Palivový filtr na XC70 r.v. 2002
- Autor
- Zpráva
#1 Palivový filtr na XC70 r.v. 2002
Prosím o radu kde najdu palivový filtr na XC70 a zda se po výměně musí nějak odvzdušnit.
Díky všem za radu předem.
Díky všem za radu předem.
_________________
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 266
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
#2 Palivový filtr na XC70 r.v. 2002
nevim teda jak je to u D5, ale u benzinu je na prave strane pred zadnim kolem jakoby za prahem hned schovany
u benzinu zadne odvzdusneni neni treba delat
tak treba toto info ti trochu pomuze
u benzinu zadne odvzdusneni neni treba delat
tak treba toto info ti trochu pomuze
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
#3 Palivový filtr na XC70 r.v. 2002
u V70II D5 je to také tak
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 13064
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#4 Palivový filtr na XC70 r.v. 2002
Měl by vypadat nějak takto. Buď je tam vložka (4b) nebo se mění celá nádobka. (4)
Hledej vzadu před nápravou. Jedna verze: Při výměně povol spodní šroub, spodek ti zůstane v ruce. Vyndej starou vložku, vylej zbytek nafty, vymej nádobku dočista, vlož novou vložku. Zamontuj zpět do držáku. Samozřejmostí je výměna všech gumiček. Když to takhle uděláš tak by měl jít motor normálně nastartovat. Doporučuju po nastartování udělat menší projížďku, aby se systém dokonale odvzdušnil. Ten zbytek vzduchu by měl projít systémem bez problémů.
Druhá verze: Vyšroubuj filtr a našroubuj nový.
Jestli je to na tebe moc složité tak to radši přenechej servisu.
Ale třeba máš jiný systém.
Hledej vzadu před nápravou. Jedna verze: Při výměně povol spodní šroub, spodek ti zůstane v ruce. Vyndej starou vložku, vylej zbytek nafty, vymej nádobku dočista, vlož novou vložku. Zamontuj zpět do držáku. Samozřejmostí je výměna všech gumiček. Když to takhle uděláš tak by měl jít motor normálně nastartovat. Doporučuju po nastartování udělat menší projížďku, aby se systém dokonale odvzdušnil. Ten zbytek vzduchu by měl projít systémem bez problémů.
Druhá verze: Vyšroubuj filtr a našroubuj nový.
Jestli je to na tebe moc složité tak to radši přenechej servisu.
Ale třeba máš jiný systém.
Naposledy upravil(a) raolsa dne 03 čer 2010 21:02, celkem upraveno 3 x.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
#5 Palivový filtr na XC70 r.v. 2002
filtr opravdu není u motoru. a ten šroub na obrázku nejspíš drží celý filtr na karoserii. povolit se musí celý obal filtru, tak jako běžný olejový uzavřený filtr. a dočerpání po spuštění klíčku udělá čerpadlo. alespoň u mého auta ano.
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 13064
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#6 Palivový filtr na XC70 r.v. 2002
Oprava: Máš pravdu předsedo. Dle Vadisu jsou dvě verze. U jedné je celý filtr výměnný a u druhé se mění jenom vložka. A ten šroub drží ten obal. A jak jsem teď dokoukl, tak je opravdu někde vzadu. To čerpadlo by to mělo natlakovat, takže odpadá zalévání naftou, stačí párkrát zapnout klíček. No holt jsem to ještě u žádného Volva nedělal. Má trochu jiný systém.Harry píše:filtr opravdu není u motoru. a ten šroub na obrázku nejspíš drží celý filtr na karoserii. povolit se musí celý obal filtru, tak jako běžný olejový uzavřený filtr. a dočerpání po spuštění klíčku udělá čerpadlo. alespoň u mého auta ano.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
#7 Palivový filtr na XC70 r.v. 2002
nejsem předseda
ale dělal jsem to celkem nedávno. utaženej byl tak, že jsem myslel, že ho urveme i z držáku
ale dělal jsem to celkem nedávno. utaženej byl tak, že jsem myslel, že ho urveme i z držáku
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 13064
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#8 Palivový filtr na XC70 r.v. 2002
Jj znám. Jednou jsem při výměně patrony urval dva speciální klíče. Nakonec jsem tam natloukl šroubovák a za ten s tím pootočil.Harry píše:nejsem předseda
ale dělal jsem to celkem nedávno. utaženej byl tak, že jsem myslel, že ho urveme i z držáku
Podruhé jsem zas musel použít starý klíňák a dvoumetrovou tyč.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
#9 Palivový filtr na XC70 r.v. 2002
tady je ale vložka,ne patrona, takže prorazit nelze. ale obavy, že obal rozlámeme byly . dopadlo to dobře. má se měnit po 60tkm a skopčouni to nejspíš dodržovali. já budu měnit častěji, tak snad to bude lepší.
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 13064
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#10 Palivový filtr na XC70 r.v. 2002
Možná by jsi mohl doporučit svému dvornímu mechanikovi, aby si pořídil ten speciální x-hranný klíč na golu. Nestojí to zas tak moc. Nebo sadu těchto klíčů. Třeba tuhle: http://www.uni-max.cz/klice-na-olejove-filtry-15-dilna-sada/d/ Taky nad ní uvažuju. Protože jak jsem zjistil tak můj Volvík má olejový filtr taky v nádobce a ještě k tomu schované a dost blbě se tam dostává.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
#11 Palivový filtr na XC70 r.v. 2002
no uvidíme, co pořídíme do budoucna. oleják mám taky jen vložku a povolení 36 ořechem zvrchu.
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
#12 Palivový filtr na XC70 r.v. 2002
Tak filtr je vyměněný. Byla tam patrona. Povolit to šlo OK a vyměnil jsem ještě vzduchový filtr. Bohužel problém mi to nevyřešilo a po týdnu se mi motor zase přepnul do bezpečnostního režimu. Po restartu to zase jede. Tak jsem zajel k Marrovi na diagnostiku a je to čidlo tlaku turba. Necelých 5.000,-Kč to spraví. Tak dám pak vědět.
_________________
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.
#13 Palivový filtr na XC70 r.v. 2002
Tak včera ventil vyměněn a dnes opět motor v nouzovém režimu. Nezbývá než hledat dál. Spoléhám na Marru - objednáme další čidlo a uvidí se.
_________________
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#14 Palivový filtr na XC70 r.v. 2002
Čistil jsi EGR? Tím bych začal
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
#15 Palivový filtr na XC70 r.v. 2002
A ten je kde? zkusit to můžu ale diagnostika hlásí něco jiného. Každopádně díky za snahu.
_________________
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.
#16 Palivový filtr na XC70 r.v. 2002
Tak to začalo tak nevině a vypadalo to jen na palivový filtr a když Marra prošel už skoro všechno tak to zatím vypadá na turbo. Motor se stále častěji přepíná do nouzové režimu a já jsem už z toho na nervy. Dnes jsem nechal auto v servisu na kontrolu turba. Tak snad se už podaří odhalit závadu. Napadá vás něco nebo máte někdo stejnou zkušenost?
Naposledy upravil(a) René dne 26 čer 2010 22:04, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1038
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
#17 Palivový filtr na XC70 r.v. 2002
Dělá to při normální jízdě nebo v zátahu?
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 906
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#18 Palivový filtr na XC70 r.v. 2002
variabilni naklapěni lopatek, zanešeno nechodilo to v celem rozsahu
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
#19 Palivový filtr na XC70 r.v. 2002
Zatím vše funguje, žádné hlášky ani nouzový režim, díky Marrovi zase klidně spím. Jen kdyby to ještě netáhlo doprava a byl bych happy. Byl jsem na geometrii (vše seřídili, předek, zadek, odkony - i když nejdříve tvrdili, že to nejde) a nic , stále táhne doprava, jen volant už je skoro rovně.
_________________
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 917
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
#20 Palivový filtr na XC70 r.v. 2002
pravá přední podhuštěná není a PPkolo není přibržďováno váznoucí brzd.deskou nebo snad ložiskem,při jízdě dotekem na disk stejná teplota jako LP kolo ?
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
#21 Palivový filtr na XC70 r.v. 2002
kontrola tlaku provedena při geometrii a ještě jedna kontrolní geometrie dnes potvrdila správné hodnoty, teplotu kola zítra prověřím, diskuzi přenesu do jiného tématu nebo založím nové, pokud závadu zítra neodhalím
_________________
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.
#22 Palivový filtr na XC70 r.v. 2002
Ahoj, tak dnes po akceleraci opět hláška motor wart. erforder - zase v nouzovém režimu. Tak to by mě zajímalo, co to může být. Buď odešlo opět to starší čidlo turba nebo turbo nefunguje jak má. To bude mít ze mě Marra asi radost.
_________________
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 917
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
#23 Palivový filtr na XC70 r.v. 2002
kod závady to neuvádí ?
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
#24 Palivový filtr na XC70 r.v. 2002
Nemám diagnostiku a hláška je na displeji ale u Marry na diagnostice to hlásilo čidlo turba ale dnes se to objevilo znovu a nevím co to bude hlásit ale projevuje se to stejně a tak tipuji zase na čidlo turba.
_________________
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 917
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
#25 Palivový filtr na XC70 r.v. 2002
pokud se domníváš,že to má něco s turbem spojenýho a umíš trochu německy,tak link zde:
http://www.motor-talk.de/forum/motor-wartung-erforderlich-t2794104.html
i když ti to asi nepomůže.
http://www.motor-talk.de/forum/motor-wartung-erforderlich-t2794104.html
i když ti to asi nepomůže.
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek