Rozvody V50-T5: umrlec na "klíňák"

  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 30
Příspěvky: 36
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Vůz: V50 T5 '04
Bydliště: Žamberecko

#1 Rozvody V50-T5: umrlec na "klíňák"

Příspěvek od cenda89 »

Tak kluci je to cajk,

dneska (před chvilkou) cestou z hub, mi praskl klíňák a namotal se pod rozvody. Rozvoďák je povolenej, tak si myslim že mýtink ventilů s válci byl nevyhnutelný. Takže kára stojí na dvorku a čekám až se to bude chtít někomu rozdělávat.

Takovou radost sem z toho auta měl... :cry:
Naposledy upravil(a) cenda89 dne 21 bře 2015 23:12, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V50 T5 162kW '04 Black Pearl - LPG Solaris/Magic

http://www.obchod.mistau.cz

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#2 Zástavba HL Propan MAGIC 4 do S40 II od Jeana

Příspěvek od hajnej »

ty prasklý řemeny zamotaný do rozvodů začínají být docela v kurzu
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 30
Příspěvky: 36
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Vůz: V50 T5 '04
Bydliště: Žamberecko

#3 Zástavba HL Propan MAGIC 4 do S40 II od Jeana

Příspěvek od cenda89 »

Včera stojíme u kámoše u baráku a koukám, že tam má odstavený svoje auto, tak se ptám co s tim je... Prasklej řemen, potkáno - při vyjíždění z garáže.
Tak mě ho bylo líto a dneska sem to s tim samym pruserem postavil vedle něho.
_________________
Volvo V50 T5 162kW '04 Black Pearl - LPG Solaris/Magic

http://www.obchod.mistau.cz

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 177
Registrován: 10 roků 11 měsíců
Bydliště: Přerov
Vůz: nic
Bydliště: Morava

#4 Zástavba HL Propan MAGIC 4 do S40 II od Jeana

Příspěvek od VOLVOzajíc »

Fíha. To je mazec. To asi nebude oprava za korunu, co? Kryje to pojistka, nebo pojistka-nepojistka, vykešovat na dřevo?

Čím se to děje? Mě jako laika napadá, že se z nějakého důvodu hodně přetáhla výměna rozvodů. Nebo mohou být i jiné příčiny? Kolega na soukromé O2, 1,6 MPI asi, popisoval že byl dělat rozvody, nechal tam dvacku (cože?) a pak krátce po tom byli na výletě a prásk a auto nepojízdný. Následoval odtah do toho značkového servisu, že jako reklamace. A oni mu řekli že se kousl kompresor klimačky (prý ucházelo chladivo), ten zablokoval řemen, ten prdnul a vzal sebou zbytek. Tak tam nechal další dvacku...
_________________
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP

Offline
Příspěvků ve vlákně: 30
Příspěvky: 36
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Vůz: V50 T5 '04
Bydliště: Žamberecko

#5 Zástavba HL Propan MAGIC 4 do S40 II od Jeana

Příspěvek od cenda89 »

Jop, něco v tom smyslu. Já mám rozvody +- 50000km po výměně. Problém je v tom, že praskl drazkovy řemen klima-altik a namotal se do rozvodů. Zatím sem to nerozdelaval, je taky možný ,že rozvodum se nic nestalo, ale to bych nebyl já, abych neměl největší smůlu. Stačilo vyměnit jeden blbej řemen za 4kila a byl by klid.

Mám zlý tušení, že mě 20 000 minus nemine. A pojistka na to taky není.
_________________
Volvo V50 T5 162kW '04 Black Pearl - LPG Solaris/Magic

http://www.obchod.mistau.cz

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 177
Registrován: 10 roků 11 měsíců
Bydliště: Přerov
Vůz: nic
Bydliště: Morava

#6 Zástavba HL Propan MAGIC 4 do S40 II od Jeana

Příspěvek od VOLVOzajíc »

No, tož držím pěsti.

Tvůj motor má tedy klasické rozvody. To jsou dva řemeny + kladky? Tak to mají asi i ostatní 2.4? (2.4 , 2.4i a 2.4T)
Při rozvodech se neměnili oba řemeny, jen ten hlavní? Nebo smůla a ten druhý řemen nevydržel co měl?
_________________
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP

Offline
Příspěvků ve vlákně: 30
Příspěvky: 36
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Vůz: V50 T5 '04
Bydliště: Žamberecko

#7 Zástavba HL Propan MAGIC 4 do S40 II od Jeana

Příspěvek od cenda89 »

Nene, rovoďák je jenom jeden - klasický ozubený, pohání ale dvě vačkové hřídele (20V). Dva jsou ale drážkové řemeny (klíňáky). A ty asi za 220tis km nikdo neměnil a jeden z nich rupnul a namotal se do rozvodů.
Přílohy
Rozvody schéma
Rozvody schéma
lg_b51bd06d-5b99-43af-af81-cb077670a141.gif (87.61 KiB) Zobrazeno 3884 x
Rozvody ze strany
Rozvody ze strany
1262-2-full.jpg (115.32 KiB) Zobrazeno 3884 x
Rozvody z vrchu
Rozvody z vrchu
1105061817.jpg (62.11 KiB) Zobrazeno 3884 x
Naposledy upravil(a) cenda89 dne 21 bře 2015 01:21, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V50 T5 162kW '04 Black Pearl - LPG Solaris/Magic

http://www.obchod.mistau.cz

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 13059
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#8 Zástavba HL Propan MAGIC 4 do S40 II od Jeana

Příspěvek od raolsa »

A proto se při rozvodech mění všechno, ne jen rozvodový řemen s kladkami, ale i vodní pumpa a "venkovní" řemen (-y) a kladky. :crazy:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Příspěvků ve vlákně: 30
Příspěvky: 36
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Vůz: V50 T5 '04
Bydliště: Žamberecko

#9 Zástavba HL Propan MAGIC 4 do S40 II od Jeana

Příspěvek od cenda89 »

Na všech autech co sem měl sem to udělal. Na Volvu sem ted udelal komplet napravu, koupil novou baterku a svíčky a když už sem byl v tom, tak sem chtel pokracovat, ale nestih.

Ale upřímě, kdyby konstruktéři nebyli diletanti, tak před tu řemenici dají kryt (hliník, plech) a né jen tak kousek plastu, tak by se nic nestalo.
_________________
Volvo V50 T5 162kW '04 Black Pearl - LPG Solaris/Magic

http://www.obchod.mistau.cz

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 13059
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#10 Zástavba HL Propan MAGIC 4 do S40 II od Jeana

Příspěvek od raolsa »

Stejně je divný, že se ten řemen do těch rozvodů dostane i přes ten plast. Sice se to hejbe docela fofrem, ale stejně. :unknown:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Příspěvků ve vlákně: 30
Příspěvky: 36
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Vůz: V50 T5 '04
Bydliště: Žamberecko

#11 Zástavba HL Propan MAGIC 4 do S40 II od Jeana

Příspěvek od cenda89 »

No právě, to je to nad čím pořád premejslim. Jak je to možný. Není tam na to ani místo a minimální krytí tam taky je.

Tak příště budem chytřejší.
_________________
Volvo V50 T5 162kW '04 Black Pearl - LPG Solaris/Magic

http://www.obchod.mistau.cz

Offline
Příspěvků ve vlákně: 30
Příspěvky: 36
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Vůz: V50 T5 '04
Bydliště: Žamberecko

#12 Zástavba HL Propan MAGIC 4 do S40 II od Jeana

Příspěvek od cenda89 »

Takže zatím pro přehled:

-2x ventil výfukový
-2x ventil sací
-Napínací kladka rozvodového řemene - vytržena z bloku
-Řemen rozvodový, řemen drážkový 2x
-Kryt rozvodového řemene

Vyndat motor z auta, nechat zavařit blok a vyřezat nový závit pro napínačku.
Sundat hlavu, vyměnit ventily, kompletace, těsnení, seřízení, rozvody.
Motor zpět do auta a modlit se.

Při té příležitosti jsem zjistil utržený levý horní silentblok motoru.
Přetržený drážkový řemen o délce cca 70cm se krásně složil kolem rozvodové řemenice a z rozvoďáku zmizelo 30cm zubů.

Mám z toho všeho velkou radost :cry:
_________________
Volvo V50 T5 162kW '04 Black Pearl - LPG Solaris/Magic

http://www.obchod.mistau.cz

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 177
Registrován: 10 roků 11 měsíců
Bydliště: Přerov
Vůz: nic
Bydliště: Morava

#13 Zástavba HL Propan MAGIC 4 do S40 II od Jeana

Příspěvek od VOLVOzajíc »

Fíha, tak to budeš asi muset rozbít hodně vypasené prasátko.

Tak ať Ti to dopadne dobře a autí zase dobře slouží.
_________________
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP

GDPR_user

#14 Zástavba HL Propan MAGIC 4 do S40 II od Jeana

Příspěvek od GDPR_user »

cenda89 píše: Ale upřímě, kdyby konstruktéři nebyli diletanti, tak před tu řemenici dají kryt (hliník, plech) a né jen tak kousek plastu, tak by se nic nestalo.
Diletanti nejsou konstruktéři,ale rádoby opraváři,kteří nevymění spolu s rozvody vše co s nimi souvisí.Zákazníka,který chce udělat jen rozvodový řemen a kladky posílám rovnou do hajzlu!!!
Předpokládám,že se řemen neroztrhl celý,ale odloupla se jedna drážka,která se namotala do rozvodů.Pokud to budeš dělat,nezapomeň také na volnoběžku alternátoru a možná i rovnou jeho repase.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 177
Registrován: 10 roků 11 měsíců
Bydliště: Přerov
Vůz: nic
Bydliště: Morava

#15 Zástavba HL Propan MAGIC 4 do S40 II od Jeana

Příspěvek od VOLVOzajíc »

Souhlasím že problém bude v hrubém nedodržení předepsaných servisních postupů, zřejmě za předchozího majitele.

To má ale své příčiny:
- zákazník požaduje co nejvíce ušetřit
- servisák chce práci a má volbu buď trochu práce a peněz, nebo nic a tak vyhoví

Řekl bych ale že více másla na hlavě je na straně servisáka/ů. Důvodem je že servisák má vědět co vše se má při rozvodech v jakém případě dělat za úkony a také jak. A když to ví (jsou přístupná data a předepsané servisní postupy daného výrobce) tak je takovéto vyhovění zákazníkovi neomluvitelné profesní selhání. Jiná věc je že si (nevím jak Volvo) výrobci tyto věci prý většinou syslí pro autorizáky a nedávají je volně.
V tom vidím i "spolúčast či spoluvinu" výrobců na nekvalitě práce leckterého i opravdu podstivého servisáka. On třeba udělal daný servis podle svého nejlepšího vědomí a svědomí o daném úkonu. Jenže daný výrobce má nějakou drobnou odlišnost proti ostatním a když to servisák neví a nemá jak vědět, tak ...
_________________
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP

GDPR_user

#16 Zástavba HL Propan MAGIC 4 do S40 II od Jeana

Příspěvek od GDPR_user »

VOLVOzajíc píše:Souhlasím že problém bude v hrubém nedodržení předepsaných servisních postupů, zřejmě za předchozího majitele.
To má ale své příčiny:
- zákazník požaduje co nejvíce ušetřit
- servisák chce práci a má volbu buď trochu práce a peněz, nebo nic a tak vyhoví
Buď něco opravuji za čím si stojím a tudíž bude po mém,nebo ať zákazník jede jinam.Zákazník totiž následně neřekne:"Já jsek kokot,já to nechtěl" řekne:"Dělal mi to ten a ten a ten kokot to zmrdal!!!"
Takže raději zákazníka pošlu pryč než si nést punc mechanika,který dělá špatně.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 177
Registrován: 10 roků 11 měsíců
Bydliště: Přerov
Vůz: nic
Bydliště: Morava

#17 Zástavba HL Propan MAGIC 4 do S40 II od Jeana

Příspěvek od VOLVOzajíc »

To je klasika nejen v opravě aut. To je tak nějak ve všem. Většina zákazníků chce šetřit a většina podnikatelů chce zakázky. No a je potřeba najít nějaký rozumný přístup pro oboustranou spokojenost.
Pokud už má dotyčný podnikatel nějaké jméno a okruh stabilních zákazníků, tak je tento přístup více než pochopitelný. Pokud ale třeba dotyčný začíná, tak je v horší situaci než si vydobude nějaké renomé a pozici na trhu.
_________________
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP

Offline
Příspěvků ve vlákně: 30
Příspěvky: 36
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Vůz: V50 T5 '04
Bydliště: Žamberecko

#18 Zástavba HL Propan MAGIC 4 do S40 II od Jeana

Příspěvek od cenda89 »

martinopel píše: Předpokládám,že se řemen neroztrhl celý,ale odloupla se jedna drážka,která se namotala do rozvodů.Pokud to budeš dělat,nezapomeň také na volnoběžku alternátoru a možná i rovnou jeho repase.
Z pod řemenice sem nejdřív tahal kousky krytu a né zrovna malý. A pak celej řemen, a vypadal jak vytaženej z mlejnku.

____


On ten kryt, kdyby byl z tvrdýho plastu a né z nějakýho posranýho měkýho gumoplastu a byl normálně přišroubovanej k bloku, tak není problém. Řemen se může rozervat i po 20tkm.

Hele Martine, ty máš přístup i k nějakejm dílům?
Přílohy
IMAG1924.jpg
_________________
Volvo V50 T5 162kW '04 Black Pearl - LPG Solaris/Magic

http://www.obchod.mistau.cz


doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#20 Rozdvody V50-T5: umrlec na "klíňák"

Příspěvek od doktor »

Při rozsahu škod a porovnání cena / výsledek je oprava tohoto motoru podle mě nerentabilní.

Těch 20 tisíc je podle mě velmi slabý odhad. Tipuji spodní hranici 50 tisíc. Spíš víc. Já bych osobně jednou potkaný motor nechtěl.

Vyndat motor, zavařit blok, vyřezat nový závit pro napínačku, sundat hlavu, vyměnit ventily, kompletace, těsnení, seřízení, rozvody, motor zpět do auta - to je mazec.

Ještě si tam přičti kontrolu hlavy a broušení. K tomu modlení bych si připočetl, že budeš doufat, že v hlavě nebude mikroprasklina. Vzhledem k tomu, že to vyrvalo kladku z bloku, vykouslo 30cm zubů z rozvoďáku, tak to musela být dobrá pecka a tak bych se modlil, že to nezničilo jakýkoliv jiný člen rozvodů, jako třeba lehce přiohlé vačky, klika, atd - prostě že to nebude dělat brikule, když to za majland opravíš. Navíc, to svařování bloku a vyřezávání nové díry pro kladku - maso.

Já bych asi zvažoval jiný ojetý T5 motor, který s ohledem na ročník by mohl být k sehnání i v cajku a za polovinu peněz.

A tady ten motor bych prodal na díly.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Offline
Příspěvků ve vlákně: 30
Příspěvky: 36
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Vůz: V50 T5 '04
Bydliště: Žamberecko

#21 Rozdvody V50-T5: umrlec na "klíňák"

Příspěvek od cenda89 »

doktor píše: Vyndat motor, zavařit blok, vyřezat nový závit pro napínačku, sundat hlavu, vyměnit ventily, kompletace, těsnení, seřízení, rozvody, motor zpět do auta - to je mazec.
Vyndat motor - zdarma
zavařit blok - to není ten správný výraz, spíš bych volil "rekonstruovat nálitek se závitem" - max 1000,-
sundat hlavu - zdarma
vyměnit ventily - asi né všechny, zatím cena poškozených 1500,-
kompletace, seřízení - 2000-4000,-
těsnení - 600,-
rozvody - 3000,-
motor zpět do auta - zdarma
doktor píše: Ještě si tam přičti kontrolu hlavy a broušení
1000,- vč. tlakové zkoušky
doktor píše: ... a tak bych se modlil, že to nezničilo jakýkoliv jiný člen rozvodů, jako třeba lehce přiohlé vačky, klika, atd - prostě že to nebude dělat brikule, když to za majland opravíš. Navíc, to svařování bloku a vyřezávání nové díry pro kladku - maso.
I tahle možnost tu je, ale ta vačka, neboli vahadlo je tyč o průměru 20mm, uložená ve třech osazeních. A všechnu tažnou sílu pobrala ta napínačka. A to svařování je spíš navařování a rekonstrukce takového nálitku (kužele), ve kterém je závit, není to vytržený flek přímo z bloku.
doktor píše: Já bych asi zvažoval jiný ojetý T5 motor, který s ohledem na ročník by mohl být k sehnání i v cajku a za polovinu peněz.

A tady ten motor bych prodal na díly.
To je možnost s kterou taky kalkuluju. V Polsku je nový motor bez příslušenství za 50 000,- je to fakt dost, ale zase nový motor. Němci a vůbec celý západ sou zloději, za tu samou cenu motor se 100tkm. U nás je asi jeden, 45 000,- 300tkm, a je to za bouračku (celý auto).
_________________
Volvo V50 T5 162kW '04 Black Pearl - LPG Solaris/Magic

http://www.obchod.mistau.cz

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#22 Rozdvody V50-T5: umrlec na "klíňák"

Příspěvek od doktor »

Tak to máš dobrý ceny. Mě se motor zdarma nevyndá a nenandá zpět.
Rozvody za trojku, hm...

Kdybych měl volit mezi opravou řekněme za 30 tis. a novým za 50 tis., tak beru nový. Ten rozdíl se ti jednou vrátí na prodejní ceně auta. Doporučuji si výměnu motoru zadokumentovat i fotkami.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Offline
Příspěvků ve vlákně: 30
Příspěvky: 36
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Vůz: V50 T5 '04
Bydliště: Žamberecko

#23 Rozdvody V50-T5: umrlec na "klíňák"

Příspěvek od cenda89 »

Minulý týden sme vyndávali motor z BMW e46, na louce pod stromem. Za dvě hodinky nebylo co řešit.

Vlastní práci nepočítám. Já vím, že se mi vyplatí nový motor, kdyby oprava stála a pár tisíc míň, ale pokusím se to udělat nějak rozumně.

Ale víš jak... Nákup auta: 98 000,- LPG 27 000,- Servis zatím: 7000,-
Takže zatím auto - 132 000,-
+
50 000,- za motor.

Za 180 000,- by byl krásnej 5-kovej BMWor, třeba. Nebo novější V70 v super stavu. Takhle budu mít omlácenou starou 50-ku s novým motorem. :unknown:
_________________
Volvo V50 T5 162kW '04 Black Pearl - LPG Solaris/Magic

http://www.obchod.mistau.cz

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 13059
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#24 Rozdvody V50-T5: umrlec na "klíňák"

Příspěvek od raolsa »

To mi něco připomíná :D :oops:
Nákup auta r.v. 2000 před 5-ti lety 140000,- hned oprava mojí bouračky 35000,- LPG 38000,- váha vzduchu 4500,-. To bylo nějakých 218000,-. To jsem taky mohl mít auto o 3 roky mladší. :lol:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#25 Rozdvody V50-T5: umrlec na "klíňák"

Příspěvek od doktor »

když budu uvažovat takhle, tak jsem místo mojí 850 už mohl mít S60R a ještě by mi zbylo na benzín.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50 - opravy“