Bufík
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 208
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: S80 2.5T 06 manual
- Bydliště: Jihlava
#26 Bufík
Přidávám pár fotek tý zakarbonovaný nádhery . Bohužel fotky po vyčištění nemám, už se mi nechtělo pro foťák.
- Přílohy
-
- DSC02327.JPG (70.48 KiB) Zobrazeno 576 x
-
- DSC02326.JPG (78.65 KiB) Zobrazeno 576 x
-
- DSC02323.JPG (72.14 KiB) Zobrazeno 576 x
-
- DSC02313.jpg (76.73 KiB) Zobrazeno 576 x
_________________
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2168
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#27 Bufík
Super ať pěkně hřeje. Jen tak mimochodem nejvíc nám asi začla bufíky prčit biosložka v naftě opravuji kamiony a co je nafta na prd tak jsou ty kotlíky zvláštně zakarbonovaný to dřív nepamatuji
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 9882
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#28 Bufík
nápodobně. rozebral jsem, vyčistil, ani to nebylo nějak výrazně zadělaný. topení mi předtim dělalo šílený zvuky a nechtělo se mu naskočit.RobertH píše:Rozebráno, vyčištěno, složeno. Topí, nekouří. Tak snad to tak zůstane.
výsledkem je super náběh, krásnej zvuk a menší kouřivost
To topení mám uplně stejný, řešilo se tady, že máš 2,5tdi, tak tam je asi něco jinýho.
dík patří Hajcusovi za odbornou demontáž
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2366
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#29 Bufík
A montaz.. Neni zac, jsem rad, ze Ti ma pomoc byla k necemu, kdyz moje topeni stale nefunguje, ani po dalsim, x-tem rozebrani.. <i>hayney píše:nápodobně. rozebral jsem, vyčistil, ani to nebylo nějak výrazně zadělaný. topení mi předtim dělalo šílený zvuky a nechtělo se mu naskočit.RobertH píše:Rozebráno, vyčištěno, složeno. Topí, nekouří. Tak snad to tak zůstane.
výsledkem je super náběh, krásnej zvuk a menší kouřivost
To topení mám uplně stejný, řešilo se tady, že máš 2,5tdi, tak tam je asi něco jinýho.
dík patří Hajcusovi za odbornou demontáž
Njn, chce to asi fakt zkusit vymenit tu RJ..
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
#30 Bufík
A netopím, včera jsem jel na rezervu bufík jsem chtěl manuálně zapnout rozsvítí se klasický oranž trojúhelník a po 3 vteřinách zhasne, nenaběhne ani kontrolní roztočení vrtulky. Otázka je, jak vyndat bufik na vyčištění u s60 jde to bez sundání nárazníku (je tu někde prosím návod na sundání nárazníku). Pokud bufik demontuji, netuším jak je to s vodním okruhem, jsem schopen bez bufiku jezdit nebo po demontáži dojde k vytečení chladící kapaliny. Díky chlapi.
Mám originál nezávislé topení VOLVO z výroby
Tak demontáž nárazníku nalezena, jen mi nejde dohlavy to odvrtání...není to řešeno stejně jako u postrování dveří že se střední díl zamáčkne dovnitř?
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=27997
Mám originál nezávislé topení VOLVO z výroby
Tak demontáž nárazníku nalezena, jen mi nejde dohlavy to odvrtání...není to řešeno stejně jako u postrování dveří že se střední díl zamáčkne dovnitř?
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=27997
_________________
Volvo S60 2.4D 93kw 2009 (B5244T7)
Volvo S60 2.4D 93kw 2009 (B5244T7)
#31 Bufík
_________________
Volvo 850 T5 Estate, 1995, 2.0/155 kw, LPG
VW BUS T2a/b, 1972
R.I.P. Volvo 850 Estate, 1995/93 kw, LPG
Volvo 850 T5 Estate, 1995, 2.0/155 kw, LPG
VW BUS T2a/b, 1972
R.I.P. Volvo 850 Estate, 1995/93 kw, LPG
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2366
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#32 Bufík
Máš zablokované topení. Na diagnostice odblokuj.kluk1 píše:A netopím, včera jsem jel na rezervu bufík jsem chtěl manuálně zapnout rozsvítí se klasický oranž trojúhelník a po 3 vteřinách zhasne, nenaběhne ani kontrolní roztočení vrtulky. Otázka je, jak vyndat bufik na vyčištění u s60 jde to bez sundání nárazníku (je tu někde prosím návod na sundání nárazníku). Pokud bufik demontuji, netuším jak je to s vodním okruhem, jsem schopen bez bufiku jezdit nebo po demontáži dojde k vytečení chladící kapaliny. Díky chlapi.
Mám originál nezávislé topení VOLVO z výroby
Tak demontáž nárazníku nalezena, jen mi nejde dohlavy to odvrtání...není to řešeno stejně jako u postrování dveří že se střední díl zamáčkne dovnitř?
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=27997
Neměl by být důvod ho rozebírat, pokud nechceš čistit.
U S60 musíš sundat nárazník. Je to otázka 10min.
Když chceš bufík vyndat a jezdit, musíš vodní okruh propojit náhradní hadicí / spojkou, jinak ti kapalina samozřejmě vyteče.
Nerozumím jen, co chceš odvrtávat????
jinak lepší řešit to tomto vlákně...
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=127&t=23319&p=442001#p442001
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5111
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#33 Bufík
Už to tu padlo několikrát!kluk1 píše:A netopím, včera jsem jel na rezervu bufík jsem chtěl manuálně zapnout rozsvítí se klasický oranž trojúhelník a po 3 vteřinách zhasne, nenaběhne ani kontrolní roztočení vrtulky.
Nepoužívat bufík když je dojezd menší jak 200km tím spíš na rezervu která je kolem 140 km.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1619
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#34 Bufík
kde je logika. predsa jazda je vacsia priorita ako teplo. je logicke, ze si bufik kontroluje palivo a baterku. U mna sa ani nespusti ked mi svieti hladne oko. proste hned vypise, malo paliva a koniec.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5111
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#35 Bufík
Ale někteří to stále nechápou a je to u nich naopak.lucki píše:kde je logika. predsa jazda je vacsia priorita ako teplo. je logicke, ze si bufik kontroluje palivo a baterku. U mna sa ani nespusti ked mi svieti hladne oko. proste hned vypise, malo paliva a koniec.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1619
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#36 Bufík
ano, chapem. idem na REZERVU... zapnem si bufik nech sa skor minie.Honza píše:Ale někteří to stále nechápou a je to u nich naopak.lucki píše:kde je logika. predsa jazda je vacsia priorita ako teplo. je logicke, ze si bufik kontroluje palivo a baterku. U mna sa ani nespusti ked mi svieti hladne oko. proste hned vypise, malo paliva a koniec.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek