Rozvody V50-T5: umrlec na "klíňák"
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 36
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Vůz: V50 T5 '04
- Bydliště: Žamberecko
#1 Rozvody V50-T5: umrlec na "klíňák"
Tak kluci je to cajk,
dneska (před chvilkou) cestou z hub, mi praskl klíňák a namotal se pod rozvody. Rozvoďák je povolenej, tak si myslim že mýtink ventilů s válci byl nevyhnutelný. Takže kára stojí na dvorku a čekám až se to bude chtít někomu rozdělávat.
Takovou radost sem z toho auta měl...
dneska (před chvilkou) cestou z hub, mi praskl klíňák a namotal se pod rozvody. Rozvoďák je povolenej, tak si myslim že mýtink ventilů s válci byl nevyhnutelný. Takže kára stojí na dvorku a čekám až se to bude chtít někomu rozdělávat.
Takovou radost sem z toho auta měl...
Naposledy upravil(a) cenda89 dne 21 bře 2015 23:12, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#2 Zástavba HL Propan MAGIC 4 do S40 II od Jeana
ty prasklý řemeny zamotaný do rozvodů začínají být docela v kurzu
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 36
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Vůz: V50 T5 '04
- Bydliště: Žamberecko
#3 Zástavba HL Propan MAGIC 4 do S40 II od Jeana
Včera stojíme u kámoše u baráku a koukám, že tam má odstavený svoje auto, tak se ptám co s tim je... Prasklej řemen, potkáno - při vyjíždění z garáže.
Tak mě ho bylo líto a dneska sem to s tim samym pruserem postavil vedle něho.
Tak mě ho bylo líto a dneska sem to s tim samym pruserem postavil vedle něho.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 177
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: nic
- Bydliště: Morava
#4 Zástavba HL Propan MAGIC 4 do S40 II od Jeana
Fíha. To je mazec. To asi nebude oprava za korunu, co? Kryje to pojistka, nebo pojistka-nepojistka, vykešovat na dřevo?
Čím se to děje? Mě jako laika napadá, že se z nějakého důvodu hodně přetáhla výměna rozvodů. Nebo mohou být i jiné příčiny? Kolega na soukromé O2, 1,6 MPI asi, popisoval že byl dělat rozvody, nechal tam dvacku (cože?) a pak krátce po tom byli na výletě a prásk a auto nepojízdný. Následoval odtah do toho značkového servisu, že jako reklamace. A oni mu řekli že se kousl kompresor klimačky (prý ucházelo chladivo), ten zablokoval řemen, ten prdnul a vzal sebou zbytek. Tak tam nechal další dvacku...
Čím se to děje? Mě jako laika napadá, že se z nějakého důvodu hodně přetáhla výměna rozvodů. Nebo mohou být i jiné příčiny? Kolega na soukromé O2, 1,6 MPI asi, popisoval že byl dělat rozvody, nechal tam dvacku (cože?) a pak krátce po tom byli na výletě a prásk a auto nepojízdný. Následoval odtah do toho značkového servisu, že jako reklamace. A oni mu řekli že se kousl kompresor klimačky (prý ucházelo chladivo), ten zablokoval řemen, ten prdnul a vzal sebou zbytek. Tak tam nechal další dvacku...
_________________
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 36
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Vůz: V50 T5 '04
- Bydliště: Žamberecko
#5 Zástavba HL Propan MAGIC 4 do S40 II od Jeana
Jop, něco v tom smyslu. Já mám rozvody +- 50000km po výměně. Problém je v tom, že praskl drazkovy řemen klima-altik a namotal se do rozvodů. Zatím sem to nerozdelaval, je taky možný ,že rozvodum se nic nestalo, ale to bych nebyl já, abych neměl největší smůlu. Stačilo vyměnit jeden blbej řemen za 4kila a byl by klid.
Mám zlý tušení, že mě 20 000 minus nemine. A pojistka na to taky není.
Mám zlý tušení, že mě 20 000 minus nemine. A pojistka na to taky není.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 177
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: nic
- Bydliště: Morava
#6 Zástavba HL Propan MAGIC 4 do S40 II od Jeana
No, tož držím pěsti.
Tvůj motor má tedy klasické rozvody. To jsou dva řemeny + kladky? Tak to mají asi i ostatní 2.4? (2.4 , 2.4i a 2.4T)
Při rozvodech se neměnili oba řemeny, jen ten hlavní? Nebo smůla a ten druhý řemen nevydržel co měl?
Tvůj motor má tedy klasické rozvody. To jsou dva řemeny + kladky? Tak to mají asi i ostatní 2.4? (2.4 , 2.4i a 2.4T)
Při rozvodech se neměnili oba řemeny, jen ten hlavní? Nebo smůla a ten druhý řemen nevydržel co měl?
_________________
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 36
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Vůz: V50 T5 '04
- Bydliště: Žamberecko
#7 Zástavba HL Propan MAGIC 4 do S40 II od Jeana
Nene, rovoďák je jenom jeden - klasický ozubený, pohání ale dvě vačkové hřídele (20V). Dva jsou ale drážkové řemeny (klíňáky). A ty asi za 220tis km nikdo neměnil a jeden z nich rupnul a namotal se do rozvodů.
- Přílohy
-
- Rozvody schéma
- lg_b51bd06d-5b99-43af-af81-cb077670a141.gif (87.61 KiB) Zobrazeno 3884 x
-
- Rozvody ze strany
- 1262-2-full.jpg (115.32 KiB) Zobrazeno 3884 x
-
- Rozvody z vrchu
- 1105061817.jpg (62.11 KiB) Zobrazeno 3884 x
Naposledy upravil(a) cenda89 dne 21 bře 2015 01:21, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#8 Zástavba HL Propan MAGIC 4 do S40 II od Jeana
A proto se při rozvodech mění všechno, ne jen rozvodový řemen s kladkami, ale i vodní pumpa a "venkovní" řemen (-y) a kladky.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 36
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Vůz: V50 T5 '04
- Bydliště: Žamberecko
#9 Zástavba HL Propan MAGIC 4 do S40 II od Jeana
Na všech autech co sem měl sem to udělal. Na Volvu sem ted udelal komplet napravu, koupil novou baterku a svíčky a když už sem byl v tom, tak sem chtel pokracovat, ale nestih.
Ale upřímě, kdyby konstruktéři nebyli diletanti, tak před tu řemenici dají kryt (hliník, plech) a né jen tak kousek plastu, tak by se nic nestalo.
Ale upřímě, kdyby konstruktéři nebyli diletanti, tak před tu řemenici dají kryt (hliník, plech) a né jen tak kousek plastu, tak by se nic nestalo.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#10 Zástavba HL Propan MAGIC 4 do S40 II od Jeana
Stejně je divný, že se ten řemen do těch rozvodů dostane i přes ten plast. Sice se to hejbe docela fofrem, ale stejně.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 36
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Vůz: V50 T5 '04
- Bydliště: Žamberecko
#11 Zástavba HL Propan MAGIC 4 do S40 II od Jeana
No právě, to je to nad čím pořád premejslim. Jak je to možný. Není tam na to ani místo a minimální krytí tam taky je.
Tak příště budem chytřejší.
Tak příště budem chytřejší.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 36
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Vůz: V50 T5 '04
- Bydliště: Žamberecko
#12 Zástavba HL Propan MAGIC 4 do S40 II od Jeana
Takže zatím pro přehled:
-2x ventil výfukový
-2x ventil sací
-Napínací kladka rozvodového řemene - vytržena z bloku
-Řemen rozvodový, řemen drážkový 2x
-Kryt rozvodového řemene
Vyndat motor z auta, nechat zavařit blok a vyřezat nový závit pro napínačku.
Sundat hlavu, vyměnit ventily, kompletace, těsnení, seřízení, rozvody.
Motor zpět do auta a modlit se.
Při té příležitosti jsem zjistil utržený levý horní silentblok motoru.
Přetržený drážkový řemen o délce cca 70cm se krásně složil kolem rozvodové řemenice a z rozvoďáku zmizelo 30cm zubů.
Mám z toho všeho velkou radost
-2x ventil výfukový
-2x ventil sací
-Napínací kladka rozvodového řemene - vytržena z bloku
-Řemen rozvodový, řemen drážkový 2x
-Kryt rozvodového řemene
Vyndat motor z auta, nechat zavařit blok a vyřezat nový závit pro napínačku.
Sundat hlavu, vyměnit ventily, kompletace, těsnení, seřízení, rozvody.
Motor zpět do auta a modlit se.
Při té příležitosti jsem zjistil utržený levý horní silentblok motoru.
Přetržený drážkový řemen o délce cca 70cm se krásně složil kolem rozvodové řemenice a z rozvoďáku zmizelo 30cm zubů.
Mám z toho všeho velkou radost
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 177
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: nic
- Bydliště: Morava
#13 Zástavba HL Propan MAGIC 4 do S40 II od Jeana
Fíha, tak to budeš asi muset rozbít hodně vypasené prasátko.
Tak ať Ti to dopadne dobře a autí zase dobře slouží.
Tak ať Ti to dopadne dobře a autí zase dobře slouží.
_________________
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
#14 Zástavba HL Propan MAGIC 4 do S40 II od Jeana
Diletanti nejsou konstruktéři,ale rádoby opraváři,kteří nevymění spolu s rozvody vše co s nimi souvisí.Zákazníka,který chce udělat jen rozvodový řemen a kladky posílám rovnou do hajzlu!!!cenda89 píše: Ale upřímě, kdyby konstruktéři nebyli diletanti, tak před tu řemenici dají kryt (hliník, plech) a né jen tak kousek plastu, tak by se nic nestalo.
Předpokládám,že se řemen neroztrhl celý,ale odloupla se jedna drážka,která se namotala do rozvodů.Pokud to budeš dělat,nezapomeň také na volnoběžku alternátoru a možná i rovnou jeho repase.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 177
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: nic
- Bydliště: Morava
#15 Zástavba HL Propan MAGIC 4 do S40 II od Jeana
Souhlasím že problém bude v hrubém nedodržení předepsaných servisních postupů, zřejmě za předchozího majitele.
To má ale své příčiny:
- zákazník požaduje co nejvíce ušetřit
- servisák chce práci a má volbu buď trochu práce a peněz, nebo nic a tak vyhoví
Řekl bych ale že více másla na hlavě je na straně servisáka/ů. Důvodem je že servisák má vědět co vše se má při rozvodech v jakém případě dělat za úkony a také jak. A když to ví (jsou přístupná data a předepsané servisní postupy daného výrobce) tak je takovéto vyhovění zákazníkovi neomluvitelné profesní selhání. Jiná věc je že si (nevím jak Volvo) výrobci tyto věci prý většinou syslí pro autorizáky a nedávají je volně.
V tom vidím i "spolúčast či spoluvinu" výrobců na nekvalitě práce leckterého i opravdu podstivého servisáka. On třeba udělal daný servis podle svého nejlepšího vědomí a svědomí o daném úkonu. Jenže daný výrobce má nějakou drobnou odlišnost proti ostatním a když to servisák neví a nemá jak vědět, tak ...
To má ale své příčiny:
- zákazník požaduje co nejvíce ušetřit
- servisák chce práci a má volbu buď trochu práce a peněz, nebo nic a tak vyhoví
Řekl bych ale že více másla na hlavě je na straně servisáka/ů. Důvodem je že servisák má vědět co vše se má při rozvodech v jakém případě dělat za úkony a také jak. A když to ví (jsou přístupná data a předepsané servisní postupy daného výrobce) tak je takovéto vyhovění zákazníkovi neomluvitelné profesní selhání. Jiná věc je že si (nevím jak Volvo) výrobci tyto věci prý většinou syslí pro autorizáky a nedávají je volně.
V tom vidím i "spolúčast či spoluvinu" výrobců na nekvalitě práce leckterého i opravdu podstivého servisáka. On třeba udělal daný servis podle svého nejlepšího vědomí a svědomí o daném úkonu. Jenže daný výrobce má nějakou drobnou odlišnost proti ostatním a když to servisák neví a nemá jak vědět, tak ...
_________________
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
#16 Zástavba HL Propan MAGIC 4 do S40 II od Jeana
Buď něco opravuji za čím si stojím a tudíž bude po mém,nebo ať zákazník jede jinam.Zákazník totiž následně neřekne:"Já jsek kokot,já to nechtěl" řekne:"Dělal mi to ten a ten a ten kokot to zmrdal!!!"VOLVOzajíc píše:Souhlasím že problém bude v hrubém nedodržení předepsaných servisních postupů, zřejmě za předchozího majitele.
To má ale své příčiny:
- zákazník požaduje co nejvíce ušetřit
- servisák chce práci a má volbu buď trochu práce a peněz, nebo nic a tak vyhoví
Takže raději zákazníka pošlu pryč než si nést punc mechanika,který dělá špatně.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 177
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: nic
- Bydliště: Morava
#17 Zástavba HL Propan MAGIC 4 do S40 II od Jeana
To je klasika nejen v opravě aut. To je tak nějak ve všem. Většina zákazníků chce šetřit a většina podnikatelů chce zakázky. No a je potřeba najít nějaký rozumný přístup pro oboustranou spokojenost.
Pokud už má dotyčný podnikatel nějaké jméno a okruh stabilních zákazníků, tak je tento přístup více než pochopitelný. Pokud ale třeba dotyčný začíná, tak je v horší situaci než si vydobude nějaké renomé a pozici na trhu.
Pokud už má dotyčný podnikatel nějaké jméno a okruh stabilních zákazníků, tak je tento přístup více než pochopitelný. Pokud ale třeba dotyčný začíná, tak je v horší situaci než si vydobude nějaké renomé a pozici na trhu.
_________________
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 36
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Vůz: V50 T5 '04
- Bydliště: Žamberecko
#18 Zástavba HL Propan MAGIC 4 do S40 II od Jeana
Z pod řemenice sem nejdřív tahal kousky krytu a né zrovna malý. A pak celej řemen, a vypadal jak vytaženej z mlejnku.martinopel píše: Předpokládám,že se řemen neroztrhl celý,ale odloupla se jedna drážka,která se namotala do rozvodů.Pokud to budeš dělat,nezapomeň také na volnoběžku alternátoru a možná i rovnou jeho repase.
____
On ten kryt, kdyby byl z tvrdýho plastu a né z nějakýho posranýho měkýho gumoplastu a byl normálně přišroubovanej k bloku, tak není problém. Řemen se může rozervat i po 20tkm.
Hele Martine, ty máš přístup i k nějakejm dílům?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#20 Rozdvody V50-T5: umrlec na "klíňák"
Při rozsahu škod a porovnání cena / výsledek je oprava tohoto motoru podle mě nerentabilní.
Těch 20 tisíc je podle mě velmi slabý odhad. Tipuji spodní hranici 50 tisíc. Spíš víc. Já bych osobně jednou potkaný motor nechtěl.
Vyndat motor, zavařit blok, vyřezat nový závit pro napínačku, sundat hlavu, vyměnit ventily, kompletace, těsnení, seřízení, rozvody, motor zpět do auta - to je mazec.
Ještě si tam přičti kontrolu hlavy a broušení. K tomu modlení bych si připočetl, že budeš doufat, že v hlavě nebude mikroprasklina. Vzhledem k tomu, že to vyrvalo kladku z bloku, vykouslo 30cm zubů z rozvoďáku, tak to musela být dobrá pecka a tak bych se modlil, že to nezničilo jakýkoliv jiný člen rozvodů, jako třeba lehce přiohlé vačky, klika, atd - prostě že to nebude dělat brikule, když to za majland opravíš. Navíc, to svařování bloku a vyřezávání nové díry pro kladku - maso.
Já bych asi zvažoval jiný ojetý T5 motor, který s ohledem na ročník by mohl být k sehnání i v cajku a za polovinu peněz.
A tady ten motor bych prodal na díly.
Těch 20 tisíc je podle mě velmi slabý odhad. Tipuji spodní hranici 50 tisíc. Spíš víc. Já bych osobně jednou potkaný motor nechtěl.
Vyndat motor, zavařit blok, vyřezat nový závit pro napínačku, sundat hlavu, vyměnit ventily, kompletace, těsnení, seřízení, rozvody, motor zpět do auta - to je mazec.
Ještě si tam přičti kontrolu hlavy a broušení. K tomu modlení bych si připočetl, že budeš doufat, že v hlavě nebude mikroprasklina. Vzhledem k tomu, že to vyrvalo kladku z bloku, vykouslo 30cm zubů z rozvoďáku, tak to musela být dobrá pecka a tak bych se modlil, že to nezničilo jakýkoliv jiný člen rozvodů, jako třeba lehce přiohlé vačky, klika, atd - prostě že to nebude dělat brikule, když to za majland opravíš. Navíc, to svařování bloku a vyřezávání nové díry pro kladku - maso.
Já bych asi zvažoval jiný ojetý T5 motor, který s ohledem na ročník by mohl být k sehnání i v cajku a za polovinu peněz.
A tady ten motor bych prodal na díly.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 36
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Vůz: V50 T5 '04
- Bydliště: Žamberecko
#21 Rozdvody V50-T5: umrlec na "klíňák"
Vyndat motor - zdarmadoktor píše: Vyndat motor, zavařit blok, vyřezat nový závit pro napínačku, sundat hlavu, vyměnit ventily, kompletace, těsnení, seřízení, rozvody, motor zpět do auta - to je mazec.
zavařit blok - to není ten správný výraz, spíš bych volil "rekonstruovat nálitek se závitem" - max 1000,-
sundat hlavu - zdarma
vyměnit ventily - asi né všechny, zatím cena poškozených 1500,-
kompletace, seřízení - 2000-4000,-
těsnení - 600,-
rozvody - 3000,-
motor zpět do auta - zdarma
1000,- vč. tlakové zkouškydoktor píše: Ještě si tam přičti kontrolu hlavy a broušení
I tahle možnost tu je, ale ta vačka, neboli vahadlo je tyč o průměru 20mm, uložená ve třech osazeních. A všechnu tažnou sílu pobrala ta napínačka. A to svařování je spíš navařování a rekonstrukce takového nálitku (kužele), ve kterém je závit, není to vytržený flek přímo z bloku.doktor píše: ... a tak bych se modlil, že to nezničilo jakýkoliv jiný člen rozvodů, jako třeba lehce přiohlé vačky, klika, atd - prostě že to nebude dělat brikule, když to za majland opravíš. Navíc, to svařování bloku a vyřezávání nové díry pro kladku - maso.
To je možnost s kterou taky kalkuluju. V Polsku je nový motor bez příslušenství za 50 000,- je to fakt dost, ale zase nový motor. Němci a vůbec celý západ sou zloději, za tu samou cenu motor se 100tkm. U nás je asi jeden, 45 000,- 300tkm, a je to za bouračku (celý auto).doktor píše: Já bych asi zvažoval jiný ojetý T5 motor, který s ohledem na ročník by mohl být k sehnání i v cajku a za polovinu peněz.
A tady ten motor bych prodal na díly.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#22 Rozdvody V50-T5: umrlec na "klíňák"
Tak to máš dobrý ceny. Mě se motor zdarma nevyndá a nenandá zpět.
Rozvody za trojku, hm...
Kdybych měl volit mezi opravou řekněme za 30 tis. a novým za 50 tis., tak beru nový. Ten rozdíl se ti jednou vrátí na prodejní ceně auta. Doporučuji si výměnu motoru zadokumentovat i fotkami.
Rozvody za trojku, hm...
Kdybych měl volit mezi opravou řekněme za 30 tis. a novým za 50 tis., tak beru nový. Ten rozdíl se ti jednou vrátí na prodejní ceně auta. Doporučuji si výměnu motoru zadokumentovat i fotkami.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 36
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Vůz: V50 T5 '04
- Bydliště: Žamberecko
#23 Rozdvody V50-T5: umrlec na "klíňák"
Minulý týden sme vyndávali motor z BMW e46, na louce pod stromem. Za dvě hodinky nebylo co řešit.
Vlastní práci nepočítám. Já vím, že se mi vyplatí nový motor, kdyby oprava stála a pár tisíc míň, ale pokusím se to udělat nějak rozumně.
Ale víš jak... Nákup auta: 98 000,- LPG 27 000,- Servis zatím: 7000,-
Takže zatím auto - 132 000,-
+
50 000,- za motor.
Za 180 000,- by byl krásnej 5-kovej BMWor, třeba. Nebo novější V70 v super stavu. Takhle budu mít omlácenou starou 50-ku s novým motorem.
Vlastní práci nepočítám. Já vím, že se mi vyplatí nový motor, kdyby oprava stála a pár tisíc míň, ale pokusím se to udělat nějak rozumně.
Ale víš jak... Nákup auta: 98 000,- LPG 27 000,- Servis zatím: 7000,-
Takže zatím auto - 132 000,-
+
50 000,- za motor.
Za 180 000,- by byl krásnej 5-kovej BMWor, třeba. Nebo novější V70 v super stavu. Takhle budu mít omlácenou starou 50-ku s novým motorem.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#24 Rozdvody V50-T5: umrlec na "klíňák"
To mi něco připomíná
Nákup auta r.v. 2000 před 5-ti lety 140000,- hned oprava mojí bouračky 35000,- LPG 38000,- váha vzduchu 4500,-. To bylo nějakých 218000,-. To jsem taky mohl mít auto o 3 roky mladší.
Nákup auta r.v. 2000 před 5-ti lety 140000,- hned oprava mojí bouračky 35000,- LPG 38000,- váha vzduchu 4500,-. To bylo nějakých 218000,-. To jsem taky mohl mít auto o 3 roky mladší.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#25 Rozdvody V50-T5: umrlec na "klíňák"
když budu uvažovat takhle, tak jsem místo mojí 850 už mohl mít S60R a ještě by mi zbylo na benzín.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek