Baterie

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 4181
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#351 Baterie

Příspěvek od Nosound89 »

Já už na ty Varty kašlu (shodou okolností se dělají/dělaly asi 1km ode mně :D http://www.saft-ferak.cz/cz/o-n-s), prodávají je už dlouhé roky v místních servisech a když jsem slyšel kolik je na ně stále reklamací tak nevidím důvod proč za ně připlácet. Osobně jsem přešel na Exide.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 4181
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#352 Baterie

Příspěvek od Nosound89 »

Jakub Svoboda píše: 15 úno 2021 23:05
selap píše: 15 úno 2021 21:52 Dnes jsem koupil bat. TAB Magic, doporučil mi ji známý co prodává v Elitu, kolem autoelekriky se motá 20 let tak snad ví.
Ty konkrétně si buď vyresetuj po výměně baterie BMS, jinak ti to nebude dobíjet správně, návod zde:



či rovnou to kurvítko odpoj - návod zde: https://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=cs&u=https%3A%2F%2Fwww.drive2.ru%2Fl%2F487289810608718020%2F&fbclid=IwAR2FTJyQlih8bYTuCWi0PVbbCD_8vAfYfaqCEtPIgwMoIzpD9xPFx3MSYck
U MY2008, 2009 se nic resetovat nemusí, ne?
Přílohy
Screenshot_2021-02-16-14-01-32-193_com.miui.gallery.jpg
Naposledy upravil(a) Nosound89 dne 16 úno 2021 14:02, celkem upraveno 1 x.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

selap
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 1322
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

#353 Baterie

Příspěvek od selap »

Tak jestli dobře rozumím, stačí nechat nezapojený ten konektor na - a je to. Na + straně to pak už nemá na nic vliv.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 5136
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#354 Baterie

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Ne u 2007 - 2010 se nic resetovat nemusi.
BMS je az od 2011.
Minus je naprd, pac ten + vede i do CEM, odpoj ten plusovy.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 4181
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#355 Baterie

Příspěvek od Nosound89 »

Díky, v manuálu jsem právě nic nenašel.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

Mirek Kabát
Ověřený
Offline
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 260
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: S60 R 04'; S60 2,4i 05'; XC70 2,5t 06';

#356 Baterie

Příspěvek od Mirek Kabát »

Jakub Svoboda píše: 13 úno 2021 22:31 No to jistě, když je to převlečená VARTA :D

To je známá věc nejmíň 25 let. Kdysi sem vozil baterky z Český Lípy do NL do Dafa, do Belgie do Volva a kdoví komu ještě se dodávaly a dodávají do prvovýroby. Nálepky se tam pak nalepí ty, který se zrovna hodí.
_________________
Od roku 2002 pouze Volva. Bylo: V40 2.0, 96', B4204S; V40 T4 , 00', B4194T2; V70 XC , 98', B5254T; XC 70, 02', B5244T3 aut.; S60 AWD, 06', B5254T2 aut.;

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1039
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 2017

#357 Baterie

Příspěvek od Tom0 »

A já mám v cabriu z České Lípy tzv. vzhledovou baterii. a už to budou 4 roky a funguje.
Je to černá baterie se vzhledovou vadou úplně bez polepů (škrábanec a podobné věci)...
Stejnou jsem koupil tenkrát i do S80.
_________________
Obrázek Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ;
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21

Bylo:
Obrázek Škoda Superb 3 1,6TDi 88kW DSG Style MY17 ;
Obrázek Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Obrázek Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG

Munga
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 1898
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Praha 12
Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17

#358 Baterie

Příspěvek od Munga »

Jakub Svoboda píše: 16 úno 2021 14:07 Ne u 2007 - 2010 se nic resetovat nemusi.
BMS je az od 2011.
Minus je naprd, pac ten + vede i do CEM, odpoj ten plusovy.
Takže když mám odpojeno BSM a dával bych v budoucnu novou baterku tak už nemusím poté resetovat přez vidu?

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 5136
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#359 Baterie

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Když máš odpojeno, nemáš co resetovat. :wink:
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Munga
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 1898
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Praha 12
Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17

#360 Baterie

Příspěvek od Munga »

Co mám odpojeno tak ani jednou hláška o slabê baterce - jestli toto hlášení funguje fakt I při odpojeném bsm tak je to opravdu přínosné. To letos I pořádně bufíkuji.

selap
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 1322
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

#361 Baterie

Příspěvek od selap »

Při jakém napětí to hlásí slabá bat?
Jinak baterie dobitá a vrácená do auta se tváří jako naprosto funkční a bez vady, asi se bojí té nové v kufru. No měla si rozmyslet jestli se bude tvářit jako slabá po jízdě. :)
Ještě mě zajímá, proč se to musí resetovat, když tam dáš novou stejnou bat?
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 5136
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#362 Baterie

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Reset se musi udelat, protoze se pak smaze pocitadlo dni od posledni vymeny a auto se k ni " ma udajne chovat lepe" nez ke stare

Slabe napeti je pokles nekde okolo 11,5V
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

selap
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 1322
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

#363 Baterie

Příspěvek od selap »

Tak pro ostatní co je to potká, odpojit tyhle 2 věci a bude klid. Mýlím-li se, opravte mě.
IMG_20210218_150436.jpg
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

Munga
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 1898
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Praha 12
Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17

#364 Baterie

Příspěvek od Munga »

A na volně šrouby připojit pin k nabíječce ať je nabíjení komfortní a nemusí se sundavat kryt aku.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1283
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

#365 Baterie

Příspěvek od Dural8 »

Volvo 37 tyden, 2016 rok. Ze dne na den ko, celou noc na nabijecce, 12,9V, po odemceni a probuzeni auta 10,5V.
Abych ji nekrivdil, pri startu ted tak 2 mesice zpet bylo slyset, ze pujde…
Nicmene bez par tydnu 5let. To jen kdyby se nekdo zamyslel nad origo a nebo nejakou jinou, o ktere se docte, ze dala treba 4 roky a jaky je to sunt :)

PS: to rejpani na fotce je, zda to neni nahodou 18, ale neni, je to s jistotou 16.
Přílohy
FEAC55EE-8117-4BF9-9E51-15F8235CA322.jpeg
_________________
V60 D4

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 549
Registrován: 7 roků 1 měsíc
Bydliště: West Bohemia
Vůz: S60 D3 '12

#366 Baterie

Příspěvek od shalibaba »

Stejný typ baterie u nás po 5 a půl roce také KO.

Paradoxně v jiném autě BOSCH S5 se nám teď odporoučela až po 9-ti letech. Zajímavé, že šlo o náhlou smrt - večer točila a ráno mrtvá.

Michl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1306
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD

#367 Baterie

Příspěvek od Michl »

Mě odešla teď v létě taky ze dne na den :%) Takže za mně Exide Premium už nikdy více :bad:
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 18
Registrován: 5 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha/Loučeň
Vůz: V70tdiMY99,V702,0TMY98,V702,4iMY97,Felda

#368 Baterie

Příspěvek od chci_volvo »

Pánové, tak jsem tu přečetl skoro všechno a výsledek:

kup co chceš, asi to nejlevnější, protože:
1) i prémiové značky mohou zdechnout do dvou let
2) i neprémiové značky mohou vydržet 5+ let
3) pokud si nedokážeš ověřit výrobce, můžeš koupit čínašmuk s pěknou a drahou nálepkou

takže já si jdu koupit nejlevnější kung pao baterii, která se k tomu přiznává a uvidíme:) zahrnu to tady do testu.
_________________
V70I MY99 2,4 Tdi Bleky od Mattyfu (509 000 km)
V70I MY98 2,0 T Pipistrello od Fanýz (322 000 km)
V70I MY97 2,4i bezejména (350 000 km)
Felda (100 050 km)

ms231
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 952
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha západ
Vůz: V60 2018 T3
Bydliště: Praha západ

#369 Baterie

Příspěvek od ms231 »

No, kdyz ono takovyhle empiricky pozorovani ruznych lidi s ruznyma ruzne udrzovanyma autama.. kdo ma v poradku nabijeni, at hodi kamenem! Dokud nebudou mit vsichni soustavu dobijeni ve stavu jak kdyz auto vyjelo z fabriky, tak "druha origo vydrzi jen dva roky" je uplne o nicem.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 34
Příspěvky: 4940
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#370 Baterie

Příspěvek od Romulusw »

Házet kamenem nebudu, i když u mého auta je dobíjení ve 100% stavu, rv 2005 baterie původní, ale

auto nemá jedinou "zelenou" fuckingbastardchujovinu, jako startstop, odpojování alternátoru atd. nejdelší pauza ježdění je 4 dny (kromě léta, kdy jsem na dovolené a auto stojí celý měsíc a i tak okamžitě chytne) jasně, není to dýzl, který do žhaviček pere tolik výkonu, že by na to ujel elektromobil 10km a při startování nemusí dávat komprese 30 barů, ale jen 12.

ms231
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 952
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha západ
Vůz: V60 2018 T3
Bydliště: Praha západ

#371 Baterie

Příspěvek od ms231 »

Ja mam treba V70tdi taky bez vsech tech ficur, co pises. Starter jsem kupoval novy - leti to, mozna 5 let zpatky. Alternator repas pred 10 lety mozna. Ted mi exla baterka po 2 letech a 2 mesicich. Znacku psat nebudu, protoze jak pisu, oddelat spatnym dobijenim zvladnu jakoukoliv baterku:)
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 18
Registrován: 5 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha/Loučeň
Vůz: V70tdiMY99,V702,0TMY98,V702,4iMY97,Felda

#372 Baterie

Příspěvek od chci_volvo »

Jak velká se vám kluci vejde do V70 TDI 1999? V takových těch vyklikávacích eshopech mi to vyplivlo 74Ah, 640A - 760A startovák, šířka 278 mm. Chtěl bych ale víc Ah, což znamená dát tam baterii širokou třeba 303 mm. Je to o 25 mm víc, pohledově místo tam je, ale nevím, jestli se to nějak pak dá utemovat, aby to necestovalo..

úprava: prostě do V70 1. generace
_________________
V70I MY99 2,4 Tdi Bleky od Mattyfu (509 000 km)
V70I MY98 2,0 T Pipistrello od Fanýz (322 000 km)
V70I MY97 2,4i bezejména (350 000 km)
Felda (100 050 km)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 114
Registrován: 3 roky
Bydliště: Praha
Vůz: V70 III D3 110kw MY2016

#373 Baterie

Příspěvek od jirka789 »

Také jsem měnil baterii a dal jsem to co tam má být dle manuálu (70Ah). 80Ah, alespoň od Exide už byla delší než 278mm. Také mám poměrně dost elektronických blbůstek a bufíka a zatím jsem tedy nezpozoroval problém.
To dávání silnějších baterek než má být, mi přijde, alespoň pokud má člověk auto v sériovém stavu, lehce zbytečné...
_________________
V70 D3 110kw MY2016 | ST2 + EGR Off by D5T5 127kw
Obrázek

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 5136
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#374 Baterie

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Pokud je pritomen bufik, kapacity neni nikdy dost.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 1213
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Damboritz
Vůz: S80 D5 '07

#375 Baterie

Příspěvek od labanos »

_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“