Baterie
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#351 Baterie
Já už na ty Varty kašlu (shodou okolností se dělají/dělaly asi 1km ode mně http://www.saft-ferak.cz/cz/o-n-s), prodávají je už dlouhé roky v místních servisech a když jsem slyšel kolik je na ně stále reklamací tak nevidím důvod proč za ně připlácet. Osobně jsem přešel na Exide.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#352 Baterie
U MY2008, 2009 se nic resetovat nemusí, ne?Jakub Svoboda píše: ↑15 úno 2021 23:05Ty konkrétně si buď vyresetuj po výměně baterie BMS, jinak ti to nebude dobíjet správně, návod zde:
či rovnou to kurvítko odpoj - návod zde: https://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=cs&u=https%3A%2F%2Fwww.drive2.ru%2Fl%2F487289810608718020%2F&fbclid=IwAR2FTJyQlih8bYTuCWi0PVbbCD_8vAfYfaqCEtPIgwMoIzpD9xPFx3MSYck
Naposledy upravil(a) Nosound89 dne 16 úno 2021 14:02, celkem upraveno 1 x.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 1322
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
#353 Baterie
Tak jestli dobře rozumím, stačí nechat nezapojený ten konektor na - a je to. Na + straně to pak už nemá na nic vliv.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 52
- Příspěvky: 5136
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#354 Baterie
Ne u 2007 - 2010 se nic resetovat nemusi.
BMS je az od 2011.
Minus je naprd, pac ten + vede i do CEM, odpoj ten plusovy.
BMS je az od 2011.
Minus je naprd, pac ten + vede i do CEM, odpoj ten plusovy.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#355 Baterie
Díky, v manuálu jsem právě nic nenašel.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 260
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: S60 R 04'; S60 2,4i 05'; XC70 2,5t 06';
#356 Baterie
To je známá věc nejmíň 25 let. Kdysi sem vozil baterky z Český Lípy do NL do Dafa, do Belgie do Volva a kdoví komu ještě se dodávaly a dodávají do prvovýroby. Nálepky se tam pak nalepí ty, který se zrovna hodí.
_________________
Od roku 2002 pouze Volva. Bylo: V40 2.0, 96', B4204S; V40 T4 , 00', B4194T2; V70 XC , 98', B5254T; XC 70, 02', B5244T3 aut.; S60 AWD, 06', B5254T2 aut.;
Od roku 2002 pouze Volva. Bylo: V40 2.0, 96', B4204S; V40 T4 , 00', B4194T2; V70 XC , 98', B5254T; XC 70, 02', B5244T3 aut.; S60 AWD, 06', B5254T2 aut.;
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1039
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#357 Baterie
A já mám v cabriu z České Lípy tzv. vzhledovou baterii. a už to budou 4 roky a funguje.
Je to černá baterie se vzhledovou vadou úplně bez polepů (škrábanec a podobné věci)...
Stejnou jsem koupil tenkrát i do S80.
Je to černá baterie se vzhledovou vadou úplně bez polepů (škrábanec a podobné věci)...
Stejnou jsem koupil tenkrát i do S80.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 36
- Příspěvky: 1898
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#358 Baterie
Takže když mám odpojeno BSM a dával bych v budoucnu novou baterku tak už nemusím poté resetovat přez vidu?Jakub Svoboda píše: ↑16 úno 2021 14:07 Ne u 2007 - 2010 se nic resetovat nemusi.
BMS je az od 2011.
Minus je naprd, pac ten + vede i do CEM, odpoj ten plusovy.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 52
- Příspěvky: 5136
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#359 Baterie
Když máš odpojeno, nemáš co resetovat.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 36
- Příspěvky: 1898
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#360 Baterie
Co mám odpojeno tak ani jednou hláška o slabê baterce - jestli toto hlášení funguje fakt I při odpojeném bsm tak je to opravdu přínosné. To letos I pořádně bufíkuji.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 1322
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
#361 Baterie
Při jakém napětí to hlásí slabá bat?
Jinak baterie dobitá a vrácená do auta se tváří jako naprosto funkční a bez vady, asi se bojí té nové v kufru. No měla si rozmyslet jestli se bude tvářit jako slabá po jízdě.
Ještě mě zajímá, proč se to musí resetovat, když tam dáš novou stejnou bat?
Jinak baterie dobitá a vrácená do auta se tváří jako naprosto funkční a bez vady, asi se bojí té nové v kufru. No měla si rozmyslet jestli se bude tvářit jako slabá po jízdě.
Ještě mě zajímá, proč se to musí resetovat, když tam dáš novou stejnou bat?
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 52
- Příspěvky: 5136
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#362 Baterie
Reset se musi udelat, protoze se pak smaze pocitadlo dni od posledni vymeny a auto se k ni " ma udajne chovat lepe" nez ke stare
Slabe napeti je pokles nekde okolo 11,5V
Slabe napeti je pokles nekde okolo 11,5V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 1322
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
#363 Baterie
Tak pro ostatní co je to potká, odpojit tyhle 2 věci a bude klid. Mýlím-li se, opravte mě.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 36
- Příspěvky: 1898
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#364 Baterie
A na volně šrouby připojit pin k nabíječce ať je nabíjení komfortní a nemusí se sundavat kryt aku.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#365 Baterie
Volvo 37 tyden, 2016 rok. Ze dne na den ko, celou noc na nabijecce, 12,9V, po odemceni a probuzeni auta 10,5V.
Abych ji nekrivdil, pri startu ted tak 2 mesice zpet bylo slyset, ze pujde…
Nicmene bez par tydnu 5let. To jen kdyby se nekdo zamyslel nad origo a nebo nejakou jinou, o ktere se docte, ze dala treba 4 roky a jaky je to sunt
PS: to rejpani na fotce je, zda to neni nahodou 18, ale neni, je to s jistotou 16.
Abych ji nekrivdil, pri startu ted tak 2 mesice zpet bylo slyset, ze pujde…
Nicmene bez par tydnu 5let. To jen kdyby se nekdo zamyslel nad origo a nebo nejakou jinou, o ktere se docte, ze dala treba 4 roky a jaky je to sunt
PS: to rejpani na fotce je, zda to neni nahodou 18, ale neni, je to s jistotou 16.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 549
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: West Bohemia
- Vůz: S60 D3 '12
#366 Baterie
Stejný typ baterie u nás po 5 a půl roce také KO.
Paradoxně v jiném autě BOSCH S5 se nám teď odporoučela až po 9-ti letech. Zajímavé, že šlo o náhlou smrt - večer točila a ráno mrtvá.
Paradoxně v jiném autě BOSCH S5 se nám teď odporoučela až po 9-ti letech. Zajímavé, že šlo o náhlou smrt - večer točila a ráno mrtvá.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#367 Baterie
Mě odešla teď v létě taky ze dne na den Takže za mně Exide Premium už nikdy více
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 18
- Registrován: 5 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha/Loučeň
- Vůz: V70tdiMY99,V702,0TMY98,V702,4iMY97,Felda
#368 Baterie
Pánové, tak jsem tu přečetl skoro všechno a výsledek:
kup co chceš, asi to nejlevnější, protože:
1) i prémiové značky mohou zdechnout do dvou let
2) i neprémiové značky mohou vydržet 5+ let
3) pokud si nedokážeš ověřit výrobce, můžeš koupit čínašmuk s pěknou a drahou nálepkou
takže já si jdu koupit nejlevnější kung pao baterii, která se k tomu přiznává a uvidíme:) zahrnu to tady do testu.
kup co chceš, asi to nejlevnější, protože:
1) i prémiové značky mohou zdechnout do dvou let
2) i neprémiové značky mohou vydržet 5+ let
3) pokud si nedokážeš ověřit výrobce, můžeš koupit čínašmuk s pěknou a drahou nálepkou
takže já si jdu koupit nejlevnější kung pao baterii, která se k tomu přiznává a uvidíme:) zahrnu to tady do testu.
_________________
V70I MY99 2,4 Tdi Bleky od Mattyfu (509 000 km)
V70I MY98 2,0 T Pipistrello od Fanýz (322 000 km)
V70I MY97 2,4i bezejména (350 000 km)
Felda (100 050 km)
V70I MY99 2,4 Tdi Bleky od Mattyfu (509 000 km)
V70I MY98 2,0 T Pipistrello od Fanýz (322 000 km)
V70I MY97 2,4i bezejména (350 000 km)
Felda (100 050 km)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 952
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#369 Baterie
No, kdyz ono takovyhle empiricky pozorovani ruznych lidi s ruznyma ruzne udrzovanyma autama.. kdo ma v poradku nabijeni, at hodi kamenem! Dokud nebudou mit vsichni soustavu dobijeni ve stavu jak kdyz auto vyjelo z fabriky, tak "druha origo vydrzi jen dva roky" je uplne o nicem.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 34
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#370 Baterie
Házet kamenem nebudu, i když u mého auta je dobíjení ve 100% stavu, rv 2005 baterie původní, ale
auto nemá jedinou "zelenou" fuckingbastardchujovinu, jako startstop, odpojování alternátoru atd. nejdelší pauza ježdění je 4 dny (kromě léta, kdy jsem na dovolené a auto stojí celý měsíc a i tak okamžitě chytne) jasně, není to dýzl, který do žhaviček pere tolik výkonu, že by na to ujel elektromobil 10km a při startování nemusí dávat komprese 30 barů, ale jen 12.
auto nemá jedinou "zelenou" fuckingbastardchujovinu, jako startstop, odpojování alternátoru atd. nejdelší pauza ježdění je 4 dny (kromě léta, kdy jsem na dovolené a auto stojí celý měsíc a i tak okamžitě chytne) jasně, není to dýzl, který do žhaviček pere tolik výkonu, že by na to ujel elektromobil 10km a při startování nemusí dávat komprese 30 barů, ale jen 12.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 952
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#371 Baterie
Ja mam treba V70tdi taky bez vsech tech ficur, co pises. Starter jsem kupoval novy - leti to, mozna 5 let zpatky. Alternator repas pred 10 lety mozna. Ted mi exla baterka po 2 letech a 2 mesicich. Znacku psat nebudu, protoze jak pisu, oddelat spatnym dobijenim zvladnu jakoukoliv baterku:)
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 18
- Registrován: 5 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha/Loučeň
- Vůz: V70tdiMY99,V702,0TMY98,V702,4iMY97,Felda
#372 Baterie
Jak velká se vám kluci vejde do V70 TDI 1999? V takových těch vyklikávacích eshopech mi to vyplivlo 74Ah, 640A - 760A startovák, šířka 278 mm. Chtěl bych ale víc Ah, což znamená dát tam baterii širokou třeba 303 mm. Je to o 25 mm víc, pohledově místo tam je, ale nevím, jestli se to nějak pak dá utemovat, aby to necestovalo..
úprava: prostě do V70 1. generace
úprava: prostě do V70 1. generace
_________________
V70I MY99 2,4 Tdi Bleky od Mattyfu (509 000 km)
V70I MY98 2,0 T Pipistrello od Fanýz (322 000 km)
V70I MY97 2,4i bezejména (350 000 km)
Felda (100 050 km)
V70I MY99 2,4 Tdi Bleky od Mattyfu (509 000 km)
V70I MY98 2,0 T Pipistrello od Fanýz (322 000 km)
V70I MY97 2,4i bezejména (350 000 km)
Felda (100 050 km)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 114
- Registrován: 3 roky
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 III D3 110kw MY2016
#373 Baterie
Také jsem měnil baterii a dal jsem to co tam má být dle manuálu (70Ah). 80Ah, alespoň od Exide už byla delší než 278mm. Také mám poměrně dost elektronických blbůstek a bufíka a zatím jsem tedy nezpozoroval problém.
To dávání silnějších baterek než má být, mi přijde, alespoň pokud má člověk auto v sériovém stavu, lehce zbytečné...
To dávání silnějších baterek než má být, mi přijde, alespoň pokud má člověk auto v sériovém stavu, lehce zbytečné...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 52
- Příspěvky: 5136
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#374 Baterie
Pokud je pritomen bufik, kapacity neni nikdy dost.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1213
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
#375 Baterie
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek