V70 TDI zhaveni
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 364
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno / Dolní Kounice
- Vůz: Lynk & Co 01
#51 V70 TDI zhaveni
Tak jsem se vyptával na více info ohledně toho 2.5TDI: Nedávno měnil žhaviče, některé vstřiky byly taky KO, tak ty taky. V létě a když je motor zahřátej, tak auto startuje hned, jakmile je pod nulou (stačí mínus 0,5), tak se ukáže kontrolka žhavení, motor nažhaví, auto chytne hned a jede se. Problém je při teplotách kolem nuly, kdy je sice venku kosa, ale ještě se neukáže kontrolka žhavení. Motor nežhaví a tím pádem trvá cca. 5 vteřin než to chytne a baterka to prostě nevydrží. Teplý motor už pak zase startuje OK. Mechoš mu poradil, kdyby bylo možné někam umístit tlačítko, kterým by si v těchto teplotách mohl zapnout žhavení manuálně, že by bylo po problému. Myslím, že řešení to není špatné a úplně mimo mísu, jen jsem v tomto naprosto mimo a nevím, kam takový čudlíček zapojit. Kucí, prosím prosím smutně koukám..
_________________
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1322
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
#52 V70 TDI zhaveni
Zcela laicky bych asi přehryzl drát od čidla teploty aby si auto chvíly myslelo,že je hrozna kosa.Tzn. bych na ten drát aplikoval obyč. spínač.
Podotýkám,že nejsem v elektrotechnicky vzdělán:)
Podotýkám,že nejsem v elektrotechnicky vzdělán:)
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#53 V70 TDI zhaveni
nějaká schémata jsou tady, stránka je polsky, schémata pak anglicky, snad to bude k něčemumates píše:No, to si taky myslím, ale to šémátko by prý pomohlo toho šotka najít. Fakt nikdo netušíte?
http://mojevolvo.pl/wiki/Volvo_V70
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#54 V70 TDI zhaveni
Přesně to bych udělal já Řídící jednotka si bude myslet, že je mínus maximum co dokáže změřit.selap píše:Zcela laicky bych asi přehryzl drát od čidla teploty aby si auto chvíly myslelo,že je hrozna kosa.Tzn. bych na ten drát aplikoval obyč. spínač.
Podotýkám,že nejsem v elektrotechnicky vzdělán:)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#55 V70 TDI zhaveni
Dráty hryzejte opatrně, taky by se mohla rozsvítit kontrolka a bude po legraci.dali píše:Přesně to bych udělal já Řídící jednotka si bude myslet, že je mínus maximum co dokáže změřit.selap píše:Zcela laicky bych asi přehryzl drát od čidla teploty aby si auto chvíly myslelo,že je hrozna kosa.Tzn. bych na ten drát aplikoval obyč. spínač.
Podotýkám,že nejsem v elektrotechnicky vzdělán:)
Mě stačilo odpojit kabel ke žhavicím svíčkám a už svítila.
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#56 V70 TDI zhaveni
U audi pochybuju...Kromě toho když víš čím si jí rozsvítil, můžeš jezdit jako by se nechumelilo a nenechat si kazit legracijosef.paur píše:Dráty hryzejte opatrně, taky by se mohla rozsvítit kontrolka a bude po legraci.dali píše: Přesně to bych udělal já Řídící jednotka si bude myslet, že je mínus maximum co dokáže změřit.
Mě stačilo odpojit kabel ke žhavicím svíčkám a už svítila.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 364
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno / Dolní Kounice
- Vůz: Lynk & Co 01
#57 V70 TDI zhaveni
Díky pánové, myslím, že by to mělo mechošovi stačit. V práci postahuji ty šémátka, odkážu ho na drát čidla teploty a uvidíme jak to dopadne. Každopádně jestli se to povede, tak myslím, že by to více lidem mohlo zachránit jejich dlouhé zimní starty. Ještě jednou moc díky :pij:
_________________
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#58 V70 TDI zhaveni
No po výměně svíček a několika nastartováních přestala svítit, ještě dřív než jsem se stihnul objednat na diagnostiku, takže pohoda. Mimochodem žhavily už jenom dvě a nastartoval jsem i v -17, i když už to bylo asi na hranici.dali píše: U audi pochybuju...Kromě toho když víš čím si jí rozsvítil, můžeš jezdit jako by se nechumelilo a nenechat si kazit legraci
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 18 Odpovědi
- 1919 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od olivin
-
- 3 Odpovědi
- 265 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda
-
- 2 Odpovědi
- 174 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ondra.
-
- 13 Odpovědi
- 479 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od yoby
-
- 5 Odpovědi
- 866 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kern77