PODVOZEK: Zadné tlmiče

  • Autor
  • Zpráva
mot
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 520
Registrován: 10 roků 7 měsíců
Bydliště: Moravská Nová Ves
Vůz: S80, D5, MY04

#51 PODVOZEK: Zadné tlmiče

Příspěvek od mot »

Mám stejný problém jako Igor. Neustále v na zádi něco boucha. Silentbloky jsou nové, uložení v pořádku, tlumiče jako nové. Dle vašich rad asi zkusím jet bez rezervy a klíče v kufru, třeba to bude tím. Občas mi Teda připadnw, že to jde někde z pravé zadní části. Je to asi blbost, ale už jsem přemýšlel, jestli neklepe hrdlo nádrže o karoserii.
_________________
(2013-) S80 D5 120KW, 03', 196tkm, automat, světlá kůže; GALERKA , SPOTŘEBA
(2010-2013) Ford Mondeo MKIII, 1,8 TDCi 92KW, 152tkm
(2005-2010) Ford Focus I, 1,8 TDDi 66KW, 126tkm

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 13040
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#52 PODVOZEK: Zadné tlmiče

Příspěvek od raolsa »

zetor25K píše:Chlapi,meli jste někdy problém se zadními tlumiče a pery?dál jsme nové přední tlumiče a zadek najednou leží na zemí.řešil to někdo?aby byl zadek vyšší,a auto vypadalo z profilů normálně,na jako naložené! :( :cry:
Mě se takto projevovaly mrtvé nivomaty, po výměně za klasické tlumiče s jinými pružinami se zadek zvednul o 5 cm.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 104
Registrován: 13 roků
Bydliště: Písek

#53 PODVOZEK: Zadné tlmiče

Příspěvek od zetor25K »

U nivomatu bych to chapal,já mám ale v40 s klasickejma pruzinama,lety unavenejma,bojím se koupit nový aby nebyli stejně vysoký jako ty stary.o to mi jde
_________________
4184S2 01´

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2430
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#54 PODVOZEK: Zadné tlmiče

Příspěvek od jarek.krizan »

Nové zadní péra na V40 nejsou tak moc drahé, navíc se dají koupit od několika výrobců a v různých výškách a tvrdostech, takže stačí jen vybrat. Ovšem pokud jsou moc tvrdá, tak je záď sice vysoko, ale auto je jak žebřiňák pokud jede prázdné.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 104
Registrován: 13 roků
Bydliště: Písek

#55 PODVOZEK: Zadné tlmiče

Příspěvek od zetor25K »

Takže před objednanim vyndat a rozebrat,změřit výšku a pak teprv objednat,počkám jak bude teplejc aby se dalo jezdit na skútru,teď je ráno ještě zima.zatím díky :)
_________________
4184S2 01´

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2430
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#56 PODVOZEK: Zadné tlmiče

Příspěvek od jarek.krizan »

Nemusíš je před kupováním vyndávat, staré jsou obyčejně stejně unavené a tím i kratší. Je lepší vybírat podle toho, jestli jezdíš spíše prázdný, nebo naložený.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

din
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 91
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha 4
Vůz: V40 B4204S2 2.0l 99',740 Turbo, 2.3L 89'

#57 PODVOZEK: Zadné tlmiče

Příspěvek od din »

Ahoj,pružiny jsem měnil cca před půl rokem,kupoval jsem přez http://www.mroauto.cz , chtěl jsem od lesjoforsu, bohužel je neměli, ale za stejnou cenu mi poslali Kayaby, který jak tak koukám už nevedou. Za přední i zadní jsem platill cca 5100 kč. Divný mi jen přišlo, že ač kodově seděj s lesjoforsem , maj jen 10 spirál místo 11 ti. Počítal jsem ,že budou jen technologicky jinak udělaný a proto maj o jednu míň, ale myslím, že bych měl mít zadek o kus výš. I porovnání nového se starým pérem vycházelo tak, že bylo jen neznatelně delší tak 0,5 cm. Jednalo se o standartní typ, ne zesílený,ne snížený. Na druhou stranu i při zatížení maj kola dost místa tak to neřešim. Jen jsem tím chtěl říct aby jsi vybíral obezřetně :-D. Já jsem alespoň před koupí sundal kolo přeměřil průměr drátu, průměr pružin a počet spirál abych to mohl porovnat s daty. Nějaký údaje jsou na stránkách Elitu (cena znatelně vyšší) ,a pak jsem koukal ještě přímo na stránky Lesjoforsu na potvzení kompatibility http://www.lesjofors-automotive.com/springs-catalouges/catalogues.asp (dáš online katalog) . Případně se zeptat na http://www.automedik.cz jestli je nevedou, maj taky dobrý ceny. Být tebou bych jiné nekupoval.





din
_________________
V40 2.0 1999 100KW B4204S2, 740 Turbo 2.3 1989 114KW B230FT

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 128
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: České Budějovice

#58 PODVOZEK: Zadné tlmiče

Příspěvek od jarouš »

din píše:... Divný mi jen přišlo, že ač kodově seděj s lesjoforsem , maj jen 10 spirál místo 11 ti. Počítal jsem ,že budou jen technologicky jinak udělaný a proto maj o jednu míň, ale myslím, že bych měl mít zadek o kus výš. I porovnání nového se starým pérem vycházelo tak, že bylo jen neznatelně delší tak 0,5 cm. Jednalo se o standartní typ, ne zesílený,ne snížený. Na druhou stranu i při zatížení maj kola dost místa tak to neřešim. Jen jsem tím chtěl říct aby jsi vybíral obezřetně :-D. ...

din
Ahoj, lesjoforsy jsem dával na zadek někdy před 6ti lety a oproti původním mi to taky drobet kleslo - někde jsem to tu řešil. Je to asi fakt těžký ...
_________________
V40, 1998, 1.8/85kW - bylo
V40, 2004, B4184S2 - bylo
Teď mám Rapida....
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50 - opravy“