850R jede přískokem a svítí si k tomu lambdou
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#1 850R jede přískokem a svítí si k tomu lambdou
Tak mě před chvílí erko pořádně vypeklo.... po nastartování teplýho motoru bylo slyšet jakoby zaškobrtnutí, čemuž jsem nepřikládal význam, a vyjel jsem... autu se nechtělo do otáček a po cca 500 metrech motor zdechnul. Nastartovat to šlo, ale jakmile otáčky spadly ze startovacích na volnoběh, dřív nebo pozdějc to zdechlo. Dojel jsem to teda přískokama zaparkovat (mezitím se rozsvítila kontrolka lambdy) a chvíli jsem zkoumal chování....Motor nastartuje normálně, ale jak spadnou otáčky, jde až někam na 500 otáček, třese se jak drahej pes a za chvíli chcípne. Plynem se dá udržet při životě. Když s autem jedu a dám plnej, hrozně škube, při míň plynu na chvíli zabere, chvíli jede jak se zavřeným plynem.
Fakta: nový palec a víčko rozdělovače (tejden po výměně), nový svíčky, cívka, svíčkový kabely (neměnil jsem já, ale vymontovaný díly jsem ale k autu dostal)
včera jsem bral plnou Carrery 100 na OMV (takže palivem by to asi nemělo bejt, pokud rakouský soudruzi neudělali někde chybu)
Co bylo na autu podezřelý před touto příhodou byl divnej prskavej zvuk, kterej byl slyšet do interiéru při ostrým zrychlení, kterej začínal v cca 3500 otáčkách, ale jakmile jsem s autem chvíli jel pilu, zmizel, jak jsem to nechal chíli stát, byl tam zas. Moje spekulace byly na prasklej vlnovec, případně mě napadlo něco volnýho okolo škrtící klapky. Nemusí to ale s touhle závadou souviset.
Co mě napadá jako možná příčina:
palivový čerpadlo
vstřik
palivovej filtr (předchozí majitel údajně dával novej... vše o čem říkal že měnil sedělo)
cokoli z nových dílů od zapalování
Blbý je, že do nejbližšího Volvo servisu v ČB to mám 50 km a ty asi to auto bez podvalu nedá....
každá rada na aspoň provizorní opravu vítána
Fakta: nový palec a víčko rozdělovače (tejden po výměně), nový svíčky, cívka, svíčkový kabely (neměnil jsem já, ale vymontovaný díly jsem ale k autu dostal)
včera jsem bral plnou Carrery 100 na OMV (takže palivem by to asi nemělo bejt, pokud rakouský soudruzi neudělali někde chybu)
Co bylo na autu podezřelý před touto příhodou byl divnej prskavej zvuk, kterej byl slyšet do interiéru při ostrým zrychlení, kterej začínal v cca 3500 otáčkách, ale jakmile jsem s autem chvíli jel pilu, zmizel, jak jsem to nechal chíli stát, byl tam zas. Moje spekulace byly na prasklej vlnovec, případně mě napadlo něco volnýho okolo škrtící klapky. Nemusí to ale s touhle závadou souviset.
Co mě napadá jako možná příčina:
palivový čerpadlo
vstřik
palivovej filtr (předchozí majitel údajně dával novej... vše o čem říkal že měnil sedělo)
cokoli z nových dílů od zapalování
Blbý je, že do nejbližšího Volvo servisu v ČB to mám 50 km a ty asi to auto bez podvalu nedá....
každá rada na aspoň provizorní opravu vítána
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1553
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#2 850R jede přískokem a svítí si k tomu lambdou
provizorne vytahni kabel z air flow senzoru (za vzduchovym filtrem), mel by pak motor jet normalne, jestli je to teda pricinou... pak vycisti nebo vymen za novy...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#3 850R jede přískokem a svítí si k tomu lambdou
Vyčistit myslíš MAF nebo konektor?koch píše:provizorne vytahni kabel z air flow senzoru (za vzduchovym filtrem), vycisti nebo vymen za novy...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1553
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#4 850R jede přískokem a svítí si k tomu lambdou
vytahni ten konektor, nastartuj, motor by mel jet s vytahnutym konektorem normalne...
jestli normalne nepojede, mafem to nebude a vyloucis ho tim...
jestli normalne motor pojede, vycisti, pripadne vymen maf...
jestli normalne nepojede, mafem to nebude a vyloucis ho tim...
jestli normalne motor pojede, vycisti, pripadne vymen maf...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#5 850R jede přískokem a svítí si k tomu lambdou
To zkusím. Možná na mě za světla něco vykoukne. Napadá mě ještě něco rozpojenýho (konektor, hadička) od toho jak jsem měl sundanej airbox, když jsem měnil víčko a palec, ikdyž jsem to po opětovný montáži všechno přešel.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#6 850R jede přískokem a svítí si k tomu lambdou
Kdyz je to MAP/MAF senzor skus ten konektor dotahnout stah.paskou, mohlo by to pomoct! http://volvospeed.com/Repair/maf_secure.php
ja ale stratu vykonu nemel..
ja ale stratu vykonu nemel..
#7 850R jede přískokem a svítí si k tomu lambdou
Heh hned zítra vytáhnu eska pásek a jdu na to.......úsměvná oprava
Je pravda, že na tento konektor jsem koukal okamžitě, jeho rozpojením se běh motoru v mém případě nezmění. Když ho však poté zapojím, tak motor chcípne, což je ale zřejmě v pořádku.
Je pravda, že na tento konektor jsem koukal okamžitě, jeho rozpojením se běh motoru v mém případě nezmění. Když ho však poté zapojím, tak motor chcípne, což je ale zřejmě v pořádku.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#8 850R jede přískokem a svítí si k tomu lambdou
V benzínových autech jsem lama, ale když tohle udělám (odpojím konektor MAF) u nafťáka bez odpojení baterky, rozsvítí se mi kontrolka motoru (novější obdoba lambdy) a svítí furt a nedá se jinak zresetovat než diagnostikou.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#9 850R jede přískokem a svítí si k tomu lambdou
taky bych to videl na vahu vzduchu.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
#10 850R jede přískokem a svítí si k tomu lambdou
Tak mě stačilo na chvilku odpojit baterku a je po závadě
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#11 850R jede přískokem a svítí si k tomu lambdou
Tak jsem vyndal váhu vzduchu a vyčistil. Byla pořádně zaneřáděná. Prostříknul jsem konektor WD40, pak jsem ho napatlal tím neřádem od Volva na kontakty. S velkou nadějí jsem to dal dohromady a..... Auto se chová furt stejně Když váhu vzduchu odpojím, žádná změna.
Podle mýho ucha jde motor většinu času na všech 5 (určitě neni jeden válec totálně hluchej), ale při přidání plynu jakoby prskne. A i po startu když vyletí otáčky poprskává. Nedokážu určit jestli je to zapalováním, nebo palivovou soustavou. Pokud by třeba dávala málo pumpa, tak to podle mě volnoběh udrží a jakmile bych přídal, tak by to zdechlo. Tohle volnoběh neudrží, ale plynem se to dá udržet při životě.
Napadají mě svíčky: ty nový co tam jsou jsou Bosch Super Plus FR7DC+ (krátký označení +8) je to vůbec správná volba?
Dost blbý je že auto stojí venku a někam do tepla nevím jestli dojede.
Podle mýho ucha jde motor většinu času na všech 5 (určitě neni jeden válec totálně hluchej), ale při přidání plynu jakoby prskne. A i po startu když vyletí otáčky poprskává. Nedokážu určit jestli je to zapalováním, nebo palivovou soustavou. Pokud by třeba dávala málo pumpa, tak to podle mě volnoběh udrží a jakmile bych přídal, tak by to zdechlo. Tohle volnoběh neudrží, ale plynem se to dá udržet při životě.
Napadají mě svíčky: ty nový co tam jsou jsou Bosch Super Plus FR7DC+ (krátký označení +8) je to vůbec správná volba?
Dost blbý je že auto stojí venku a někam do tepla nevím jestli dojede.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#12 850R jede přískokem a svítí si k tomu lambdou
k těm svíčkám ... často jsem slýchaval, že jediný doporučený jsou origo. Já dlouhou dobu jezdil s NGK R BKR7EVX (vzhledově totožná svíčka s origo Volvo) a no problemo. Teď mám origo - páč za cenu dvou a půl NGK mám celou sadu origo.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#13 850R jede přískokem a svítí si k tomu lambdou
Dali, a nemas blbe nasazenej palec v rozdelovaci nebo rozdelovac? Pises ze to zacalo po vymene a ze ti to prska..dali píše:Fakta: nový palec a víčko rozdělovače (tejden po výměně), nový svíčky, cívka, svíčkový kabely (neměnil jsem já, ale vymontovaný díly jsem ale k autu dostal)
Co bylo na autu podezřelý před touto příhodou byl divnej prskavej zvuk, kterej byl slyšet do interiéru při ostrým zrychlení, kterej začínal v cca 3500 otáčkách, ale jakmile jsem s autem chvíli jel pilu, zmizel, jak jsem to nechal chíli stát, byl tam zas.
Projdi taky svic. kabely, jestli jsou spravne nasazene na svicky, jestli ti k nim neprorazi olej nebo ti na ne neco nenateklo.. Sundej ten plast. dekl a skontroluj si to vsechno co se menilo. Od kabelu pres rozdelovac az po airbox.. mozna jen neco neni dotlaceny nebo nedosada.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#14 850R jede přískokem a svítí si k tomu lambdou
Nemyslím si. Po výměně palce a víčka se chování auta v mnoha ohledech zlepšilo. Před výměnou občas (hlavně když bylo vlhko) škubalo na plnej plyn, po výměně se mi to nestalo. Ten prskavej zvuk (jako když sváříte COčkem) začínající ve 3500 otáček tam byl jak před tak po výměně palce a víčka. A jak jsem psal, při ostrý jízdě za chvíli zmizel.st_Andy píše: Dali, a nemas blbe nasazenej palec v rozdelovaci nebo rozdelovac? Pises ze to zacalo po vymene a ze ti to prska..
Za světla na to vlítnu. Zkusím možná cvičně vyměnit svíčky za ty jetý origo Volvo, který jsem k tomu dostal, jestli nastane nějaká změna. Možná zkusím shodit to víčko rozdělovače. Mluvil jsem už i s Marrou, a pár tipů mi dal.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 889
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#15 850R jede přískokem a svítí si k tomu lambdou
no není to úllně profi postup, ale dost závad na vysokonapěťové části zapalování se dá najít koukáním na motor potmě. Jen potřebuješ aby ti někdo přidal plyn až do toho budeš koukat. Jestli prská někde elektrika tak to snad uvidíš.
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#16 850R jede přískokem a svítí si k tomu lambdou
Mohla by to být někde netěsnost sání za váhou, ale stříkat váhu WD ? Snad jen kontakty a to ještě v případě nouze nejvyšší, ale dovnitř v žádném případě.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#17 850R jede přískokem a svítí si k tomu lambdou
Mechanik nejsem, ale úplnej kazisvět taky nejarek.krizan píše:Mohla by to být někde netěsnost sání za váhou, ale stříkat váhu WD ? Snad jen kontakty a to ještě v případě nouze nejvyšší, ale dovnitř v žádném případě.
A co můžu na kontaktech v konektoru WDčkem zničit? Nebo proč jen v případě nouze nejvyšší?dali píše:Prostříknul jsem konektor WD40, pak jsem ho napatlal tím neřádem od Volva na kontakty.
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#18 850R jede přískokem a svítí si k tomu lambdou
Na kontaktech nic nezničíš, ale váha funguje na nízkém napětí a nepatrných změnách odporu a WD je vodivé a nevyprchá jak speciální kontakt spreje.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#19 850R jede přískokem a svítí si k tomu lambdou
OK. Až se zbavím tý hlavní závady, vyčistím kontakty váhy tím speciálním čističem na váhy vzduchu, kterej jsem použil na vnitřek, a pak to promáznu tím mazivem na kontakty. Když ten čistič neublíží čidlu, tak na konektor by měl stačit.
#20 850R jede přískokem a svítí si k tomu lambdou
pozeram ze sa siri nejaka T5 epidemia, mas s tym skoro to iste co ja, akurat ze mne to prestalo samo od seba skapinat, momentalne funguje, ale zda sa mi, ze klesol vykon, takze som vewlmi zvedavy na dalsi vyvoj
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#21 850R jede přískokem a svítí si k tomu lambdou
To je ale trochu divny ne? Pokud je vaha ok, tak by po odpojeni melo dojit ke zhorseni kultury chodu motoru...dali píše:Když váhu vzduchu odpojím, žádná změna.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 368
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno / Dolní Kounice
- Vůz: Lynk & Co 01
#22 850R jede přískokem a svítí si k tomu lambdou
Doufám, že nejsem úplně mimo, ale co třeba vstřiky? Něco podobného mi dělala V480 a diagnóza byla jeden vstřik špatný a druhý jen "odkapávající"..
_________________
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#23 850R jede přískokem a svítí si k tomu lambdou
Co jsem dosud zjistil: pokud vytáhnu konektor z volnoběžnýho ventilu, motor se chová mnohem blíž normálu, a drží takovej volnoběh, že sám nechcípne. Zkontroloval jsem tedy hadice okolo sání a vyčistil volnoběžnej ventil... výsledek: pořád to samý. Při zaplým klíčku volnoběžnej ventil nepřetržitě vrní. Myslíte, že je vadnej volnoběžnej ventil, nebo jenom dostává špatný signály kvůli zradě na něčem jiným?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#24 850R jede přískokem a svítí si k tomu lambdou
Nevim jak u tebe ale u sedmikil je to normalni...vrnet ma, vrni vsemdali píše:Při zaplým klíčku volnoběžnej ventil nepřetržitě vrní.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1038
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
#25 850R jede přískokem a svítí si k tomu lambdou
Přesně jak píše tomasss, ta váha se chová podivně. Na předchozím autě jsem váhu neodborným čištěním zničil a motor se choval naprosto stejně jako ten tvůj, osobně bych si sehnal druhou na zkoušku.
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek