Volvo S80 VIBRACE
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 357
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
- Bydliště: Znojmo
Volvo S80 VIBRACE
Tu gumu nekoupíš. To je problém, ale dá se to stočit ze silonu. To je totiž ta situace, kdy ti nebudou nic spravovat ale jednoduše chtějí vyměnit celý řízení. Z celého řízení mají víc peněz než jen z udělání vložky na soustruhu. Pokud chceš origo, tak jedině celý. Což je na pováženou, protože dáš několik tisíc kč za celý díl řízení a přitom by mohli stačit maximálně dva (možná že jen jeden) Kroužky stočený na soustruhu, který ti šikovný mechanik udělá jak nic
Jinak se k tomu dostaneš i sám.
Odděláš tu harmoniku - krycí gumu axiálního čepu. Pod tím je ten čep a kontra matka. No a pak se musí ta vnitřní guma dostat ven. Jakým způsoben tam je chicená na s80 opravdu nevím, ale na trojce měla takový výstupek který držel tu gumu v trubce pomocí tohoho výstupku a v trubce zase byl vyfrézovaný čtvereček do kterého to zapadlo. Stačilo tedy tu gumu zatlačit dovnitř a otočit volantem tak aby to vytlačilo tu gumu ven. Pak se udělal ten ktoužek ze silonu a dalo se to dovnitř. Problém je se zabezpečením toho kroužku. Mně tam zůstal na volno, protože se neměl kam pohnout, ale nevím jak je to konstrukčně řešený u 80tky.
Není to asi zobrazení toho řízení co má osmdesátka ale jde vidět tu gumu která je vevnitř. Tady je navíc i těsnící, já myslím že osmdesátka to má jinak, tam plní funkci pouze středící. No a pokud vymlácená tak celá ta řídící tyč prostě poskakuje v té vůli a projevuje se to i na volantu. Skoro jako když je ten axiální čep háji.
Jinak se k tomu dostaneš i sám.
Odděláš tu harmoniku - krycí gumu axiálního čepu. Pod tím je ten čep a kontra matka. No a pak se musí ta vnitřní guma dostat ven. Jakým způsoben tam je chicená na s80 opravdu nevím, ale na trojce měla takový výstupek který držel tu gumu v trubce pomocí tohoho výstupku a v trubce zase byl vyfrézovaný čtvereček do kterého to zapadlo. Stačilo tedy tu gumu zatlačit dovnitř a otočit volantem tak aby to vytlačilo tu gumu ven. Pak se udělal ten ktoužek ze silonu a dalo se to dovnitř. Problém je se zabezpečením toho kroužku. Mně tam zůstal na volno, protože se neměl kam pohnout, ale nevím jak je to konstrukčně řešený u 80tky.
Není to asi zobrazení toho řízení co má osmdesátka ale jde vidět tu gumu která je vevnitř. Tady je navíc i těsnící, já myslím že osmdesátka to má jinak, tam plní funkci pouze středící. No a pokud vymlácená tak celá ta řídící tyč prostě poskakuje v té vůli a projevuje se to i na volantu. Skoro jako když je ten axiální čep háji.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
-
Offline
- Příspěvky: 22
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
Volvo S80 VIBRACE
Díky moc všem za zprávy, byl jsem v servisu u Marry, testovali jsme auto dlouze, cítil též vibrace, dali jsme tedy následně jiná kola 17/225/50 tuším, zimáky a bylo to poté podstatně lepší. Vůle tam ale stále byla a tedy už jen asi v tom samotném řízení, kterému stáčí fakt málo, asi jen nabrat na kolo kamínek a začně se to třást. Bohužel jak u Marry tak v dalším servisu mi sdělili, že u 80 tky nejde nic na řízení vyměnit a nikoho kdo by tam nalisoval a ještě vyrobil ze silikonu kroužky neznám. V servisu mám připravené jiné řízení, ne nové, mám tedy obavy, aby nebylo též v háji. Pokud tu však někdo je, kdo je schopen do toho řízení jiné kroužky dostat, budu velmi rád.
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 1052
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
Volvo S80 VIBRACE
čumim
kdo byl u mě??? kuva že jsem si nevšim, nikdo u mě nebyl a pokud ano byl v T6R to je dost podstatnej rozdil.

_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 22
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
Volvo S80 VIBRACE
jo sorry byl jsem v T6R
-
Offline
- Příspěvky: 423
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Nitra
- Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
- Bydliště: Nitra
Volvo S80 VIBRACE
Možno o tom nevieš ... možno si bol nalitý... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:marra píše:čumimkdo byl u mě??? kuva že jsem si nevšim, nikdo u mě nebyl a pokud ano byl v T6R to je dost podstatnej rozdil.
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 1052
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
Volvo S80 VIBRACE
to viš chlastam den co den jinak bych nepřežilBaDDog píše:Možno o tom nevieš ... možno si bol nalitý... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 423
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Nitra
- Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
- Bydliště: Nitra
Volvo S80 VIBRACE
Som to myslel zo srandy.. :mrgreen:marra píše:to viš chlastam den co den jinak bych nepřežil

_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
-
Offline
- Příspěvky: 167
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Třinec
- Vůz: XC70 III D5 2009 Summum, Polestar 165kw
Volvo S80 VIBRACE
Ahoj, vibrace sice nepocituji ale mám asi podobný problém, když jsem měl auto na zvédáku a zkoušel jsem vůle na kole (PP) tak mi kolo chodilo cca 1 cm (vůle v čepu řízení). Ten jsem koupil (lemforder) vyměnil nahodil kolo a vůle pořád,sice už znatelně menší ale teď to chodí v té manžetě. Znovu jsem to nerozebíral. Co tedy dál ? Koupit táhlo nebo ještě něco víc když už to budu znovu rozebírat ?
_________________
XC 70 D5 AWD Summum AT 165kw Polestar 2009
XC 70 D5 AWD Kinetik 136kw + stg 2 2006
V40 1,9 TD 66kw 1998
XC 70 D5 AWD Summum AT 165kw Polestar 2009
XC 70 D5 AWD Kinetik 136kw + stg 2 2006
V40 1,9 TD 66kw 1998
-
Offline
- Příspěvky: 33
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 rv. 2001 2.4t 147kw
Volvo S80 VIBRACE
Ahoj, nechci zakladat nove tema tak o radu pisu sem mam totiz problem stim rizenim si myslim.
Popisu problemy koupil jsem xc90 2.4 147kw automat rok 09/2011 a kdyz jedu okolo 60kmh lehce se cele auto vybruje citim to hlavne ve volantu pote se auto uklidni a chveje se opet a vice cca od 120-160 kmh pote uz je auto zas jak beranek a neklepese. Kola byla vcera vyvazena ale nezkouseli se vymenit zadni za predni to zkusím v tydnu. A myslim si ze je to v hrebenu rizeni pac kdyz si zaaretuju volant v nejake poloze tak snim mohu furt hybat cca o 1-2cm nahoru a dolu coz neni moc prijemny a take se mi nevraci volant kdyz treba vyparkovavam dam volant doleva a rozjeduse nevracisemi zpet ani nema snahu a to ani doprava pri jizde se vraci jak ma.
Predem dekuji za radu cim to muze byt. A jestli tyto veci spolu souviseji.
Popisu problemy koupil jsem xc90 2.4 147kw automat rok 09/2011 a kdyz jedu okolo 60kmh lehce se cele auto vybruje citim to hlavne ve volantu pote se auto uklidni a chveje se opet a vice cca od 120-160 kmh pote uz je auto zas jak beranek a neklepese. Kola byla vcera vyvazena ale nezkouseli se vymenit zadni za predni to zkusím v tydnu. A myslim si ze je to v hrebenu rizeni pac kdyz si zaaretuju volant v nejake poloze tak snim mohu furt hybat cca o 1-2cm nahoru a dolu coz neni moc prijemny a take se mi nevraci volant kdyz treba vyparkovavam dam volant doleva a rozjeduse nevracisemi zpet ani nema snahu a to ani doprava pri jizde se vraci jak ma.
Predem dekuji za radu cim to muze byt. A jestli tyto veci spolu souviseji.
_________________
Bylo XC90 2.4 D5 147kw rv. 2011
Bylo XC90 2.4 D5 147kw rv. 2011
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Jihlava
- Vůz: V50 2,0D summum 2005
Volvo S80 VIBRACE
[quote="a.jani"] Tak jak to nakonec dopadlo????
-
Offline
- Příspěvky: 33
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 rv. 2001 2.4t 147kw
Volvo S80 VIBRACE
Nakonec to bylo tim natacenik klapek vyreni, jak je vsani. Ty klapky se vycistily, a ten el. Segment vymenil stal 2000,- Kčottons píše:a.jani píše: Tak jak to nakonec dopadlo????
_________________
Bylo XC90 2.4 D5 147kw rv. 2011
Bylo XC90 2.4 D5 147kw rv. 2011
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé