokud mám hovořit za sebe, tak ještě před půl rokem, než začaly trable, se toto nedělo! Sice nejsem na dílně, ale u aut dělám a tohle je chlapský sledování a za tím si stojím - normální to není. Zvláště to kolísání spotřeby při popojíždění v koloně od 2 - cca 15 litrů.
Hadr v potrubí, máš pravdu, je to blbost, která se může stát. Provedu kontrolu. Nicméně vzducháč i palivák byl měněný již při prvním ohledání. A kalibrace trysek? Taky,taky. Jen pro ujištění, v tom autě se doposud nehrabal nikdo jiný, než dle mého fachmani viz marra, který bohužel také neuspěl. A ty věci o kterých píšeš již několikráte kontrolovali. Stále věřím, že jednou někdo příjde na naprostou hloupost, která za toto vše může.
Jinými slovy: kdo má chuť se na naše auto podívat a popřemýšlet ....přijedu kamkoli.
Hadr v potrubí, máš pravdu, je to blbost, která se může stát. Provedu kontrolu. Nicméně vzducháč i palivák byl měněný již při prvním ohledání. A kalibrace trysek? Taky,taky. Jen pro ujištění, v tom autě se doposud nehrabal nikdo jiný, než dle mého fachmani viz marra, který bohužel také neuspěl. A ty věci o kterých píšeš již několikráte kontrolovali. Stále věřím, že jednou někdo příjde na naprostou hloupost, která za toto vše může.
Jinými slovy: kdo má chuť se na naše auto podívat a popřemýšlet ....přijedu kamkoli.
_________________
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4156
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#25 V70 II stále nejede-málo vzduchu do motoru,váha OK,tlak
Ještě k tomu katalyzátoru... Kamarád má audi A6 2,5 TDI quattro a dlouhou dobu nemoh nikdo přijít na to proč to auto nejede. Jezdil za 12 litrů s manuální převodovkou a to auto bylo totální mrtvola, přes 3000 otáček vůbec nejelo. Na vině byly ucpaný katalyzátory a že to trvalo, než na to přišel. Po odstranění katalyzátorů je to úplně jiný auto. U něj to bylo ale jiný v tom, že to auto už takhle koupil a všichni mu tvrdili, že mu výkon žere ta čtyřkolka a že to prostě jet nemůže.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 36 Odpovědi
- 2103 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od zedik
-
- 6 Odpovědi
- 1488 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od tomasjavorsky
-
- 5 Odpovědi
- 853 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Siggi
-
- 14 Odpovědi
- 304 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od paconni
-
- 26 Odpovědi
- 1521 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od tomasss