Ono je rozdíl únik oleje a spotřeba oleje. Pokud někde teče, tak přetěsnit. pokud to olej žere, tak může být příčin několik. Např. přez dříky ventilů, kde můžou být ztvrdlé guferka, většinou stářím, nebo ztvrdnutím, vlivem přehřátí, nebo nedostatkem oleje. Nebo např. velkým opotřebením válců, zapečenými nebo prsklými stěracími kroužky. Těch možností je víc.chlopin píše:Ahoj lidi,
Mám krásnou 850 a najeto cca 180 000 Km. Krásný tichý chod - oleje se tam lil asi dobrý a pečováno o něj v Deutschlandu bylo asi dobře. Turbo nemám, ale přesto to žere asi 1 litr na 1500km, což mi přijde trochu moc. Je to rok 1994, nemáte nějaké tipy na úniky oleje? Díky! Petr
MOTOR: Únik oleje
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#51 MOTOR: Únik oleje
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 11 Odpovědi
- 634 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mirekcafa
-
- 16 Odpovědi
- 1513 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mirekcafa
-
- 3 Odpovědi
- 745 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kolemjdouci
-
- 22 Odpovědi
- 1054 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa
-
- 3 Odpovědi
- 775 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Koky