V70 II, 2,4T VVT selenoid

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 160
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Chrudim
Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000

#1 V70 II, 2,4T VVT selenoid

Příspěvek od ferdikf »

Ahoj, po výměně rozvodů mi VIDA píše "the variable camshaft is disabled", prý je odpojené čidlo VVT.
Koukal jsem pod dekl a je normálně zapojené.
Auto drží občas vyšší volnoběh, po dojetí jde na volnoběh jako na 4 válce. Po vypnutí a nastartování to zase vypadá dobře.
Taky mi příjde, že toi o něco méně táhne.
Bude to čidlo vadné? nebo stačí nějaký reset? Je zvláštní, že do těch rozvodů to fungovalo.
Auto viz. popis dole.
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor Obrázek

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 13026
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#2 V70 II, 2,4T VVT selenoid

Příspěvek od raolsa »

A kdo dělal rozvody? Použil přípravek?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 160
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Chrudim
Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000

#3 V70 II, 2,4T VVT selenoid

Příspěvek od ferdikf »

Kluci jsou šikovní, ale přípravek určitě neměli, na to jsem se ptal.
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor Obrázek

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 13026
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#4 V70 II, 2,4T VVT selenoid

Příspěvek od raolsa »

Hm, takže bych začal tím, že se pořádně nastaví rozvody na přípravek. Pak teprve řešit dál.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 160
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Chrudim
Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000

#5 V70 II, 2,4T VVT selenoid

Příspěvek od ferdikf »

Dobře vyřídím...takže s tím asi raději jezdit nemám co?
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor Obrázek

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 715
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#6 V70 II, 2,4T VVT selenoid

Příspěvek od kishmick »

Když jsou špatně nastavený rozvody, tak to ukazuje chybu motoru ("ponorku"). A taky to klepe-stačí o 2 zuby a klepe to, víc hlasitě, než hydroštely. A hned po nastartování. To by si slyšel hned. Známej to měl .
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 160
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Chrudim
Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000

#7 V70 II, 2,4T VVT selenoid

Příspěvek od ferdikf »

Nic neklepe auto celkem jede, i když je to takový leklý. Hůř startuje, někdy po prvním startu hned chcípne, drží to dýl vyšší volnoběh, někdy je zase volnoběh jako kdyby to jelo na 4válce. Diagnostika hlásí chybu co jsem psal.
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor Obrázek

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 160
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Chrudim
Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000

#8 V70 II, 2,4T VVT selenoid

Příspěvek od ferdikf »

Tak po správném seřízení rozvodů je všechno v pořádku.
Jak vám tento motor drží volnoběh? Dělá mi to teď, že třeba při dojíždění do křižovatky to drží 1000-1200ot. Když se stojí na místě, nebo vyřadím ve větší rychlosti, otáčky spadnou na těch 780.
Třeba fiesta mi to dělala úplně stejně.
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor Obrázek
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“