KAROSERIE: centrální zamykání

  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 133
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Zlín

#26 umístění senzorů-přijímačů signálu z dálk. ovládání

Příspěvek od Pavel-K »

Jo, zkoušel jsem to takhle, jen bez toho okýnka, mám víc klíčů i ovladačů.
Chtěl jsem mít 100% jistotu jak to přesně funguje v případě, že jsem od náhradních klíčů nezdravě daleko.
_________________
Pavel VOLVO V40 1,8i, 92kW, B4184SM, 99

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#27 umístění senzorů-přijímačů signálu z dálk. ovládání

Příspěvek od standa »

Honza 360 píše: Stando, jen tak mezi náma, aut který mají jen jeden klíč a ovladač jsou celé mraky, zvlášť, když ve většině případů ti auto jen s jedním klíčem prodají. A ať už jsem měl u auta klíče dva nebo jen jeden, nikdy jsem (až na výše popsanou "humornou příhodu" nepotřeboval víc než ten jeden.
Pokud koupím auto a chci si ho nechat, tak vždy nechám (když je potřeba) udělat druhý klíč. Já mám prostě rád jistotu, že když klíč ztratím, zničím, tak nemusím volat odtahovku a platit demontáž zámku u zamčenýho auta :? a vypilování nového klíče. Stejně tak DO alarmu, imobilizéru. A na dovolený s autem beru oba klíče, který pochopitelně nemám na jednom kroužku 8) .
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#28 umístění senzorů-přijímačů signálu z dálk. ovládání

Příspěvek od standa »

jarek.krizan píše:
standa píše:http://cs.wikipedia.org/wiki/Ant%C3%A9na

mohli bychom prosím zůstat u tradiční terminologie? :? Pokud se u Jarka říká:"ňákej gauner mi zlomil snímač na autě" nebo "nezapomeň před vjezdem do myčky odmontovat z auta všechny snímače", tak sděluji, že se jedná o krajovou anomálii :mrgreen: . Dále s Jarkem nesdílím jeho optimismus, se kterým předpokládá, že zloději čekají na to, až jim tady někdo nepředloženě(!) popíše, jak mají ukrást auto :roll:
Tak tohle jsem nějak nepochopil :shock:
Nepíšu o autoanténě ale o přijímací anténě alarmu, centrálu, immobilizéru apod.
Když to vezmu globálně antény u různých systémů a aut jsou různě umístěné. Příklady : napařené na oknech, zatavené v okně, pod tapecem dveří, palubky apod., pod střechovicí, ve stropním světle - tak nechápu tu narážku na myčku :roll:
Reagoval jsem na tvůj příspěvek, ve kterém si příjimacím anténám říkal zatvrzele snímače...anténa je anténa, ať vypadá jakkoli a je umístěná kdekoli.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#29 umístění senzorů-přijímačů signálu z dálk. ovládání

Příspěvek od jarek.krizan »

standa píše:
jarek.krizan píše:
Tak tohle jsem nějak nepochopil :shock:
Nepíšu o autoanténě ale o přijímací anténě alarmu, centrálu, immobilizéru apod.
Když to vezmu globálně antény u různých systémů a aut jsou různě umístěné. Příklady : napařené na oknech, zatavené v okně, pod tapecem dveří, palubky apod., pod střechovicí, ve stropním světle - tak nechápu tu narážku na myčku :roll:
Reagoval jsem na tvůj příspěvek, ve kterém si příjimacím anténám říkal zatvrzele snímače...anténa je anténa, ať vypadá jakkoli a je umístěná kdekoli.
Tak to zkus vysvětlit školícímu technikovi ( mimochodem všechno zná, všude byl a od všeho má klíče ), který nám tvrdil, že to není ani anténa ani přijímač ale snímač komunikačního signálu, protože to tak někdo přeložil z anglického originálu.
Ale jinak dík za vysvětlení, jsem tu narážku pochopil jinak, takže máš pravdu mohl jsem to napsat česky.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 31
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: Volvo V60, 1.6, D4162T, 84 kW, 2011, NM
Bydliště: Rakovník

#30 umístění senzorů-přijímačů signálu z dálk. ovládání

Příspěvek od Honza 360 »

Pavel-K píše:Jo, zkoušel jsem to takhle, jen bez toho okýnka, mám víc klíčů i ovladačů.
Chtěl jsem mít 100% jistotu jak to přesně funguje v případě, že jsem od náhradních klíčů nezdravě daleko.
Ještě jsem to ráno znova zkoušel, já to mám tak, že auto se automaticky zamkne i když jsou klíčky v zapalování na 0. poloze (tj. jen zastrčené) i na 1. poloze. Na 2. poloze už dálkově zamknout nejde. Takže pokud Ti to funguje tak, jak jsi psal, Tobě se to stát s největší pravděpodobností nemůže. Stejně by mě zajímalo, jak to mají ostatní V40, jestli je to rokem výroby, naprogramováním centrálu nebo něčím jiným. Pokud si bude chtít někdo pohrát, ať vyzkouší postup, který jsem napsal ( stáhneš okénko, přes DO zamkneš, přes DO odemkneš, strčíš klíčky do zapalování přes otevřené okénko a počkáš ty 2 minuty, jestli se to nezamkne automaticky) a dá kdyžtak vědět. Jen tak pro zajímavost. A bude hned vědět, jestli se mu může stát něco podobného jako mně.
Ale ještě k té 100% jistotě. Nechci Ti brát iluze, ale byl jsem svědkem před pár lety, jak kolegyně vystoupila z Mondea s běžícím motorem a to se samo zamklo. Naštěstí to měla domů pro náhradní klíčky 20 km.
_________________
Volvo V60, 1.6, D4162T, 84 kW, 2011, NM
Volvo V40, 2.0, 103 kW, 1996, BA+LPG
dříve Volvo 360, 2,0i, 1987, Volvo 343 1,4 1985 a celá řada dalších přibližovadel jiných značek

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 31
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: Volvo V60, 1.6, D4162T, 84 kW, 2011, NM
Bydliště: Rakovník

#31 umístění senzorů-přijímačů signálu z dálk. ovládání

Příspěvek od Honza 360 »

Jarda S40 píše:2Honza 360 - Zkus se třeba podívat semka viewtopic.php?f=28&t=8370 jak je časté to otevření nedopatřením. Jinak pokud budeš uvažovat jako uvažuješ, prodej 40-ku a kup si dvojku. Pak nemáš co řešit. Žádná zbytečná elektronika. Proč od toho výrobci odešli, je asi věc na dlouhou debatu a již se to tu také nejméně 100x řešilo. Ale myslím, že výrobci to tam cpou jen proto, že to zákaznící chtěj. Lidi jako ty tvoří jen zanedbatelné procento kupců nových vozů a nejsou jako cílová skupina pro výrobce/prodejce zajímaví.
2 Jarda S40: Nikdy jsem neaspiroval na to, abych byl cílovou skupinou pro výrobce nových vozů, tak vysoké ambice nemám. Ale nemyslím si, že to tam výrobci cpou kvůli zákazníkům. Spíš si myslím, že když už to tam je, tak se s tím zákazník smíří, ale když se nad tím zamyslí, tak zjistí, že to je opravdu "zbytečná elektronika", jak píšeš. Možná jsi mě špatně pochopil, já nemám nic proti elektronice v autech a vůbec i jinde. Jen chci, aby fungovala tak, jak má. První počítač domů jsem si kupoval v 94. roce, kdy se za 30 tisíc Kč dala pořídit spousta jiných věcí. V práci mám na starosti neoficiálně údržbu veškeré techniky, která má v sobě nějaký čip (neoficiálně rozuměj to, že všechno to dělám, jenom to nemám tak nějak zaplaceno). Do auta jsem si pořídil GPS a rádio s USB vstupem, protože to jsou věci, které považuju za užitečné. Ale automat. zamykání auta tímhle stylem považuju za blbost ve všech autech (a nebudu na to měnit názor, jen proto, že to dělají i v mém oblíbeném Volvu. Možná naopak, když mám něco (někoho) rád, jsem k tomu (němu) náročnější). Daleko víc bych třeba ocenil dojezd otevřených okének po zamčení auta.
A k té radě, které auto jsem si měl pořídit. Hele, já Ti taky nekecám do toho, jaké auto si máš pořídit, jakou s jakou ženskou máš souložit nebo jakou máš nosit košili. Pořídil jsem si V40, protože jsem po ní vždycky toužil. Ta moje má možná trochu víc much, než některá jiná (taky tomu odpovídala kupní cena), ale stejně si nenechám kecat do toho, jaké auto si mám pořizovat. Možná reaguju trochu nepřiměřeně, ale vybavuje se mi jedna příhoda, kterou mi vyprávěl kolega. Když přijel do servisu reklamovat už po 2. se závadou posilovače řízení na svém VW a položil podle mě oprávněnou otázku: "Jak je to možné?", technik mu místo omluvy řekl, že si měl pořídit Škodovku 120, tam posilovač není. Divím se, že ho tenkrát neposlal do p... (atřičných mezí).
_________________
Volvo V60, 1.6, D4162T, 84 kW, 2011, NM
Volvo V40, 2.0, 103 kW, 1996, BA+LPG
dříve Volvo 360, 2,0i, 1987, Volvo 343 1,4 1985 a celá řada dalších přibližovadel jiných značek

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#32 umístění senzorů-přijímačů signálu z dálk. ovládání

Příspěvek od standa »

jarek.krizan píše: Reagoval jsem na tvůj příspěvek, ve kterém si příjimacím anténám říkal zatvrzele snímače...anténa je anténa, ať vypadá jakkoli a je umístěná kdekoli.

Tak to zkus vysvětlit školícímu technikovi ( mimochodem všechno zná, všude byl a od všeho má klíče ), který nám tvrdil, že to není ani anténa ani přijímač ale snímač komunikačního signálu, protože to tak někdo přeložil z anglického originálu.
Ale jinak dík za vysvětlení, jsem tu narážku pochopil jinak, takže máš pravdu mohl jsem to napsat česky.
Snímač komunikačního signálu :lol: :lol: :lol: Nepoužívá náhodou taky slovo NEJOPTIMÁLNĚJŠÍ??? :mrgreen:

Vyřiď školícímu technikovi, že je debil.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#33 umístění senzorů-přijímačů signálu z dálk. ovládání

Příspěvek od standa »

Honza360: Klika, že jsi až při testování automatického zamykání vozu metodou "otevřené okno" nezjistil, že výrobce vozu implementoval funkci "automatické zavření oken" :twisted:

Zvláště když máš jen jeden klíč :palec: :palec: :palec:

To by pak u tebe nastal tzv. smíšený pocit :? a vzniklou frustraci bys řešil zřejmě již agresí. Počítám směrem k Jardovi S40, který ti chtěl jen cosi doporučit k úvaze.

Ostatně když jsem si od tebe přečetl:
"Hele, já Ti (JardoS40) taky nekecám do toho, jaké auto si máš pořídit, jakou s jakou ženskou máš souložit nebo jakou máš nosit košili. Pořídil jsem si V40, protože jsem po ní vždycky toužil. Ta moje má možná trochu víc much, než některá jiná (taky tomu odpovídala kupní cena), ale stejně si nenechám kecat do toho, jaké auto si mám pořizovat."
tak se nemohu zbavit pocitu, že hluboce lituješ okamžiku, kdy jsi tu svou poruchovou hyenu koupil.

A hlavně mě neber moc vážně :)
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#34 umístění senzorů-přijímačů signálu z dálk. ovládání

Příspěvek od Jarda S40 »

2Honza 360 - trochu ti nějak nerozumím, ale mám z tebe jedinej pocit. Asi by bylo dobré si opravit ten spínač u dveří řidiče a nemusíš pak plakat a psát sáhodlouhé litanie. Ale nicméně jelikož nestojíš o mé rady, já zase nemíním řešit tvé problémy. Takže končím tuto debatu.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 31
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: Volvo V60, 1.6, D4162T, 84 kW, 2011, NM
Bydliště: Rakovník

#35 umístění senzorů-přijímačů signálu z dálk. ovládání

Příspěvek od Honza 360 »

2 Standa: To se ani vážně brát nedá :D Té mé kraksny nelituju, kdyby byla úplně v pohodě, nebyl by prostor pro zlepšování. A protože ty nemáš "půlvolvo", ale celé, musíš se dost nudit. :)

2 Jarda S40: Spínač na dveřích jsem samozřejmě opravil hned po té lapálii. Šlo mi spíš o to, aby někdo nemusel řešit stejný problém. (A schválně, jestli to tady někdo čte, dejte vědět, jak to funguje u vašeho auta, ať tady nevypadám jako debil, který si neumí ani odemknout/zamknout auto jen já. Pokud je automat. zamčení s klíčky v zapalování vlastnost určitých modelů, může se to stát více lidem). A že bych nestál o tvé rady není pravda, naopak, cením si toho a když projdu celou diskuzi, tvoje rady byly přínosné nejvíc (až na tu poslední). Ale s tou poslední (prodat V40 a koupit 240) jsi mě nas...l. Možná jsem se tě dotknul reakcí na ní :cry: , ale zkus si představit, jak ti někdo radí, že máš prodat svý auto a koupit jiný...
A taky už debatu končím.
_________________
Volvo V60, 1.6, D4162T, 84 kW, 2011, NM
Volvo V40, 2.0, 103 kW, 1996, BA+LPG
dříve Volvo 360, 2,0i, 1987, Volvo 343 1,4 1985 a celá řada dalších přibližovadel jiných značek

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#36 umístění senzorů-přijímačů signálu z dálk. ovládání

Příspěvek od jarek.krizan »

Ještě můžeš zkusit nechat změnit nastavení. Sice u tohoto ročníku jsou jen omezené možnosti - přednastavené verze, ale třeba si vybereš. Bez diagnostiky to ale nepůjde a bude to chtít asi pin, nebo vinkód ( není to vinko na kastli )
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50 - opravy“