Stříkající nafta

  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

#1 Stříkající nafta

Příspěvek od Jirrka »

Ahoj. Dnes mi smrděla v autě nafta, tak jsem otevřel haubnu a koukám, že je motor zasranej od nafty. Ale neviděl jsem, kde to stříká. Střední díl hadice od nafty, byl mokrej. Jen nevím jestli je díra v tý hadici - nebo někde jinde....
Nějaký tip na co se podívat ráno za světla? 8)

Volvo V50 2l
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 13041
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#2 Stříkající nafta

Příspěvek od raolsa »

Jirrka píše:Ale neviděl jsem, kde to stříká.
Nebylo by lepší nejdřív to umýt (otřít) a pak vypozorovat odkud to teče (stříká)?
Zkus jestli jsou dotažený všechny šroubový spoje.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

GDPR_user

#3 Stříkající nafta

Příspěvek od GDPR_user »

může být prasklá přepadová hadice,nebo plastová koncovka od vstřikovače.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

#4 Stříkající nafta

Příspěvek od Jirrka »

Tak to byla vypadlá hadička od vstřikovače na druhé strané od vstřikovač. Nechápu, že tam není aspoń nějaká sponka. NO jenže než jsem to našel, tak jsem nastartoval, auto po chvilce chcíplo a teď už to nejde nahodit. Je to zavzdušňěný? Nebo ještě něco jiného? Nevíte co s tím.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#5 Stříkající nafta

Příspěvek od kwiko »

podpalit? sakra nafta sa tazko podpaluje, tak potom ostava este to odvzusnit. na to je vhodna odsavacka nasunuta na zeleny konektor za palivovym filtrom, ja osobne mam na to elektricke palivove cerpadielko, balonik nestaci, ajked ak niekto dalsi pocas toho aj startuje, uspech sa dostavi obcas skor ako sa vybije akumulator...

Harry
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1674
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň-jih

#6 Stříkající nafta

Příspěvek od Harry »

mělo by se to natlakovat samo, několikrát zapnout klíček a nechat běžet čerpadlo. musí se to naplnit.
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

#7 Stříkající nafta

Příspěvek od Jirrka »

NO mám pocit, že na pumpě z vrchu je krásný odvzdušňovací ventilek, jen mít něco, co na to nasadit...
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

#8 Stříkající nafta

Příspěvek od Jirrka »

Harry píše:mělo by se to natlakovat samo, několikrát zapnout klíček a nechat běžet čerpadlo. musí se to naplnit.
Tak běžení čerpadla se nekoná. Ostatně nikdy jsem si nevšiml, že by při zapnutém kličku něco vrčelao jako čerpadlo. Narozdíl od benzínové 850tky...
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

GDPR_user

#9 Stříkající nafta

Příspěvek od GDPR_user »

Harry píše:mělo by se to natlakovat samo, několikrát zapnout klíček a nechat běžet čerpadlo. musí se to naplnit.
2,0D ti nic tlakovat nebude.Tento skvělý konstrukční skvost totiž podávací čerpadlo nemá!!!Jinak plastové koncovky přepadů jsou ve vstřikovači zajištěny kovovou sponou.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

#10 Stříkající nafta

Příspěvek od Jirrka »

Takže zbývá ta pumpička resp. nějaké externí čerpadýlko, kterým to odvzdušním 8) Co ten ventilek? Je to zvrchu u nádobky s chladící kapalinou na takové černém plastové nízkém válci. Toto je místo, přes které se dá odvzdušnit?
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

#11 Stříkající nafta

Příspěvek od Jirrka »

martinopel píše:
Harry píše:mělo by se to natlakovat samo, několikrát zapnout klíček a nechat běžet čerpadlo. musí se to naplnit.
2,0D ti nic tlakovat nebude.Tento skvělý konstrukční skvost totiž podávací čerpadlo nemá!!!Jinak plastové koncovky přepadů jsou ve vstřikovači zajištěny kovovou sponou.
Ve vstřikovači možná ano - je to zakrytý, ale nejsou u takového rozvodné krabičky. Tam je to prostě jen nasunutý.... Takže to bylo povytažený a jak jsem to otíral hadrem, vytáhl jsem ji uplně - nevšiml jsem si toho a nastartoval.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#12 Stříkající nafta

Příspěvek od kwiko »


a keby sa nechytali tych vysokotlakovych rurok mali by to nastartovane za par sekund... ale davam to sem, lebo je tam pekne vidiet kde pripojit odsavacku...

Martin, to sice ano ale ta hadicka je potom na zbitok palivoveho vedenia len nasunuta prepojkou.

ten venilcek nechytaj lebo to je palivovy filter a akurat si vypustis naftu...

palivove cerpadlo sa nekona ani u P3 platformy... pokrok nezadrzis :D
Naposledy upravil(a) kwiko dne 17 pro 2016 09:53, celkem upraveno 1 x.

GDPR_user

#13 Stříkající nafta

Příspěvek od GDPR_user »

Jirrka píše:Takže zbývá ta pumpička resp. nějaké externí čerpadýlko, kterým to odvzdušním 8) Co ten ventilek? Je to zvrchu u nádobky s chladící kapalinou na takové černém plastové nízkém válci. Toto je místo, přes které se dá odvzdušnit?
Je potřeba,aby jsi za čerpadlem připojil odsávačku a odsával,dokud nepůjde nafta,následně pak při současném odsávání nastartovat.Pokud tohle neuděláš,koleduješ si o přidřené čerpadlo a zničené vstřikovače.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

#14 Stříkající nafta

Příspěvek od Jirrka »

Dík. Tak hezký video jsem nenašel. Kdyby nebyl víkend,-6 C, a neměl jsem uplně jiný program, tak bych se do toho možná pustil. Takhle bude rychlejší dát to někomu, kdo je na to vybavenej.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

#15 Stříkající nafta

Příspěvek od Jirrka »

martinopel píše:
Jirrka píše:Takže zbývá ta pumpička resp. nějaké externí čerpadýlko, kterým to odvzdušním 8) Co ten ventilek? Je to zvrchu u nádobky s chladící kapalinou na takové černém plastové nízkém válci. Toto je místo, přes které se dá odvzdušnit?
Je potřeba,aby jsi za čerpadlem připojil odsávačku a odsával,dokud nepůjde nafta,následně pak při současném odsávání nastartovat.Pokud tohle neuděláš,koleduješ si o přidřené čerpadlo a zničené vstřikovače.

Takže chceš říct, že ani pokusy nastartovat, když je systém zavzdušněnej nebyl uplně dobrej nápad. 8)
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

#16 Stříkající nafta

Příspěvek od Jirrka »

Ahoj. Neznáte někoho z okolí Pardubic, kdo by to uměl odvzdušnit - ideálně na ulici?
Volal jsem do všech nejbližších servisů - v dosahu 500 m a nikomu se do toho nechce. Ve Volvo servisu mají volno až po novém roce.....
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

#17 Stříkající nafta

Příspěvek od Jirrka »

nebo nevíte alespoň jaký průměr kovové koncovky na pumpu je potřeba mít? - 8 mm nebo 10 mm.

Mocí díky za rady...
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#18 Stříkající nafta

Příspěvek od kwiko »

:sorry: :o
zlomis ju...

skoc do autodielov, kup si balonik, a kus hadice 8mm,
vezmes si pomocnika, vypojis zelenu spojku za palivovym filtrom (to je spiatocka od vysokotlakoveho cerpadla spat do nadrze), a nasadis, postlacas balonik kym sa uplne nevcucne, vtedy ti niekto bude startovat, a ty budes pritom stlacat balonik, za 30 sekund mas nastartovane, alebo vybitu baterku.
NIC ine nerozoberaj, nemas to zavzdusnene velmi, o cerpadlo sa neboj (aj tak si nepomozes, ono sa kazieva aj ked tam nafta je) a tolko nafty aby sa nezadrelo tam este je... viacej si mu uskodil tymi vzduchovymi bublinkami pri plnom zatazeni ked ti unikala nafta.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

#19 Stříkající nafta

Příspěvek od Jirrka »

Ok. Dík za video i rady. Balónek stojí 260 Kč a manželka bude startovat zadarmo :ROFL: Baterku před tím pro jistotu dobiji.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

#20 Stříkající nafta

Příspěvek od Jirrka »

Jo a možná bude brzo na prodej. Manželka se velmi pochvalně vyjádřila o praktičnosti 850tka :Yahoo!:
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

#21 Stříkající nafta

Příspěvek od Jirrka »

Tak dnes jsem se konečně dostal k tomu, abych odvzdušnil palivový systém. Byla to opravdu brnkačka a chvilka práce. Sice ruční pumpička - balónek nějak moc nefungoval, ale po použití systému huba - hadička do pusy, auto chytlo velmi rychle. Sice hned zase vypadla hned hadička ke vstřikovači, ale po zajištění stahovací páskou se to zdá v pohodě.
Moc díky za rady.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50 - opravy“