Voda v motorovém oleji
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 7
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Vůz: V40 1.6 16V 97'
- Bydliště: Liberec
#1 Voda v motorovém oleji
Ahoj.
Mám V40, 97' ,1.6, 16ti ventil. Nalítáno cca 270 tis.
Cca 2 týdny mi mazlik nechce startovat. Jakoby se dusil. Takže abych mohla jet, musím starovat na neutrál s plynem, aby naskočil. Navíc, když ho nenechám úplně nahřát na provozní teplotu, tak se mi při rozjezdech zase začne dusit. Aby mi to nechcíplo, tak musím znovu sešlápnout spojku a přidat víc plynu. Známý zjistil, že mi tam uhnila hadice na saní horkého vzduchu do motoru. Jenže sem na netu vyčetla, že když tam ta hadice je, tak ubírá výkon, a mě se zdá, že mi to bez ní výkon ztrácí. Tak sem s tím včera chtěla zajet do volva, jestli je to teda opravdu tím, a abych tam nebyla za blbou blondýnu, tak sem pro jistotu ještě zkontrolovala olej. A na měrce sem měla krásnou zmrzlinu. Hnusnej, bílej šlem. Kouknu pod víčko motoru a nic. Krásnej čistej olej. Kolega z práce, co dělá trochu do aut, tak mi řekl, že buď to je prasklý těsnění pod hlavou, ale že to by se mi ztrácela voda z chladiče. Což se neděje. A nebo to je tím, že jezdím do práce krátkou vzdálenost, cca 4km tam a 4 zpátky. A že se mi to za tu chvilku neohřeje, a že je tam vysrážená voda. Že to musím jet hodně projet a že by se to mělo ztratit. Tak sem to dnes po práci jela projet. cca 50km. A když přijedu domů, kouknu pod víčko,a mám šedej olej. Už není tak pěknej jako včera. Ale na víčku nic nebylo. Výměna oleje proběhla v červenci. A najela sem na něj necelý 2tis.
Máte s tím už někdo zkušenost? Nechce se mi hned jančit s tím těsněním, když se mi ta voda z chladiče neztrácí. Třeba to bude "jen" nějáká levnější konina.
Mám V40, 97' ,1.6, 16ti ventil. Nalítáno cca 270 tis.
Cca 2 týdny mi mazlik nechce startovat. Jakoby se dusil. Takže abych mohla jet, musím starovat na neutrál s plynem, aby naskočil. Navíc, když ho nenechám úplně nahřát na provozní teplotu, tak se mi při rozjezdech zase začne dusit. Aby mi to nechcíplo, tak musím znovu sešlápnout spojku a přidat víc plynu. Známý zjistil, že mi tam uhnila hadice na saní horkého vzduchu do motoru. Jenže sem na netu vyčetla, že když tam ta hadice je, tak ubírá výkon, a mě se zdá, že mi to bez ní výkon ztrácí. Tak sem s tím včera chtěla zajet do volva, jestli je to teda opravdu tím, a abych tam nebyla za blbou blondýnu, tak sem pro jistotu ještě zkontrolovala olej. A na měrce sem měla krásnou zmrzlinu. Hnusnej, bílej šlem. Kouknu pod víčko motoru a nic. Krásnej čistej olej. Kolega z práce, co dělá trochu do aut, tak mi řekl, že buď to je prasklý těsnění pod hlavou, ale že to by se mi ztrácela voda z chladiče. Což se neděje. A nebo to je tím, že jezdím do práce krátkou vzdálenost, cca 4km tam a 4 zpátky. A že se mi to za tu chvilku neohřeje, a že je tam vysrážená voda. Že to musím jet hodně projet a že by se to mělo ztratit. Tak sem to dnes po práci jela projet. cca 50km. A když přijedu domů, kouknu pod víčko,a mám šedej olej. Už není tak pěknej jako včera. Ale na víčku nic nebylo. Výměna oleje proběhla v červenci. A najela sem na něj necelý 2tis.
Máte s tím už někdo zkušenost? Nechce se mi hned jančit s tím těsněním, když se mi ta voda z chladiče neztrácí. Třeba to bude "jen" nějáká levnější konina.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 48
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V40, 19TD, 66KW, R.v.:99
- Bydliště: Ostrava-Mor. Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
#2 Voda v motorovém oleji
Bude to nejspíše to těsnění pod hlavou, někde podfouklo a pomalu to vzlíná. Pokud to špatně startuje tak to proto, že na válci je nejspíše hladinka vody a ta není stlačitelná, takže to trápíš a mohla by si přihnout časem kliku, zkus nechat pootevřené víčko od nádržky s vodou a nastartovat druhý den, jestli to tlakuje tak ten tlak nepůjde do hlavy ale zpeť.
Dýmí to?
Emulze se tvoří pouze vodou a po 2tis si myslím, že žádný olej nezešedne jen tak.
A v nádržce s vodou máš olej?Není mastná?
Potom možná blok motoru jestli není prasklej ale to už je ta horší varianta.
To že se dusí za chodu může být i tím, že si přisává falešný vzduch, taky fuklé těsnění, měl jsem to na omeze, to se dá zjistit jakýmkoli sprejem s vysokým množsvím alkoholu, tak že při nastartovaném motoru stříkáš na přírubu u sání a poznáš zda se chytne pořádně nebo ne.
A ta hadice uhnitá bude nejspíše na předehřev vzduchu, ta by tam měla být, není tam jen z legrace.
Dýmí to?
Emulze se tvoří pouze vodou a po 2tis si myslím, že žádný olej nezešedne jen tak.
A v nádržce s vodou máš olej?Není mastná?
Potom možná blok motoru jestli není prasklej ale to už je ta horší varianta.
To že se dusí za chodu může být i tím, že si přisává falešný vzduch, taky fuklé těsnění, měl jsem to na omeze, to se dá zjistit jakýmkoli sprejem s vysokým množsvím alkoholu, tak že při nastartovaném motoru stříkáš na přírubu u sání a poznáš zda se chytne pořádně nebo ne.
A ta hadice uhnitá bude nejspíše na předehřev vzduchu, ta by tam měla být, není tam jen z legrace.
_________________
Mám: Volvo V40, 1,9TD, 66Kw
Předtím: Opel Omega 2l, 16v, 10KW Combík<<<<luxusní jízda a pohodlí
Mezitím :-) : Feličita
Na počátku: Fafáč :-)
Mám: Volvo V40, 1,9TD, 66Kw
Předtím: Opel Omega 2l, 16v, 10KW Combík<<<<luxusní jízda a pohodlí
Mezitím :-) : Feličita
Na počátku: Fafáč :-)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#3 Voda v motorovém oleji
Vyplň si bydliště, za někym tě pošleme, tohle po plkách neopravíš. Rozumnejch autorizáků po čechách moc neni, co sem tak vyčetl, tak CIVA v Budějkách, Průhonice a Kurtz v Práglu. Jinak je to bída. Takže by to chtělo spíš někoho šikovnýho, věci znalýho. Ale když nevíme z kama si, tak tě můžeme poslat tak do Prrrrachatic.
Ten olej se šlemem může bejt jen kondenzace a se startovánim to nemusí mít souvislost, ale kdo ví.
Ten olej se šlemem může bejt jen kondenzace a se startovánim to nemusí mít souvislost, ale kdo ví.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 7
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Vůz: V40 1.6 16V 97'
- Bydliště: Liberec
#4 Voda v motorovém oleji
Liberec
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 7
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Vůz: V40 1.6 16V 97'
- Bydliště: Liberec
#5 Voda v motorovém oleji
Tak voda v nádrždce mi mastná nepřijde. A z výfuku mi jde dým normální. Dnes když sem koukla na měrku, tak na ní byli bublinky. A olej v motoru mi přišel v pohodě. Na víčku taky beze změn.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 48
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V40, 19TD, 66KW, R.v.:99
- Bydliště: Ostrava-Mor. Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
#6 Voda v motorovém oleji
Tak to asi bude ta kondenzace vody, ale to musí být hooodně kondenzace a hodně dlouhou dobu aby to vytvořilo emulzi. Si myslím já.
_________________
Mám: Volvo V40, 1,9TD, 66Kw
Předtím: Opel Omega 2l, 16v, 10KW Combík<<<<luxusní jízda a pohodlí
Mezitím :-) : Feličita
Na počátku: Fafáč :-)
Mám: Volvo V40, 1,9TD, 66Kw
Předtím: Opel Omega 2l, 16v, 10KW Combík<<<<luxusní jízda a pohodlí
Mezitím :-) : Feličita
Na počátku: Fafáč :-)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#7 Voda v motorovém oleji
On má každej jinou míru, dva to popíšou stejně a jeden má v motoru bramborovou kaši s tatarkou a druhej šlemíka s lehkym nádechem do bíla
Liberec? Copak tam je nejblíž, Polarcars?
Liberec? Copak tam je nejblíž, Polarcars?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 7
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Vůz: V40 1.6 16V 97'
- Bydliště: Liberec
#8 Voda v motorovém oleji
No ještě to zkusím celé vyčistit. Měrku a tu trubku ve který je. No a uvidím. Je fakt, že moc nejezdím a dlouho sem olej nekontrovala. Snad to zmizí. Včera sem to byla trochu projet, a přijde mi, že se to naředilo, že to není tak hustý a že to zesvětlalo.
Naposledy upravil(a) tahubena dne 23 led 2014 23:17, celkem upraveno 1 x.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13057
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#9 Voda v motorovém oleji
Nejlepší by asi bylo zkusit olej vypustit. Nalít zpátky ho tam můžeš vždycky.
Jestli si chceš udělat o víkendu výlet tak přijeď a kouknem na to.
Jestli si chceš udělat o víkendu výlet tak přijeď a kouknem na to.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 7
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Vůz: V40 1.6 16V 97'
- Bydliště: Liberec
#10 Voda v motorovém oleji
Moc díky za nabídku. Zatím to ale vypadá, že to je opravdu jen vysrážená voda. Na víčku pořád nic není a na měrce to pomalu mizí. Zítra ještě očistím a projedu a snad bude po problému
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 7
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Vůz: V40 1.6 16V 97'
- Bydliště: Liberec
#11 Voda v motorovém oleji
Jo a nevíte kde bych mohla sehnat tu hadici sání? V auto kelly to nemají a do volva se mi s takovou prkotinou nechce. Tam to bude zbytečně drahý
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#12 Voda v motorovém oleji
Hlavně by to chtělo řešit, proč mazlík nedrží volnoběh a chcípá.
Tou hadicí to nebude
Tou hadicí to nebude
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 7
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Vůz: V40 1.6 16V 97'
- Bydliště: Liberec
#13 Voda v motorovém oleji
Ono se mu jen nechce startovat. Mám podezření na svíčky.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 11 Odpovědi
- 701 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 7 Odpovědi
- 326 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od e.w.i.n.g.1
-
- 9 Odpovědi
- 996 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od passport5
-
- 4 Odpovědi
- 366 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Boss
-
- 9 Odpovědi
- 320 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Vapik