Deaktivacia imobilizeru S40 T4 rv.98 - IMMO OFF
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 8
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Vůz: S40 T4
- Bydliště: Nitra, SVK
#1 Deaktivacia imobilizeru S40 T4 rv.98 - IMMO OFF
Ahoj. Ospravedlnujem sa, ak zakladam duplicit, ale nenasiel som.
Potreboval by som trvale deaktivovat imobilizer na S40 T4, r.v.98, tzv. IMMO OFF. Poradi niekto ? alebo nevie niekto zabezpecit ?
Za kazde info vopred vdaka.
Potreboval by som trvale deaktivovat imobilizer na S40 T4, r.v.98, tzv. IMMO OFF. Poradi niekto ? alebo nevie niekto zabezpecit ?
Za kazde info vopred vdaka.
_________________
Volvo 440 1.7T / S40 T4
Volvo 440 1.7T / S40 T4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 8
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Vůz: S40 T4
- Bydliště: Nitra, SVK
#2 Deaktivacia imobilizeru S40 T4 rv.98 - IMMO OFF
no taak, volvaaci. urcite viete co s tym
_________________
Volvo 440 1.7T / S40 T4
Volvo 440 1.7T / S40 T4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- It’s my birthday
- Kontaktovat uživatele:
#3 Deaktivacia imobilizeru S40 T4 rv.98 - IMMO OFF
Proč to potřebuješ?Startuješ jezdíš? Tak proč rušit něco co funguje?
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 8
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Vůz: S40 T4
- Bydliště: Nitra, SVK
#4 Deaktivacia imobilizeru S40 T4 rv.98 - IMMO OFF
ahoj. Prave preto ze to nefunguje/nestartuje. Nepomaha ani reset opakovanym zamknut/odomknut niekolko krat za sebou.
_________________
Volvo 440 1.7T / S40 T4
Volvo 440 1.7T / S40 T4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- It’s my birthday
- Kontaktovat uživatele:
#5 Deaktivacia imobilizeru S40 T4 rv.98 - IMMO OFF
Možná vadnej čtecí kroužek ,Je pod volantem co je spinačka zadeklovanej.Ale nevím nejlépe by byla diagnostika ta by to odhalila.
Jinak vynechat asi těžko .
Jinak vynechat asi těžko .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 8
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Vůz: S40 T4
- Bydliště: Nitra, SVK
#6 Deaktivacia imobilizeru S40 T4 rv.98 - IMMO OFF
UNI diagnostika je na to blba a Vida Dice mi nejde rozchodit. Za posledne obdobie sa mi to stalo uz druhy krat, 1x pomohol reset cez lock/unlock, no teraz uz ani tuk. IMMO na mna pri pokuse startovat zmurka a ma ma na haku
_________________
Volvo 440 1.7T / S40 T4
Volvo 440 1.7T / S40 T4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- It’s my birthday
- Kontaktovat uživatele:
#7 Deaktivacia imobilizeru S40 T4 rv.98 - IMMO OFF
Chce to origo vida chodí na vozy od r.99
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 8
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Vůz: S40 T4
- Bydliště: Nitra, SVK
#8 Deaktivacia imobilizeru S40 T4 rv.98 - IMMO OFF
aha, tak u diagnostiky bude problem asi tam. mam r.v.98. Nevies, IMMO je tam ako samostatna RJ a jednotkou motoru len komunikuje alebo je IMMO v RJ motoru. A dotaz: kde najdem RJ motoru ? motorovy pirestor alebo je skovana v palubke. Dakujem
_________________
Volvo 440 1.7T / S40 T4
Volvo 440 1.7T / S40 T4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- It’s my birthday
- Kontaktovat uživatele:
#9 Deaktivacia imobilizeru S40 T4 rv.98 - IMMO OFF
Immo je pod prostorem palubky na straně řidiče musíš dole demontovat kryt a je to černá krabička ,ale to ti bude naprd .Dej to na diagnozu a máš to .
Čtecí kroužek je to už víš.
Dá se to tady dohledat problemy s IMMO se tu řešili.
Čtecí kroužek je to už víš.
Dá se to tady dohledat problemy s IMMO se tu řešili.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1484
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#10 Deaktivacia imobilizeru S40 T4 rv.98 - IMMO OFF
Zavolaj, dotlac, zdiagnostikujeme, a nieco uz vymyslim
Naposledy upravil(a) kwiko dne 15 pro 2014 09:47, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 48
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V40, 19TD, 66KW, R.v.:99
- Bydliště: Ostrava-Mor. Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
#11 Deaktivacia imobilizeru S40 T4 rv.98 - IMMO OFF
Ťapni si čerpadlo paliva přes vypínač, baterku taky a popřípadě musíš obejít vše co immo vypne, ale nedoporučuji, kámoš zapoměl po dojetí vypnout čerpadlo a zhořelo mu auto
_________________
Mám: Volvo V40, 1,9TD, 66Kw
Předtím: Opel Omega 2l, 16v, 10KW Combík<<<<luxusní jízda a pohodlí
Mezitím :-) : Feličita
Na počátku: Fafáč :-)
Mám: Volvo V40, 1,9TD, 66Kw
Předtím: Opel Omega 2l, 16v, 10KW Combík<<<<luxusní jízda a pohodlí
Mezitím :-) : Feličita
Na počátku: Fafáč :-)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2620
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#12 Deaktivacia imobilizeru S40 T4 rv.98 - IMMO OFF
Výborná radaTygrxxx píše:... a shořelo mu auto
Asi lepší věci nechat opravit, aby fungovaly tak, jak mají.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 48
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V40, 19TD, 66KW, R.v.:99
- Bydliště: Ostrava-Mor. Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
#13 Deaktivacia imobilizeru S40 T4 rv.98 - IMMO OFF
Výborná rada
Asi lepší věci nechat opravit, aby fungovaly tak, jak mají.
P.[/quote]
Tak já mu nechtěl radit ať to udělá, ale nepřímo mu říct, že to jde ale s následky a problémy, čili stejně to musí opravit a bez diagnostiky nezjistí nic a může zkouše a utrácet peníze a TO VYLUČOVACÍ METODOU. Měl jsem Opla Omegu v combiku 3 a půl roku, jednoho dne jsem nenastartoval a svítila jen diagnostika, čerpadlo bylo v pořádku, tlačilo pře baterku benál čili tam nechyběl, skončila nakonec v Adopu kde to napíchli a zjistili že immo se nedohodlo s pc, smazali immo , nahráli znovu a nic, smazali znovu immo u palubní pc, vše nahráli a nic, tak zase smazali vše a nahráli první pc a pak imo a paráda.Prostě zrada pc.Takže šup to zdiagnostikovat a zjistit co dál, jo 105 to není
Asi lepší věci nechat opravit, aby fungovaly tak, jak mají.
P.[/quote]
Tak já mu nechtěl radit ať to udělá, ale nepřímo mu říct, že to jde ale s následky a problémy, čili stejně to musí opravit a bez diagnostiky nezjistí nic a může zkouše a utrácet peníze a TO VYLUČOVACÍ METODOU. Měl jsem Opla Omegu v combiku 3 a půl roku, jednoho dne jsem nenastartoval a svítila jen diagnostika, čerpadlo bylo v pořádku, tlačilo pře baterku benál čili tam nechyběl, skončila nakonec v Adopu kde to napíchli a zjistili že immo se nedohodlo s pc, smazali immo , nahráli znovu a nic, smazali znovu immo u palubní pc, vše nahráli a nic, tak zase smazali vše a nahráli první pc a pak imo a paráda.Prostě zrada pc.Takže šup to zdiagnostikovat a zjistit co dál, jo 105 to není
_________________
Mám: Volvo V40, 1,9TD, 66Kw
Předtím: Opel Omega 2l, 16v, 10KW Combík<<<<luxusní jízda a pohodlí
Mezitím :-) : Feličita
Na počátku: Fafáč :-)
Mám: Volvo V40, 1,9TD, 66Kw
Předtím: Opel Omega 2l, 16v, 10KW Combík<<<<luxusní jízda a pohodlí
Mezitím :-) : Feličita
Na počátku: Fafáč :-)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 8
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Vůz: S40 T4
- Bydliště: Nitra, SVK
#14 Deaktivacia imobilizeru S40 T4 rv.98 - IMMO OFF
ahoj prietelia,
vsetko by som bral, dielo je takmer dokoncene. Zaujimalo by ma ale, ako prehovoril RJ aby dodavala palivo cez vstrekovace bez IMMO. Vsetko vyblokovane mam, posledna vec, ktora ma blokuje su vstrekovace. Trapia sa s tym i v jednej chip-tuningovej firme, no zial zaial bezvysledne.
Takze aj ked dal ten umelec tu palivove cerpadlo cez vypinac, co by ma nikdy nenapadlo, ako ukecal RJ aby krmila motor s PHM.
Nejake napady ? Rady ? Postrehy ?
Dakujem
vsetko by som bral, dielo je takmer dokoncene. Zaujimalo by ma ale, ako prehovoril RJ aby dodavala palivo cez vstrekovace bez IMMO. Vsetko vyblokovane mam, posledna vec, ktora ma blokuje su vstrekovace. Trapia sa s tym i v jednej chip-tuningovej firme, no zial zaial bezvysledne.
Takze aj ked dal ten umelec tu palivove cerpadlo cez vypinac, co by ma nikdy nenapadlo, ako ukecal RJ aby krmila motor s PHM.
Nejake napady ? Rady ? Postrehy ?
Dakujem
_________________
Volvo 440 1.7T / S40 T4
Volvo 440 1.7T / S40 T4
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 0 Odpovědi
- 256 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Janolle5462
-
- 7 Odpovědi
- 1074 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 6 Odpovědi
- 347 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ksw
-
- 0 Odpovědi
- 256 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od roan1164
-
- 2 Odpovědi
- 174 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ondra.