850 T5 zadrhávání motoru na plný výkon
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#1 850 T5 zadrhávání motoru na plný výkon
Zdravím a potřebuji alespoň teoretickou konzultaci.
Při maximálním výkonu (nejlépe na dálnici a požadavku plného výkonu) dojde ke ztátě akcelerace a jakoby vynechávání motoru, které se projevuje různě od drobných rychlých vybrací až po delší houpavé kolísání výkonu. Otáčky a akcelerace stoupají velmi pomalu, budík plnícího tlaku turba ale ukazuje max. hodnotu, zvukový projev turba je "normální". Auto prostě nejede, známý mechanik (který Volva bohužel nedělá a nic na ně nemá) míní, že "auto je přiškrcené a divně rozhozené". Společně nás napadly váha vzduchu, popř. jiná čidla, svíčky, palivový filtr, popř. čerpadlo paliva.
Máte s podobným chováním motoru zkušenosti, stalo se někomu?
Díky za pomoc, auto má (možná) před prodejem a já ho chci dál pustit ve 100% kondici.
Při maximálním výkonu (nejlépe na dálnici a požadavku plného výkonu) dojde ke ztátě akcelerace a jakoby vynechávání motoru, které se projevuje různě od drobných rychlých vybrací až po delší houpavé kolísání výkonu. Otáčky a akcelerace stoupají velmi pomalu, budík plnícího tlaku turba ale ukazuje max. hodnotu, zvukový projev turba je "normální". Auto prostě nejede, známý mechanik (který Volva bohužel nedělá a nic na ně nemá) míní, že "auto je přiškrcené a divně rozhozené". Společně nás napadly váha vzduchu, popř. jiná čidla, svíčky, palivový filtr, popř. čerpadlo paliva.
Máte s podobným chováním motoru zkušenosti, stalo se někomu?
Díky za pomoc, auto má (možná) před prodejem a já ho chci dál pustit ve 100% kondici.
Naposledy upravil(a) Daniel Kout dne 21 led 2009 22:07, celkem upraveno 1 x.
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 36
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Vůz: Volvo S80 D5 2004
- Bydliště: Stará Huť, Střední Čechy
- It’s my birthday
#2 850 T5 zadrhávání motoru na plný výkon
Taky se mi občas stávalo, že motor třeba při předjíždění např na 2. při ca 4500ot. jakoby vynechal. Někdy dost "drsně" kdy se vůbec nechytal a někdy si jenom poškytával. Vyměnil sem palivový filtr a bylo po cukání, motor šel lépe za plynem. Zkusil bych filtr, pokud si ho už někdy nenechal měnit
_________________
Volvo S80 D5, D5244T, 120kW r.v. 2004 ... Černoch
Ford Fiesta RS1800, 96kW, manuál, r.v. 1994
Bylo: 855 2.5T AWD, B5254T, 142kW, manuál, r.v.1996
Volvo S80 D5, D5244T, 120kW r.v. 2004 ... Černoch
Ford Fiesta RS1800, 96kW, manuál, r.v. 1994
Bylo: 855 2.5T AWD, B5254T, 142kW, manuál, r.v.1996
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#3 850 T5 zadrhávání motoru na plný výkon
Filtr jsem ještě neměnil - ale už je objednaný. Díky za tip. DanVena píše:Taky se mi občas stávalo, že motor třeba při předjíždění např na 2. při ca 4500ot. jakoby vynechal. Někdy dost "drsně" kdy se vůbec nechytal a někdy si jenom poškytával. Vyměnil sem palivový filtr a bylo po cukání, motor šel lépe za plynem. Zkusil bych filtr, pokud si ho už někdy nenechal měnit
_________________
S90 B5
S90 B5
#5 850 T5 zadrhávání motoru na plný výkon
neni to nahodou EGR ??? Exhaust gas recirculation, solenoid ventilDanniel74 píše:A co již zmiňovaný ERG ventil?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#6 850 T5 zadrhávání motoru na plný výkon
Nechám ho samozřejmě vyčistit, jako všechno, co by s tím mohlo jakkoli souviset. Očekávám další tipy a nápady. Asi mi poradíte, abych jel k Marrovi, to ale z časových důvodů zatím nezvládám.harlequin88 píše:neni to nahodou EGR ??? Exhaust gas recirculation, solenoid ventilDanniel74 píše:A co již zmiňovaný ERG ventil?
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 178
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kostelec nad Labem
#7 850 T5 zadrhávání motoru na plný výkon
Ahoj. Povedlo se ti problem vyřešit? Co bylo špatně?
_________________
Je: Škoda Superb 3
Bylo: Chrysler 300c CRD, SRT design, Škoda Octavia Combi Tour 1.9 TDI, 66 kw, v70-2.3 T5 - 176 kW - sazka edition, 850-2.5-125 kW, s70-2.3. T5 - 176 kW - R.I.P., s40-2.0-103 kW
Je: Škoda Superb 3
Bylo: Chrysler 300c CRD, SRT design, Škoda Octavia Combi Tour 1.9 TDI, 66 kw, v70-2.3 T5 - 176 kW - sazka edition, 850-2.5-125 kW, s70-2.3. T5 - 176 kW - R.I.P., s40-2.0-103 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#8 850 T5 zadrhávání motoru na plný výkon
spousta podobných témat nemá napsané řešení a to je škoda...
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#9 850 T5 zadrhávání motoru na plný výkon
Omlouvám se všem, které toto téma mohlo zajímat. Sejde z očí, sejde z mysli ... T5ku již nemám, ale řešení dopíši.
Pro 3 (slovy tři) servisy neřešitelný problém, nekonečné laborování a pokusy. Nakonec jsem zajel k Marrovi, který mě nechal pro začátek trochu vydusit, pak objednat díly, zajel pro ně, vyměnil rozdělovač (víčko, palec), svíce (kabely tuším) a já po 2 hodinách frčel k domovu s nádherně táhnoucím motorem. Good job!
Rada na závěr: jeďte ihned k někomu, kdo tomu rozumí, ušetříte si čas a peníze a nervy.
Dan
Pro 3 (slovy tři) servisy neřešitelný problém, nekonečné laborování a pokusy. Nakonec jsem zajel k Marrovi, který mě nechal pro začátek trochu vydusit, pak objednat díly, zajel pro ně, vyměnil rozdělovač (víčko, palec), svíce (kabely tuším) a já po 2 hodinách frčel k domovu s nádherně táhnoucím motorem. Good job!
Rada na závěr: jeďte ihned k někomu, kdo tomu rozumí, ušetříte si čas a peníze a nervy.
Dan
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#10 850 T5 zadrhávání motoru na plný výkon
Dík za všechny
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#11 850 T5 zadrhávání motoru na plný výkon
Rádo se stalo.doktor píše:Dík za všechny
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 399
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Obědovice, okr. HK
- Vůz: V70, 2.4, LPG, '02
#12 850 T5 zadrhávání motoru na plný výkon
Pěkné, mě se v tom motá ještě plyn, na benál to dle posledního testu táhlo jak divé. Škoda že mám Marru tak daleko, ale zase aspoň tolik neutrácím (ale ono se mi to vymstí až se to celé poto... a pak to bude dražší).Danniel74 píše:Omlouvám se všem, které toto téma mohlo zajímat. Sejde z očí, sejde z mysli ... T5ku již nemám, ale řešení dopíši.
Pro 3 (slovy tři) servisy neřešitelný problém, nekonečné laborování a pokusy. Nakonec jsem zajel k Marrovi, který mě nechal pro začátek trochu vydusit, pak objednat díly, zajel pro ně, vyměnil rozdělovač (víčko, palec), svíce (kabely tuším) a já po 2 hodinách frčel k domovu s nádherně táhnoucím motorem. Good job!
Rada na závěr: jeďte ihned k někomu, kdo tomu rozumí, ušetříte si čas a peníze a nervy.
Dan
Každopádně díky za info.
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 15 Odpovědi
- 2077 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od hajnej
-
- 8 Odpovědi
- 561 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda
-
- 9 Odpovědi
- 1080 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Mechanik
-
- 34 Odpovědi
- 1794 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od frantuvdedek
-
- 17 Odpovědi
- 1399 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa