Dotaz ohladne S80 T6

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 88
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Zvolen, SK

#1 Dotaz ohladne S80 T6

Příspěvek od sonyque »

Zdravím páni,

Rozmyslam nad kupou T6 viac menej som rozhodnuty. Chcem sa opytat skusenejsich, co znamena ked inzerent napise do inzeratu ze su poskodene turba a motor nadmerne bielo dymi. Ci postaci repas obidvoch turb alebo treba aj go motora. Je v dobrej cene a preto chcem zistit co by ma stala oprava.

Dakujem.
_________________
Volvo S60 T5 2001 manual, 250HP + LPG
Volvo S40 2.4i 2004 geartronic, 170HP
Volvo V50 1.6 HDI, 2007

Lukaso
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1667
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

#2 Dotaz ohladne S80 T6

Příspěvek od Lukaso »

turbo propouští olej a ten se spaluje = bílý dým...pokud to je jak říká prodávající tak bude stačit výměna / repas turba...( ještě divný že by zrovna odešly obě najednou, spíš jen jedno...) ale nevím jen mě tohle napadlo
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 88
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Zvolen, SK

#3 Dotaz ohladne S80 T6

Příspěvek od sonyque »

dik za odpoved. No ak sa ti chce, tak je na tipcarse za 44 ceskych, bolo za viac a teraz podstatne zlacneli, je to udajne odobrate z leasingu a mozno prepusta len jedno turbo, mozno ani ony s urcitostou nevedia ci dve. Pochybujem ze ked to niekto odoberie z leasingu, tak to rozobere a zisti ze su obidve v prdeli, teda vlastne neviem ani ako sa to da diagnostikovat okrem toho bieleho dymu.
_________________
Volvo S60 T5 2001 manual, 250HP + LPG
Volvo S40 2.4i 2004 geartronic, 170HP
Volvo V50 1.6 HDI, 2007

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#4 Dotaz ohladne S80 T6

Příspěvek od jogin3 »

Na fotkach se toho moc nepozna, ale cena je posazena velmi nizko, je to rok 1999 a 227K najeto, pokud je serviska tak nevadi, ale pokud neni muze mit o 100 000Km vic. Jinak poctej stim ze levne koupis, ale velmi draze opravis. Pocitej tak obe turba v haji a lepsi je pocitat i s GO motoru +-40 000Kc s praci. Takze jses na nakych 110 000Kc pokud koupis novy turba pokud repasujes, tak jedno vyjde na nakych +-12 000Kc co jsem koukal na svoje, u S60 to muze byt vice.

Chce se to jet podivat a poslechnout a mrknout jak na tom je interier, zda odpovida opotrebeni, vsechno prohlidnout, pak se rozhodnout. Kazdopadne jeste se zamerit na ten automat, tam to taky je loterie kdyz se to pak podela.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Lukaso
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1667
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

#5 Dotaz ohladne S80 T6

Příspěvek od Lukaso »

tak pokud by se to bralo takhle ( a já osobně bych to bral ) tak samo osobě je blbost takový auto kupovat protože první oprava vyjde dráž než cena auta + provozní náklady takový, že za 2 měsíce projezdíš cenu auta :green: :green:

nicméně podle fotek nic nepoznáš, ale třeba jak je foto na ovládání sedačky tak přesně tenhle bok sedačky bejvá strašně popraskanej a ohoblovanej...což na foto vypadá že je pěknej...ale nevím, jak psal jogin podle fotky nic nepoznáš...asi tak: koupit takový auto je risk, koupit takový auto s poruchou je dvojnásobnej risk...na druhou stranu, kdo nic neriskne nic nevyhraje...buď necháš repasovat turbo nebo koupíš třeba na vraku za pár tisíc a bude to super kup a nebo si půjdeš zařídit úvěr. nikdy nevíš :)
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#6 Dotaz ohladne S80 T6

Příspěvek od jogin3 »

Je to tak no, ja osobne doporucuji vybyrat a na toto se vyprdnout.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 88
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Zvolen, SK

#7 Dotaz ohladne S80 T6

Příspěvek od sonyque »

No to mi je jasne ze je to rysk, viem aky je T6 kazomrd, viem aj o automatoch, predsa ju chcem a pravdepodobne ju aj kupim, ci tuto to neviem. Jasne ze z fotiek sa nic neda poznat. Ale vychadzam z poznatku, ze auto v zlom stave nebude nakolko cena pred tym bola 87 000,- teraz je 44 000,- Je zhabane z leasingu, a ony sa ho asi potrebuju zbavit preto taka cena.

Tuto temu som zalozil preto aby som zistil ci staci dat turba do kopy (najpravdepodobnejsie repas) alebo treba aj GO motora ked nadmerne bielo dymi, ak GO motora netreba a zavada sa odstrani repasom turieb, asi by som do toho siel,samozrejme ak po osobnom prezreti auta, nie len cez fotky, bude auto v takom stave ci vizualnom, alebo motoricky ako ho vidim na fotkach. Na fotkach neukaze pekne ked je spinave, ale asi nebudu riadit kazde auto co odoberu z leasingu, no v kazdom pripade by to chcelo vidiet. Na slovenskom zraze minuly vikend som sa bavil s dodom, neviem ci ho poznate, ma na T6 nalietanych 380 000 km a na sedackach to uz vidno, z tychto sedaciek na fotke sudim ze tie kilometre mozu byt poctive, ale fotka je fotka, realita je realita. Kazdopadne dakujem za nazory.
_________________
Volvo S60 T5 2001 manual, 250HP + LPG
Volvo S40 2.4i 2004 geartronic, 170HP
Volvo V50 1.6 HDI, 2007

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#8 Dotaz ohladne S80 T6

Příspěvek od jogin3 »

J pesne tak, jed se na to podivat nejlepe s mechanikem, ktery tomu hovi, pozna chod motoru zvuk motoru a muze ti rici co stim muze byxt. Pokud bude stacit repas turba, pak si troufam rici paradni koupe, pokud ne a bude to horsi, pak jsi docela naletel, protoze te to bude stat dost. Rikam, do motoru nikdo nevidi, zkontrolovat kourivost, reakci na plyn, hluk, pazvuky, prevodovku jak to radi, zvednout to, kazdy unik pidit se po tom, pak uvidis. Ale urcite u tohoto kousku pocitej minimalne z pocatecni investici tak 25 000Kc pri repasu, + takovi ty klasicky veci, olej, filtry, svicky, popripade pri nedozvedeni se kdy byli delane rozvody tak jeste na vrch rozvody a pumpa. Takze ono to muze byt pak i mnohem vice. Proto rikam, serviska u techto aut je opravdu velmi dobra zalezitost a ja osobne by jsem auto bez radne vedene servisky s hystorii nekoupil.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 88
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Zvolen, SK

#9 Dotaz ohladne S80 T6

Příspěvek od sonyque »

Ano serviska je dobra vec, ale nieje nemozne spravit servisku usitu na mieru, preto niesom nejako dovercivy voci servisku, pokial mi to potvrdi aj autorizovany servis od ktoreho je peciatka tak ok, lenze nastava dalis problem a to ze vacsina aut je dovoz a servisovane teda niekde v zahranici, da sa zisti podla peciatky aj to, ci to auto do toho servisu chodilo ale je to narocnejsie ako na svk alebo cz. S tou investiciou 25 000,- urcite ratam, aj nieco viac a tie bezne veci ako filtre a sviecky, popripade rozvody je najlepsie menit ked clovek auto kupi ci uz z odidenymi turbami alebo plne funkce. Proste klasika po kupe auta, pokial si clovek nieje isty tou serviskou...
_________________
Volvo S60 T5 2001 manual, 250HP + LPG
Volvo S40 2.4i 2004 geartronic, 170HP
Volvo V50 1.6 HDI, 2007

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#10 Dotaz ohladne S80 T6

Příspěvek od jogin3 »

J rikam, zajed se podivat s mechanikem, je to dulezity, kor u teto koupe, pak uvidis, rozhodne sem pak hod info jak se libilo, jaky je stav apod. preju stastnou ruku :good:
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 88
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Zvolen, SK

#11 Dotaz ohladne S80 T6

Příspěvek od sonyque »

Diky, info urcite hodim, ale pravdepodobne len buduci mesiac, mozno sa do vtedy preda mozno nie, ratam s tym.
_________________
Volvo S60 T5 2001 manual, 250HP + LPG
Volvo S40 2.4i 2004 geartronic, 170HP
Volvo V50 1.6 HDI, 2007

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 88
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Zvolen, SK

#12 Dotaz ohladne S80 T6

Příspěvek od sonyque »

Tak uz info nehodim, kedze sa vcera predala. Mrzi ma to ale mohol som to cakat.

Pevne dufam ze najdem iny a lepsi kusok T6-ky.
_________________
Volvo S60 T5 2001 manual, 250HP + LPG
Volvo S40 2.4i 2004 geartronic, 170HP
Volvo V50 1.6 HDI, 2007

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#13 Dotaz ohladne S80 T6

Příspěvek od jogin3 »

Vidis, pan buh te ma rad.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 88
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Zvolen, SK

#14 Dotaz ohladne S80 T6

Příspěvek od sonyque »

Heh, ano musim sa na to divat z tohto uhla pohladu. :)
_________________
Volvo S60 T5 2001 manual, 250HP + LPG
Volvo S40 2.4i 2004 geartronic, 170HP
Volvo V50 1.6 HDI, 2007
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“