Ahoj,
motor mi žere olej víc, než by se mi líbilo. Chtěl bych se zeptat, jestli je možný u tohohle motoru vyměnit guferka ventilů bez sundání hlavy. Předpokládám, že ventily jsou šikmo k ose pístu, proto mám trochu obavu o uvolnění klínků. Zatím jsem měl vždy hlavu dole a ventil jsem mohl podložit měkkým dřívkem a shora ťuknout do talířku...
Vyrobit svíčku na tlakování válce není samozřejmě problém.
B 4204 T3 - S40 2.0T 120kW, adept na GO
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 102
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha City
- Vůz: S40
#1 B 4204 T3 - S40 2.0T 120kW, adept na GO
Naposledy upravil(a) Matýsek dne 11 úno 2017 18:38, celkem upraveno 1 x.
_________________
Prodáno: S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) přes 420 000 km :-( Prodáno :-(
Prodáno: S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) přes 420 000 km :-( Prodáno :-(
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 319
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Podolí u Brna
- Vůz: Volvo 850 T5
- Kontaktovat uživatele:
#2 B 4204 T3 - S40 2.0T 120kW výměna gufer ventilů
Bez sundání hlavy to určitě nepůjde. Ale není potřeba být z toho ve stresu. Spotřeba oleje stejně nikdy na hlavě není. Jedině udělat GO.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 102
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha City
- Vůz: S40
#3 B 4204 T3 - S40 2.0T 120kW výměna gufer ventilů
Spotřeba oleje stejně nikdy na hlavě není? No nevím, jestli guferka budou pořádně těsnit po 350 tisících
Tohle je to nejjednodušší, co jde udělat - turbo je po repasi a dělat kroužky, nedejpřírodo dělat výbrus válců se asi nevyplatí.
Nečekám, že bych se dostal na nulovou spotřebu, jen to chci srazit.
Tohle je to nejjednodušší, co jde udělat - turbo je po repasi a dělat kroužky, nedejpřírodo dělat výbrus válců se asi nevyplatí.
Nečekám, že bych se dostal na nulovou spotřebu, jen to chci srazit.
_________________
Prodáno: S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) přes 420 000 km :-( Prodáno :-(
Prodáno: S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) přes 420 000 km :-( Prodáno :-(
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 319
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Podolí u Brna
- Vůz: Volvo 850 T5
- Kontaktovat uživatele:
#4 B 4204 T3 - S40 2.0T 120kW výměna gufer ventilů
Dělej jak myslíš. Gufera už to mají po těchto kilometrech jistě za sebou. To nerozporuji. Ale vyšší spotřebu oleje tím nevyřešíš.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 102
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha City
- Vůz: S40
#5 B 4204 T3 - S40 2.0T 120kW výměna gufer ventilů
Půjčil jsem si v práci inspekční kameru a zábery válců mě trochu vyděsily Honování je sice pěkný, ale ty svislý drážky moc ne Asi ruply pístní kroužky?
Jak to je s výbrusovejma pístama? Asi se nemusej použít origo volvo, ne? Neřešil jste toto někdo? Ve Vidě jsou kódy výbrusovejch pístů 0,4mm, ale je to docela raketa a navíc je tam několik typů...
Jak to je s výbrusovejma pístama? Asi se nemusej použít origo volvo, ne? Neřešil jste toto někdo? Ve Vidě jsou kódy výbrusovejch pístů 0,4mm, ale je to docela raketa a navíc je tam několik typů...
- Přílohy
-
- IMG00011.JPG (26.67 KiB) Zobrazeno 551 x
-
- IMG00009.JPG (23.67 KiB) Zobrazeno 551 x
-
- IMG00007.JPG (25.96 KiB) Zobrazeno 551 x
_________________
Prodáno: S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) přes 420 000 km :-( Prodáno :-(
Prodáno: S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) přes 420 000 km :-( Prodáno :-(
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#6 B 4204 T3 - S40 2.0T 120kW, adept na GO
Koupit komplet spodek s nižším nájezdem ?
třeba:
https://www.sbazar.cz/martem/detail/14586830-volvo-v40-s40-motor-b4204t
třeba:
https://www.sbazar.cz/martem/detail/14586830-volvo-v40-s40-motor-b4204t
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek