V70 II 2002: rozpálený přední kotouč

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1283
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

#26 V70 II 2002: rozpálený přední kotouč

Příspěvek od Dural8 »

No i já si myslím, že kdyby sis to dal k Marrovi ( např. tedy ) tak to máš podstatně levnější. A nemusíš bejt mechanik ani tomu nijak hovět, prostě s V70 staršího data narození je z ekonomického hlediska jezdit do autorizáku bohapustá libost. Ale nic proti Tobě...jenom názor, já bych tam nepáchnul :)
_________________
V60 D4

ksw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 917
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Olomouc city a okolí
Vůz: R design 2018 V60 D4
Bydliště: Olomouc city a okolí

#27 V70 II 2002: rozpálený přední kotouč

Příspěvek od ksw »

karelvolvo píše:
hayney píše:tohle není žádná závada, jen odfláknutá práce prostě, bez údržby se to prostě zanese a nejezdí, ale je možný, že to třeba neodflákli, ale za ty dva roky ježdění se to prostě zaneslo
Těžko to dělali já jsem třeba na 340D najel na př. desky 200tkm asi za osum let a nic mně nezatuhlo ale dělal jsem si to v devadesátympátym sám hned když jsem tu Anču jak jí říkám koupil. (chudina za dva měsíce jde do věčných lovišť)

také mám najeto přes 200 tkm ,měnil jsem přední desky a naprosto vpoho šly pístky zatlačit,možná je to tím,že mám brzdiče bremba,na odfláknutou práci to nevidím,není povinnost při výměně čistit pístky,pokud ano,beztak budou zkorodované a zralé na výměnu celé brzdiče. . .
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(

ksw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 917
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Olomouc city a okolí
Vůz: R design 2018 V60 D4
Bydliště: Olomouc city a okolí

#28 V70 II 2002: rozpálený přední kotouč

Příspěvek od ksw »

Každej zkušenej mechanik než vrací pístek tak na něj aspoň něco stříkne pod tu manžetu. Nikdy jsem podobný problém neměl vždy si to dělám sám[/quote]

a to ti nevadí,že na gumové těsnění nemá přijít žádný olej,časem ti gumu naruší a můžeš opravovat
pořád dokola včetně výměny těsnění ,základ je kvalitní gumové těsnění ,aby nepronikla voda.
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 34
Příspěvky: 286
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC90 D5 147kW 2011
Bydliště: Praha, Č.B.

#29 V70 II 2002: rozpálený přední kotouč

Příspěvek od lookass_V70 »

takže kluci, teď jsem koukal do faktur a zjistil jsem, že jsem žil celou dobu v pěkným omylu... tenkrát po koupi se měnili ZADNÍ a ne přední - takže přední byly ze kdovíkdy, ne-li původní... :Yahoo!: :Yahoo!:
ufff.... takže záhada rychlých projetí kotoučů je vyřešená :beer: díkybohu, nějak jsem se s tím furt nemohl smířit!
_________________
XC90 I D5 , 147kW, 2011, D5244T18, AT, silver, černá kůže
bylo: V70 II D5, 120kW, 2002, D5244T, man., platinum green, béžový interiér, kůže, ALU Canaveral... pěkně ošvédovanej kočár!

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 34
Příspěvky: 286
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC90 D5 147kW 2011
Bydliště: Praha, Č.B.

#30 V70 II 2002: rozpálený přední kotouč

Příspěvek od lookass_V70 »

lookass_V70 píše:PS: ty starý kotouče si mám nechat a až se ty nový usadí, tak je pak můžu dojet...
EDIT: mám si nechat destičky, ty jsou celkem v poho... kotouče do sběru :twisted:
_________________
XC90 I D5 , 147kW, 2011, D5244T18, AT, silver, černá kůže
bylo: V70 II D5, 120kW, 2002, D5244T, man., platinum green, béžový interiér, kůže, ALU Canaveral... pěkně ošvédovanej kočár!

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 34
Příspěvky: 286
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC90 D5 147kW 2011
Bydliště: Praha, Č.B.

#31 V70 II 2002: rozpálený přední kotouč

Příspěvek od lookass_V70 »

Dural8 píše:No i já si myslím, že kdyby sis to dal k Marrovi ( např. tedy ) tak to máš podstatně levnější. A nemusíš bejt mechanik ani tomu nijak hovět, prostě s V70 staršího data narození je z ekonomického hlediska jezdit do autorizáku bohapustá libost. Ale nic proti Tobě...jenom názor, já bych tam nepáchnul :)
celkem by mě zajímala konečná cena u marry... než mu napíšu, nemáte tušení za něj? :wink:
_________________
XC90 I D5 , 147kW, 2011, D5244T18, AT, silver, černá kůže
bylo: V70 II D5, 120kW, 2002, D5244T, man., platinum green, béžový interiér, kůže, ALU Canaveral... pěkně ošvédovanej kočár!

Lukaso
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1667
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

#32 V70 II 2002: rozpálený přední kotouč

Příspěvek od Lukaso »

to netuším...ale 12K mi přide teda dost raketa i na autorizák...kouknul by ses co ti účtovali za desky, kotouče a práci prosím???? jestli to není tajný...

jinak taky se teď při 120tkm chystám vyměnit kotouče, ale desky mam nový ( cca 4 tkm ) to se musí měnit oboje nový????? :shock:
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 34
Příspěvky: 286
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC90 D5 147kW 2011
Bydliště: Praha, Č.B.

#33 V70 II 2002: rozpálený přední kotouč

Příspěvek od lookass_V70 »

Lukaso píše:to netuším...ale 12K mi přide teda dost raketa i na autorizák...kouknul by ses co ti účtovali za desky, kotouče a práci prosím???? jestli to není tajný...

jinak taky se teď při 120tkm chystám vyměnit kotouče, ale desky mam nový ( cca 4 tkm ) to se musí měnit oboje nový????? :shock:
nakonec za 11k...myslím, že oba kotouče za 6k, destičky na obě kola za 3k, práce 2k
Prej by se to mělo měnit komplet... ty destičky už jsou zkřivený podle starýho kotouče a pak nebrzdí celou plochou
Naposledy upravil(a) lookass_V70 dne 20 kvě 2010 00:30, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC90 I D5 , 147kW, 2011, D5244T18, AT, silver, černá kůže
bylo: V70 II D5, 120kW, 2002, D5244T, man., platinum green, béžový interiér, kůže, ALU Canaveral... pěkně ošvédovanej kočár!

ksw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 917
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Olomouc city a okolí
Vůz: R design 2018 V60 D4
Bydliště: Olomouc city a okolí

#34 V70 II 2002: rozpálený přední kotouč

Příspěvek od ksw »

lookass_V70 píše:jak prej jsou pod hranicí, tak se už nechtěj vracet... až to převezmu, napíšu...
lookasi nenech se doslova zblbnout nějakým mechošem,užij svůj vlastní rozum,a až ti vrátí ty sjeté kotouče,tak si změř jejich tloušťku, nevím kolik je u tvého auta minimum,ale porovnej si to .jen pro info
brzd.deska má za nova, zhruba tl.10 mm a když hlásí,že je sjetá tak má tl. asi 2-3mm. vem si ,že na každém kotouči jsou dvě takže to máš dohromady asi 15 mm a ještě opotřebení kotouče zhruba na každé straně 1 mm a na to všechno musí být brzda dimenzovaná a to ještě s nějakou rezervou pro laiky,co jezdí než "tlačí kov na kov" stručně ,to co uvádíš není důvod zahřívání ,spíše zkorodované pístky a tomu předcházející nekvalitní gumové těsnění pístků.
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1283
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

#35 V70 II 2002: rozpálený přední kotouč

Příspěvek od Dural8 »

Hele u Marry netuším, ale ATE kotouč 2500 - 2700 včetně DPH x 2 ( eventuelně varianta Ferodo = 3000 x 2 ) + sada desek ATE 2400 ( Ferodo 2000 ). Matroš tedy max. 7800 ( ATE ) či 8000 ( FERODO ) a vzít si 4000 za hodinu práce je kua vydřidušina, to se na mě nezlob.
Krom toho spousta lidí má jisté slevičky a stačilo by poptat fórum a mohl bys to mít ještě levněji. ( já bych třeba věděl ATE verzi za 6200 či Ferodo za cca 6400 ). Odtud pramení můj názor. Takže každému co jeho jest, já si to udělám sám a po ceně trochu zapátrám, abych neživil tyto sakra hladové krky, jak píšeš.

@ Lukaso : Nemusíš, mělo by se pokud na nich už bude znát "ojetost". Zároveň je dobré nekombinovat mezi sebou výrobce, každopádně pokud jsi dal origo Volvo desky a dáš origo Volvo kotouče, tak bych tam desky po 4t km osobně určitě nechal.
_________________
V60 D4

ksw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 917
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Olomouc city a okolí
Vůz: R design 2018 V60 D4
Bydliště: Olomouc city a okolí

#36 V70 II 2002: rozpálený přední kotouč

Příspěvek od ksw »

ufff.... takže záhada rychlých projetí kotoučů je vyřešená :beer: díkybohu, nějak jsem se s tím furt nemohl smířit!

kdybych ti ofotil fakturu za moje náhrady origo destiček brembo ,tak bys asi dnes nespal,takže tě nebudu raději dráždit 8)
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 34
Příspěvky: 286
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC90 D5 147kW 2011
Bydliště: Praha, Č.B.

#37 V70 II 2002: rozpálený přední kotouč

Příspěvek od lookass_V70 »

ksw píše:lookasi nenech se doslova zblbnout nějakým mechošem,užij svůj vlastní rozum,a až ti vrátí ty sjeté kotouče,tak si změř jejich tloušťku, nevím kolik je u tvého auta minimum,ale porovnej si to .jen pro info
brzd.deska má za nova, zhruba tl.10 mm a když hlásí,že je sjetá tak má tl. asi 2-3mm. vem si ,že na každém kotouči jsou dvě takže to máš dohromady asi 15 mm a ještě opotřebení kotouče zhruba na každé straně 1 mm a na to všechno musí být brzda dimenzovaná a to ještě s nějakou rezervou pro laiky,co jezdí než "tlačí kov na kov" stručně ,to co uvádíš není důvod zahřívání ,spíše zkorodované pístky a tomu předcházející nekvalitní gumové těsnění pístků.
no jak už jsem psal výše, byly asi původní... a když jsem na ně koukal (než jsem je nechal u popelnic :D ), tak vypadaly fakt hodně divně staře... už je neoměřim - nějakej houmles si za ně koupí cíga :twisted:
Oni mi už na podzim u Haseho napsali, že budou potřeba měnit... a já na to, že ještě vydrží... tak to vydržely půl roku =@
_________________
XC90 I D5 , 147kW, 2011, D5244T18, AT, silver, černá kůže
bylo: V70 II D5, 120kW, 2002, D5244T, man., platinum green, béžový interiér, kůže, ALU Canaveral... pěkně ošvédovanej kočár!

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 34
Příspěvky: 286
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC90 D5 147kW 2011
Bydliště: Praha, Č.B.

#38 V70 II 2002: rozpálený přední kotouč

Příspěvek od lookass_V70 »

Dural8 píše:Matroš tedy max. 7800 ( ATE ) či 8000 ( FERODO ) a vzít si 4000 za hodinu práce je kua vydřidušina...
já měl matroš za 9500 a práce za 1500...takkže zase tááák velkej rozdíl to není naštěstí... byla to "volvo hodina půl"... ale je jasný, že bych to dokázal levněji, kdybych si to objezdil a vyřídil a vytelefonoval a atd... když vemu mojí hodinovou cenu, tak by to vyšlo na stejný peníze - takhle jsem se ráno objednal, dopoledne to cestou do rachoty zadal a po obědě jsem odjel...
Příště se to pokusim nějak "zlevnit" :wink:
_________________
XC90 I D5 , 147kW, 2011, D5244T18, AT, silver, černá kůže
bylo: V70 II D5, 120kW, 2002, D5244T, man., platinum green, béžový interiér, kůže, ALU Canaveral... pěkně ošvédovanej kočár!

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1283
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

#39 V70 II 2002: rozpálený přední kotouč

Příspěvek od Dural8 »

No víš co, já nic nenutím, každý se na věc koukáme z jiného pohledu, ty z pohledu vydělávajícího co si raději připlatí za přístup v servisu, pro mě je jednodušší napsat sms s 3 objednacíma číslama, v Pátek odpoledne vyzvednout připravené a v Sobotu si to vyměnit sám. Já popisuju pouze můj postup, kterým se dá něco zlevnit. Neřeším otázku zda je to výhodné pro mě a zároveň stejným způsobem i pro Tebe ( což jak popisuješ není ), zároveň ani nevidím v Tvém případě prostor pro nějaké zlevnění, když na shánení dílů a telefonování a domlouvání nemáš čas ( resp. se Ti to nerentuje s Tvým časem za který vyděláš více peněz ). Doufám, že chápeš, že to nemyslím nijak zle.
_________________
V60 D4

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 34
Příspěvky: 286
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC90 D5 147kW 2011
Bydliště: Praha, Č.B.

#40 V70 II 2002: rozpálený přední kotouč

Příspěvek od lookass_V70 »

to dural8: v poho, chápu a díky za nabídky, třeba jich příště ještě rád využiji... zlevnění bych viděl v tom, že to zavezu marrovi, dojdu si někam v okolí na dlabec a za hoďku si to vyzvednu :D Ale jak říkám, sám si to nevyměním, takže ušetřit mohu pouze na levnějším matroši nebo levnější hodinový taxe... 8)
_________________
XC90 I D5 , 147kW, 2011, D5244T18, AT, silver, černá kůže
bylo: V70 II D5, 120kW, 2002, D5244T, man., platinum green, béžový interiér, kůže, ALU Canaveral... pěkně ošvédovanej kočár!

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#41 V70 II 2002: rozpálený přední kotouč

Příspěvek od hajnej »

další otázka je, jak dlouho jedeš do autorizáku a jak drahá je tvoje práce, když jen tak sedíš v autě a nic neděláš, jestli to máš za barákem, tak se to potom vyváží, resp. kdybys jel někam za levnějším přes celou prahu
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 34
Příspěvky: 286
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC90 D5 147kW 2011
Bydliště: Praha, Č.B.

#42 V70 II 2002: rozpálený přední kotouč

Příspěvek od lookass_V70 »

hayney píše:další otázka je, jak dlouho jedeš do autorizáku a jak drahá je tvoje práce, když jen tak sedíš v autě a nic neděláš, jestli to máš za barákem, tak se to potom vyváží, resp. kdybys jel někam za levnějším přes celou prahu
no k Charouzovi na Poděbradskou to mám právě asi 5 min. z kopce, hned naproti je tram 3, která mě hodí za 10 min. do práce... takže tohle je super. Mnohem horší je pak ranní cesta na Ořech do Haseho!...
_________________
XC90 I D5 , 147kW, 2011, D5244T18, AT, silver, černá kůže
bylo: V70 II D5, 120kW, 2002, D5244T, man., platinum green, béžový interiér, kůže, ALU Canaveral... pěkně ošvédovanej kočár!

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#43 V70 II 2002: rozpálený přední kotouč

Příspěvek od hajnej »

no vida. a jsme u toho. k marrovi by ses trmácel nevim jak dlouho a pak zase zpátky, nedokončíš projekt včas a sto litrů v tahu :ROFL:
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 34
Příspěvky: 286
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC90 D5 147kW 2011
Bydliště: Praha, Č.B.

#44 V70 II 2002: rozpálený přední kotouč

Příspěvek od lookass_V70 »

:lol: :beer: yes sir! Ale jsem rád, že jsou tady šikovný chlapíci, kteří ti jsou schopný pomoci... takže díky jim ;) Všechno má svoje pro a proti a je potřeba trochu nad tím zamudrovat a propočítat, než se to zrealizuje. Ale kdyby byl Marra "výrazně" zajímavější, tak potom... 8)
_________________
XC90 I D5 , 147kW, 2011, D5244T18, AT, silver, černá kůže
bylo: V70 II D5, 120kW, 2002, D5244T, man., platinum green, béžový interiér, kůže, ALU Canaveral... pěkně ošvédovanej kočár!

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#45 V70 II 2002: rozpálený přední kotouč

Příspěvek od hajnej »

lookass_V70 píše::lol: :beer: yes sir! Ale jsem rád, že jsou tady šikovný chlapíci, kteří ti jsou schopný pomoci... takže díky jim ;) Všechno má svoje pro a proti a je potřeba trochu nad tím zamudrovat a propočítat, než se to zrealizuje. Ale kdyby byl Marra "výrazně" zajímavější, tak potom... 8)
myslím, že u nějaké větší akce se dostaneš na velmi rozumnou cenu. mě budou na podzim čekat komplet brzdy. tak dám vědět
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

GDPR_user

#46 V70 II 2002: rozpálený přední kotouč

Příspěvek od GDPR_user »

lookass_V70 píše:
Dural8 píše:Matroš tedy max. 7800 ( ATE ) či 8000 ( FERODO ) a vzít si 4000 za hodinu práce je kua vydřidušina...
já měl matroš za 9500 a práce za 1500...takkže zase tááák velkej rozdíl to není naštěstí... byla to "volvo hodina půl"... ale je jasný, že bych to dokázal levněji, kdybych si to objezdil a vyřídil a vytelefonoval a atd... když vemu mojí hodinovou cenu, tak by to vyšlo na stejný peníze - takhle jsem se ráno objednal, dopoledne to cestou do rachoty zadal a po obědě jsem odjel...
Příště se to pokusim nějak "zlevnit" :wink:
Za hodinu a půl výměna desek a kotoučů??? No to musí vypadat. :shock:

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 34
Příspěvky: 286
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC90 D5 147kW 2011
Bydliště: Praha, Č.B.

#47 V70 II 2002: rozpálený přední kotouč

Příspěvek od lookass_V70 »

to matrinopel: zas tak za slovo mě brát nemusíš... odhaduju to - možná 2 hodiny - to ti přijde málo??
_________________
XC90 I D5 , 147kW, 2011, D5244T18, AT, silver, černá kůže
bylo: V70 II D5, 120kW, 2002, D5244T, man., platinum green, béžový interiér, kůže, ALU Canaveral... pěkně ošvédovanej kočár!

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 13062
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#48 V70 II 2002: rozpálený přední kotouč

Příspěvek od raolsa »

martinopel píše:Za hodinu a půl výměna desek a kotoučů??? No to musí vypadat. :shock:
Co se ti na tom nezdá? Jestli na to naběhli dva chlapíci a každý dělal jedno kolo tak si u toho dali ještě kafe. Apropo já jsem měl vyměněné zadní ložisko za cca 3/4 hodiny a to jsem si s tím vyloženě hrál. 8)
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

ksw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 917
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Olomouc city a okolí
Vůz: R design 2018 V60 D4
Bydliště: Olomouc city a okolí

#49 V70 II 2002: rozpálený přední kotouč

Příspěvek od ksw »

raolsa píše:
martinopel píše:Za hodinu a půl výměna desek a kotoučů??? No to musí vypadat. :shock:
Co se ti na tom nezdá? Jestli na to naběhli dva chlapíci a každý dělal jedno kolo tak si u toho dali ještě kafe. Apropo já jsem měl vyměněné zadní ložisko za cca 3/4 hodiny a to jsem si s tím vyloženě hrál. 8)
no a co sbíhavost,to k tomu nepatří ?? to si připočti :sorry:
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 13062
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#50 V70 II 2002: rozpálený přední kotouč

Příspěvek od raolsa »

Jaká sbíhavost????? :%) Na tu přeci při výměně kotoučů a destiček nesaháš. A při výměně ložiska taky ne.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“