Motor s malým výkonem (chyba motoru P0171) V40 1,6 80kW 2002

  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 18
Registrován: 9 roků
Bydliště: Slavičín (Slawex city), okres Zlín
Vůz: V40 1.6 80kW 2002

#1 Motor s malým výkonem (chyba motoru P0171) V40 1,6 80kW 2002

Příspěvek od BadGuru »

Zdravim vsechny Volvare i neVolvare. Po vymene pristrojove desky jsem zjistil, ze na ni sviti kontrolka "CHYBA MOTORU" (takova ta oranzova :)). Kdyz jsem auto cca pred tremi mesici koupil, kontrolka na puvodni pristrojovce nesvitila - z prosteho duvodu - prodavajici jednoduse vymontoval zarovku z pristrojovky a tudiz zadna chyba nebyla :). Ale zpet k problemu... Auto ma docela dost slaby vykon. Jsou na nem udelane rozvody, pretesneny motor, vymenene vsechny filtry, vymenene svicky, procistene vstrikovace, procistena skrtici klapka. Motor i po tomto vsem ma porad stejne slaby vykon a mimo jine zere jako tank - cca 10l/100km kombinovane spotreby. A taky pri volnobehu kolisaji otacky. Je to motor s VVT, tak jsem myslel, ze to nefunguje. Kdyz jsem odpojil elektriku od solenoidu, auto nejelo uz vubec, takze tento system funguje, otazkou je, zda muze fungovat spatne a podepsat se tak na vykonu. Neresili jste nekdo podobny problem? Zacinam byt mirne zoufaly :(.... Diky, silu a zdar!
Naposledy upravil(a) BadGuru dne 24 čer 2015 16:19, celkem upraveno 1 x.
_________________
V40 1.6 80kW 2002
P924 2.0 92kW 1982

dumi.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3351
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#2 Motor se malým výkonem (chyba motoru) V40 1,6 80kW 2002

Příspěvek od dumi.cz »

Zajed na original volvo diagnostiku. Tam zjisti, co presne za chybu tam mas a podle toho budes postupovat.

Bohuzel nevim kde je Slawex city, takze te nenasmeruju na konkretni osobu...
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 18
Registrován: 9 roků
Bydliště: Slavičín (Slawex city), okres Zlín
Vůz: V40 1.6 80kW 2002

#3 Motor s malým výkonem (chyba motoru) V40 1,6 80kW 2002

Příspěvek od BadGuru »

Diky. Slawex City je takovy nas slengo-forek :), je to Slavičín cca 30km od Zlína.
_________________
V40 1.6 80kW 2002
P924 2.0 92kW 1982

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 18
Registrován: 9 roků
Bydliště: Slavičín (Slawex city), okres Zlín
Vůz: V40 1.6 80kW 2002

#4 Motor se malým výkonem (chyba motoru) V40 1,6 80kW 2002

Příspěvek od BadGuru »

Tak ani diagnostika nic nediagnostikovala. Chyba se vzdy po nejake dobe rozsviti, ale data v pocitaci nic spatneho neukazuji. Vyskoci chyba P0171, coz je asi hodne casta chyba, ale zatim nikdo nemuze prijit na to, co se vlastne deje... Co auto dela spatne? - velmi bohata smes (obcas strili do vyfuku) a po mirnem zahrati, kdy se snizi otacky volnobehu, zacnou otacky kolisat cca +/-200ot. Kdyz se rozjizdim do kopce auto vubec nema vykon a tam, kde jsem napr. s Felicii jezdil na trojku z lehkym plynem, volvo jede taktak na dvojku. Fakt uz mi dochazi napady a odbornici jen krci rameny :(
_________________
V40 1.6 80kW 2002
P924 2.0 92kW 1982

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 13041
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#5 Motor s malým výkonem (chyba motoru P0171) V40 1,6 80kW

Příspěvek od raolsa »

Váha vzduchu? Nemáš někde netěsnost pod výfukovýma svodama?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 18
Registrován: 9 roků
Bydliště: Slavičín (Slawex city), okres Zlín
Vůz: V40 1.6 80kW 2002

#6 Motor s malým výkonem (chyba motoru P0171) V40 1,6 80kW

Příspěvek od BadGuru »

Vahu vzduchu jsem osobne procistil, ikdyz vypadala velmi ciste - jakoby to uz nekdo prede mnou delal :). Nevim, jestli se da z diagnostiky zjistit, zda by vaha vzduchu vykonavala svou funkci spatne, nebo by pres ni slo napr. nadmerne mnozstvi vzduchu, nebo co by tam mohlo byt vlastne chybneho. Pokud to zjistit ale jde, verim, ze by me pan Kohout ze *svedskych tanku* upozornil :). Netesnost pod sacim potrubim me napadla, takze ted budu menit tesneni a zkontroluju jeste hadici (asi podtlak), ktera vede ze saciho potrubi zpet pred skrtici klapku - tusim... Diky za kazdy poznatek ci radu. Mam uz povymenovanou pulku auta a vubec zadna zmena. Uz chybi vymenit jen motor a katalyzator :D
_________________
V40 1.6 80kW 2002
P924 2.0 92kW 1982

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 18
Registrován: 9 roků
Bydliště: Slavičín (Slawex city), okres Zlín
Vůz: V40 1.6 80kW 2002

#7 Motor s malým výkonem (chyba motoru P0171) V40 1,6 80kW

Příspěvek od BadGuru »

Takze nove poznatky - z motoru zacal tect znovu olej. Docela me to prekvapilo, tak jsem se mirne receno nastval a nechal jsem cely motor pretesnit - uplne komplet i se sacim potrubim. Po pretesneni jsem vyzvedl auto a zjistil jsem po par minutach, ze zajimave piska. Jako by to tahalo nebo upoustelo nekama falesny vzduch. No nasledne po par dnech badani a cteni fora jsem se dobral k ODVETRANI KLIKOVKY a ODLUCOVACI OLEJE - bylo to cele za*rane a zakarbonovane. Ano, po koupi origo dilu z Volva, mimochodem cena byla jeste nizsi nez na ruznych e-shopech, auto prestalo piskat, olej znova netece a chyba P0171 se jiz nebjevila za cca 1500 ujetych km. Auto i o neco lepe jede a krasne drzi na volnobeh otacky :). V tomto pripade tedy diagnostika nezahlasila nic, chyba se projevila az po kompletnim pretesneni motoru. Podle nekterych servismanu, by se odvetrani klikovky s filtrem (odlucovacem oleje) mela u benzinaku menit nejpozdeji po 150000km a po cca 50000km kontrolovat v servisu (nevim jak je to u dieslovych motoru).
_________________
V40 1.6 80kW 2002
P924 2.0 92kW 1982

old.fashioned
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 817
Registrován: 16 roků
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC70, V50

#8 Motor s malým výkonem (chyba motoru P0171) V40 1,6 80kW

Příspěvek od old.fashioned »

ano čištění odvětrání klikové skříně patří do základních servisních úkonů dle manuálu k autu u benzínů tušim, asi po 60000 km tušim
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 18
Registrován: 9 roků
Bydliště: Slavičín (Slawex city), okres Zlín
Vůz: V40 1.6 80kW 2002

#9 Motor s malým výkonem (chyba motoru P0171) V40 1,6 80kW

Příspěvek od BadGuru »

Jeste si ale lamu hlavu s bohatou smesi. Skrtici klapka je vycistena, cidlo na ni je v poradku, tak krome MAF senzoru (vahy vzduchu) me nic nenapada. Mam tedy dotaz a zaroven prosbu. Nema moznost nekdo zapujcit spravne fungujici vahu vzduchu? Klidne nekam prijedu, premontuju (je to otazka 10minut), projedu, porovnam a pak zase premontuju zpet. Udajne totiz nejde diagnostikou zjistit, zda je tato soucastka spravne funkcni a kupovat novou za cca 4000-5000,-, kdyz nevim jestli to tim je nebo ne... Diky moc za rady, pomoc i za starsi temata, diky kterym jsem pokrocil o kus dale a zacal veci videt pozitivne :)
_________________
V40 1.6 80kW 2002
P924 2.0 92kW 1982

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2618
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#10 Motor s malým výkonem (chyba motoru P0171) V40 1,6 80kW

Příspěvek od ok2ucx »

VIDA píše:Rich limit:
. High fuel pressure.
. Leaking injectors.
. Contaminated oil.
. Oil level too high.
Ze Slavičína (m.j. používat slang v pojmenování města, kde bydlíš, je v podstatě na nic - stejně, jako někteří píší "bydlište: v autě" - uvedení bydliště tu není k tomu, aby tu někdo 'osobní' údaje, ale hlavně proto, že by tě nasměroval k někomu, kdo tomu rozumí a ve výsledku ti třeba ušetří drahocený čas a peníze) -- takže ze Slavičína to máš kousek do bývalého Gottwaldova (což m.j. už také mladší generace nezná) - tedy do Zlína např. do servisu: http://www.autoservis-weber.cz/

Příliš bohatá směs u atmosféry nemůže mít zase tolik příčin, logickým vylučováním jedné za druhou k tomu nakonec dojdeš.

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 18
Registrován: 9 roků
Bydliště: Slavičín (Slawex city), okres Zlín
Vůz: V40 1.6 80kW 2002

#11 Motor s malým výkonem (chyba motoru P0171) V40 1,6 80kW

Příspěvek od BadGuru »

Diky za rady.
- Tlak paliva nevim jak zmerit popripade s cim porovnat, takze asi servis :(
- Vstrikovace jsou pretesneny - resp. gumove kropuzky jsou vymeneny
- Kontaminovany olej? cim muze byt kontaminovany? Je na nem najeto cca do 2500km (olejovy filtry vymenen)
- Vysoka hladina oleje - popravde nejde to moc zmerit, protoze kdyz vytahnu merku, ocistim a znova zmerim, zase je na ni olej pomazany cca 3cm nad horni rysku, jakoby se zachytaval v trubicce, ve ktere je merka zastrcena a neztekal zpet dolu do vany - nechapu to. Kazdopadne je videt hladina oleje kousek pod horni ryskou

Takze to bude zase do servisu :(. Byl jsem uz tolikrat v ruznych servisech a zatim nejvetsi pokroky jsem na aute vykoumal sam. Nejak uz tomu proste moc neverim. Prijde mi, ze jsou nekteri odbornici neodborni a nebo se jim s tou starou pleckou nechce vubec srat. Za posledni tri mesice jsem nechal po servisech bezmala 25000 za praci, resp. pokusy odborniku/vymenovacu :(

Jeste jednou diky za rady
_________________
V40 1.6 80kW 2002
P924 2.0 92kW 1982

dumi.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3351
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#12 Motor s malým výkonem (chyba motoru P0171) V40 1,6 80kW

Příspěvek od dumi.cz »

BadGuru píše:Diky za rady.
- Tlak paliva nevim jak zmerit popripade s cim porovnat, takze asi servis :(
- Vstrikovace jsou pretesneny - resp. gumove kropuzky jsou vymeneny
- Kontaminovany olej? cim muze byt kontaminovany? Je na nem najeto cca do 2500km (olejovy filtry vymenen)
- Vysoka hladina oleje - popravde nejde to moc zmerit, protoze kdyz vytahnu merku, ocistim a znova zmerim, zase je na ni olej pomazany cca 3cm nad horni rysku, jakoby se zachytaval v trubicce, ve ktere je merka zastrcena a neztekal zpet dolu do vany - nechapu to. Kazdopadne je videt hladina oleje kousek pod horni ryskou

Takze to bude zase do servisu :(. Byl jsem uz tolikrat v ruznych servisech a zatim nejvetsi pokroky jsem na aute vykoumal sam. Nejak uz tomu proste moc neverim. Prijde mi, ze jsou nekteri odbornici neodborni a nebo se jim s tou starou pleckou nechce vubec srat. Za posledni tri mesice jsem nechal po servisech bezmala 25000 za praci, resp. pokusy odborniku/vymenovacu :(

Jeste jednou diky za rady
Ja teda kdyz vytahnu merku tak je spinava jen po to kde je olej. Neni mozny, ze tam toho oleje je fakt moc?! Potom by nebyl uplne odbrje napad s tim asi jezdit.
Kdo tam ten olej lil? kolik ho tam dle naliti je? sobne bych ho mozna vypustil a zmaril. pripadne jen kousek odpustit a koukat co se deje na merce (vim odpousti se dost blbe :D ono narvat tam zpatky ten sroub je za trest...)
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 18
Registrován: 9 roků
Bydliště: Slavičín (Slawex city), okres Zlín
Vůz: V40 1.6 80kW 2002

#13 Motor s malým výkonem (chyba motoru P0171) V40 1,6 80kW

Příspěvek od BadGuru »

Hladina oleje na merce patrna celkem je a jeho tam cca ve trictvrte mezi ryskami, jen me prekvapilo, ze z jedne strany merky je olej rozmaznuty i nad merky. Asi to ale nebude nic zasadniho. Zrejme se merka otira o stenu trubicky, ve ktere je zasunuta... Kolik litru tam ale bylo nalito, to opravdu nevim. Lili ho tam v servisu...
_________________
V40 1.6 80kW 2002
P924 2.0 92kW 1982

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5911
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#14 Motor s malým výkonem (chyba motoru P0171) V40 1,6 80kW

Příspěvek od Haben »

zkus toho pana Webera ve Zlíně http://www.autoservis-weber.cz/
Já tam byl, když mi klepal volant na polňačce. Při první prohlídce nestihl najít chybu (málo času jsem mu dal), tak si za to nic nevzal. Tak jsme se domluvili na další termín, kde chybu odhalil, sdělil čím to je, já si po domluvě sehnal ND, dovezl to a pan Weber opravil za cenu rozumnou.

A nebo ještě Jarek Křižan ve Slušovicích - taky mám dobré zkušenosti
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 18
Registrován: 9 roků
Bydliště: Slavičín (Slawex city), okres Zlín
Vůz: V40 1.6 80kW 2002

#15 Motor s malým výkonem (chyba motoru P0171) V40 1,6 80kW

Příspěvek od BadGuru »

Diky diky diky. Za panem Weberem jsem dnes byl a jsme domluveni na pristi tyden. Uvidime na co prijde. Jeste jednou diky :)
_________________
V40 1.6 80kW 2002
P924 2.0 92kW 1982

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#16 Motor s malým výkonem (chyba motoru P0171) V40 1,6 80kW

Příspěvek od kwiko »

Ako ta 1,6 je auto kde si vzdy myslim ze som nechal rucnu brzdu a aj spotreba tomu zodpoveda :cry: (ktora sa zvykne na V40 zasekavat)
Ale daj si skontrolovat nastavenie rozvodov. hlavne nastavenie VVT. to potom auto jazdi ako skapate. Su na to pripravky a v tomto pripade sa to da kuknut aj cez diagnostiku.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 18
Registrován: 9 roků
Bydliště: Slavičín (Slawex city), okres Zlín
Vůz: V40 1.6 80kW 2002

#17 Motor s malým výkonem (chyba motoru P0171) V40 1,6 80kW

Příspěvek od BadGuru »

Rozvody jsou udelane nove a VVT funguje. Ohledne toho VVT nevim, zda funguje spravne nebo ne. Jen vim, ze funguje. Kdyz ho totiz odpojim, auto je o poznani linejsi...
_________________
V40 1.6 80kW 2002
P924 2.0 92kW 1982

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#18 Motor s malým výkonem (chyba motoru P0171) V40 1,6 80kW

Příspěvek od kwiko »

Ospravedlnujem sa, vidim ze som zasiel prilis daleko, ze som vo svojom blaznovstve zase protirecil majitelovi auta s 1,6l motorom. Obrázek

Obrázek
ps...
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=47480&hilit=rozvody#p547038

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 18
Registrován: 9 roků
Bydliště: Slavičín (Slawex city), okres Zlín
Vůz: V40 1.6 80kW 2002

#19 Motor s malým výkonem (chyba motoru P0171) V40 1,6 80kW

Příspěvek od BadGuru »

Tak po delsi dobe zase info - byl vymenen regulator tlaku paliva, nakonec i palivove cerpadlo, protoze se pridiralo a k tomu vsemu katalyzator. Auto se chova zase o neco lip, ale stale mam pocit, ze ma bohatou smes. Obcas to totiz do vyfuku streli. Aktualne ridici jednotka vyhodila chybu P0141. Jednou se rozsvitila po ujeti cca 150km a po smazani se zase rozsvitila po ujeti dalsich cca 600km. Je mozne ze tato chyba (P0141) souvisi s bohatou smesi? A nebo obcasne streleni do vyfuku, by mohlo byt zpusobeno netesnosti napr. mezi motorem a svody vyfuku? Zda se mi totiz, ze auto je hlucnejsi a tim padem nejaka dirka ci netesnost ve vyfuku by asi taky pripadala v uvahu. Projevila by se bohatost smesi nejak vyrazneji na spotrebe? Aktualne jsem totiz na uzkych zimnich pneu nameril spotrebu (pri plynulych mezimestskych jizdach) kolem 7,5l/100km, coz je docela dobre :) (ve meste ale zere 10l/100km)
_________________
V40 1.6 80kW 2002
P924 2.0 92kW 1982

old.fashioned
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 817
Registrován: 16 roků
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC70, V50

#20 Motor s malým výkonem (chyba motoru P0171) V40 1,6 80kW

Příspěvek od old.fashioned »

BadGuru píše:Tak po delsi dobe zase info - byl vymenen regulator tlaku paliva, nakonec i palivove cerpadlo, protoze se pridiralo a k tomu vsemu katalyzator. Auto se chova zase o neco lip, ale stale mam pocit, ze ma bohatou smes. Obcas to totiz do vyfuku streli. Aktualne ridici jednotka vyhodila chybu P0141. Jednou se rozsvitila po ujeti cca 150km a po smazani se zase rozsvitila po ujeti dalsich cca 600km. Je mozne ze tato chyba (P0141) souvisi s bohatou smesi? A nebo obcasne streleni do vyfuku, by mohlo byt zpusobeno netesnosti napr. mezi motorem a svody vyfuku? Zda se mi totiz, ze auto je hlucnejsi a tim padem nejaka dirka ci netesnost ve vyfuku by asi taky pripadala v uvahu. Projevila by se bohatost smesi nejak vyrazneji na spotrebe? Aktualne jsem totiz na uzkych zimnich pneu nameril spotrebu (pri plynulych mezimestskych jizdach) kolem 7,5l/100km, coz je docela dobre :) (ve meste ale zere 10l/100km)
plynulé meziměsto bys s tímhle motorem měl naměřit kolem 6 l, ten muj (žravější) ve v40 dává cca 6,5 na zimních pneu 195/55/15...
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 5099
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#21 Motor s malým výkonem (chyba motoru P0171) V40 1,6 80kW

Příspěvek od Lachtan »

kdo dělal rozvody?
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 18
Registrován: 9 roků
Bydliště: Slavičín (Slawex city), okres Zlín
Vůz: V40 1.6 80kW 2002

#22 Motor s malým výkonem (chyba motoru P0171) V40 1,6 80kW

Příspěvek od BadGuru »

Rozvody delal mechanik "nevolvar". Mohlo by neco z toho co popisuji byt spatne udelanymi rozvody? Popripade neco spatne s VVT? Diky
_________________
V40 1.6 80kW 2002
P924 2.0 92kW 1982

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 5099
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#23 Motor s malým výkonem (chyba motoru P0171) V40 1,6 80kW

Příspěvek od Lachtan »

Mohlo - takhle jsem koupil Modrého - auto bylo líné jak veš a žralo i trávu vedle cesty a důvod? O zub špatně nastavené rozvody... :%)
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

dumi.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3351
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#24 Motor s malým výkonem (chyba motoru P0171) V40 1,6 80kW

Příspěvek od dumi.cz »

Lachtan píše:Mohlo - takhle jsem koupil Modrého - auto bylo líné jak veš a žralo i trávu vedle cesty a důvod? O zub špatně nastavené rozvody... :%)
budu ted lehce OT, omlouvam se.

Jak poznam, ze mam rozvody nastaveny dobre? staci sundat kryt rozvodu a bude to videt? (motor B5254T) diky.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1812
Registrován: 18 roků
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#25 Motor s malým výkonem (chyba motoru P0171) V40 1,6 80kW

Příspěvek od Petr.Chrpa »

dumi.cz píše:
Lachtan píše:Mohlo - takhle jsem koupil Modrého - auto bylo líné jak veš a žralo i trávu vedle cesty a důvod? O zub špatně nastavené rozvody... :%)
budu ted lehce OT, omlouvam se.

Jak poznam, ze mam rozvody nastaveny dobre? staci sundat kryt rozvodu a bude to videt? (motor B5254T) diky.
Rysky vaček do výřezu co je na krytu rozvodů ,který je přišroubován k motoru a malinká značka (výřez) vodícího kola rozvodového řemenu za řemenicí na značku .
Zkus googlit tam to najdeš v realu jinak není vždy stoprocentní,že je vačkové kolo označené ,že má značku nebo je hodně špatně vidět -na sedanovi hodně špatně a na 10ventilu žádné značky nebyly co jsem dělal -jinak jistota je připravek místo čidla vačky a rozdělovače -samo za předpokladu ,že máš nastavenou horní úvrať 1:válce ne spodní :D .
tdisline_384.jpg
tdisline_384.jpg (14.67 KiB) Zobrazeno 3323 x
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50 - opravy“