V70 přední mlhovky
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#1 V70 přední mlhovky
Z ničeho nic nesvítí přední mlhovky. Aby toho nebylo málo, tak na vypínači při zapnutí nesvítí ani kontrolka zapnutí. Podsvícení vypínače funguje.
Ve vypínači jsou 4 kontakty. předpokládám, že 2 napájejí žárovčičku podsvícení vypínače (interiérové podsvícení) a ty zbylé dva mají v obvodu jak samotnou mlhovku tak i signalizaci podvícení zapnutých mlhovek a jsou rozpojované tím vypínačem.
Kde hledat chybu? Vyměnil jsem zkusmo vypínač z jiného auta a nic. Kontroloval jsem pojistky a všechny jsou ok.
Kdyby byly vyhořelé obě žárovky mlhovek, tak by alespoň fungoval vypínač , ne? t.j. že by svítilo světýlko zapnutých mlhovek. Spíš si myslím, že do obvodu nejede proud.
Dá se to nějako poměřit? Je tam ještě nějaká součástka, která by mohla být K.O.? Např. nějaké relé ? Kde to hledat?
Upozorňuji, že jsem celkem elektronický analfabet.
Ve vypínači jsou 4 kontakty. předpokládám, že 2 napájejí žárovčičku podsvícení vypínače (interiérové podsvícení) a ty zbylé dva mají v obvodu jak samotnou mlhovku tak i signalizaci podvícení zapnutých mlhovek a jsou rozpojované tím vypínačem.
Kde hledat chybu? Vyměnil jsem zkusmo vypínač z jiného auta a nic. Kontroloval jsem pojistky a všechny jsou ok.
Kdyby byly vyhořelé obě žárovky mlhovek, tak by alespoň fungoval vypínač , ne? t.j. že by svítilo světýlko zapnutých mlhovek. Spíš si myslím, že do obvodu nejede proud.
Dá se to nějako poměřit? Je tam ještě nějaká součástka, která by mohla být K.O.? Např. nějaké relé ? Kde to hledat?
Upozorňuji, že jsem celkem elektronický analfabet.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#2 V70 přední mlhovky
Pojistky jsi vyzkoušel?:-)
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#3 V70 přední mlhovky
jo.yoby píše:Pojistky jsi vyzkoušel?:-)
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#4 V70 přední mlhovky
Asi blbá otázka, ale nezapomněl si zapnout normální světla?
** další nápad: relé osvětlení, tuším že něco takovýho mezi relátkama je..
** další nápad: relé osvětlení, tuším že něco takovýho mezi relátkama je..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1618
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#5 V70 přední mlhovky
pobuchaj po relatkovej skrinke v motorovom priestore.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 296
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: SK, St. Lubovna
#6 V70 přední mlhovky
pravdepodobne rele pod volantom c.201 vlavo uplne hore, viac tutaj http://www.volvoklub.sk/viewtopic.php?f=16&t=691
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 906
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#7 V70 přední mlhovky
nejsme v rusku tady kladivo nepomůže
pojistka pod oknem tuším č 17, jinak rele 201 pod palubkou uplně vlevo nahoře první řada, spínač mlhovek, spínač světel, nic jineho po cestě není.
pojistka pod oknem tuším č 17, jinak rele 201 pod palubkou uplně vlevo nahoře první řada, spínač mlhovek, spínač světel, nic jineho po cestě není.
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 363
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
- Zabanován: Trvale
#8 V70 přední mlhovky
by bola haluz keby to pomohlo, inak Lucki to radíš z vlastnej skúsenosti?lucki píše:pobuchaj po relatkovej skrinke v motorovom priestore.
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#9 V70 přední mlhovky
zítra na to vlítnu, tedy lehnu...
dík za pomoc.
dík za pomoc.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#10 V70 přední mlhovky
najlepsie cez kapotulucki píše:pobuchaj po relatkovej skrinke v motorovom priestore.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#11 V70 přední mlhovky
parkrát o strom asi...st_Andy píše:najlepsie cez kapotulucki píše:pobuchaj po relatkovej skrinke v motorovom priestore.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1618
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#12 V70 přední mlhovky
ano skusenost este z 440tky. ale aj tu ked mi nesvietili svetla na SPZtke, stacilo po nich poklepatPeťo píše:by bola haluz keby to pomohlo, inak Lucki to radíš z vlastnej skúsenosti?lucki píše:pobuchaj po relatkovej skrinke v motorovom priestore.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 327
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Riazaň, RUSSIA
- Vůz: V70TDi I, stříbrný metal, manual
#13 V70 přední mlhovky
Vrátím se k původnímu problému. Ví někdo, kde je tohle? Je to schéma modelu 1998, tak možno je to stejný. Na pojistke 11C/23 je napětí 12 V, ale do relátka 2/2 už nejde nic.
_________________
Je: V70II D5, 2005, D5244T, modrá v manualu.
760, D 24 Tic, 1988,
Bylo:Ford SIERRA 2.0i DOHC, stríbrný combík a automatu, V70 I 2,5 TDi, 1997, D5252T, stříbrný metal v manualu.
Je: V70II D5, 2005, D5244T, modrá v manualu.
760, D 24 Tic, 1988,
Bylo:Ford SIERRA 2.0i DOHC, stríbrný combík a automatu, V70 I 2,5 TDi, 1997, D5252T, stříbrný metal v manualu.
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 906
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#14 V70 přední mlhovky
někde ještě je po cestě další konektor protože v popisu je napsano "front fog lamps, connector bridge"
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 327
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Riazaň, RUSSIA
- Vůz: V70TDi I, stříbrný metal, manual
#15 V70 přední mlhovky
Tak jdu hledatmarra píše:někde ještě je po cestě další konektor protože v popisu je napsano "front fog lamps, connector bridge"
_________________
Je: V70II D5, 2005, D5244T, modrá v manualu.
760, D 24 Tic, 1988,
Bylo:Ford SIERRA 2.0i DOHC, stríbrný combík a automatu, V70 I 2,5 TDi, 1997, D5252T, stříbrný metal v manualu.
Je: V70II D5, 2005, D5244T, modrá v manualu.
760, D 24 Tic, 1988,
Bylo:Ford SIERRA 2.0i DOHC, stríbrný combík a automatu, V70 I 2,5 TDi, 1997, D5252T, stříbrný metal v manualu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#16 V70 přední mlhovky
to maš lepší ránoBOSON píše:Tak jdu hledatmarra píše:někde ještě je po cestě další konektor protože v popisu je napsano "front fog lamps, connector bridge"
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek