Variabilné časovanie vačky S60 T5

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 88
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Zvolen, SK

#1 Variabilné časovanie vačky S60 T5

Příspěvek od sonyque »

Zdravím páni,

Tak po problémoch s GO motora riešim problém ktorý sa vyskytol ešte pred GO možno kôli zlému mazaniu.

Bol som na diagnostike vo Volve, lebo mi svieti kontrolka a pise emission system service required. Myslel som ze lambdy alebo kat. Ale vyhodilo im variabilné časovanie vačky, je tam nejaké ozubené koliesko ktoré ju posúva a to je vadné na výfukovej vačke. Cena vo Volve 320 euro plus 100 euro robota, povedali mi že mám prísť ešte raz keď to začne znova svietiť, lebo to vynulovali, aby sme si boli 100 percentne istý že je to ono, tak mi druhú diagnostiku spravili zadarmo a vyhodilo to to isté. Nemám už chuť vrážať také veľké peniaze do auta po tej GO. Tak sa vás chcem spýtať či neviete o nejakej lacnejšej alternatíve v tomto prípade. Motor B5234T3.

Vopred Ďakujem za odpovede a postrehy.
_________________
Volvo S60 T5 2001 manual, 250HP + LPG
Volvo S40 2.4i 2004 geartronic, 170HP
Volvo V50 1.6 HDI, 2007

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#2 Variabilné časovanie vačky S60 T5

Příspěvek od jogin3 »

Coece , coece, ty me desis, mam ten samej motor, doufam, ze me tohle nepotka. kde si to auto koupil, ze to takhle moc habruje?
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 88
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Zvolen, SK

#3 Variabilné časovanie vačky S60 T5

Příspěvek od sonyque »

Heh, neboj nic, teba hadam taketo problemy nestretnu :)

Ale pravdepodobne tato vec odysla z dovodu zleho mazania lebo sa to prestavuje tlakom oleja ak som spravne pochopil chlapa vo volve no a tlak oleja to malo pred GO zly, tak asi preto. Kupil som to od sukromnika, neviem ci vedel o nejakych vadach ci nie, ale uz ma to auto sere. Chlap co robil GO mi vravi ze za chvilu pojde turbo do "kytek", dvojhmotovy zotrvacnik uz nieje to co byval a nieco tam bucha od napravy, ak je ta tá spleť ramien tak to tiež nebude lacná záležitosť. Ale tak turbo zatial ide ako má aj ten zotrvačník tak neviem. Pytal som sa chlapov vo Volve ci mali taketo problemy s T5 a povedal mi ze absolutne ziadne, ze su to bezporuchove motory tak ja neviem. A ze toto hydraulicke casovanie menili zatial na S60 len raz, ze to neodchadza, tak asi to bolo tym zlym tlakom sposobene...

No na druhej strane je radost predbiehat s tym autom, len ma Volvo trochu sklamalo, ale viac to davam za vinu byvalemu majitelovi (majitelke) ako Volvu. Akurát že pri predaji bolo tip top. Nič nebúchalo, motor išiel ako šepot kvetín, nesvietili žiadne kontrolky na pristrojovke, no vyzerala to byt dobra kupa.
_________________
Volvo S60 T5 2001 manual, 250HP + LPG
Volvo S40 2.4i 2004 geartronic, 170HP
Volvo V50 1.6 HDI, 2007

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#4 Variabilné časovanie vačky S60 T5

Příspěvek od jogin3 »

no ten dvouhmotnak, to je pecka, no, to je je vec, ktera je uplne na rit. Ja mam nalitano 230 000Km, ta dvouhmota nevim kolik da, ale urcite taky nebude jako nova, to je kazdymu jasny, trubo, coece, me taky odchazi, funfguje jak ma a plni taky dobre jak ma, ale bohuzel hazi uz olej, ale zazrak, ze zatim ubiva strasne malo, ale ten pomer cca 0.5L na 3-5000Km odpovida tomu co vzdycky najdu kolem toho turba a malinko v sani.

takze pokud by jsi sel do turba, jiz mam uz zalozeny topik, to vis nasel jsme i presny model turba co tam ma byt. Repas origos je kolem 24 000Kc a novyi je 34000Kc zusim, no ja sem nasle stranky kde je za 700USD +- se to tak pohybuje. takze tam je to asi jasna volba, ale tika, chce to jeste proverit.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 88
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Zvolen, SK

#5 Variabilné časovanie vačky S60 T5

Příspěvek od sonyque »

No jasne, tak s tym sa rata ze pri tych km to odchadza, najviac ma sklamal ten motor, no ale neda sa nic robit. To turbo zatial neriesim uvidim co a ako. To su take palky za turba? tak to je slusne, tak 700 usd je slusna cena. A neskusal si volat tomu chlapovy co mi robil motor? Som ti to vlastne aj pisal ze zozenie hociake nove turbo do 14000,- no neviem co je na tom pravdy...
_________________
Volvo S60 T5 2001 manual, 250HP + LPG
Volvo S40 2.4i 2004 geartronic, 170HP
Volvo V50 1.6 HDI, 2007

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#6 Variabilné časovanie vačky S60 T5

Příspěvek od jogin3 »

Jo na neho sem zapomel. Tam cinknu.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Ing.Magor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 733
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Kontaktovat uživatele:

#7 Variabilné časovanie vačky S60 T5

Příspěvek od Ing.Magor »

Já sem nedávno sondoval co by stál repas turba (ne že bych to už potřeboval, spíš ze zajímavosti) a tato firma http://www.turbocar.cz mi repas na můj vůz nabídla za 6000 Kč + DPH.
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

st_Andy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1929
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V90 D5 AWD Inscription

#8 Variabilné časovanie vačky S60 T5

Příspěvek od st_Andy »

sonyque píše:Pytal som sa chlapov vo Volve ci mali taketo problemy s T5 a povedal mi ze absolutne ziadne, ze su to bezporuchove motory tak ja neviem.
Oni tam toho nakecaju, casto mam pocit ze su nastaveni na autopilota..

Tak s novym turbom to je fakt láčo! :good: Ale chce to mat v cajku cely agregat, a fakt je zial ten, ze niesi prvy ani posledny (z nas) kto cakal ze T5 by mala prezit aj auto, no je mozne ze obdobne starosti su s kazdym podobne ladenym motorom inych vyrobcov, len do toho nevidime, resp. sa nezaujimame, ale co uz, ked ta T5 tak slape kuurna 8) Tak drzim palce chlape, ty si zasluzis si aby Ti to slapalo! :beer:
Naposledy upravil(a) st_Andy dne 09 bře 2010 19:20, celkem upraveno 1 x.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 88
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Zvolen, SK

#9 Variabilné časovanie vačky S60 T5

Příspěvek od sonyque »

st_Andy píše:
Oni tam toho nakecaju, casto mam pocit ze su nastaveni na autopilota..
No to je dost mozne :)
st_Andy píše: Tak drzim palce chlape, ty si zasluzis si aby Ti to slapalo! :beer:
Heh dakujem pekne, sak mozno sa stretneme na slovenskom zraze v maji, tam bude k videniu v plnej nadhere ak dovtedy dozije (T5) :P
_________________
Volvo S60 T5 2001 manual, 250HP + LPG
Volvo S40 2.4i 2004 geartronic, 170HP
Volvo V50 1.6 HDI, 2007

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#10 Variabilné časovanie vačky S60 T5

Příspěvek od jogin3 »

No repas za 6000Kc, to musi to turbo byt jeste v hodne dobrym stavu, pokud se meni vnitrnosti, tak o ty cene pochybuju.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Ing.Magor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 733
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Kontaktovat uživatele:

#11 Variabilné časovanie vačky S60 T5

Příspěvek od Ing.Magor »

jogin3 píše:No repas za 6000Kc, to musi to turbo byt jeste v hodne dobrym stavu, pokud se meni vnitrnosti, tak o ty cene pochybuju.
No podivej se na ten odkaz co sem tam dal, je to tam všechno celkem dobře popsaný. Myslim, že pokud je v pořádku hřídel turba, tak dokážou opravit téměř jakýkoliv turbo. Já jsem to teda pochopil, že je to cena i s novýma vnitřnostma.
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#12 Variabilné časovanie vačky S60 T5

Příspěvek od raolsa »

Ing.Magor píše:
jogin3 píše:No repas za 6000Kc, to musi to turbo byt jeste v hodne dobrym stavu, pokud se meni vnitrnosti, tak o ty cene pochybuju.
No podivej se na ten odkaz co sem tam dal, je to tam všechno celkem dobře popsaný. Myslim, že pokud je v pořádku hřídel turba, tak dokážou opravit téměř jakýkoliv turbo. Já jsem to teda pochopil, že je to cena i s novýma vnitřnostma.
Taky jsem se tam podíval a 5-7 tisíc stojí základní oprava (ložiska ucpávky, atd.). Pokud je v háji střed tak cca 11 tisíc. Viz: http://www.turbocar.cz/cs/faq-caste-dotazy.html
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Ing.Magor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 733
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Kontaktovat uživatele:

#13 Variabilné časovanie vačky S60 T5

Příspěvek od Ing.Magor »

Aha, tak to si sypu popel na hlavu za mistifikaci :oops: Ale rozhodně pokud, je turbo ve stavu pouze základní opravy, tak si myslim, že se i tak repas vyplatí :wink:
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#14 Variabilné časovanie vačky S60 T5

Příspěvek od jogin3 »

No mam tady topik o trochu nize, kde shanim prave nove turbo. A nove sem nasel za 700USD coz, je vlastne cena mensi repase. takze pak je to o tom, zda je lepsi koupit nove nebo repas, ale nevim k tomu obchodu blizsi info takze to jeste musim dopatrat.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“