850 - 2,0 - nestartuje !
- Autor
- Zpráva
#1 850 - 2,0 - nestartuje !
ahojky,
nějak mě z ničeho nic přestalo startovat auto. baterka je nová, startér se točí, ale auto nechytne ( a občas ano, je to vyloženě náhodné )...máte nějaké nápady ?
popřípadě, jestli (brňáci) víte co kde a jak změřit, byl bych moc vděčný, kdyby jste se stavili...
dík moc
nějak mě z ničeho nic přestalo startovat auto. baterka je nová, startér se točí, ale auto nechytne ( a občas ano, je to vyloženě náhodné )...máte nějaké nápady ?
popřípadě, jestli (brňáci) víte co kde a jak změřit, byl bych moc vděčný, kdyby jste se stavili...
dík moc
#2 850 - 2,0 - nestartuje !
takže auto je v servisu. na roztáhnuí se nepodařilo nastartovat, takže jsme ho přetáhli na laně v ranní dopravní špičce do servisu. borec tam vytáhl kabel od cívky, dal ho zpátky a nastartoval...
takže cívka ?
nějaké čidlo ?
nebo ten drát ?
eventuelně nějaké nápady ?? zkuste mi sem když tak hodit i nějaké ceny ( třeba té cívky...), ať to pak se mnou nešlehne.
takže cívka ?
nějaké čidlo ?
nebo ten drát ?
eventuelně nějaké nápady ?? zkuste mi sem když tak hodit i nějaké ceny ( třeba té cívky...), ať to pak se mnou nešlehne.
#3 850 - 2,0 - nestartuje !
takže auto startuje...jak jsem psal výš, borec vytáhl kabel od cívky k rozdělovači, zasunul ho, prošplíchl všechny kontakty a auto startuje zas na brnk
tímto děkuji servisu v brně LS SMRČKA v tuřanech kousek od makra, mám s nima jen dobré zkušenosti a mimochodem, tuhle opravu a hledání chyby udělali zdarma
tímto děkuji servisu v brně LS SMRČKA v tuřanech kousek od makra, mám s nima jen dobré zkušenosti a mimochodem, tuhle opravu a hledání chyby udělali zdarma
#4 850 - 2,0 - nestartuje !
aha, takže chybička se vrátila...tentokrát auto zlobilo i v servisu, takže ho měřili nějakým MPS ( asi nějakej osciloskop ? ) a startovací cívka nedostává impulzy, takže to vypadá na čidlo horní úvrati ( nebo nějakej trapně zlomenej drátek ) ... takže se uvidí...nicméně se bude ještě měřit
#5 850 - 2,0 T5 - nestartuje !
takže je vše proměřeno...čidla jsou ok, imobilizér je ok...akorát to nestartuje...nějaký nápad ??
#6 850 - 2,0 T5 - nestartuje !
A impuls do cívky leze,nebo ne?derek píše:takže je vše proměřeno...čidla jsou ok, imobilizér je ok...akorát to nestartuje...nějaký nápad ??
#7 850 - 2,0 - nestartuje !
asi ne, protoze nejdou jiskry, kdyz vydelas kabel ktery vede od civky k motoru - civka je ok
#8 850 - 2,0 - nestartuje !
Jak víš že je cívka ok???derek píše:asi ne, protoze nejdou jiskry, kdyz vydelas kabel ktery vede od civky k motoru - civka je ok
#9 850 - 2,0 - nestartuje !
proměřili ji v servisu - jenže jim nějak došli nápady
jak se dá ještě jinak zjistit, jestli je to ta cívka ?
jak se dá ještě jinak zjistit, jestli je to ta cívka ?
#10 850 - 2,0 - nestartuje !
osobně bych nejdříve změřil,jestli do cívky leze impulsderek píše:proměřili ji v servisu - jenže jim nějak došli nápady
jak se dá ještě jinak zjistit, jestli je to ta cívka ?
#11 850 - 2,0 - nestartuje !
takže situace se pohla a řešení ( doufám že trvalé ) je tady...zlomený, respektice uhnilí drát, který vede k(od ) modulu zapalování.
hurá, startuju
hurá, startuju
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek