Velký problém D5 -únik nafty do oleje

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 239
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Vůz: S 60 D5244T 2,4l 05" black automat
Bydliště: Handlová, Slovensko

#76 Velký problém D5 -únik nafty do oleje

Příspěvek od Ortový »

tak tým pádom sa vys°°ať na diesel,vyrieši to T5,ešte by sa možno dalo uvažovať o hladkom predkomôrkovom nafťáčiku,tam takéto záludnosti nie sú... kam to ludstvo speje?
_________________
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria

dod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 297
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: SK, St. Lubovna

#77 Velký problém D5 -únik nafty do oleje

Příspěvek od dod »

vypnut v softe a vytrepat...to by som hned spravil i ked zaruka je zaruka, aspon to mohli povolit neoficialne v zaruke :)
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#78 Velký problém D5 -únik nafty do oleje

Příspěvek od jarek.krizan »

Tak proč to pořád někdo kupuje ? Když to nebude nikdo kupovat, nebude se to vyrábět.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 20
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha

#79 Velký problém D5 -únik nafty do oleje

Příspěvek od henry »

jarek.krizan píše:Kecá, já ve značkovém nedělám a problém jsem už viděl snad u všech značek co používají ten nesmysl. Jen je to v menší nebo větší míře.
přesně tak - v zásadě mají identický problém mají primárně všechny značky, které použily tzv. bezúdržbový systém DPF (tj. takový, který k vyčištění fitlru a přepálení sazí používá přímo palivo), byť některé se k tomu zatím nepřihlásily do té míry jako Volvo. Není to ani specialitka Volva ani jeho unikum. Nicméně některé konstrukce čištění filtru nemají problém tak výrazný - co vím tak koncernová auta mají čištění DPF řešeno pomocí nějaké extra náplně (močovina), která se musí uživatelsky nebo servisně doplňovat (nevím nejezdím s tím teď ale bylo mi to řečeno) a tak mají problému s přibýváním nafty méně. Potíž je co vím právě hlavně v té naftě dodatečně vstřikované v čistící fázi filtru. Takže motory s filtry čištěné jinými postupy to nedělají tolik, respektive obvykle ne tak plošně.

Nicméně tím, že Volvo není zdaleka jediná značka používající tenhle systém čištění DPF, respektive jde dokonce o standardnější řešení, tak s tím nyní zápasí většina značek jak už tu padlo a spíše jde jen o to, jakému motoru konstrukčně přibývající hladina vadí více a který je v tomto směru tolerantnější. Problém není ani v samotném ředění oleje - ten má dnes takové výkonové rezervy, že si nějakého toho naředění slušný motor mezi výměnami nejspíš ani nevšimne, ale spíše ve výšce hladiny, kdy u některých motorů se při příliš vysoké hladině, se kterou nikdo při konstrukci nepočítal se zkrátka dostane olej kam nikdy neměl vě vetším množství přijít.

Tenhle thread mě zaujal hlavně neinformovaností těch, co vyoperovávají DPF jako satanovo dítě pomocí majzlíku a kladiva - problém nění v něm, ale v SW řídící jednotky, která mu dávkuje prostřednictvím vstřiků naftu k čistícímu cyklu. Takže z podstaty problému půjde do značné míry problém opravdu pomocí SW a logiky dávkování nafty eliminovat, byť asi vždy bude záležet i na výrobních tolerancích kusu a konkrétním způsobu užití auta.
_________________
---
XC 70 AWD, D5 man. (2008)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 9
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Vůz: S80 D5 summum model 2007 navi automat
Bydliště: Banská Bystrica SK

#80 Velký problém D5 -únik nafty do oleje

Příspěvek od powers »

Vcera som bol na servisnnej prehliadke a vymene oleja a bolo mi povedane ze mam ten isty problem. V ramci zvolavacej akcie mi tam nahrali novy soft , zatial som nepostrehol ziadny problem. No vidim to ako pruserove ked niekomu odisiel koli tomu motor. A este k tomu neviem co robili v servise ale ako som od nich odisiel tak mi slabo hra reprak na strane vodica. Mam tam premium sound a podla servisu je cena za reprak 200 EUR. Moje skusenosti su take ze na S80 je vsetko strasne drahe. No pocit z jazdy a interieru je naozaj super a stale si myslim ze to stoji za to (uvidme do kedy mi to vydrzi :-D ). Uvidime co sa bude diat dalej , snad uz som si svoju smolu vycerpal. Auto som kupil vo volve v michove malo 3 roky a 31 tis km pri 42 tis km mi odisla elektronika turba (vymena celeho turba cca 1300 EUR ) Vcera som platil 500 EUR vymena oleja , filtrov, brzdovej kvapaliny a ine co sa robi na 60 tis km (realne mam 48 tis km).
_________________
Volvo S80 D5 136kw MY07 automat, summum, GPS ,Premium sound, spotreba priemer 8.2 L /100 km

Ares
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 432
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Petržalka
Vůz: S80II C30
Bydliště: Bratislava

#81 Velký problém D5 -únik nafty do oleje

Příspěvek od Ares »

Tak po vyše mesiaci od SW úpravy v autorizovanom servise a najazdení cca 2000 km (mesto/dialnice) je stav nasledovný.
1. Hladina oleja je nezmenená, alebo je zmena nebadateľná. :unknown:
2. Spotreba klesla približne o liter na 100km (oteplilo sa, ale aj tak je to dosť) :Yahoo!:
3. Už asi 4. mesiac sa neobjavila hláška "Soot filter full" :shock:

Z toho mi vyplýva, že v zime sa problém vyskytuje častejšie, preto je predčasné sa tešiť. Ale už to, že olej je stále na rovnakej úrovni, považujem za mierne zlepšenie. Neprítomnosť varovnej hlášky ma však prekvapuje, nakoľko by mal byť vodič upovedomený o prebiehajúcej regenerácii. Jedine že by dlhodobá jazda po diaľnici mala rovnaký účinok a regenrovala by DPF a kontrolovaná regenrácia DPF je potrebná len pri jazde v meste.

Len pre úplnosť a prehľad je nižšie popísaný spôsob využitia vozidla"
po-pi 2x10km
vikendy nejaka dialnica od 50 do 350km na jeden zatah + mesto.

A teraz sa mozete do mna pustit, ze naco som si kupil naftaka :lol:
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
Obrázek;~~~~~~~~~~~~Obrázek
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 276
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Kostelec

#82 Velký problém D5 -únik nafty do oleje

Příspěvek od deanoli »

henry píše:
jarek.krizan píše:Problém není ani v samotném ředění oleje - ten má dnes takové výkonové rezervy, že si nějakého toho naředění slušný motor mezi výměnami nejspíš ani nevšimne
všimne neb palivo v oleji prostě nemá co dělat. To bys tam klidně mohl místo oleje dát třeba ramu. Zničit požadované parametry olejů lze pouhými mililitry kontaminace - a v tomhle případě jde o litry!

Jinak nepřeceňopval bych ten problém, máme ve firmě skoro 100 koncernových aut s DPF a u žádného z nich se závada neobjevila - to ber prosím jako potvrzeno.
Auto u kterýho se podobná věc projeví je prostě šmejd a je třeba to reklamovat a ne se uklidňovat, že to spravím olejem.
_________________
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 9
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Vůz: S80 D5 summum model 2007 navi automat
Bydliště: Banská Bystrica SK

#83 Velký problém D5 -únik nafty do oleje

Příspěvek od powers »

Mne sa este nikdy nestalo ze by mi moje volvo dalo hlasku "Soot filter full" ako tu popisuje Ares. Jazdim hlavne po meste a sem , raz max 2x do mesiaca dlhsia cesta 100-200 km. Auto mam rok a nabehal som 17 tis km zatial. Som zvedavy ako sa to bude dalej spravat , vcera mi nahrali novy soft ktory ma problem uniku nafty do oleja riesit ( pri vymene oleja som mal aj ja olej nad max hranicu )
_________________
Volvo S80 D5 136kw MY07 automat, summum, GPS ,Premium sound, spotreba priemer 8.2 L /100 km

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 136
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9, Letnany
Kontaktovat uživatele:

#84 Velký problém D5 -únik nafty do oleje

Příspěvek od JardaS »

Ares píše:Tak po vyše mesiaci od SW úpravy v autorizovanom servise a najazdení cca 2000 km (mesto/dialnice) je stav nasledovný.
1. Hladina oleja je nezmenená, alebo je zmena nebadateľná. :unknown:
2. Spotreba klesla približne o liter na 100km (oteplilo sa, ale aj tak je to dosť) :Yahoo!:
3. Už asi 4. mesiac sa neobjavila hláška "Soot filter full" :shock:

Z toho mi vyplýva, že v zime sa problém vyskytuje častejšie, preto je predčasné sa tešiť. Ale už to, že olej je stále na rovnakej úrovni, považujem za mierne zlepšenie. Neprítomnosť varovnej hlášky ma však prekvapuje, nakoľko by mal byť vodič upovedomený o prebiehajúcej regenerácii. Jedine že by dlhodobá jazda po diaľnici mala rovnaký účinok a regenrovala by DPF a kontrolovaná regenrácia DPF je potrebná len pri jazde v meste.

Len pre úplnosť a prehľad je nižšie popísaný spôsob využitia vozidla"
po-pi 2x10km
vikendy nejaka dialnica od 50 do 350km na jeden zatah + mesto.

A teraz sa mozete do mna pustit, ze naco som si kupil naftaka :lol:
Tedy jsi ted na jake spotrebe?
_________________
XC90 B5
S90

Ares
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 432
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Petržalka
Vůz: S80II C30
Bydliště: Bratislava

#85 Velký problém D5 -únik nafty do oleje

Příspěvek od Ares »

No momentalna priemerna spotreba podla spritmonitoru je rovnych 7,5 l na 100km. Moct mat v podpise aj odkaz, co pravidla zakazuju, mal by som tam ikonku ako ukazatel :-(
Ta je ale vysledkom toho, ze ked som auto kupil bola zima a spotrebu som mal medzi dvoma natankovaniami priemerne 7,7 az 8,2 litra.
Teraz jazdim obdobne trasy za 6,6 az 7,2 litra. Z toho mi vychadza pokles o cca jeden liter na 100km. Najvyraznejsie to je po tej uprave, ale mozem sa aj mylit a je to tym, ze som sa s tym autom konecne naucil jazdit.
Predsa len presedlat na 3x silnejsiu masinu chcelo trocha cviku a prisposobenia sa optimalnej prevadzke vozidla.
Nazor nech si urobi kazdy sam.
Len pre uplnost, letne pnumatiky su rovnakej sirky ako zimne.
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
Obrázek;~~~~~~~~~~~~Obrázek
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]

ksw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 917
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Olomouc city a okolí
Vůz: R design 2018 V60 D4
Bydliště: Olomouc city a okolí

#86 Velký problém D5 -únik nafty do oleje

Příspěvek od ksw »

to Jarek Křižan
Bohužel se začíná splňovat katastrofický scénář, kdy spotřební společnost neustále hloupne a nechá se tak lehce ovládat a jsou z ní prakticky jen moderní nevolníci. Lidé si nechají věšet bulíky na nos a je jedno jestli prodejci, reklamou ( v jakékoli formě ) Vytrácí se totiž schopnost úsudku a vlastní názor. Jak jinak by mohlo nastat to co se děje s automobilkami a co lidé co jim přenechávají své, kolikrát těžce nastřádané miliony, si to nechají líbit.
Mnohokrát jsem psal, že nové chrochty nejsou vůbec svým principem ideální na městský provoz. A byl jsem tu mnohokrát za hlupáka.




Jarku,ty si zasloužíš nejen poděkování ale i uznání za schopnost dedukovat a stavět na tom,co se kolem tebe děje
a co žádná škola n e u č í , mám na mysli tu věčnou manipulaci s myšlením lidí jedno zda reklama nebo podávání burzovních zpráv přetvořených k obrazu některých jedinců a totéž platí o tzv. superusporných
a superekologických vozidlech .
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(

Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 42
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Vůz: V60D3 aut
Bydliště: Olomouc

#87 Velký problém D5 -únik nafty do oleje

Příspěvek od mirek OLBE »

tak se ještě musím podělit o zážitky s upraveným DPF, mám za sebou chorvatsko ve 4 lidech, plnej kufr, klima naplno, průměr 7 litrů. a to jsem se vracel z brely do olomouce 9,5 hodiny po dálnici. jak jsem tam nalil novej olej, tak tam je, nepřibylo ani trochu, a co je zvláštní, po nájezdu cca 4500 km je přes olej na měrce vidět ty vyražený křížky, normálně je čistej, jako na benzíňáku. :beer: holt, pořádnej stroj . . .
_________________
Volvo V60 VOR, D3 AUT, MY 2012, stříbrná

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#88 Velký problém D5 -únik nafty do oleje

Příspěvek od hajnej »

mirku. škoda, že vůbec nevim, co máš za stroj
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Harry
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1677
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň-jih

#89 Velký problém D5 -únik nafty do oleje

Příspěvek od Harry »

z předchozího vyplývá, že jde asi o V70 III a nejspíš o dýzl :pardon: , ale podpis by vážně neuškodil...všichni by hned věděli o čem je řeč
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW

mr1
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#90 Velký problém D5 -únik nafty do oleje

Příspěvek od mr1 »

moc se mě nelíbí, jak je teď moderní nadávat na dýzl. No, můžu říct jenom jedno: jezdím, jezdím, jezdím a jezdím. Benzínky mě moc neznají a to se mě líbí. Nevím, co pořád proti těm dehtům máte. A nedělejte s benziňáků nesmrtelný a bezporuchový, bezproblémový nadauta. Je jasný, na co je určenej dehet, a co mu naopak nevyhovuje. Ale mlet tady takový tlachy, že všichni dýzlisti jsou bezmozkové, cosi si nechali něco nakecat... :evil:
Naposledy upravil(a) mr1 dne 15 črc 2010 23:41, celkem upraveno 1 x.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#91 Velký problém D5 -únik nafty do oleje

Příspěvek od eLzyx »

moderní nadávat na diesel? :lol:
V kamionech ... no problemo, v lodích ... co jiného, v osobácích jezdící štreky ... dejme tomu, v osobácích, co stráví víc jak 60% života po městě - idiocie na entou.

I v naší firmě zápasíme s S80 D5. Taky jí přibývá oleje. A proto se přiobjednala druhá :lol:
Ta první je furt v servisu, firma platí za taxíky ... jestli nebylo lepší si nechat A8 4.2L V8 benzin, byť se u Audi platí i za pozdrav.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 837
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

#92 Velký problém D5 -únik nafty do oleje

Příspěvek od ..::Philip::.. »

eLzyx: tak ji nechte odpojit DPF. po dnesni navsteve servisu to nebude velky problem.
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#93 Velký problém D5 -únik nafty do oleje

Příspěvek od eLzyx »

tak oni ty S80 jsou u nás ještě vzorný.
Takový 1.4TDI s prasklou vačkou, nebo co rok odejitým turbem ...
Co se neprojezdí v benzinu, nasype se v dílech
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 42
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Vůz: V60D3 aut
Bydliště: Olomouc

#94 Velký problém D5 -únik nafty do oleje

Příspěvek od mirek OLBE »

omlouvám se, měl jsem za to, že jsem to tady již uváděl, tedy : V70III MY2008, D5 136kW a protože s předchozí V70II D5 120kW jsem byl více než spokojen, šel jsem do ní znovu. samozřejmě jsem netušil, do čeho se můžu dostat, respektive jsem se spolíhal na to, že JÁ problémy s DPF mít nebudu a ejhle. nechci se opakovat, já jsem to řešil rok, opravdu nebylo snadný sehnat někoho, kdo to umí poladit v ŘJ, ale najedu mnoho km ročně, tak jsem do toho šel, jinak bych asi taky koukal po benzínu.
_________________
Volvo V60 VOR, D3 AUT, MY 2012, stříbrná

dod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 297
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: SK, St. Lubovna

#95 Velký problém D5 -únik nafty do oleje

Příspěvek od dod »

kde si to bol dat odstranit?
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk

Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 42
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Vůz: V60D3 aut
Bydliště: Olomouc

#96 Velký problém D5 -únik nafty do oleje

Příspěvek od mirek OLBE »

http://www.bitpower.cz , ale mrkni na předchozí stránku, vždyť jsme tam vše konzultovali. co se týká výfuku, nechal jsem si původní v garáži, a mám vyrobenej novej, zvládne to každá firma, která dělá výfuky bez problému. příruby mi vyrobili v olomouci, kdybys chtěl, pomůžu ti s tím.
_________________
Volvo V60 VOR, D3 AUT, MY 2012, stříbrná

Lukaso
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1663
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

#97 Velký problém D5 -únik nafty do oleje

Příspěvek od Lukaso »

doposud jsem se této myšlence bránil ale připouštěl jsem to, teď už ale vím, že D5 do domu nesmí.
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

dod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 297
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: SK, St. Lubovna

#98 Velký problém D5 -únik nafty do oleje

Příspěvek od dod »

Mirek OLBE: dakujem, ja zatim D5 nemam ale keby niekto potreboval tak ta urcite kontaktujem...v com bol hlavne problem pri odsranovani? okrem vyfuku...lambdy,cidla?
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Sokolov

#99 Velký problém D5 -únik nafty do oleje

Příspěvek od Karlos I. »

Zajimavá diskuze,potvrzující to,co tady řekl jeden kolega.A to,že vývojoví pracovníci,jsou animátoři a nějaká praxe a různé provozní podmínky je nezajimají.Před lety na školení k systémům FSI,bylo řečeno,že jako DOBRÝ,...ALE....ano!To ALE.Přímé vstřikování benzínu ušetří...bla bla...ALE,když se s tím jezdí,jen krátké tratě,tak se zanese kat...auto má velkou spotřebu a majitel je pak docela kamarád v servisu,protože se to musí čistit na základě pokynu(uměle vyvolaného)diagnostiky.A to samé platí i pro"nové"diesely.Já myslím,že auto by mělo sloužit a majitel by se neměl zabývat tím,jestli jezdí chviku po městě a jestli jezdí i dálky.Ano!Dělají si z nás legrandu a vymýšlejí"novinky"schované za ekologií,jen aby z lidí tahali penízky.Příklad je např.dvouhmotový setrvačník,EGR ventil a mnoho dalších"vynálezů",bez nichž by se autíčko klidně obešlo.A když nastanou problémy a i "kovaní odborníci" říkají,tak tohle vyřadíme,tohle nepotřebujeme....
Myslím,že tahle diskuze je ale úplně zbytečná,když se na ní podíváme z hodně širokého hlediska.Spalovací motory,jako takové,by už neměly existovat....řádku let...jsem přesvědčen,že v trezorech"spí" jiné konstrukce pohonů,motorů,či jak to nazvat....ale ropa je byznys....se tady zabýváme filtrem pevných částíc a......támhle jim uniká do moře milióny tun ropy...a jen se konstatuje....
"Někdo"prostě nemá zájem na tom,aby se jezdilo jinak a vývoje motorů jsou v posledním tažení,ale krásně uměle natahovány elektronickými"čačkami"...a nemá cenu se zabývat odbornými diskuzemi na téma,že tohle už tady bylo a ták...prostě se "vylepšuje"na papíře a většinou "pro čárku",aby byla splněna další z řad evropských a jiných norem a všichni se z toho potom musí na povel po........
Jsem kovaný volvák myslím,že i fabrika by se k tomu měla postavit čelem a dát bezůplatně k dispozici značkovým opravnám-majitelům Volvíček,softvér,který by tuhle"prekérku"vyřešil.Myslím,že určitě existuje a tím by ukázali,že jsou frajeři a né nabubřenci z.....nebudu jmenovat do sebezahleděné koncerny.... :)
Tohle je prosím můj názor a nikomu jej nevnucuji...v podstatě jen konstatuji.Mějte se príma a užívejte léta s bombovými auty,které sice občas zlobí,ale je to jako s ženami....
Karlos I.
_________________
Karlos I.-Mazlík XC 70 D5 r.v.07

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#100 Velký problém D5 -únik nafty do oleje

Příspěvek od wickey »

OT: karols I - jestli chces aby jsi mel v podpisu auto barevne, musis text s nazvem umistit mezi zavorky ][
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“