Volvo S40 T4 B4194T - nové turbo
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 29
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo S40 T4 1.9 147kw 1998 (B4194T)
#1 Volvo S40 T4 B4194T - nové turbo
Ahoj zdravím všechny 40tky
Zhruba před týdnem jsem se pustil do opravy turba,s tím , že jsem si ho objedenal na auto-kelly protože ho měli v akci za 16k. Bohužel měli turbínu na CS , kteoru mi poslali na pobočku , to není nic neobvyklého , až na to ,že mi poslali turbo do 1.8 ( 121kw myslím).Zjistil jsem to teda až doma když sem si kontroloval seriové číslo a pak několik hodin bádal co jsem to vlastně dostal za turbo. Po tomto milém překvapění jsem vzápětí volal do kelly co to má znamenat , a bylo mi oznámeno že mají bordel na skladě a že mají to turbo co potřebuju ale za 28k , můžete hádat co sjem jim řekl . No a pak sem našel nějaký stránky kde se to turbo pohybuje taky okolo 22+.... Po pročítání fora jsem narazil na odkazy na eBAY,tak se chci zeptat jestli máte někdo zkušenosti z koupí turba přes eBay nebo jestli neznáte nějakou alternativu, fakt se mi moc nechce dávat za turbo přes 20 litrů PS: repas už udělat nešel , a kupovat turbo na vrakovišti mi přídje jako dost blbej nápad
Budu vděčný za jakoukoliv radu
Zhruba před týdnem jsem se pustil do opravy turba,s tím , že jsem si ho objedenal na auto-kelly protože ho měli v akci za 16k. Bohužel měli turbínu na CS , kteoru mi poslali na pobočku , to není nic neobvyklého , až na to ,že mi poslali turbo do 1.8 ( 121kw myslím).Zjistil jsem to teda až doma když sem si kontroloval seriové číslo a pak několik hodin bádal co jsem to vlastně dostal za turbo. Po tomto milém překvapění jsem vzápětí volal do kelly co to má znamenat , a bylo mi oznámeno že mají bordel na skladě a že mají to turbo co potřebuju ale za 28k , můžete hádat co sjem jim řekl . No a pak sem našel nějaký stránky kde se to turbo pohybuje taky okolo 22+.... Po pročítání fora jsem narazil na odkazy na eBAY,tak se chci zeptat jestli máte někdo zkušenosti z koupí turba přes eBay nebo jestli neznáte nějakou alternativu, fakt se mi moc nechce dávat za turbo přes 20 litrů PS: repas už udělat nešel , a kupovat turbo na vrakovišti mi přídje jako dost blbej nápad
Budu vděčný za jakoukoliv radu
_________________
Volvo S40 1.9 T4 147kw 1998
Volvo S40 1.9 T4 147kw 1998
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#2 Volvo S40 T4 B4194T - nové turbo
Tam by mohlo bejt "normální" miší turbo, na který jde koupit jen CHRA.
Co se ebaye týče, tak počítej, že tě sloví celníci a máš to za 300 +21% ceny včetně poštovnýho.
Co se ebaye týče, tak počítej, že tě sloví celníci a máš to za 300 +21% ceny včetně poštovnýho.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 29
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo S40 T4 1.9 147kw 1998 (B4194T)
#3 Volvo S40 T4 B4194T - nové turbo
Jo jo volal jsem do Volva a tam mi řekli že to je stejný trubo ale má jiný lopatky , prostě tlačí míň. A co jsem chtel vědět s nákupem přes eBAY tak , jestli mi nepošlou cihlu nebo zas jiný turbo.... na českých stránkách jsem se pod 22 nedostal, bud spatne hledam nebo prostě to turbo u nás tolik stojí
_________________
Volvo S40 1.9 T4 147kw 1998
Volvo S40 1.9 T4 147kw 1998
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#4 Volvo S40 T4 B4194T - nové turbo
Tak tak, co presne tam mas puvodne za turbo? BTW rok auta by se podpisu docela taky siknul
Nebo pisni VINko, kouknu do Vidy co je to zac a pak se uvidi...
Pripadne i napis, co Ti to vlastne prodali, ono se pak da podivat na charakteristiky toho turba a kdo vi...
Jinak CHRA muze vyjit rekneme nekde kolem 10-15k... A par lidi tu uz CHRA kupovalo pres Ebay treba z Japonska...
Nebo pisni VINko, kouknu do Vidy co je to zac a pak se uvidi...
Pripadne i napis, co Ti to vlastne prodali, ono se pak da podivat na charakteristiky toho turba a kdo vi...
Jinak CHRA muze vyjit rekneme nekde kolem 10-15k... A par lidi tu uz CHRA kupovalo pres Ebay treba z Japonska...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 29
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo S40 T4 1.9 147kw 1998 (B4194T)
#5 Volvo S40 T4 B4194T - nové turbo
Je to 1998 a potřebuju TD04l 14t (49377-06000 nebo 06011) a mě poslali td04l 12t 49377-06252 ->menší tlaky.
Omlouvám se a vš doplním
Omlouvám se a vš doplním
Naposledy upravil(a) Skerman S40 dne 01 říj 2015 22:54, celkem upraveno 2 x.
_________________
Volvo S40 1.9 T4 147kw 1998
Volvo S40 1.9 T4 147kw 1998
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 29
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo S40 T4 1.9 147kw 1998 (B4194T)
#6 Volvo S40 T4 B4194T - nové turbo
a ještě pro upřesnění co to je CHRA na netu jsem našel ty vrtulky k turbu
_________________
Volvo S40 1.9 T4 147kw 1998
Volvo S40 1.9 T4 147kw 1998
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#7 Volvo S40 T4 B4194T - nové turbo
CHRA jsou přesně "ty vrtulky k turbu"Skerman S40 píše:a ještě pro upřesnění co to je CHRA na netu jsem našel ty vrtulky k turbu
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#8 Volvo S40 T4 B4194T - nové turbo
Ja bych si dovolil tvrdit, ze je to celej stred do domecku, neb vrtulka je jen vrtulka,Kr.P píše:CHRA jsou přesně "ty vrtulky k turbu"Skerman S40 píše:a ještě pro upřesnění co to je CHRA na netu jsem našel ty vrtulky k turbu
prave proto se ptam co mu v Kelly poslali, zda by se nevyplatilo nahodou ho vzit a vymenit treba vrtulky...
I kdyz popravde vim, co nizkotlaky turba umej, kdyz se upravi, nebo dokonce vyradi ovladani wastegate,
takze je nejlepsi zkusit sehnat graf s prubehem
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 29
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo S40 T4 1.9 147kw 1998 (B4194T)
#9 Volvo S40 T4 B4194T - nové turbo
kdybych nechal premontovat to CHRA tak by mě to vyšlo na stejno jak za nový turbo 16 turbo +10 CHRA+práce
_________________
Volvo S40 1.9 T4 147kw 1998
Volvo S40 1.9 T4 147kw 1998
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 29
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo S40 T4 1.9 147kw 1998 (B4194T)
#10 Volvo S40 T4 B4194T - nové turbo
nebo co říkáte na tohle ? je to sice asi repas , ale ta firma vypadá celkem solidně
http://www.auto-turbo.com/gb/home/981-volvo-s40-i-19-t4-v40-19-t4-147-kw-49377-06011-b4194t-8602114.html
http://www.auto-turbo.com/gb/home/981-volvo-s40-i-19-t4-v40-19-t4-147-kw-49377-06011-b4194t-8602114.html
_________________
Volvo S40 1.9 T4 147kw 1998
Volvo S40 1.9 T4 147kw 1998
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2127
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#11 Volvo S40 T4 B4194T - nové turbo
A původní turbo mělo prasklý housing nebo něco že nešlo zrepasovat? Pokud ne tak mi přijde zbytečné měnit celé turbo a nenechat ho zrepasovat nebo vyměnit jen CHRA (rychle jsem prolítnul ebay - cca 5-6t, když neberu čínu)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 29
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo S40 T4 1.9 147kw 1998 (B4194T)
#12 Volvo S40 T4 B4194T - nové turbo
No já nevím , prý by to už tak dobře netěsnilo a že se tyhle turba po repasu sypou,že je prý lepší koupit nový.To řekli mému mechanikovy. Tak jsem si snim zajel pro novy turbo a dostal jsem zrepasovany a ještě k tomu do jiného auta.No a navíc sem jim dal to moje starý turbo , takže ho už asi nikdy v životě neuvidím takže babo raď
_________________
Volvo S40 1.9 T4 147kw 1998
Volvo S40 1.9 T4 147kw 1998
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#13 Volvo S40 T4 B4194T - nové turbo
Nemusel bys menit cele CHRA, jen ciste vrtulky... A jak rikam, ono se to chce kouknout na charakteristiky, pacz rozdil je v tom, jak rychle se to roztoci, jakej tlak je to schopny dat(vs. narust teploty vzduchu na vystupu).Skerman S40 píše:kdybych nechal premontovat to CHRA tak by mě to vyšlo na stejno jak za nový turbo 16 turbo +10 CHRA+práce
Kdyz jsme nechavali brachovi repasovat TD04HL(nevim uz zda -11T nebo -13T) tak GO celeho turba(vymena CHRA, opiskovani housingu, etc.) stala vcetne prace asi 7500,-Skerman S40 píše:nebo co říkáte na tohle ? je to sice asi repas , ale ta firma vypadá celkem solidně
http://www.auto-turbo.com/gb/home/981-volvo-s40-i-19-t4-v40-19-t4-147-kw-49377-06011-b4194t-8602114.html
Jinak samozrejme turbo po kompletni repasi ma taky neco do sebe, kdyz tam je nova wastegate, bov(ten bych osobne teda sundal, zaslepil a nainstalova poradny BOV )...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#14 Volvo S40 T4 B4194T - nové turbo
Jo mensi tlak by to byl, ale 12T se ti zas uz tlakuje v nizsich otackach... Zalezi jakej mas styl jizdySkerman S40 píše:Je to 1998 a potřebuju TD04l 14t (93771-0600 nebo 06011) a mě poslali td04l 12t 93771-06252 ->menší tlaky.
Omlouvám se a vš doplním
Ale netusim co na to ECU(neb samozrejme mapy jsou dle turba to tam patri...), i kdyz je pravda, ze prechod z 12T na 14T,
je oblibena uprava, kterou ECU zkousne, ale na plne vyuziti potencialu je treba upravit mapy, nebo ovladat wastegate treba pres MBC.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#15 Volvo S40 T4 B4194T - nové turbo
V CR je velmi malo firem, ktere opravdu umi repasovat turba. Kdyz by jsi se nicmene obratil na ne, asi by jsi uspel. Je mozne, ze Tvuj mechanik to konzultoval s nejakymi amatery, pokud vubec s nikym. Asi bych se do nich v Kelly hodne oprel, at Ti to stare turbo vrati a overil moznost jeho repase u seriozni firmy. Zkus treba REMA TURBO Strakonice.Skerman S40 píše:No já nevím , prý by to už tak dobře netěsnilo a že se tyhle turba po repasu sypou,že je prý lepší koupit nový.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#16 Volvo S40 T4 B4194T - nové turbo
Tak nejak, ono pokud to posuzovali v Kelly, tak meli zajem Ti radeji prodat nove, ze ;-DHonzaA píše:V CR je velmi malo firem, ktere opravdu umi repasovat turba. Kdyz by jsi se nicmene obratil na ne, asi by jsi uspel. Je mozne, ze Tvuj mechanik to konzultoval s nejakymi amatery, pokud vubec s nikym. Asi bych se do nich v Kelly hodne oprel, at Ti to stare turbo vrati a overil moznost jeho repase u seriozni firmy. Zkus treba REMA TURBO Strakonice.Skerman S40 píše:No já nevím , prý by to už tak dobře netěsnilo a že se tyhle turba po repasu sypou,že je prý lepší koupit nový.
Osobne sem nechaval repasovat v http://www.turba.cz/ http://www.nejlevnejsiturba.cz/ - jedna a ta sama firma.
A prave sem zjistil, ze http://www.turbopower.cz/ ma bracha kousek od baraku, takze se tam asi dojdu nekdy podivat
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2127
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#17 Volvo S40 T4 B4194T - nové turbo
turbopower můžu doporučit - rychlý a levný, já si u nich nechával turbo jen vyvážit (do týdne od odeslání zpět, cena cca 1/3 proti Strakonicím), ale známýmu jich na koncerny dělali už přes deset a vždy ok
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 29
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo S40 T4 1.9 147kw 1998 (B4194T)
#18 Volvo S40 T4 B4194T - nové turbo
Turbopower vypadá celkem dobře, jen tam nepíšou jaké značky opravují....a navíc mám strach z repasu,přece jen nový turbo je nový turbo a bohužel nevím v jaké firmě to posuzovali ale v kelly to nebylo , tam mi jen dali špatný turbo
_________________
Volvo S40 1.9 T4 147kw 1998
Volvo S40 1.9 T4 147kw 1998
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#19 Volvo S40 T4 B4194T - nové turbo
Domecek je ve finale jen kus zeleza, pokud neni mechanicky poskozenej, tak na nem neni 2x co resit...Skerman S40 píše:Turbopower vypadá celkem dobře, jen tam nepíšou jaké značky opravují....a navíc mám strach z repasu,přece jen nový turbo je nový turbo a bohužel nevím v jaké firmě to posuzovali ale v kelly to nebylo , tam mi jen dali špatný turbo
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 29
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo S40 T4 1.9 147kw 1998 (B4194T)
#20 Volvo S40 T4 B4194T - nové turbo
Tak turbo jsem nakonec koupil nové za 20k z kelly kde mají bordel asi ve všem , ale co bych pro svého miláčka neudělal Bohužel se naskytl další problém se sehnáním sady těsnění k turbu (typ turba 49377-06000) na autokelly ho nemají skladem ani na centrále a už čekám 2 týdny a ještě nedorazilo na neťu jsem nenašel jinej obchod který by to těsnění prodávalo dily-volvo,automedik,apod.... . Nemá někdo zkušenost nebo nějakou radu ohledně toho těsnění byl bych moc vděčný
Naposledy upravil(a) Skerman S40 dne 20 zář 2015 00:45, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo S40 1.9 T4 147kw 1998
Volvo S40 1.9 T4 147kw 1998
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 29
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo S40 T4 1.9 147kw 1998 (B4194T)
#21 Volvo S40 T4 B4194T - nové turbo
A zapoměl jsem poděkovat za předešlé rady
_________________
Volvo S40 1.9 T4 147kw 1998
Volvo S40 1.9 T4 147kw 1998
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#22 Volvo S40 T4 B4194T - nové turbo
A kdyby jsi chvilku hledal, tak narazíš i na další - přesně toto turbo jsem dával do svého minulého auta a fungl nové origo mě i s montáží vyšlo na 11kkč
(pravda - je to už nějaký ten rok zpátky... )
(pravda - je to už nějaký ten rok zpátky... )
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1867
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bechyně
- Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3
#23 Volvo S40 T4 B4194T - nové turbo
Využiju tohle téma...
Sjela mi hadice z turba, asi prdla spona.
Při tý příležitosti jsem si všimnul následujícího (viz foto.)
Otázka je, jak moc je turbo v prdeli?
Je to před smrtí, nebo neřešit a jezdit dál- vydrží x tkm?
kdybych se tam nedíval, tak jsem v klidu, ale takhle nevim co mě čeká...
Sjela mi hadice z turba, asi prdla spona.
Při tý příležitosti jsem si všimnul následujícího (viz foto.)
Otázka je, jak moc je turbo v prdeli?
Je to před smrtí, nebo neřešit a jezdit dál- vydrží x tkm?
kdybych se tam nedíval, tak jsem v klidu, ale takhle nevim co mě čeká...
_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#24 Volvo S40 T4 B4194T - nové turbo
Repas, tohle je už masakr. Nicméně klidně to ještě pár tisíc může fungovat, ale účinnost, tlak a vůbec fungování turba bude dost omezený. Nermá to i vůli v uložení na hřídeli?
Jak tohle ale vzniklo je mi záhadou. Nevdechlo ti to něco, nebo předchozímu majiteli?
Jak tohle ale vzniklo je mi záhadou. Nevdechlo ti to něco, nebo předchozímu majiteli?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1867
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bechyně
- Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3
#25 Volvo S40 T4 B4194T - nové turbo
Jak jsem psal, z turba sjela hadice, s tím jsem ujel pár km do garáže (až tam jsem řešil co s tím je..) Stalo se mi to po noční kousek od baráku...
Řek bych, že auto táhne stejně jako předtím. Když jsem s vrtulkou točil, nezdálo se, že by měla vůle. Ani nevydává žádný podivný zvuky, (od toho momentu najeto cca 300km)
Těžko říct, jak turbo vypadalo předtím, než sjela ta hadice. Jinak já měnim vzduchovej filtr pravidelně s výměnou oleje. A s autem jsem najel něco kolem 35000km. (teď má 231500km tachometrovejch). Jak se o to staral předchozí majitel nevím...
Řek bych, že auto táhne stejně jako předtím. Když jsem s vrtulkou točil, nezdálo se, že by měla vůle. Ani nevydává žádný podivný zvuky, (od toho momentu najeto cca 300km)
Těžko říct, jak turbo vypadalo předtím, než sjela ta hadice. Jinak já měnim vzduchovej filtr pravidelně s výměnou oleje. A s autem jsem najel něco kolem 35000km. (teď má 231500km tachometrovejch). Jak se o to staral předchozí majitel nevím...
_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek