Imobilizér, nebo baterie?

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 311
Registrován: 16 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 850 Estate
Bydliště: Praha 8

#26 Imobilizér, nebo baterie?

Příspěvek od Menhir »

dali píše:Menhire, a to opravdu nemáš žádnýho kamaráda s pojízdným autem a startovacíma kabelama? Podle mě tak jednoznačně určíš jestli je baterie viníkem nebo ne. Pokud s tím ni nesvedeš ani přes kabely, tak bude chyba jinde než v baterce.
No, ještě to večer zkusím... :pardon:
P.S.: Včera přijel člověk ze servisu (bohužel jsem nebyl doma) a konstatoval, že je to baterkou.
Tomu by nasvědčovalo i to, že když jsem včera – po tom celonočním nabíjení – zapnul stěrače, tak to v nich cvaklo, jako že snaha...
Ale může vůbec bejt nová baterie takhle špatná?!?!?!
Dodávám, že jsem ji nabíjel stejnou nabíječkou jako předcházející starou Vartu, které to noční nabití krásně stačilo, i když byla předtím úplně mrtvá.
_________________
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#27 Imobilizér, nebo baterie?

Příspěvek od dali »

Já jenom, že neni úplně dobrý jim jít mlátit Bannerku o hlavu pokud neni jistý že auto je OK. To že budeš za blbce až je přestaneš tou baterkou mlátit po hlavě pokud bude shledaná OK asi v pohodě na tu chvilku přežiješ, ale bude to zbytečná ztráta času a plejtvání energií.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 412
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: sk- trnava

#28 Imobilizér, nebo baterie?

Příspěvek od berzerker »

sorry za Ot ale na bezudrzbovu baterku bez dolievacich otvorov treba uz tzv "inteligentnu " nabijacku ?
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#29 Imobilizér, nebo baterie?

Příspěvek od jarek.krizan »

Že je nová baterka špatná není nic neobvyklého, může být špatně nalisovaný můstek mezi články. Stává se to. Pokud to navíc uvnitř jiskří, tak můžou bouchnot výpary s kyseliny a to je pak spousta jiných starostí.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#30 Imobilizér, nebo baterie?

Příspěvek od wickey »

s bannerem mam osobne spatne zkusenosti - jiz nikdy vice.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

st_Andy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1929
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V90 D5 AWD Inscription

#31 Imobilizér, nebo baterie?

Příspěvek od st_Andy »

nikde neni napsany ze jim ta baterka ve sklepe par let nepostala.. Nejakou stavu jeste mela a neco si i dobila ale jak to ted padlo pod nulu a auto stoji a nedobiji tak proste z te kosy klekla.. promerit a dobit poradne nebo vratit a vymenit za Boshku, Vartu nebo Akumu..

(na Fiate mi upa nova baterka klekla v lete jenom proto, ze byl tyden v garazi s otevrenou kapotu a nevedel jsem ze se pri tom rozsvitilo i svetylko v kufru.. vyplivla se presne jak tobe, nesel ani central, startovani ani tuk, taky byla nova, dobila se a mam ji doted)

Peťo
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 363
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
Zabanován: Trvale

#32 Imobilizér, nebo baterie?

Příspěvek od Peťo »

Mám Banerku od 11/2007 a zatiaľ žiaden problém. Kúpil som ju náhodou, lebo mi pôvodná batéria urobila papá. Vo Forstingeri žiadnu inú značku nemali a mali ich tam hafo.. V lete minulý rok som ju len tak preventívne hodil na nabíjačku a bola úplne ok.
Takže ja z osobnej skúsenosti Banerku nezavrhujem.
Osobne by som si asi kúpil gélovú Boschku
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 311
Registrován: 16 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 850 Estate
Bydliště: Praha 8

#33 Imobilizér, nebo baterie?

Příspěvek od Menhir »

Tak včera večer jsem Bannerku po 24 hodinách nabíjení dal do auta. A nic. Pak přijel kamarád s Oktávkou, napojili jsme kabely, no a když jsem otočil klíčkem, lehounce to škytlo, jako že pokus... Ale nic víc. V té Oktávce byla baterka s proudem cca 560 A. Až nakonec kamarád přidal plyn a já jsem krásně nastartoval. Takže auto OK, jede, přede, radost veliká! :Bravo:
Ráno jsem Bannerku vzal, odvezl vrátit – jak zjistili, byla úplně bez proudu – a vydupal jsem z nich peníze, i když se vzpouzeli!!! :P
Podotýkám, že jsem nabíjel stejnou nabíječkou, jakou jsem předtím úspěšně používal na bezúdržbovou Vartu.
A teď koupím tohle: http://www.nakupka.cz/vyrobek/autobaterie-varta-silver-dynamic-77ah-p-s-p-780a/
Nějaké připomínky, než to definitivně zaplatím?
Jinak všem díky za rady a tipy!!!
_________________
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#34 Imobilizér, nebo baterie?

Příspěvek od wickey »

do benzinu IMHO zbytecne velika.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#35 Imobilizér, nebo baterie?

Příspěvek od dali »

Menhir píše:A teď koupím tohle: http://www.nakupka.cz/vyrobek/autobaterie-varta-silver-dynamic-77ah-p-s-p-780a/
Nějaké připomínky, než to definitivně zaplatím?
Dvě připomínky:
http://www.battery.cz/autobaterie-varta-varta-silver-dynamic-77ah-780a-12v-e44-577-400-078-316-v2795

a

http://www.auto-baterie-varta.cz/autobaterie-varta-varta-silver-dynamic-77ah-780a-12v-e44-577-400-078-316-v2795

Pár ušetřených stovek by mohlo přijít vhod.

Jestli je moc silná nebo ne by možná šlo odvodit od toho kolikaampérovej máš alternátor.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 278
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Vyškov
Vůz: V70 II sport D5 136kW " šeďak"
Bydliště: Vyškov

#36 Imobilizér, nebo baterie?

Příspěvek od naspo »

ne že bych tě chtěl odrazovat od koupi nové baterky, ale stejný problém jsem měl i já, jak to tu tak čtu tak se dotoho stále vracím, a je mi ještě zle jak jsem byl bezmocný a nevěděl kde hledat. Proto bych ti raději poradil hledat kolem IMO, když ti prosvecuje, můj problem byl takový: auto stalo 1-2 dny, chtěl jsem nastartovat, shasl imo, startuji a imo problikává, po dalším startování tj. cca 3, sotva otočí, tak si říkám to bude baterka, nechám nabít, pak někdy chytlo, jindová ani tuk, odtah do servisu, tam dali čerstvou baterku a že vse jede,že se na to kouknou, oznamily že nejspiše to bylo přepady na vstřikách, žebyli steřelé, že asi brali vzduch a že čerpadlo je citlivé a odpojí se. Až po několika měsíčních peripetii jsem si uvědomil že jen chtěli vyměňovat, za 14dnu opět stejné problémy, podařilo se nastartova několikrát přes START nabíječku 650A, po sléze se to začlo stupnovat, čo vek se začal bát že dojede do práce a už nenastartuje, což se i jednou stalo, šlo to opět do servisu, a že na tom nic nevidí, že to chodí, tak manželka šla pro něj a co čert něchtěl ani tuk, tak ji dali kliče na počtvrté to nastartovali, aže si nevědí s tím rady. To mne opravdu naštvalo jel jsem do druhého autorizovaného servisu, tam chtěli opet dávat novou baterku, nato já že už tam je, tak opět měnily přepady, takže to zas chodí, tak jsem jim to tam nechal stát 4dy a ejhle nejede, tak se dali do IMO, vyřadili a jede, posleze se dala stará baterka a chytá na drc. TAK TO BYCH ZAČAL S PROVĚŘENÍM IMO
_________________
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava

st_Andy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1929
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V90 D5 AWD Inscription

#37 Imobilizér, nebo baterie?

Příspěvek od st_Andy »

wickey píše:do benzinu IMHO zbytecne velika.
:Bravo: velka? si na ni da subíka i zesíka ne.. [img]http://www.pic4ever.com/images/Bananeyessss.gif[/img] :D

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 300
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Vůz: C 70

#38 Imobilizér, nebo baterie?

Příspěvek od LADA11 »

a jak ten IMO vyřadit , tak aby se to poznalo že to neni ani baterkou ani čerpadlem ani rele... :ROFL:
_________________
Volv

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 311
Registrován: 16 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 850 Estate
Bydliště: Praha 8

#39 Imobilizér, nebo baterie?

Příspěvek od Menhir »

Po neděli zajedu do T6R a snad něco najdou... :ryba:
_________________
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#40 Imobilizér, nebo baterie?

Příspěvek od jarek.krizan »

Pokud je dostatečná kapacita alternátoru, tak bych se té baterky nebál. Já měl silverku Vatru v sedmičce 10 let a měsíc s kapacitou 74Ah a jak se startovalo. Odešla doslova ze dne na den, ale sloužila na dnešní poměry skvěle a hlavně hodně dlouho.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“