MOTOR: Teplota oleja
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1735
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#26
Opravuji pro kajdamajdu:
...a ochlazení turba nepotřebuje až tak to železo, ale olej a voda, který zůstanou v turbu, protože to horký železo by způsobilo var obou výše uvedených médií se všemi myslitelnými negativními důsledky
Skutečně jsem si nemyslel, že vodu a olej (obě zhruba 100st.C) se ochladí o turbo, které má několik stovek stupňů Celsia...
...a ochlazení turba nepotřebuje až tak to železo, ale olej a voda, který zůstanou v turbu, protože to horký železo by způsobilo var obou výše uvedených médií se všemi myslitelnými negativními důsledky
Skutečně jsem si nemyslel, že vodu a olej (obě zhruba 100st.C) se ochladí o turbo, které má několik stovek stupňů Celsia...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 77
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Chudolazy
- Vůz: V40 1997 1.9TD V70 1997 2,4 10V
#27
Takže ochladíš právě to železostanda píše:
...a ochlazení turba nepotřebuje až tak to železo, ....... protože to horký železo by způsobilo var obou výše uvedených médií se všemi myslitelnými negativními důsledky
_________________
Je: V40, 1997, 1,9TD, manuál,
V70, 1997, B5252, 2,4benzin, manuál, LPG
Bylo: všechno možné
604926104
Je: V40, 1997, 1,9TD, manuál,
V70, 1997, B5252, 2,4benzin, manuál, LPG
Bylo: všechno možné
604926104
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1735
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#28
Kajdamajdo, začínám vážně pochybovat o tom, že čeština je tvůj mateřský jazyk
Takže:
turbo horký špatný - motor běžet nechat - turbo železo ne tak horký - olej voda ne bubli bubli
Takže:
turbo horký špatný - motor běžet nechat - turbo železo ne tak horký - olej voda ne bubli bubli
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 77
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Chudolazy
- Vůz: V40 1997 1.9TD V70 1997 2,4 10V
#29
Nepochybuj, je.standa píše:Kajdamajdo, začínám vážně pochybovat o tom, že čeština je tvůj mateřský jazyk
Na tohle ti opravdu nemám co říct. Ale to je jedno. Pravděpodobně myslíme oba totéž - jde akorát o vyjádření. Raději to ukončíme. OK?standa píše: Takže:
turbo horký špatný - motor běžet nechat - turbo železo ne tak horký - olej voda ne bubli bubli
_________________
Je: V40, 1997, 1,9TD, manuál,
V70, 1997, B5252, 2,4benzin, manuál, LPG
Bylo: všechno možné
604926104
Je: V40, 1997, 1,9TD, manuál,
V70, 1997, B5252, 2,4benzin, manuál, LPG
Bylo: všechno možné
604926104
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1735
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#30
jasan
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 5085
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#32
Konečně něco, co mě dneska opravdu pobavilostanda píše: turbo horký špatný - motor běžet nechat - turbo železo ne tak horký - olej voda ne bubli bubli
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 77
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Chudolazy
- Vůz: V40 1997 1.9TD V70 1997 2,4 10V
#33
No to je dost, že to někdo napsal. Už jsem neměl odvahuJarda S40 píše:4Kajdamajda i Standa - ste to nepochopili! To železo i ta voda a olej je tam jenom proto, aby to ochladilo ty výfukový plyny! Ne???
_________________
Je: V40, 1997, 1,9TD, manuál,
V70, 1997, B5252, 2,4benzin, manuál, LPG
Bylo: všechno možné
604926104
Je: V40, 1997, 1,9TD, manuál,
V70, 1997, B5252, 2,4benzin, manuál, LPG
Bylo: všechno možné
604926104
#34 Teplota oleja
Ahojte,
teda som si povedal, neboli ma to nebudem si to skrabat, az...
Isiel som si v nedelu po dialnici v dobrej nalade, prazdna cesta, tak reku skusim plny kotol co to vlastne to moje auto vytiahne. Najprv som siel chvilu 220, potom mi vybehol nejaky sialenec na renaulte, tak som spomalil. Ked som to chcel znovu rozbehnut, razu ako by mi nikto pribil rucicku na 190 a auto jednoducho dalej netahalo. Pozriem na ukazovatel teloty - skoro v cervenom! Hned som vypol klimu a spomalil, rucicka sa pomaly vratila na stred. Potm som auto setrili isiel som max 160-170, tepltoa v pohode.
Rzhodol som sa ze to vyskusam znovu, tak som to dnes znovu rozbehol a pri 200vke sa mi stalo nieco podobne, auto prestalo tahat a rucicaka teploty zacala stupat. Nechel som to riskovat, tak som spomalil na 180 a bolo v poho. (teraz som mal klienu vypnutu cely cas)
Skusal som zaradit nizsi prevodovy stupen v meste, aby som simuloval podobne vysoke otacky trocha dlhsie, ale nic sa nestalo.
Neviete mi niekto poradit v com by mohol byt problem?
PRedpokladam, ze by som to mal riesit, lebo dobre to nieje a zlepsovat sa to zrejme nebude...
D.
teda som si povedal, neboli ma to nebudem si to skrabat, az...
Isiel som si v nedelu po dialnici v dobrej nalade, prazdna cesta, tak reku skusim plny kotol co to vlastne to moje auto vytiahne. Najprv som siel chvilu 220, potom mi vybehol nejaky sialenec na renaulte, tak som spomalil. Ked som to chcel znovu rozbehnut, razu ako by mi nikto pribil rucicku na 190 a auto jednoducho dalej netahalo. Pozriem na ukazovatel teloty - skoro v cervenom! Hned som vypol klimu a spomalil, rucicka sa pomaly vratila na stred. Potm som auto setrili isiel som max 160-170, tepltoa v pohode.
Rzhodol som sa ze to vyskusam znovu, tak som to dnes znovu rozbehol a pri 200vke sa mi stalo nieco podobne, auto prestalo tahat a rucicaka teploty zacala stupat. Nechel som to riskovat, tak som spomalil na 180 a bolo v poho. (teraz som mal klienu vypnutu cely cas)
Skusal som zaradit nizsi prevodovy stupen v meste, aby som simuloval podobne vysoke otacky trocha dlhsie, ale nic sa nestalo.
Neviete mi niekto poradit v com by mohol byt problem?
PRedpokladam, ze by som to mal riesit, lebo dobre to nieje a zlepsovat sa to zrejme nebude...
D.
_________________
Bolo: Volvo V40 2.0T model 1999 - predane
Mozno raz: XC70 3.2 AWD
Bolo: Volvo V40 2.0T model 1999 - predane
Mozno raz: XC70 3.2 AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 118
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#35 Teplota oleja
To Jano: Bohuzel neporadim,je to velice zajimava zavada.
Mi jsme kdysi meli na starsim Jeepu ucpanou cast vodniho chladice a pri vetsi zatezi se hure chladil.Zde to muze byt neco podobneho.I kdyz je pravda,ze v rychlostech nad 200km/h tam musi fůkat "jak sviňa"...
Jinak obecna zkusenost:
Turbo dochlazuju vzdy a dostatecne - ja uz jedno na svoji T4 menil :ryma:
Mi jsme kdysi meli na starsim Jeepu ucpanou cast vodniho chladice a pri vetsi zatezi se hure chladil.Zde to muze byt neco podobneho.I kdyz je pravda,ze v rychlostech nad 200km/h tam musi fůkat "jak sviňa"...
Jinak obecna zkusenost:
Turbo dochlazuju vzdy a dostatecne - ja uz jedno na svoji T4 menil :ryma:
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 74
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slovakia, Východ, Tatry, Spiš. Nová Ves
#36 Teplota oleja
...typujem zanesený chladič, skôr z vonku ako z vnútra..
_________________
S40, 1.8 Saloon, benzín + LPG, 85 kW, typ B4184S, r.v. 1999,
S40, 1.8 Saloon, benzín + LPG, 85 kW, typ B4184S, r.v. 1999,
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2434
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#37 Teplota oleja
Nejčastěji mezi jednotlivými chladiči ( polopaticky řečeno ) je uzký prostor, který se postuppně zanáší. Někdy bývá z 1/3 úplně zanesený.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
#38 Teplota oleja
OK, rano to omrknem.
Podla tych priznakov to fakt vyzera na take nieco?
Mne sa zdalo, ze cim ide auto rachlejsie, tym by mal byt ensi problem s chladenim.
Inak, bude stacit vysavac (na pumpe)?
Podla tych priznakov to fakt vyzera na take nieco?
Mne sa zdalo, ze cim ide auto rachlejsie, tym by mal byt ensi problem s chladenim.
Inak, bude stacit vysavac (na pumpe)?
_________________
Bolo: Volvo V40 2.0T model 1999 - predane
Mozno raz: XC70 3.2 AWD
Bolo: Volvo V40 2.0T model 1999 - predane
Mozno raz: XC70 3.2 AWD
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2434
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#39 Teplota oleja
Vysavač na pumpě rozhodně stačit nebude. Pokud tam není velký nános , tak zkusit vyfoukat stlačeným vzduchem ( ideální tlak 8 atm ) , pokud je už nános starší a pěkně zatuhlý, tak chladič povolit, vyklonit, a mechanicky ( nejlépe smetáčkem ) opatrně vyčistit a pak teprve vyfoukat. Někdo používá i Wapku, ale tady je riziko, pokud je chladič už starší, že ho to vyčistí i s voštinami, takže se pak může dát zrovna nový.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
#40 Teplota oleja
Hm, to znie dost drsne, nie su na to nejake specialne cistiace pripravky?
Resp. kolko ma bude stat novy chladic ak sa utnem?
D
Resp. kolko ma bude stat novy chladic ak sa utnem?
D
_________________
Bolo: Volvo V40 2.0T model 1999 - predane
Mozno raz: XC70 3.2 AWD
Bolo: Volvo V40 2.0T model 1999 - predane
Mozno raz: XC70 3.2 AWD
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2434
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#41 Teplota oleja
Nevím o žádných čistících prostředcích, možná jsou ale já používám osvědčený smetáček a vzduch. Navíc na svém voze mám vychytávku aby se mi to tak často nezanášelo.
Nový chladič podle výrobce a kvality a provedení asi 5,5 - 10 tis. kč.
Nový chladič podle výrobce a kvality a provedení asi 5,5 - 10 tis. kč.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
#42 Teplota oleja
Omrkol som to,
vyzeralo to dost zasvinene (muchy, kamienky), aj ked nie az ak ze by to malo nejak branit efektivite fungovania chladica.
BEhal som trochu po bratislave, no nenasiel som nic take co by fukalo vzduch (pozrel som dake WAPky a pytal som sa aj personalu, ale nik to nepoznal
Je to u vas nieco bezne? Ak ano tak budem behat dalej.
BTW, nejaky iny napad v com by mohla byt chyba?
Nico z chladiacimi okruhmi, termostatom, cidlom merania teploty a pod?
vyzeralo to dost zasvinene (muchy, kamienky), aj ked nie az ak ze by to malo nejak branit efektivite fungovania chladica.
BEhal som trochu po bratislave, no nenasiel som nic take co by fukalo vzduch (pozrel som dake WAPky a pytal som sa aj personalu, ale nik to nepoznal
Je to u vas nieco bezne? Ak ano tak budem behat dalej.
BTW, nejaky iny napad v com by mohla byt chyba?
Nico z chladiacimi okruhmi, termostatom, cidlom merania teploty a pod?
_________________
Bolo: Volvo V40 2.0T model 1999 - predane
Mozno raz: XC70 3.2 AWD
Bolo: Volvo V40 2.0T model 1999 - predane
Mozno raz: XC70 3.2 AWD
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2434
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#43 Teplota oleja
Tak jsem to nějak nepochopil, na pumpě přece pistoli se vzduchem nenajdeš ( alespoň já jsem to neviděl ). Díval si se mezi chladiče? Ideální stav někde do servisu, nebo pneuservisu. Já dělám v servise, tak to pro mě není problém.
Co se týká možných závad, je jich mnoho možností. Např. vodní pumpa, termostat, sahara, těsnění pod hlavou, hlava, zanesený chladič, zanesená mřížka chladiče, problém na vstřikování nebo zapalování ( špatné hoření směsi, špatná bohatost ) Takže se takto na dálku hodně blbě diagnostikuje závada.
Co se týká možných závad, je jich mnoho možností. Např. vodní pumpa, termostat, sahara, těsnění pod hlavou, hlava, zanesený chladič, zanesená mřížka chladiče, problém na vstřikování nebo zapalování ( špatné hoření směsi, špatná bohatost ) Takže se takto na dálku hodně blbě diagnostikuje závada.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
#44 Teplota oleja
No mysli, ze pri takychto symptomoch, tam az tak vela moznosti nebude
Podla mna je to dost divne.
Skusim to vyfukat, hadickou na dofukavanie kolies, mozno si to ste pamatate vBA sa este raz za cas vyskytne )
Podla mna je to dost divne.
Skusim to vyfukat, hadickou na dofukavanie kolies, mozno si to ste pamatate vBA sa este raz za cas vyskytne )
_________________
Bolo: Volvo V40 2.0T model 1999 - predane
Mozno raz: XC70 3.2 AWD
Bolo: Volvo V40 2.0T model 1999 - predane
Mozno raz: XC70 3.2 AWD
#45 Teplota oleja
Mimochodom, vam sa ako spusta ventilator?
Zazil som len asi 2 al. 3x, ze mi zostal ist aj ked vypnem motor a vyberiem kluciky zo zapalovania.
Inak je ale celkm bezne, ze ak chcem po nejakom case startovat, tak ked dam kluciky do zapalovania a idem na II polohu, sa ventilator hned spusti...
ROzmyslam totiz ci nemam nejaku chybu v cidle, co by mohlo sposobit aj spominane prehrievanie.
Nechce mi to ist do hlavy, vobec netusim ako by som mohol najst chybu , mozno to chyba nie je a pri starsich autach to bezne robi, ked tomu clovek vytne.... (lenze doteraz ficalo ako hodinky)
Zazil som len asi 2 al. 3x, ze mi zostal ist aj ked vypnem motor a vyberiem kluciky zo zapalovania.
Inak je ale celkm bezne, ze ak chcem po nejakom case startovat, tak ked dam kluciky do zapalovania a idem na II polohu, sa ventilator hned spusti...
ROzmyslam totiz ci nemam nejaku chybu v cidle, co by mohlo sposobit aj spominane prehrievanie.
Nechce mi to ist do hlavy, vobec netusim ako by som mohol najst chybu , mozno to chyba nie je a pri starsich autach to bezne robi, ked tomu clovek vytne.... (lenze doteraz ficalo ako hodinky)
_________________
Bolo: Volvo V40 2.0T model 1999 - predane
Mozno raz: XC70 3.2 AWD
Bolo: Volvo V40 2.0T model 1999 - predane
Mozno raz: XC70 3.2 AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#46 Teplota oleja
Ventilátor se ti chová nestandartně, ale při těch rychlostech by stejně běžet neměl. Zkus vyčištění toho chladiče, zkontroluj zda ti nechybí nějaké plasty kolem motoru a uvidíš. V nejhorším by mohl být ucpaný zevnitř.
#47 Teplota oleja
Dik,
nema niekto nahodou foto ako by mal idealne motorovy priestor vyzerat?
J.
nema niekto nahodou foto ako by mal idealne motorovy priestor vyzerat?
J.
_________________
Bolo: Volvo V40 2.0T model 1999 - predane
Mozno raz: XC70 3.2 AWD
Bolo: Volvo V40 2.0T model 1999 - predane
Mozno raz: XC70 3.2 AWD
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2434
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#48 Teplota oleja
Pokud se podíváš na fotky v albumu, tak tam jsou i motorové prostory.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
#49 Teplota oleja
No, ak ten zeleny krasavec vyzera pod kapotou, tak ako ma, tak potom az na tie lakovane plasty (to bude zrejme nejaka vyssia vybava ) vyzera zhodne.
Predpokladam, ze ide o LAchtanove Tcko, cize by malo byt viac menej identicke s mojim.
Predpokladam, ze ide o LAchtanove Tcko, cize by malo byt viac menej identicke s mojim.
_________________
Bolo: Volvo V40 2.0T model 1999 - predane
Mozno raz: XC70 3.2 AWD
Bolo: Volvo V40 2.0T model 1999 - predane
Mozno raz: XC70 3.2 AWD
#50 Teplota oleja
Ahojte,
pre tych kt. to zaujima mam aj vysledok mojej anabazy, aj napriek istej nedovere voci napadom co mi chalani napisali, som hodil auto do svojho servisu nech vycistia chladic, vymenia chladiacu kvapalinu event. precista chladiace okruhy.
Za pokus to urcite stalo.
Ked to pozreli zistili, ze medzi 1. a 2. chladic sa uz dalsia muska nevojde, tak ich pekne poslali na musi cintorin. MEdzi 2. a 3. bolo vsetko OK.
Cize naozaj prkotina a kolko s tym bolo starosti, ventilator sa uz absolutne nepusta a rucicka teplaty ani po dost drsnej zatazi nejavila znamky pohybu.
Chcel by som sa touto formu velmi podakovat borcom co mi hodili svoje postrehy, lebo som uz naozaj nevedel co robit.
J.
pre tych kt. to zaujima mam aj vysledok mojej anabazy, aj napriek istej nedovere voci napadom co mi chalani napisali, som hodil auto do svojho servisu nech vycistia chladic, vymenia chladiacu kvapalinu event. precista chladiace okruhy.
Za pokus to urcite stalo.
Ked to pozreli zistili, ze medzi 1. a 2. chladic sa uz dalsia muska nevojde, tak ich pekne poslali na musi cintorin. MEdzi 2. a 3. bolo vsetko OK.
Cize naozaj prkotina a kolko s tym bolo starosti, ventilator sa uz absolutne nepusta a rucicka teplaty ani po dost drsnej zatazi nejavila znamky pohybu.
Chcel by som sa touto formu velmi podakovat borcom co mi hodili svoje postrehy, lebo som uz naozaj nevedel co robit.
J.
_________________
Bolo: Volvo V40 2.0T model 1999 - predane
Mozno raz: XC70 3.2 AWD
Bolo: Volvo V40 2.0T model 1999 - predane
Mozno raz: XC70 3.2 AWD
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek