S80 2,5 tdi 2000 Check motora

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
GDPR_user

#26 S80 2,5 tdi 2000 Check motora

Příspěvek od GDPR_user »

Od mého posledního příspěvku uplynulo více než 2 měsíce a ty jsi utratil asi hodně peněz.Dovolím si proto položit jednoduchou otázku:"Už jsi byl na originální diagnostice??"
Děkuji za odpověď.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 69
Registrován: 8 roků 3 měsíce
Bydliště: Bardejov
Vůz: S80 2,5 TDI 00'

#27 S80 2,5 tdi 2000 Check motora

Příspěvek od Robo3220 »

Nebol som, od posledneho prispevku sa na aute vela nespravilo, dlhu dobu som cakal za cerpadlom a potom dlhu dobu auto stalo v servise kym prislo na rad. Kody chyb mam, mam aj Vadis, tak som si zbezne vo Vadise pozrel co tie chyby znamenaju. Vadis mam len v PC, nemam kabel aby som si auto sam napojil (resp. mam len KKL kabel do VAG-u).
No dohodol som sa so servisom, ze mi auto odovzdaju s tym, ze to nevedia urobit a ja ho odtiahnem ku Laci-mu do Martina.
Ako vravim, ja som ku Laci-mu chcel ist hned na zaciatku, no bal som sa ze mi auto prdne na dialnici (250 km), tak som len chcel dat precistit palivovu sustavu do toho miestneho servisu, avsak zacali riesit cerpadlo a keby som vedel ako to dopadne, ze su to uplni neschopaci (certifikovany Bosch servis), tak som v Martine uz davno.
Tuto na fore len skusam ci sa neozve niekto, kto mal podobny problem, aby som tych mechanikov vedel naviest. Na co si maju davat pozor a tak. Napr. ako som sa tu docital, ze Volvo diagnostika nejak inak ukazuje stupne pri nastavovani predvstreku a ked sa to nastavuje cez inu diagnostiku tak treba pridat alebo ubrat stupne, aby to sedelo (neviem co je na tom pravdy).
Alebo ze ked cerpadlo taha naftu ale ide hned do prepadu tak to moze sposobovat toto alebo toto. Len banalne rady.
No ale tak nakoniec nalozim auto tak ako je na odtahovku a preveziem ho do Martina, aj ked to bude stat dalsie €, ale uz nemam chut sa dalej s tymi amatermi natahovat a kupovat cerpadla ako na pase. Som nekupoval staru primitivnu 2,5 tdi preto, aby som vymienal v nej cerpadla ako VP 44-ky niekde v BMW ...
_________________
S80 2,5 TDI - 103 kw - rv 2000 - MSA 15.8 - AT (AW 50-42)
VIDA Obrázek

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 556
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Slovensko
Vůz: Volvo S70 2,5 D
Bydliště: Vranov nad Topľou

#28 S80 2,5 tdi 2000 Check motora

Příspěvek od kamov »

Prisli ste nakoniec na chybu?
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 69
Registrován: 8 roků 3 měsíce
Bydliště: Bardejov
Vůz: S80 2,5 TDI 00'

#29 S80 2,5 tdi 2000 Check motora

Příspěvek od Robo3220 »

Ahoj, jj auto už v pohode jazdí, vymenil sa nejaky solenoid na hadici od filtra k turbu, nastavil sa predvstrek na Vide, repasoval som aj turbo (pustalo trocha olej), vymenil olej v AT... Sice mi teraz sem tam vyhodi chybu TCV alebo MAP senzora (pri tiahlych stupaniach na dialnici) ale da sa s tym v pohode jazdit. Este to musim skocit doriesit ku "Jaskovi", len jaksi teraz na to nebol cas.
_________________
S80 2,5 TDI - 103 kw - rv 2000 - MSA 15.8 - AT (AW 50-42)
VIDA Obrázek

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1136
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design

#30 S80 2,5 tdi 2000 Check motora

Příspěvek od Tarkin »

Čus,
Pročetl jsem tohle vlákno, na autě mám stejný problém, tak přispěju svou zkušeností.

Co se stalo: Autem jsem jako každý jiný den jel do práce, při parkování začlo jít lehce neplynule, motor měl jiný zvuk. Při odjezdu auto normálně nastartovalo, ale šlo ještě víc neplynule, motor jak kdyby nešel na všechny válce, na palubce žádná chyba. Po ujetí pár metrů to zdechlo a už jsem nenastartoval.

Na diagnostice je chyba Ecm-002c.

Čerpadlo je úplně off, z vysokotlakých trubek ke vstřikům nic nejde. Čerpadlo nesaje ani z flašky. Stop ventil na něm normálně cváka, řemen je napnutý jak má být.

Podle diagnostiky to může být elektronika čerpadla, svazek k němu, kostra...
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 581
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Moravia
Vůz: Volvo

#31 S80 2,5 tdi 2000 Check motora

Příspěvek od volvoperformance »

Vyměnit palivový filtr

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1136
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design

#32 S80 2,5 tdi 2000 Check motora

Příspěvek od Tarkin »

To je k ničemu. Čerpadlo je mrtvý, nevím co si představit pod chybou snímače průtoku, jestli je to uvnitř čerpadla, nebo mechanicky odešlo.

Zkoušeli jsme odpojit filtr (je 2 roky starý) a čerpat naftu rovnou z flašky. Nic, nesaje.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1136
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design

#33 S80 2,5 tdi 2000 Check motora

Příspěvek od Tarkin »

Auto je v Plzni v Turboservisu, prvotní názor, že čerpadlo mechanicky off.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1136
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design

#34 S80 2,5 tdi 2000 Check motora

Příspěvek od Tarkin »

Relátko napájecí pro stop ventil a pravděpodobně n75 odešlo. Čerpadlo je mechanicky na sračku díky použité 12mm hlavě z ebay, pístek se rozlomil po 6000km a 9 měsících.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1136
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design

#35 S80 2,5 tdi 2000 Check motora

Příspěvek od Tarkin »

Fotka rozdělovací hlavy, díky bohu, že se to střihlo naprosto přesně a nikde žádný kousky nezůstaly.
Přílohy
IMG_20210211_192733.jpg
IMG_20210211_192841.jpg
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1136
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design

#36 S80 2,5 tdi 2000 Check motora

Příspěvek od Tarkin »

Ehm takže vstřikovače i čerpadlo mají za sebou repas na původní originální stav. A od té doby palubák ukazuje spotřebu o 3-4l vyšší, než před zákrokem.

Za autem se nehulí. Čím to?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 69
Registrován: 8 roků 3 měsíce
Bydliště: Bardejov
Vůz: S80 2,5 TDI 00'

#37 S80 2,5 tdi 2000 Check motora

Příspěvek od Robo3220 »

Tarkin píše: 31 led 2021 14:35 Čus,
Pročetl jsem tohle vlákno, na autě mám stejný problém, tak přispěju svou zkušeností.

...
Po dlhej dobe som skusal nahodit povodne cerpadlo do auta, s ktorym som mal ten problem, lebo ma zaujimalo co s tym bolo, ukazalo sa, ze bola vadna - pridreta sacia pumpa vo vnutri cerpadla (ked mas rozobrate cerpadlo, tak ta sacia pumpa je uplne na konci cerpadla, az pod vackou, vyzera to jak pumpa v servocerpadle), nedavala pozadovany tlak vo vnutri cerpadla, ked som napojil balonik a rychlo pumpoval, tak motor mal celkom pekny chod..
Keby si potreboval 11 mm vstrekovaciu hlavu, tak mam jednu doma, prave z tej "obete" laboratorneho skumania :D
_________________
S80 2,5 TDI - 103 kw - rv 2000 - MSA 15.8 - AT (AW 50-42)
VIDA Obrázek
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“