2005 S40 2.0D: vůle v rozvodovém kole

  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 50
Registrován: 11 roků 3 měsíce
Bydliště: Ústí nad Labem
Vůz: S40 2.0D "Autoškola edition"

#1 2005 S40 2.0D: vůle v rozvodovém kole

Příspěvek od tomasjavorsky »

Ahoj,

zničehonic mi začal motor mlátit a kopat, zvuk jako by běžel na tři válce. Šel maximálně na 1200 ot., nekouřil, na palubce chyba motoru nesvítila. Diagnostika ukázala chybu čidla natočení vačkového hřídele, takže podezření na přeskočené rozvody. Do výměny zbývalo cca 30tis., ale auto se používá v autoškole, takže rozvody dostávají asi dost zabrat.
Po rozebrání je evidentní vůle mezi rozvodovým kolem a klikou, resp. mezi drážkou a klínkem.
Teď se chci zeptat - normální to asi není... Stalo se to už někomu? Jak tohle vyřešit?

Děkuju.
IMG-20200105-WA0003.jpg
IMG-20200105-WA0003.jpg (34.7 KiB) Zobrazeno 206 x
IMG-20200105-WA0000.jpg
IMG-20200105-WA0000.jpg (42.27 KiB) Zobrazeno 206 x
IMG-20200105-WA0001.jpg
IMG-20200105-WA0001.jpg (37.59 KiB) Zobrazeno 206 x

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1483
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#2 2005 S40 2.0D: vůle v rozvodovém kole

Příspěvek od kwiko »

to je ok, to maju vsetky tieto pekace na jemne nastavenie rozvodov... treba si dat koliky a zatiahnut remenicu pri skladani

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 50
Registrován: 11 roků 3 měsíce
Bydliště: Ústí nad Labem
Vůz: S40 2.0D "Autoškola edition"

#3 2005 S40 2.0D: vůle v rozvodovém kole

Příspěvek od tomasjavorsky »

Takže tahle vůle je v pořádku?
To znamená nasadit rozvody, vůlí v kole je nastavit, a ozubené kolo utáhnout?
Myslel jsem, že se klínek v ozubeném kole rozlomil, že má být správně tak 2x větší...

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1483
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#4 2005 S40 2.0D: vůle v rozvodovém kole

Příspěvek od kwiko »

To je potom tazke... :crazy: Co takto postupovat podla vyrobcom predpisaneho postupu... Vackove koleso ma dieru na zaistovaci kolik, a podobne aj zotrvacnik (pod starterom). A aby to bolo mozne zosynchronizovat musi mat ozubene koleso na vacke urcitu volu.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50 - opravy“