B 4204 T3 - S40 2.0T 120kW, adept na GO

  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 102
Registrován: 8 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha City
Vůz: S40

#1 B 4204 T3 - S40 2.0T 120kW, adept na GO

Příspěvek od Matýsek »

Ahoj,

motor mi žere olej víc, než by se mi líbilo. Chtěl bych se zeptat, jestli je možný u tohohle motoru vyměnit guferka ventilů bez sundání hlavy. Předpokládám, že ventily jsou šikmo k ose pístu, proto mám trochu obavu o uvolnění klínků. Zatím jsem měl vždy hlavu dole a ventil jsem mohl podložit měkkým dřívkem a shora ťuknout do talířku...

Vyrobit svíčku na tlakování válce není samozřejmě problém.
Naposledy upravil(a) Matýsek dne 11 úno 2017 18:38, celkem upraveno 1 x.
_________________
Prodáno: S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) přes 420 000 km :-( Prodáno :-(

Jean
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 319
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Podolí u Brna
Vůz: Volvo 850 T5
Kontaktovat uživatele:

#2 B 4204 T3 - S40 2.0T 120kW výměna gufer ventilů

Příspěvek od Jean »

Bez sundání hlavy to určitě nepůjde. Ale není potřeba být z toho ve stresu. Spotřeba oleje stejně nikdy na hlavě není. Jedině udělat GO.
_________________
Volvo 960 93,95,96,97 B6304FS, S80 00 T6, 850 2,3 T5

1. eshop s volvodíly

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 102
Registrován: 8 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha City
Vůz: S40

#3 B 4204 T3 - S40 2.0T 120kW výměna gufer ventilů

Příspěvek od Matýsek »

Spotřeba oleje stejně nikdy na hlavě není? No nevím, jestli guferka budou pořádně těsnit po 350 tisících :-)

Tohle je to nejjednodušší, co jde udělat - turbo je po repasi a dělat kroužky, nedejpřírodo dělat výbrus válců se asi nevyplatí.
Nečekám, že bych se dostal na nulovou spotřebu, jen to chci srazit.
_________________
Prodáno: S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) přes 420 000 km :-( Prodáno :-(

Jean
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 319
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Podolí u Brna
Vůz: Volvo 850 T5
Kontaktovat uživatele:

#4 B 4204 T3 - S40 2.0T 120kW výměna gufer ventilů

Příspěvek od Jean »

Dělej jak myslíš. Gufera už to mají po těchto kilometrech jistě za sebou. To nerozporuji. Ale vyšší spotřebu oleje tím nevyřešíš.
_________________
Volvo 960 93,95,96,97 B6304FS, S80 00 T6, 850 2,3 T5

1. eshop s volvodíly

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 102
Registrován: 8 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha City
Vůz: S40

#5 B 4204 T3 - S40 2.0T 120kW výměna gufer ventilů

Příspěvek od Matýsek »

Půjčil jsem si v práci inspekční kameru a zábery válců mě trochu vyděsily :( Honování je sice pěkný, ale ty svislý drážky moc ne :( Asi ruply pístní kroužky?

Jak to je s výbrusovejma pístama? Asi se nemusej použít origo volvo, ne? Neřešil jste toto někdo? Ve Vidě jsou kódy výbrusovejch pístů 0,4mm, ale je to docela raketa a navíc je tam několik typů...
Přílohy
IMG00011.JPG
IMG00011.JPG (26.67 KiB) Zobrazeno 551 x
IMG00009.JPG
IMG00009.JPG (23.67 KiB) Zobrazeno 551 x
IMG00007.JPG
IMG00007.JPG (25.96 KiB) Zobrazeno 551 x
_________________
Prodáno: S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) přes 420 000 km :-( Prodáno :-(

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2205
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#6 B 4204 T3 - S40 2.0T 120kW, adept na GO

Příspěvek od Krystof P. »

Koupit komplet spodek s nižším nájezdem ?

třeba:

https://www.sbazar.cz/martem/detail/14586830-volvo-v40-s40-motor-b4204t
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50 - opravy“