Cívka - V70II 2.4i
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1728
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70II
#1 Cívka - V70II 2.4i
Nejlépe zítra musím sehnat cívky, nicméně, poradíte, prosím, jaké značce se vyhnout nebo je to u cívek fuk?
Dvě tam mám teď nové Bosch, ale pokud je i o něco levnější, ale kloudná varianta, prosím o tip.
Předevčírem mi to jelo na 4 válce, když dorazil včera Zajsoft s Vidou (za což mu velmi děkuji), samozřejmě bylo vše v pořádku a Vida nic nenačetla.
Po očištění svíček, prostříkání WD, utažení všeho kolem při zkušební jízdě opět vše OK, Vida opět nic a dnes samozřejmě opět na 4. Po zahýbání postupně všemi cívkami se chtynul 5. válec,
cívku, kterou jsem tipovala jsem vyměnila, nicméně cestou zpět se problém opakoval, takže půjdou všechny. Chyba na chvilku vyskočila a zase zmizela, ale i po zmizení chyby to jelo stále na 4 válce - nějaký tip, co by to mohlo být nebo vám to u cívek dělalo taky?
Dvě tam mám teď nové Bosch, ale pokud je i o něco levnější, ale kloudná varianta, prosím o tip.
Předevčírem mi to jelo na 4 válce, když dorazil včera Zajsoft s Vidou (za což mu velmi děkuji), samozřejmě bylo vše v pořádku a Vida nic nenačetla.
Po očištění svíček, prostříkání WD, utažení všeho kolem při zkušební jízdě opět vše OK, Vida opět nic a dnes samozřejmě opět na 4. Po zahýbání postupně všemi cívkami se chtynul 5. válec,
cívku, kterou jsem tipovala jsem vyměnila, nicméně cestou zpět se problém opakoval, takže půjdou všechny. Chyba na chvilku vyskočila a zase zmizela, ale i po zmizení chyby to jelo stále na 4 válce - nějaký tip, co by to mohlo být nebo vám to u cívek dělalo taky?
_________________
Oblíbené souhvězdí? Velký vůz :)
Oblíbené souhvězdí? Velký vůz :)
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2428
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno - střed
- Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#2 Cívka - V70II 2.4i
Jak jde jedna, ostatní ji v tom většinou dlouho nenechají. Já dávám do C70 značku BERU a spokojenost.
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1728
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70II
#3 Cívka - V70II 2.4i
Díky, to by tak odpovídalo, první se odporoučela v zimě. Pevně doufám, že se to tou výměnou vyřeší.
_________________
Oblíbené souhvězdí? Velký vůz :)
Oblíbené souhvězdí? Velký vůz :)
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#4 Cívka - V70II 2.4i
Uplne bych si nebyl jistej, ze je to civkama(ale je taky mozny, ze se serou 2 zaroven (nejpravdepodobneji 2. a 5. valec, 2 - tam zadna zmena, pri odpojeni civky/vstriku, 5. - tam bylo na svicce videt, ze chuda smes), ale muze to bejt problem taky v kabelazi.
Ale kdybys pipla vcera, ze to chces zkusit resit takhle, vymenou vsech, tak sem Ti tam mohl schvalne prehodit civky z cabria.
Nicmene, nejbliz a cenove nejlip budes mit asik:
https://autodilos.cz/autodily/volvo/v70-ii-285/2.4-103kw/zapalovani-zhavici-zarizeni-zapalovaci-civka-jednotka-zapalovaci-civky?order=price&type=&brand=
Ale kdybys pipla vcera, ze to chces zkusit resit takhle, vymenou vsech, tak sem Ti tam mohl schvalne prehodit civky z cabria.
Nicmene, nejbliz a cenove nejlip budes mit asik:
https://autodilos.cz/autodily/volvo/v70-ii-285/2.4-103kw/zapalovani-zhavici-zarizeni-zapalovaci-civka-jednotka-zapalovaci-civky?order=price&type=&brand=
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 7489
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#5 Cívka - V70II 2.4i
Já jsem před docela dlouhou dobou dával všechny nové Bosch a ok. Mám zkušenost, že na trumpetě stačí i malé trhlinky a je problém. Další problém bývá v kabeláži. Pojistné zobáčky konektorů ochotně praskají, ale lze je nahradit dvěma stahovacími páskami do kříže. Také jsem při výměně cívek obnovil husí krky kabeláže a očistil piny, to nikdy neuškodí!
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1728
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70II
#6 Cívka - V70II 2.4i
Tu u 2. válce jsem včera právě vyměnila, neb jsem měla stejný sluchový vjem. Nápad vyměnit je všechny mi byl vnuknut až včera večer, jelikož problém přetrvává a momentálně je to první a pro mě nejjednodušší cesta. Ta diagnostika od tebe žádnou chybu nezaznamenala, bohužel, taky. Dík moc za odkaz, ještě mám nějaké známosti díky bývalé práci, tak mám slíbeno, že se mi na to dodavatel mrkne a udělá cenu. Kdyby ji zas tak moc neudělal, tak využiju odkaz.
_________________
Oblíbené souhvězdí? Velký vůz :)
Oblíbené souhvězdí? Velký vůz :)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1728
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70II
#7 Cívka - V70II 2.4i
Petr Marek píše: ↑23 čer 2021 09:01 Já jsem před docela dlouhou dobou dával všechny nové Bosch a ok. Mám zkušenost, že na trumpetě stačí i malé trhlinky a je problém. Další problém bývá v kabeláži. Pojistné zobáčky konektorů ochotně praskají, ale lze je nahradit dvěma stahovacími páskami do kříže. Také jsem při výměně cívek obnovil husí krky kabeláže a očistil piny, to nikdy neuškodí!
Ano, Petře, o tom, že zobáčky ochotně praskají jsem se přesvědčila sama, když se mi podařilo tři urvat. Díky, o stahovačkách mi Zajsoft taky říkal, takže provedu.
_________________
Oblíbené souhvězdí? Velký vůz :)
Oblíbené souhvězdí? Velký vůz :)
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#8 Cívka - V70II 2.4i
Gumovy navleky ma OK, konektory byly procisteny. A stahovacka staci i 1
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 7489
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#9 Cívka - V70II 2.4i
2 > 1 (matematika, 1. třída)
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 160
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000
#10 Cívka - V70II 2.4i
Jinak pokud jsou iridiové svíčky, tak ty se nečistí narozdíl od měděných. Očistěné iridiové svíčky drátěným kartáčem budou po pár desítkách km na vyhození.
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1728
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70II
#11 Cívka - V70II 2.4i
Tak akční jsme naštěstí nebyli, ale díky, pro mě nová a užitečná informace.
_________________
Oblíbené souhvězdí? Velký vůz :)
Oblíbené souhvězdí? Velký vůz :)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1728
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70II
#12 Cívka - V70II 2.4i
Po výměně všech cívek auto šlape, cestou na sraz i zpět jsem měla všech pět pohromadě. Díky všem zúčastněným za rady a Zajsoftovi za mobilní pohotovost.
_________________
Oblíbené souhvězdí? Velký vůz :)
Oblíbené souhvězdí? Velký vůz :)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 512
- Registrován: 7 roků 4 měsíce
- Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
- Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T
#13 Cívka - V70II 2.4i
Muzu k tomuto dotaz?Zajsoft píše: ↑23 čer 2021 08:48 Nicmene, nejbliz a cenove nejlip budes mit asik:
https://autodilos.cz/autodily/volvo/v70-ii-285/2.4-103kw/zapalovani-zhavici-zarizeni-zapalovaci-civka-jednotka-zapalovaci-civky?order=price&type=&brand=
Setrim na nespravnem miste, kdyz bych si koupil nejlevnejsi civky a ne treba Bosch?
Nasel jsem znacku LORO nebo DECKERMANN za cca 400 kc za kus.
Nebo koupit pouzite origo za tu samou cenu?
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2898
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#14 Cívka - V70II 2.4i
Já jsem teď měnil na B5244T3 a dal jsem delphi, na ty loro a deckermann jsem se díval nic méně nemám žádnou zkušenost. Do jetých bych šel tak max za 200kč/ks pokud vůbec.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 512
- Registrován: 7 roků 4 měsíce
- Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
- Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T
#15 Cívka - V70II 2.4i
no u Tebe je to x8... u mne jen x5
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2898
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#16 Cívka - V70II 2.4i
Já to bral na B5244T3 takže jen 5ks. a měnil jsem jednu co hlásila diagnostika a jednu opticky načatou.
Ty dvě byli poslední origo zbylé tři už měnil někdo přede mnou a dal tam delphi tak jsem nic nevymýšlel a dal tam stejnou.
Ty dvě byli poslední origo zbylé tři už měnil někdo přede mnou a dal tam delphi tak jsem nic nevymýšlel a dal tam stejnou.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1728
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70II
#17 Cívka - V70II 2.4i
Co jsme se tak s klukama bavili osobně, tak ty nejlevnější no name nebrat. Mě bylo doporučeno buď origo, Bosch, Beru viz Chase nebo NGK - ty jsem jako jediné lepší měla od dodavatele na výběr, takže jsem vzala ty. Zvažovala jsem dát taky jeté, ale je fakt, že o nich nic moc nevíš a celou anabázi opakovat za chvíli znovu, tak to za to fakt nestojí.
_________________
Oblíbené souhvězdí? Velký vůz :)
Oblíbené souhvězdí? Velký vůz :)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 512
- Registrován: 7 roků 4 měsíce
- Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
- Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T
#18 Cívka - V70II 2.4i
Diky
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 6 Odpovědi
- 567 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kozejk
-
- 11 Odpovědi
- 315 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jarda S40
-
- 2 Odpovědi
- 861 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od travex
-
- 2 Odpovědi
- 323 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od xSam
-
- 8 Odpovědi
- 1178 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od michal_0077