Rozvody V50-T5: umrlec na "klíňák"
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 36
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Vůz: V50 T5 '04
- Bydliště: Žamberecko
#51 Rozdvody V50-T5: umrlec na "klíňák"
Takže malý posun, vše šlo celkem dobře povolit, sundat, oddělat, a pak vytáhnout. Moooc hezká práce....
Naposledy upravil(a) cenda89 dne 06 čer 2015 12:29, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 177
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: nic
- Bydliště: Morava
#52 Rozdvody V50-T5: umrlec na "klíňák"
Tož držím pěsti. Pěkná fotoreportáž, jen mě zaskočilo že začíná koncem, než jsem si to uvědomil.
_________________
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 36
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Vůz: V50 T5 '04
- Bydliště: Žamberecko
#53 Rozdvody V50-T5: umrlec na "klíňák"
No jo, ono to řadí od poslední přidaný fotky.
Mno, teď nás čeká dodělat ten nalitek a pak rozborka hlavy.
Mno, teď nás čeká dodělat ten nalitek a pak rozborka hlavy.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 177
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: nic
- Bydliště: Morava
#54 Rozdvody V50-T5: umrlec na "klíňák"
No, já to mám asi relativně jednodušší. Našetřit a sehnat slušnej celej motor a ten co mám provizorně opravit. Tedy srovnat klikovku a vyměnit špatné šály.
A než našetřím, tak oplynit a jezdit s častou kontrolou stavu oleje a snad beze strachu že se to někde kousne a zůstanu viset.
A než našetřím, tak oplynit a jezdit s častou kontrolou stavu oleje a snad beze strachu že se to někde kousne a zůstanu viset.
_________________
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 36
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Vůz: V50 T5 '04
- Bydliště: Žamberecko
#55 Rozdvody V50-T5: umrlec na "klíňák"
Tak hod nějakou fotku, jak na tom si
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 36
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Vůz: V50 T5 '04
- Bydliště: Žamberecko
#56 Rozdvody V50-T5: umrlec na "klíňák"
Hele to je fajn, kluci na Shade fóru pořád řeší, že jim koncernový koloběžky padaj do nouzáku a nikdo neví co s tim. A my tady motor ven, motor tam...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 177
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: nic
- Bydliště: Morava
#57 Rozdvody V50-T5: umrlec na "klíňák"
Není co fotit, vypadá to na pohled úplně normálně. Černou dírou jako Ty se pochlubit nemůžu. Jestli ulovím fotku něčeho zajímavýho, tak ji postnu.
_________________
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 177
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: nic
- Bydliště: Morava
#58 Rozdvody V50-T5: umrlec na "klíňák"
Jo, tak rovnání klikovky je v mém případě asi úplná blbost. Na to by stejně musel motor ven a když mu chutná olej, tak by musela stejně pokračovat generálka.. Takže to padá a už svou pozornost upínám jen na sehnání jiného motoru.
_________________
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#59 Rozdvody V50-T5: umrlec na "klíňák"
...no a jak chytneš naprostou rovinu té napínací kladky, protože jak bude lehce vyosená, budeš to dělat znova.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 177
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: nic
- Bydliště: Morava
#60 Rozdvody V50-T5: umrlec na "klíňák"
A aby toho nebylo málo, tak jsem se právě dozvěděl že jak je těchto motorů po Evropě chcíplých dost=velký zájem o ně a současně se jich na vrakáče moc nedostává=moc se neprodával, tak se prodávaj na těch vrakáčích dráž než třeba D5ky...
Takže ještě mi zbývá jiskřička naděje že seženu motor za rozumné peníze v Polsku.
No cement.
Takže ještě mi zbývá jiskřička naděje že seženu motor za rozumné peníze v Polsku.
No cement.
_________________
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 36
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Vůz: V50 T5 '04
- Bydliště: Žamberecko
#61 Rozdvody V50-T5: umrlec na "klíňák"
Myslím si, že jo. Je tam ještě několik bodů ve stejne úrovni, tak podle nich se rovina pak bude kontrolovat.David Patočka píše:...no a jak chytneš naprostou rovinu té napínací kladky, protože jak bude lehce vyosená, budeš to dělat znova.
Ale jasně, že je to na kokot, pac s frezou ani s ničim stabilním se tam nedostanu. A odstrojit kvůli tomu blok se mi taky nechce.
Když mi to borec zavaroval, tak sem říkal, ať tam kousek necha, aby bylo podle ceho brousit. Takhle to dopadlo kvůli větší pevnosti.
Uvidíme
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3225
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#62 Rozdvody V50-T5: umrlec na "klíňák"
a ze servisu půjde rovnou do inzerce, ne?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 425
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
#63 Rozdvody V50-T5: umrlec na "klíňák"
skús sa tu ozvať http://www.autobazar.eu/sk/motor-volvo-24i-benzin-125kw-id5897155.htmlVOLVOzajíc píše:A aby toho nebylo málo, tak jsem se právě dozvěděl že jak je těchto motorů po Evropě chcíplých dost=velký zájem o ně a současně se jich na vrakáče moc nedostává=moc se neprodával, tak se prodávaj na těch vrakáčích dráž než třeba D5ky...
Takže ještě mi zbývá jiskřička naděje že seženu motor za rozumné peníze v Polsku.
No cement.
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=44030&start=350
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 177
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: nic
- Bydliště: Morava
#64 Rozdvody V50-T5: umrlec na "klíňák"
Díky za odkazy.lkopcansky píše: skús sa tu ozvať http://www.autobazar.eu/sk/motor-volvo-24i-benzin-125kw-id5897155.html
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=44030&start=350
Na tom prvním je sice slušná cena, ale jiný motor. Já mám B5244S4. Sice tam píše že je i do V50ky, ale to se téměř jistě plete. Už podle fotky mám jinak sání a určo jsou jinak úchyty...
Na tom druhém odkazu jak má Ekky trápení s převodovnou, nebo čím jsem to krom poslední stránky neprocházel, ale já mám jednak manuál a ne automat a zatím mi funguje. ťuk, ťuk...
_________________
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 425
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
#65 Rozdvody V50-T5: umrlec na "klíňák"
VOLVOzajíc píše:.lkopcansky píše: skús sa tu ozvať http://www.autobazar.eu/sk/motor-volvo-24i-benzin-125kw-id5897155.html
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=44030&start=350
Na tom druhém odkazu jak má Ekky trápení s převodovnou, nebo čím jsem to krom poslední stránky neprocházel, ale já mám jednak manuál a ne automat a zatím mi funguje. ťuk, ťuk...
prepáč, to bol preklep...
skús sa ozvať chalanom do Nitry http://volvodiely.sk/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 36
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Vůz: V50 T5 '04
- Bydliště: Žamberecko
#66 Rozdvody V50-T5: umrlec na "klíňák"
Spíš ne, jinak budu dvacet v mínusu...doktor píše:a ze servisu půjde rovnou do inzerce, ne?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 177
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: nic
- Bydliště: Morava
#67 Rozdvody V50-T5: umrlec na "klíňák"
Ahoj chlapi.
Tak moje sága má pokračování. Včera jsem to dal mechanikovi aby se juknul na pajšl motoru co že tomu přesně je. Vylil olej a po cca. 1000km od výměny je plný kovových částeček. I nasávací koš oleje má na sítku šupiny kovu.
Ojnice druhého válce je prý ohnutá a nejhůř oborušená. Prý tam je vůle na klice cca. 1mm. Takže zde je to klepání. Jinak jen o fous líp je na tom třetí válec a čtvrtý je ještě jakš takš. Šály protočené a probroušené jak v uchycení ojnice, tak na klice.
První a pátý válec jsou v poho.
Problém je že těch motorů je jak šafránu a tak jsou drahý. Šance by byla v tom, kdyby do toho mého motoru pasovaly tyto díly z jiných 2,4 . Bohužel nejsem schopen zjistit ze kterých motorů by to šlo. Jde mi o klikovku, šály, ojnice, písty kroužky, a to na 3 válce...
Je tu někdo, kdo by mi byl schopen tohle zjistit, případně sehnat za rozumné peníze? Auto je to moc hezké, už jsem do něj vrazil hodně peněz (110+30 za opravy podvozku) a tak jsem na tom špatně.
Alternativou je, prodat to na díly za pár korun a koupit si nějakého střepa, ovšem jezdícího...
Tak moje sága má pokračování. Včera jsem to dal mechanikovi aby se juknul na pajšl motoru co že tomu přesně je. Vylil olej a po cca. 1000km od výměny je plný kovových částeček. I nasávací koš oleje má na sítku šupiny kovu.
Ojnice druhého válce je prý ohnutá a nejhůř oborušená. Prý tam je vůle na klice cca. 1mm. Takže zde je to klepání. Jinak jen o fous líp je na tom třetí válec a čtvrtý je ještě jakš takš. Šály protočené a probroušené jak v uchycení ojnice, tak na klice.
První a pátý válec jsou v poho.
Problém je že těch motorů je jak šafránu a tak jsou drahý. Šance by byla v tom, kdyby do toho mého motoru pasovaly tyto díly z jiných 2,4 . Bohužel nejsem schopen zjistit ze kterých motorů by to šlo. Jde mi o klikovku, šály, ojnice, písty kroužky, a to na 3 válce...
Je tu někdo, kdo by mi byl schopen tohle zjistit, případně sehnat za rozumné peníze? Auto je to moc hezké, už jsem do něj vrazil hodně peněz (110+30 za opravy podvozku) a tak jsem na tom špatně.
Alternativou je, prodat to na díly za pár korun a koupit si nějakého střepa, ovšem jezdícího...
_________________
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 319
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Podolí u Brna
- Vůz: Volvo 850 T5
- Kontaktovat uživatele:
#68 Rozdvody V50-T5: umrlec na "klíňák"
No, to klepání jsi měl řešit okamžitě. Nemusela být poškozená klika. Někdy jde o vteřiny, natož kilometry. S tou záměnností kliky a ojnic by to nemusel být velký problém. Staré písty do ojetých válců nedávej. Co chybí těm, co tam jsou? A doufám, že jsi to dal někomu, kdo ty volvácký motory zná a ne nejlevnějšímu mechanikovi ze sousedství.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 177
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: nic
- Bydliště: Morava
#69 Rozdvody V50-T5: umrlec na "klíňák"
Nejspíš byla. Protože na těch třech válcích už byly měněny šály. Jsou tam jiné s datem 07/14 a jiným označením než u origo a já to kupoval v srpnu. Mechanik to poznal ještě než oddělal vanu. Když oddělal chladič oleje, nebo co je ta škatulka na vaně, tak zjistil, že ač jsou tam silikonové kroužky, tak tam bylo namatlané nějaké černé něco, asi silikon.Jean píše:No, to klepání jsi měl řešit okamžitě. Nemusela být poškozená klika. Někdy jde o vteřiny, natož kilometry. S tou záměnností kliky a ojnic by to nemusel být velký problém. Staré písty do ojetých válců nedávej. Co chybí těm, co tam jsou? A doufám, že jsi to dal někomu, kdo ty volvácký motory zná a ne nejlevnějšímu mechanikovi ze sousedství.
Jak jsou na tom písty není jisté. Vzhledem k tomu že to žere olej v těch 3 prostředních válcích (černé svíčky) tak je problém minimálně ve stíracích kroužcích.
Mechanik to je údajně zkušený, dle referencí několika lidí co jim dal dohromady motory. Byl mi doporučen jako velmi schopný motorář a ne jako nejlevnější "Franta-opravímza flašku".
Byl bys mi prosí nějak, aspoň částečně schopen pomoci ?
(jakkoliv, třeba tím že bys mi zjistil které díly zevnitř pasují do mého motoru z jiných motorů, případně s nějakými díly, či jejich sehnáním, ...)
_________________
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 319
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Podolí u Brna
- Vůz: Volvo 850 T5
- Kontaktovat uživatele:
#70 Rozdvody V50-T5: umrlec na "klíňák"
Pošli mi do SZ vin. Permanentně bojuji s časem, ale zkusím se na to kouknout.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 177
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: nic
- Bydliště: Morava
#71 Rozdvody V50-T5: umrlec na "klíňák"
Stalo se. Předem moc díky.
_________________
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 36
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Vůz: V50 T5 '04
- Bydliště: Žamberecko
#72 Rozdvody V50-T5: umrlec na "klíňák"
Dotaz na prodejce a vrakoviště:
-Levý silentblok
-Kryt na rozvody: zadní(konzola), spodní
Kdyby někdo měl, rád koupím.
Díky
-Levý silentblok
-Kryt na rozvody: zadní(konzola), spodní
Kdyby někdo měl, rád koupím.
Díky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 36
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Vůz: V50 T5 '04
- Bydliště: Žamberecko
#73 Rozdvody V50-T5: umrlec na "klíňák"
Jak už je to dlouho? No tě bůh...
Přidávám menší přehled investic:
----Motor----
Hlava + polomotor (T6R Praha) - 6000,-
Těsnění pod hlavu - 1000,-
Broušení a tlakování hlavy - 1000,-
Práce (rozborka zborka hlava, rozvody, těsnění, spotřební materiál, mytí) - 3500,-
Rozvody, vodní pumpa - 2500,-
Ploché řemeny - 400,-
Gufera ventilů - 600,-
Těsnění svodů - 350,-
Kryty rozvodů originál - 2500,-
Zavaření bloku - 200,-
Svíčky BOSCH LPG - 850,-
Olej - 700,-
----Příslušenství----
Levý silentblok použitý - 2500,-
Fridex - 400,-
Náplň klima - 500,-
Ale dělalo se to celkem pěkně. Všechno šlo povolit, všude byl celkem přístup.
Přidávám menší přehled investic:
----Motor----
Hlava + polomotor (T6R Praha) - 6000,-
Těsnění pod hlavu - 1000,-
Broušení a tlakování hlavy - 1000,-
Práce (rozborka zborka hlava, rozvody, těsnění, spotřební materiál, mytí) - 3500,-
Rozvody, vodní pumpa - 2500,-
Ploché řemeny - 400,-
Gufera ventilů - 600,-
Těsnění svodů - 350,-
Kryty rozvodů originál - 2500,-
Zavaření bloku - 200,-
Svíčky BOSCH LPG - 850,-
Olej - 700,-
----Příslušenství----
Levý silentblok použitý - 2500,-
Fridex - 400,-
Náplň klima - 500,-
Ale dělalo se to celkem pěkně. Všechno šlo povolit, všude byl celkem přístup.
Naposledy upravil(a) cenda89 dne 06 čer 2015 12:30, celkem upraveno 1 x.
#74 Rozdvody V50-T5: umrlec na "klíňák"
Nechceš si spravit ten pojebaný obrázek pod podpisem??
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 36
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Vůz: V50 T5 '04
- Bydliště: Žamberecko
#75 Rozdvody V50-T5: umrlec na "klíňák"
Jak spravit? Předpokládám, že tě to ruší...
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek