Čeština do rádia pro C30/S40II/V50/ MY 04-06 - D5T5.com
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 602
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
#1 Čeština do rádia pro C30/S40II/V50/ MY 04-06 - D5T5.com
Zdravím pánové,
tak máme víceméně odladěnou a komplet přeloženou češtinu pro ICM (Rádio / infopanel) na P1 MY 04-06. Samozřejmě náš překlad je "lidský" a nikoliv strojový, co nahrává Volvo, takže svému autu pak budete opravdu rozumět Na první updaty si můžete zajet buď k Pavlovi do Zubří nebo ke mně do České Lípy. U našich dealerů toto bude až později. Jedná se o "první testovací vlnu", takže nahrávání může probíhat poněkud déle. Samozřejmě garantujeme, že se vám s autem nic nestane a v nejhorším případě domu odjedete bez češtiny (velmi nepravděpodobné, ale možné).
a pro jistotu F.A.Q.
Q: Mám V50 z roku 2004 a ve Volvu mi řekli, že do mého auta čeština nejde...
A: Není pravda, přijeďte k nám a my Vás přesvědčíme o opaku
Kontakty na nás:
tel: 602 81 82 80
info@d5t5.com
http://www.D5T5.com
tak máme víceméně odladěnou a komplet přeloženou češtinu pro ICM (Rádio / infopanel) na P1 MY 04-06. Samozřejmě náš překlad je "lidský" a nikoliv strojový, co nahrává Volvo, takže svému autu pak budete opravdu rozumět Na první updaty si můžete zajet buď k Pavlovi do Zubří nebo ke mně do České Lípy. U našich dealerů toto bude až později. Jedná se o "první testovací vlnu", takže nahrávání může probíhat poněkud déle. Samozřejmě garantujeme, že se vám s autem nic nestane a v nejhorším případě domu odjedete bez češtiny (velmi nepravděpodobné, ale možné).
a pro jistotu F.A.Q.
Q: Mám V50 z roku 2004 a ve Volvu mi řekli, že do mého auta čeština nejde...
A: Není pravda, přijeďte k nám a my Vás přesvědčíme o opaku
Kontakty na nás:
tel: 602 81 82 80
info@d5t5.com
http://www.D5T5.com
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 816
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#2 Čeština do rádia pro C30/S40II/V50/ MY 04-06 - VolvoCesk
ta hláška "@d5t5.com" tam doufám není standartně??
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
#3 Čeština do rádia pro C30/S40II/V50/ MY 04-06 - VolvoCesk
Jestli chceš ,může tam být volvomaďarskyold.fashioned píše:ta hláška "@d5t5.com" tam doufám není standartně??
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 816
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#4 Čeština do rádia pro C30/S40II/V50/ MY 04-06 - VolvoCesk
otázka nesměřovala na tebe. Nechci se na displeji koukat na reklamu.martinopel píše:Jestli chceš ,může tam být volvomaďarskyold.fashioned píše:ta hláška "@d5t5.com" tam doufám není standartně??
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
#5 Čeština do rádia pro C30/S40II/V50/ MY 04-06 - VolvoCesk
Nemyslím,že tam hláška bude.old.fashioned píše: otázka nesměřovala na tebe. Nechci se na displeji koukat na reklamu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 816
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#6 Čeština do rádia pro C30/S40II/V50/ MY 04-06 - VolvoCesk
to doufámmartinopel píše:Nemyslím,že tam hláška bude.old.fashioned píše: otázka nesměřovala na tebe. Nechci se na displeji koukat na reklamu.
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 62
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: BMW E93 325i
#7 Čeština do rádia pro C30/S40II/V50/ MY 04-06 - VolvoCesk
No super! Toho "wartung erforderlich" už mám plný zuby.
Mohl by mi někdo vysvětlit trochu podrobnějí, jak to funguje?
Mohl by mi někdo vysvětlit trochu podrobnějí, jak to funguje?
_________________
BMW E93 325i
Volvo S40 II
BMW E93 325i
Volvo S40 II
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 879
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
#8 Čeština do rádia pro C30/S40II/V50/ MY 04-06 - VolvoCesk
predpokladam, ze kazda chyba ma svoj kod a ten je sparovany s textom co ti vypise auto
texty sa prepisu textami v prislusnom jazyku a fungujes dalej
texty sa prepisu textami v prislusnom jazyku a fungujes dalej
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 62
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: BMW E93 325i
#9 Čeština do rádia pro C30/S40II/V50/ MY 04-06 - VolvoCesk
Možná je to lehce OT, ale myslel jsem trochu víc podrobně. To se jako stáhne nějakej image z řj a nějak se dekompiluje, přepíše a nahraje zpět? Já jen, že jsem nabyl dojmu, že bez oficiální diagnostiky nejde udělat ani prd. Jak se staví Volvo k takovému zásahu?
_________________
BMW E93 325i
Volvo S40 II
BMW E93 325i
Volvo S40 II
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2622
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#10 Čeština do rádia pro C30/S40II/V50/ MY 04-06 - VolvoCesk
Ahoj,
v zásadě jsi si odpověděl sám a správně.
Neprozradím nic převratného - celé to funguje asi následovně: přes CAN se vyčte firmware z procesoru palubky. Některé novější dokonce vyžadují výměnu klíčů proto, aby se s námi modul vůbec bavil.
Po nalezení a výměně všech textů a po úpravě fontů se takto upravený image nahraje zpět do Flash procesoru a procesor v palubce se restartuje.
Co se týká toho, jak se taková palubka chová v autě, resp. jak se jeví Volvu? Skutečně se mění jen data, nikoli program. Takže chování palubky je pro Volvo identické a prakticky nedetekovatelné (firmware by museli vyčíst a srovnat s tím, co by v autě mělo být - to se ovšem v praxi neděje, proč taky?).
Ovšem pokud v rámci nějakých oprav dojde na to, že se ve Volvu vykoná "reload" (t.j. nahrátí firmware takového, jaký byl ve autě ve výrobě, či přesněji při posledním kontaktu s databází Volvo), v takovém případě o změny příjdete. Takže reload nebo upgrade DIMky ne.
No - a teď: Volvo od roku 1998 do 2011 mělo celkem asi 7 typů procesorů.
Dále pro každou verzi "železa" (hardwarové verze DIMky) existuje typicky až několik rozdílných firmwarů pro různé výbavy aut. To typicky obnáší různé počty, pořadí a sady textů. Zcela logicky nic z tohoto není nikde popsáno. Takže celá tato aktivita je jeden velký reverse-engineering.
Tak tímto se poslední rok zabývám(e). Pro koncového zákazníka to nakonec vypadá jednoduše, auto se "napíchne" na OBD a za 15 minut je hotovo. Snadný výdělek, že?
Špetka reklamy snad neuškodí?
Snad jsem to popsal aspoň trochu přijatelně.
Pavel
v zásadě jsi si odpověděl sám a správně.
Neprozradím nic převratného - celé to funguje asi následovně: přes CAN se vyčte firmware z procesoru palubky. Některé novější dokonce vyžadují výměnu klíčů proto, aby se s námi modul vůbec bavil.
Po nalezení a výměně všech textů a po úpravě fontů se takto upravený image nahraje zpět do Flash procesoru a procesor v palubce se restartuje.
Co se týká toho, jak se taková palubka chová v autě, resp. jak se jeví Volvu? Skutečně se mění jen data, nikoli program. Takže chování palubky je pro Volvo identické a prakticky nedetekovatelné (firmware by museli vyčíst a srovnat s tím, co by v autě mělo být - to se ovšem v praxi neděje, proč taky?).
Ovšem pokud v rámci nějakých oprav dojde na to, že se ve Volvu vykoná "reload" (t.j. nahrátí firmware takového, jaký byl ve autě ve výrobě, či přesněji při posledním kontaktu s databází Volvo), v takovém případě o změny příjdete. Takže reload nebo upgrade DIMky ne.
No - a teď: Volvo od roku 1998 do 2011 mělo celkem asi 7 typů procesorů.
Dále pro každou verzi "železa" (hardwarové verze DIMky) existuje typicky až několik rozdílných firmwarů pro různé výbavy aut. To typicky obnáší různé počty, pořadí a sady textů. Zcela logicky nic z tohoto není nikde popsáno. Takže celá tato aktivita je jeden velký reverse-engineering.
Tak tímto se poslední rok zabývám(e). Pro koncového zákazníka to nakonec vypadá jednoduše, auto se "napíchne" na OBD a za 15 minut je hotovo. Snadný výdělek, že?
Špetka reklamy snad neuškodí?
Snad jsem to popsal aspoň trochu přijatelně.
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 816
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#11 Čeština do rádia pro C30/S40II/V50/ MY 04-06 - VolvoCesk
rád bych se zeptal ještě jednou - budu mít na audiodispleji odkaz na vaše www stránky?
Naposledy upravil(a) old.fashioned dne 14 lis 2012 22:33, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 602
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
#12 Čeština do rádia pro C30/S40II/V50/ MY 04-06 - VolvoCesk
Tak jsme se s ok2ucx předběžně dohodli, že budeme mít dvě verze.
1. s reklamou na D5T5.com nebo VolvoDash.com za zvýhodněnou cenu 300,- bez DPH
2. bez reklamy, za cenu 1300,- bez DPH
1. s reklamou na D5T5.com nebo VolvoDash.com za zvýhodněnou cenu 300,- bez DPH
2. bez reklamy, za cenu 1300,- bez DPH
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 816
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#13 Čeština do rádia pro C30/S40II/V50/ MY 04-06 - VolvoCesk
s reklamou - bude se zobrazovat permanentně na audiodispleji, nebo jen při některých hláškách v menu? Tyto ceny platí pro komplet češtinu, tj. displej palubního počítače + displej audia? Díkytymon píše:Tak jsme se s ok2ucx předběžně dohodli, že budeme mít dvě verze.
1. s reklamou na D5T5.com nebo VolvoDash.com za zvýhodněnou cenu 300,- bez DPH
2. bez reklamy, za cenu 1300,- bez DPH
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 602
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
#14 Čeština do rádia pro C30/S40II/V50/ MY 04-06 - VolvoCesk
reklama se bude zobrazovat pouze v nabidce hlavniho menu radia (tudiz ne standardne), nebo pri startu radia (jak je vykreslene to auticko)
ceny, co jsem psal, jsou pouze za ICM - radio
ceny, co jsem psal, jsou pouze za ICM - radio
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 816
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#15 Čeština do rádia pro C30/S40II/V50/ MY 04-06 - VolvoCesk
ok
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek