V 50 motor
- Autor
- Zpráva
#1 V 50 motor
Zdravim vsechny a prosim o radu. Pred pul rokem jsem si poridil V50 s nutnosti vymenit egr ventil. Po odvezeni do servisu a vyměny ventilu, zhavicu mi volal mechanik ze je nutno vymenit i expanzi nadobu a vymenik. Auto se mi vratilo s tim ze mi bere vodu a po zahrati jde z vyfuku bily kour, ale ne vzdy. Podotykam ze pred opravou jsem vodu vubec nemusel dolivat a z auta se ani jedou nezakourilo. Diky za tipy co by to mohlo byt.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#2 V 50 motor
Ahoj Marty. A jaký máš motor si máme domyslet? Na výběr je 1.6D 2.0D nebo D5 (když tedy mluvíš o EGR bude to nejspíš diesel).
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#3 V 50 motor
Motor 2.0 D, najeto 189 tis., r.v. 2004
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#4 V 50 motor
Jak spolehlivá byla tahle informace o výměně egr ventilu? Kdo a jak určil, že zrovna toto auto trápí? Třeba to bylo něco jiného.Marty27 píše:Pred pul rokem jsem si poridil V50 s nutnosti vymenit egr ventil.
Každopádně jak se k reklamaci staví stávající servis? Já marně přemýšlím, kde to může brát vodu. Jestli přes hlavu z nějakého důvodu? Proč se měnila expanzka?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#5 V 50 motor
Primo ve volvo servis. Hned po koupi jsem tam zajel abych presne vedel co autu je a neni a co vsechno bude potreba delat. Diagnostika vyhodila zhavice a egr nic vic. Pri oprave v servise mi bylo nasledne sdeleno ze je potreba jeste vymenik protoze byl udajne praskly a expanzni nadoba tez rozbita ....
#6 V 50 motor
Borec v servise mi tvrdi ze to vsechno uz rozbity bylo ze auto nekdo driv uvaril a proto tyhle zavady coz se mi nezda protoze pak by to bralo vodu celou dobu a ne az po jeho oprave.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13062
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#7 V 50 motor
EGR nový nebo starší?
Teoreticky by mohl být prasklý ten výměník u EGRu. Ten se dával taky nový nebo starší?
Teoreticky by mohl být prasklý ten výměník u EGRu. Ten se dával taky nový nebo starší?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
#8 V 50 motor
Oboje se davalo uplne nove. Egr se zkousel cistit ale neuspesne ... takze se kupoval novej
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 47
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: V50 2.0D, rv 2004, MY05
- Bydliště: Chrudim
#9 V 50 motor
pokud měnili žhaviče museli sundat hlavu nebo ne? Pak se to musí brousit a přetěsnit. Nemůže být problém třeba zde?
_________________
Chrudim, V50 2.0D, rv 2004, MY05
Chrudim, V50 2.0D, rv 2004, MY05
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13062
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#10 V 50 motor
Proč by se při výměně žhavičů měla sundávat hlava????
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 47
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: V50 2.0D, rv 2004, MY05
- Bydliště: Chrudim
#11 V 50 motor
žiju v tom, že když při výměně žhavičky prasknou, tak musí hlava dolů, aby se daly vyndat ty zbytky. Kor u 2.0D, tam je hrozně blbej přístup zezadu...ale třeba se mýlím
_________________
Chrudim, V50 2.0D, rv 2004, MY05
Chrudim, V50 2.0D, rv 2004, MY05
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13062
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#12 V 50 motor
No, když žhavička praskne, tak samozřejmě jo.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 47
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: V50 2.0D, rv 2004, MY05
- Bydliště: Chrudim
#13 V 50 motor
ale to by mu asi v servisu řekli, viď? No byl to jen takový nápad
_________________
Chrudim, V50 2.0D, rv 2004, MY05
Chrudim, V50 2.0D, rv 2004, MY05
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek