jak je to s T6R?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#1 jak je to s T6R?
ahoj. toto je správné místo.
jak už jsi sama napsala s T6R je to podle tvých zkušeností špatné a už tam asi nepujdeš.
nezbývá ti nic jiného, než se poohlédnout po jiném servisu, kde se specializují na Volva. Já osobně doporučuju uživatele marra, který ti od tvých těžkostí pomůže. Je z Prahy.
jak už jsi sama napsala s T6R je to podle tvých zkušeností špatné a už tam asi nepujdeš.
nezbývá ti nic jiného, než se poohlédnout po jiném servisu, kde se specializují na Volva. Já osobně doporučuju uživatele marra, který ti od tvých těžkostí pomůže. Je z Prahy.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#2 jak je to s T6R?
to je dražší jak v autorizákuLenkaK píše: zadni kotouce a desticky, oleje a filtry 11tis., pretesnit motor a rozvody odhad 25tis.
Destičky + kotouče na zadek cca 5000Kč, olej 1200Kč, olej filtr 300Kč, vzduch filtr 600Kč, kabinovej asi 700Kč ... suma sumárum 8000Kč za ORIGO díly. A 3000Kč za práci? To by na tom museli dělat 6 hodin a nebo ... chtěli udělat majitelce radost a bylo to i s výměnou komponent ruční brzdy.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 363
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
- Zabanován: Trvale
#3 jak je to s T6R?
škoda že sú takéto firmy..LenkaK píše:k prihlaseni do volvoklubu me privedl tento muj pribeh:
pred dvema lety koupila jsem starsi V70, ktere hodne pracovne vyuzivam. Mam i sveho opravare, ale naskytly se potize, ktere mu nesly odstranit podle mych predstav /nekolikrat menene prave predni rameno, nefunkcni ridici jednotka brzd/. Obratila jsem se tedy na T6R, podle referenci chvalene odborniky. Rameno a dalsi soucasti vymenili a jednotku jsem dostala bazarovou. Byli trochu drazsi nez muj puvodni opravar, ale za snehove a ledove situace, ktera nasledovala, jsem na ne s vdekem myslela. Takze kdyz me ted na horach zacaly kodrcat brzdy, zajela jsem zase k nim s poptavkou: udelat brzdy, vymenit olej, ktery byl prejety, a udelat nabidku na vymenu rozvodu, ktere jiz taky mely svuj termin blizko. Telefonat po par hodinach /jsou rychli, to je fakt/: zadni kotouce a desticky, oleje a filtry 11tis., pretesnit motor a rozvody odhad 25tis. Prekvapena vzala jsem si cas do rana /volali v sedm vecer/, chtela jsem od nich rano ziskat presnou nabidku, co vsechno za tu castku provedou a zkusit v ramci kapitalismu i poptavku jinde. Rano mi vsak z T6R volaji, ze uz maji auto na heveru a odstrojene a ze jim blokuji mechanika. Na dotaz na rozsah praci neni mozne dostat jasnou odpoved - mozna to bude jeste plus dalsich pet za remenici... Tak je tedy poprosim, at auto zase vrati do puvodni stavu, vyzvedavam si ho a platim ty brzdy, oleje a filtry. Po ceste zpatky domu zjistuji, ze auto pri brzdeni hrka jako predtim. Volam, aha tak to budou asi ty predni kotouce. Evidentne se v tom aute ani neprojeli, opravili to jen tak odhadem, je jasny, ze na jedenactiletem aute se da opravovat vsechno. Ja ted jsem tedy ve stejne situaci jako predtim. Nemluve o tom, ze se zminovali o nefunkcnich svickach, jaksi jsem predpokladala /zvykla od sveho opravare/ ze je vymenili...rano uz jsme nenastartovali, vybili jsem si baterku, doufam ze me sousedi rano nahodi, abychom se mohli vratit k tomu svemu puvodnimu mechanikovi.
Omlouvam se za dlouhou story. Zda se mi volvoklub jedine vhodne misto kam tohleto vypsat...
Za 2roky čo mám V40 som sa naučil, že je možné dôverovať svojmu mechanikovi ale nie na 100%. Niektoré veci sa oplatí kúpiť originálne a väčšinu opráv si najradšej robím úplne sám. Vymeniť olej, filtre, sviečky, kotúče a doštičky Ti spraví každý skúsený mechanik. Dobrý mechanik Ti povie aj to čo je zlé a čo koľko stojí a treba opraviť.
A ak nemáš dobrého mechanika, proste to daj na STK a oni Ti spravia prehliadku- budeš na 100% vedieť čo je zlé. Druhá možnosť je spraviť len prehliadku priamo vo Volve. Získaš tým prehľad závad. Ich spôsob opravy môžeš realizovať pomocou svojho mechanika, origo dielov z volva a vlastného rozumu. Výsledok bude ešte lepší ako oprava v autorizovanom servise.
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1618
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#4 jak je to s T6R?
ja tiez nemam s T6R dobre skusenosti. sice som tam auto neopravoval, ale dostal som odtial servisovane. Bolo to V480. predne kotuce sice zvonku fajn, zvnutra na zabitie. poskodili box sania vzduchu (tahal vzduch mimo filtra)...
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 549
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v.
- Bydliště: Kolín
#5 jak je to s T6R?
Ja jsem nedavno zaslechl,ze T6R neni vubec v dobre siutaci (financni) a tenhle pribeh je tomu myslim bohuzel tim nejlespsim dukazem
Osobne bych taky doporucil marru
Osobne bych taky doporucil marru
_________________
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
#6 jak je to s T6R?
nevidim do toho, ale maju dve prevadzkyPavluňa píše:Ja jsem nedavno zaslechl,ze T6R neni vubec v dobre siutaci (financni) a tenhle pribeh je tomu myslim bohuzel tim nejlespsim dukazem
Osobne bych taky doporucil marru
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 528
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
#7 jak je to s T6R?
Jeslti se muzu zeptat jde kde dela marra?
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#8 jak je to s T6R?
marra dělá doma
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#9 jak je to s T6R?
JJ na Southforkuhayney píše:marra dělá doma
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 906
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#10 jak je to s T6R?
schovanej aby ho nenašlijogin3 píše:Jeslti se muzu zeptat jde kde dela marra?
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#11 jak je to s T6R?
doslova, všichni napodruhý
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 528
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
#12 jak je to s T6R?
Jo ja jsem totiz mel nejakou spojitost mezi Marrou a T6R ale nevim proc
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1667
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#13 jak je to s T6R?
once upon a time....jogin3 píše:Jo ja jsem totiz mel nejakou spojitost mezi Marrou a T6R ale nevim proc
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 528
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
#14 jak je to s T6R?
No vidis, odejde skalni mechanik, co tomu rozumel a uz delaj chujoviny, uz to snima jde z kopce.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 118
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha 5
- Vůz: Volvo V70 - 1999 - black
- Bydliště: Praha 5
- Kontaktovat uživatele:
#15 jak je to s T6R?
Taky mam spatnou a drahou skusenost s T6R
#16 jak je to s T6R?
to jsi rekl nejlip..hayney píše:doslova, všichni napodruhý
_________________
Bylo "XC90 D5 120KW/163PS"
Bylo "S60 2.5 T 154KW/209PS"
Nyní "V70 2.4D 120KW/163PS 'CORONER'"
"240 2.3i 85KW/115PS 'PAN OLSEN'"
Bylo "XC90 D5 120KW/163PS"
Bylo "S60 2.5 T 154KW/209PS"
Nyní "V70 2.4D 120KW/163PS 'CORONER'"
"240 2.3i 85KW/115PS 'PAN OLSEN'"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 76
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Vůz: 850 TDI manuál, černá
- Bydliště: Praha, Jihlava
#17 jak je to s T6R?
vitej do klubu ....Starchoc píše:Taky mam spatnou a drahou skusenost s T6R
_________________
Volvo 850 TDI Estate, 1996, black (Negrita)
Saab 9-5 2,3t SportCombi, 2006, silver (brejlovec)
Trabant 601 S limousine, 1989, papyrus (Liběna)
Volvo 850 TDI Estate, 1996, black (Negrita)
Saab 9-5 2,3t SportCombi, 2006, silver (brejlovec)
Trabant 601 S limousine, 1989, papyrus (Liběna)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 549
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v.
- Bydliště: Kolín
#18 jak je to s T6R?
Ale ja si te zejtra najdumarra píše:schovanej aby ho nenašli
_________________
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1289
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
#19 jak je to s T6R?
Já osobně mám s T6R jen ty nejlepší zkušenosti. Jezdím tam na pravidelné kontroly každých 20tis.
Ceny mi přijdou velmi korektní a jednání taky.
Vždy udělali to co jsem chtěl a potřeboval a vše perfektní. Dokonce mi ušetřili i docela hodně peněz, protože některé věci co jsem chtěl opravit byly způsobené úplně něčím jiným a mnohem levnějším...
Naposledy jsem tam byl na podzim, takže je možné že se jejich přístup mohl změnit...
Ceny mi přijdou velmi korektní a jednání taky.
Vždy udělali to co jsem chtěl a potřeboval a vše perfektní. Dokonce mi ušetřili i docela hodně peněz, protože některé věci co jsem chtěl opravit byly způsobené úplně něčím jiným a mnohem levnějším...
Naposledy jsem tam byl na podzim, takže je možné že se jejich přístup mohl změnit...
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 56 Odpovědi
- 16724 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od liQuid