Zlobivá 850R po XXté...koktání při plným plynu

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
st_Andy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1929
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V90 D5 AWD Inscription

#26 Zlobivá 850R po XXté...koktání při plným plynu

Příspěvek od st_Andy »

Roger píše:Dostavil se mi podobny problem - svicky nepali, takze se na jejich vymenu uz chystam, ale premyslim i o nejake jine alternative nez origo pro R.
Pokud nekdo zkousel i vicebodove svicky nebo pulzni svicky, at prosim poda reference/info, diky...
for je ten ze svicky Volvo pro preplnovane motory jsou jednobodove a pro klasickou atmosferu vicbodove, a podle referenci ze zahr. T5/R for bych tam jine jako tyhle nedaval. Jako fungovat to bude, ale nekolik koni se Ti pujde popast.. (jako mne, dokud jsem to nezistil) :)

[img]http://www.ipdusa.com/uploads/images_skus/13440.jpg[/img]

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#27 Zlobivá 850R po XXté...koktání při plným plynu

Příspěvek od eLzyx »

ty origo turbo jsou NGK R, nebo aspoň když jsem ty svíčky srovnával, tak byly pohledově identické, výkonostně ... zhruba na stejno (ty NGK R měli najeto bůhví kolik, origo byly nový).
Jednobodový používá i FoFoRS500 (350koní)
Vypadá to, že vícebodový našim 5ti válcům nesvědčí
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1837
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

#28 Zlobivá 850R po XXté...koktání při plným plynu

Příspěvek od Roger »

Takze tim se vylucuje experimentovat s vicebodovym jiskristem...jeste by me zajimaly ty pulzni svicky...
nakonec tam pujdou asi stejne origo...
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

Ing.Magor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 733
Registrován: 15 roků
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Kontaktovat uživatele:

#29 Zlobivá 850R po XXté...koktání při plným plynu

Příspěvek od Ing.Magor »

Já pulzní na autě mám a normálně to na ně jezdí, ale zatim mám na nich najeto jen cca 8tis. km. Láďa je má na autě taky a myslim, že na nich má najeto o dost víc jak já a zatim si nestěžoval mám pocit :wink:
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

láďa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 470
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

#30 Zlobivá 850R po XXté...koktání při plným plynu

Příspěvek od láďa »

Ing.Magor píše:Já pulzní na autě mám a normálně to na ně jezdí, ale zatim mám na nich najeto jen cca 8tis. km. Láďa je má na autě taky a myslim, že na nich má najeto o dost víc jak já a zatim si nestěžoval mám pocit :wink:
Jojo, mám je tam mám na nich najeto 24tis. a v poho :)
_________________
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“