Důnění v karoserii

  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 7
Registrován: 9 roků 10 měsíců
Vůz: V40 D4192T2

#1 Důnění v karoserii

Příspěvek od karelsynek109 »

Dobrý den mám velkou prosbu.Mám volvo v40 a motor D4192T2, při otáčkách 2 000 se mi ozývá v karoserii dunivý zvuk, silembloky,výfuk,katalizator,rozvody,kladky veškeré zavěšení v pořádku.Nikde nic neklepe nerezonuje.Po překročení 2500 otáček dunění přestane. děkuji za odpověd

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12082
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#2 Důnění v karoserii

Příspěvek od Urvanej »

Dělá to jak na zimákách tak na letních?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 7
Registrován: 9 roků 10 měsíců
Vůz: V40 D4192T2

#3 Důnění v karoserii

Příspěvek od karelsynek109 »

Jak na zimních tak letních,jakmile vyřadím tak je klid jen v tahu.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12082
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#4 Důnění v karoserii

Příspěvek od Urvanej »

a hukot je teda souvislý s otáčkama nebo rychlostí? Tzn pokud vychytáš kdy to hučí, tak zkusit jinej kvalt a pokud to bude hučet stejně, tak víž, že to je od převodovky ke kolum, a pokud hukot zmizí, tak mezi motorem a kastlí (zapomenutej silentblok, nebo se ti někde dotýká výfuk...).
Je to hodně zjednodušený, ale snad to aspoň trochu pomůže.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 7
Registrován: 9 roků 10 měsíců
Vůz: V40 D4192T2

#5 Důnění v karoserii

Příspěvek od karelsynek109 »

Koupil jsem nové rozvody tak je zkusím vyměnit,bývalí majitel je údajně dělal,ale moc tomu nevěřím.Příští týden jsem objednán tak pak dám vědět.dělá to na každý rychlostní stupeň,olej je nový a původní náplň čistá,výfuk se nikde nedotýká.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12082
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#6 Důnění v karoserii

Příspěvek od Urvanej »

Jdeš na to dobře, takhle od klávesnice těžko radit.
Ještě jednou projdi zavěšení motoru/převodovky zda to neni někde moc blízko u kastle a pak už můžu poradit jen špunty do uší :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1483
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#7 Důnění v karoserii

Příspěvek od kwiko »

alebo co takto vyrovnat trochu priecnu vystuhu napravnice nech sa neopiera o pozdlzny nosnik motora.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 7
Registrován: 9 roků 10 měsíců
Vůz: V40 D4192T2

#8 Důnění v karoserii

Příspěvek od karelsynek109 »

To jsem taky prohlížel a v pořádku,je to divný,ale nikde se nic nikde nedotýká, dělá to čim dál víc až s toho bolí uši.Je to prolezlí skrz na skrz na zvedáku,jedině ještě ty rozvody.Kdysi jsem čet,že to někdo měl a byli to rozvody tak uvidím a dám vědět.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 7
Registrován: 9 roků 10 měsíců
Vůz: V40 D4192T2

#9 Důnění v karoserii

Příspěvek od karelsynek109 »

Tak pánové dunění odstraněno.Ještě jsem zkusil alternátor,v autě byl s pevnou řemenicí a náhradní doma s volnoběžkou,ale zadřenou.Koupil jsem volnoběžku za 880kč i s poštovným,kámoš co má servis mě ji zadarmo vyměnil,dnes jsem se do toho pustil,pár věci se musí uvolnit,ale šlo to,za dvě hod hotové.Altik v autě byl dobrý nic v něm nerachotilo ložiska ok, vyměnil jsem altik a dal tam s volnoběžkou.Natočil jsem to a jel projet a světe div se klid takže ta volnoběžka dělá divy i když jsou motory který mají pevnou řemenici,jak jsem posléze zjistil tak tam mám vibrační tlumič jako napínák u některých motoru to je jinak s pevnou řemenicí.je tam napínací kladka.Ještě bych chtěl dodat,že jsem našel firmu kde se do koupit opravdu lacino,já tam byl přímo ve skladě a rozvody,dvě kladky,ozubené kolo a řemen za 2080kč, bral jsem tam samozřejmě i volnoběžku na dobírku, ADRESA:Jaroslav Rybka autorozvody s.r.o.Hradecká 873,53401 Holice,tel 724 951 190. Děkuji za rady a přeji hodně spokojenosti s vašimi auty,Karel.
Odpovědět

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50 - opravy“