850 - 2,0 - nestartuje !

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
derek

#1 850 - 2,0 - nestartuje !

Příspěvek od derek »

ahojky,

nějak mě z ničeho nic přestalo startovat auto. baterka je nová, startér se točí, ale auto nechytne ( a občas ano, je to vyloženě náhodné )...máte nějaké nápady ?

popřípadě, jestli (brňáci) víte co kde a jak změřit, byl bych moc vděčný, kdyby jste se stavili...

dík moc

derek

#2 850 - 2,0 - nestartuje !

Příspěvek od derek »

takže auto je v servisu. na roztáhnuí se nepodařilo nastartovat, takže jsme ho přetáhli na laně v ranní dopravní špičce do servisu. borec tam vytáhl kabel od cívky, dal ho zpátky a nastartoval...

takže cívka ?
nějaké čidlo ?
nebo ten drát ?

eventuelně nějaké nápady ?? zkuste mi sem když tak hodit i nějaké ceny ( třeba té cívky...), ať to pak se mnou nešlehne.

derek

#3 850 - 2,0 - nestartuje !

Příspěvek od derek »

takže auto startuje...jak jsem psal výš, borec vytáhl kabel od cívky k rozdělovači, zasunul ho, prošplíchl všechny kontakty a auto startuje zas na brnk

tímto děkuji servisu v brně LS SMRČKA v tuřanech kousek od makra, mám s nima jen dobré zkušenosti a mimochodem, tuhle opravu a hledání chyby udělali zdarma

derek

#4 850 - 2,0 - nestartuje !

Příspěvek od derek »

aha, takže chybička se vrátila...tentokrát auto zlobilo i v servisu, takže ho měřili nějakým MPS ( asi nějakej osciloskop ? ) a startovací cívka nedostává impulzy, takže to vypadá na čidlo horní úvrati ( nebo nějakej trapně zlomenej drátek ) ... takže se uvidí...nicméně se bude ještě měřit

derek

#5 850 - 2,0 T5 - nestartuje !

Příspěvek od derek »

takže je vše proměřeno...čidla jsou ok, imobilizér je ok...akorát to nestartuje...nějaký nápad ??

GDPR_user

#6 850 - 2,0 T5 - nestartuje !

Příspěvek od GDPR_user »

derek píše:takže je vše proměřeno...čidla jsou ok, imobilizér je ok...akorát to nestartuje...nějaký nápad ??
A impuls do cívky leze,nebo ne?

derek

#7 850 - 2,0 - nestartuje !

Příspěvek od derek »

asi ne, protoze nejdou jiskry, kdyz vydelas kabel ktery vede od civky k motoru - civka je ok

GDPR_user

#8 850 - 2,0 - nestartuje !

Příspěvek od GDPR_user »

derek píše:asi ne, protoze nejdou jiskry, kdyz vydelas kabel ktery vede od civky k motoru - civka je ok
Jak víš že je cívka ok???

derek

#9 850 - 2,0 - nestartuje !

Příspěvek od derek »

proměřili ji v servisu - jenže jim nějak došli nápady :(

jak se dá ještě jinak zjistit, jestli je to ta cívka ?

GDPR_user

#10 850 - 2,0 - nestartuje !

Příspěvek od GDPR_user »

derek píše:proměřili ji v servisu - jenže jim nějak došli nápady :(

jak se dá ještě jinak zjistit, jestli je to ta cívka ?
osobně bych nejdříve změřil,jestli do cívky leze impuls

derek

#11 850 - 2,0 - nestartuje !

Příspěvek od derek »

takže situace se pohla a řešení ( doufám že trvalé ) je tady...zlomený, respektice uhnilí drát, který vede k(od ) modulu zapalování.

hurá, startuju :)
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“