Zdravím Vás.
Moje auto mi fungovalo relatívne normálne, ale dnes z ničoho nič keď som sadol do auta a chcel naštartovať tak sa nič nestalo..
Žiadny zvuk, dokonca pri vložení kľúčiku do spínacej skrinky sa neodomkol ani volant. Po cca 3 sekundách sa na displayi zobrazil text:
"Schlüsselfehler, erneut versuchen".
Asi 5 krát som skúsil vypnúť zapaľovanie, vytiahnuť kľúč, znova skúsiť naštartovať a až po tom 5-6 pokuse sa odomkol volant a auto normálne naskočilo.
Neviete v čom môže byť problém? Stretol sa s tým už niekto a ak áno, ako sa to podarilo opraviť?
Pred tým nikdy nič také nespravilo teraz prvý krát.
Ďakujem
Majo
Problém so štartom (Schlüsselfehler, erneut versuchen)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 28
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Vůz: Volvo S40, 2.0l, 2004, šedá metalíza
- Bydliště: Slovensko, Trenčín
#1 Problém so štartom (Schlüsselfehler, erneut versuchen)
_________________
Volvo S40 Momentum, r.v.7/2004, model 2005, 2.0l diesel, 100kw, šedá metalíza
Volvo S40 Momentum, r.v.7/2004, model 2005, 2.0l diesel, 100kw, šedá metalíza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 257
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Cieszyn
- Vůz: S60 D5 Sport 136 kW MY 09
#2 Problém so štartom (Schlüsselfehler, erneut versuchen)
_________________
S60 D5 SPORT ´09 "Czarny Szerszeń" 136 kW
BMW Z4 E85, 2.5I
ex V40 1,8i 92kW / 125 oslíků, B4184SM, rv´99 "Srebrny
S60 D5 SPORT ´09 "Czarny Szerszeń" 136 kW
BMW Z4 E85, 2.5I
ex V40 1,8i 92kW / 125 oslíků, B4184SM, rv´99 "Srebrny
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 28
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Vůz: Volvo S40, 2.0l, 2004, šedá metalíza
- Bydliště: Slovensko, Trenčín
#3 Problém so štartom (Schlüsselfehler, erneut versuchen)
Ďakujem, ale mohol by mi niekto preložiť túto časť: (nakoľko nie som dobrý v nemčine a nechcem niečo pokaziť)
Versuchen Sie bitte folgendes:
-Innerhalb von 10 Sekunden Schlüssel im Zündschloß 5mal in Stellung I oder II drehen und beim 5. Mal die Zündung eingeschaltet lassen.
-Innerhalb von 30 Sekunden einmal eine der Tasten "LOCK" oder "UNLOCK" des Handsenders drücken.
Solltest Du mehrere Handsender haben so sind diese innerhalb von 30 Sekunden neu zuprogrammieren.
-Zündung ausschalten.
-Einzeln nacheinander die Funktion jedes Senders prüfen.
Achtung! Wird NICHT innerhalb von 30 Sekunden eine der beiden Tasten "LOCK" oder "UNLOCK" gedrückt, findet keine Neuprogrammierung statt, bleiben die vorher programmierten Schlüsselcodes im Speicher. Wenn dagegen Neuprogrammierung stattgefunden hat, sind vorher gespeicherte Schlüsselcodes im Empfangsgerät gelöscht worden.
_________________
Volvo S40 Momentum, r.v.7/2004, model 2005, 2.0l diesel, 100kw, šedá metalíza
Volvo S40 Momentum, r.v.7/2004, model 2005, 2.0l diesel, 100kw, šedá metalíza
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#4 Problém so štartom (Schlüsselfehler, erneut versuchen)
google pomohl, ale nevim nakolik to pro tebe bude použitelné, protože si to vlastně už nevědomky udělal:
Vážení advisee,
děkuji že jste si vybrali JustAnswer.de. Podle nejlepšího vědomí a svědomí, rád bych odpověděl na vaši otázku.
Prosím, zkuste následující: -do 10 sekund, klíčkem v zapalování v poloze 5 krát I nebo II a zase na 5. Čas je možné zapnout zapalování.
-Do 30 sekund poté, co jedno z tlačítek "LOCK" nebo "odemknout" tlačítko na vysílači.
Pokud máte několik vysílačů jsou tyto nové zuprogrammieren do 30 sekund.
-Vypněte zapalování.
Single-přezkoumá zapnutí funkce každého kanálu.
Pozor! Nestisknete během 30 sekund dva klíče "LOCK" nebo "odemknout", není přeprogramování, zůstávají klíčové kódy předem naprogramované v paměti. Naopak při přeprogramování došlo, již dříve uložené klíčové kódy byly odstraněny v přijímacím zařízení.
Pro další dotazy, budu na tlačítko "odborník odpověď" kostenfei k dispozici, a bude vděčný za hodnocení a přijetí ze strany vás moc. pozdravem NissanJuke
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 28
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Vůz: Volvo S40, 2.0l, 2004, šedá metalíza
- Bydliště: Slovensko, Trenčín
#5 Problém so štartom (Schlüsselfehler, erneut versuchen)
Cez translator som si to preložil aj ja, ale presne nerozumiem tomu postupu a aby som nič nepokazil radšej by som chcel preklad od niekoho kto to vie preložiť do klasickej (nie strojovej) podoby.
_________________
Volvo S40 Momentum, r.v.7/2004, model 2005, 2.0l diesel, 100kw, šedá metalíza
Volvo S40 Momentum, r.v.7/2004, model 2005, 2.0l diesel, 100kw, šedá metalíza
#6 Problém so štartom (Schlüsselfehler, erneut versuchen)
Mal som taky isty problem. Skusil som aj s druhym klucom a stale nic, takze taketo preprogramovanie by mi nepomohlo. Bola to antena v imobilizeri (je ovinuta v spinacke) - vymena spinacky, teraz vsetko OK.perpex píše:Zdravím Vás.
Moje auto mi fungovalo relatívne normálne, ale dnes z ničoho nič keď som sadol do auta a chcel naštartovať tak sa nič nestalo..
Žiadny zvuk, dokonca pri vložení kľúčiku do spínacej skrinky sa neodomkol ani volant. Po cca 3 sekundách sa na displayi zobrazil text:
"Schlüsselfehler, erneut versuchen".
Asi 5 krát som skúsil vypnúť zapaľovanie, vytiahnuť kľúč, znova skúsiť naštartovať a až po tom 5-6 pokuse sa odomkol volant a auto normálne naskočilo.
Neviete v čom môže byť problém? Stretol sa s tým už niekto a ak áno, ako sa to podarilo opraviť?
Pred tým nikdy nič také nespravilo teraz prvý krát.
Ďakujem
Majo
_________________
V50/2.0D 100kW/6Q MY06
V50/2.0D 100kW/6Q MY06
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 257
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Cieszyn
- Vůz: S60 D5 Sport 136 kW MY 09
#7 Problém so štartom (Schlüsselfehler, erneut versuchen)
No však to taky v tom mém odkazu píšou, buď přeprogramovat a pokud nepomůže, je asi chyba v imobilizéru....
_________________
S60 D5 SPORT ´09 "Czarny Szerszeń" 136 kW
BMW Z4 E85, 2.5I
ex V40 1,8i 92kW / 125 oslíků, B4184SM, rv´99 "Srebrny
S60 D5 SPORT ´09 "Czarny Szerszeń" 136 kW
BMW Z4 E85, 2.5I
ex V40 1,8i 92kW / 125 oslíků, B4184SM, rv´99 "Srebrny
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 917
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
#8 Problém so štartom (Schlüsselfehler, erneut versuchen)
Versuchen Sie bitte folgendes:
-Innerhalb von 10 Sekunden Schlüssel im Zündschloß 5mal in Stellung I oder II drehen und beim 5. Mal die Zündung eingeschaltet lassen.
-Innerhalb von 30 Sekunden einmal eine der Tasten "LOCK" oder "UNLOCK" des Handsenders drücken.
Solltest Du mehrere Handsender haben so sind diese innerhalb von 30 Sekunden neu zuprogrammieren.
-Zündung ausschalten.
-Einzeln nacheinander die Funktion jedes Senders prüfen.
-Achtung! Wird NICHT innerhalb von 30 Sekunden eine der beiden Tasten "LOCK" oder "UNLOCK" gedrückt, findet keine Neuprogrammierung statt, bleiben die vorher programmierten Schlüsselcodes im Speicher. Wenn dagegen Neuprogrammierung stattgefunden hat, sind vorher gespeicherte Schlüsselcodes im Empfangsgerät gelöscht worden.
Für weitere Fragen stehe ich Ihnen über den Button "dem Experten antworten" kostenfei zur Verfügung und würde mich über eine Bewertung und Akzeptierung Ihrerseits sehr freuen.
Mit freundlichen Grüßen
NissanJuke
Prosím, zkuste následující:
-Během 10 sekund, klíček v zámku do polohy I nebo II 5krát pootočit. Při pátém pootočení nechat zapalování zapnuto.
-POZOR! během 30ti vteřin jednou stlačit na vysílači tlačítko LOCK nebo UNLOCK.
Pokud máš více vysílačů, dají se tyto nově programovat během 30ti sekund.
-Zapalování vypnout.
Poté, jednotlivě - po sobě funkce každého vysílače vyzkoušet.
Pozor! Pokud se nestiskne během 30ti vteřin jedno z obou tlačítek "LOCK" nebo "UNLOCK", není přeprogramování realizováno, zůstávají původní klíčové kódy naprogramované v paměti. Naopak pokud k přeprogramování došlo, již dříve uložené klíčové kódy jsou z paměti vymazány.
plky, plky, s přátelským pozdravem NissanŽuk
potud technický překlad. ale myslím, že toto musí být v každém uživatelském manualu.
Pokud ti následně po 5té auto nastartovalo, tak to spíš ukazuje na chybný rozpojitelný kontakt
než na přerušené vedení nebo spálenou komponentu ve vysílači.To by si už pak startování ani neškytlo.
-Innerhalb von 10 Sekunden Schlüssel im Zündschloß 5mal in Stellung I oder II drehen und beim 5. Mal die Zündung eingeschaltet lassen.
-Innerhalb von 30 Sekunden einmal eine der Tasten "LOCK" oder "UNLOCK" des Handsenders drücken.
Solltest Du mehrere Handsender haben so sind diese innerhalb von 30 Sekunden neu zuprogrammieren.
-Zündung ausschalten.
-Einzeln nacheinander die Funktion jedes Senders prüfen.
-Achtung! Wird NICHT innerhalb von 30 Sekunden eine der beiden Tasten "LOCK" oder "UNLOCK" gedrückt, findet keine Neuprogrammierung statt, bleiben die vorher programmierten Schlüsselcodes im Speicher. Wenn dagegen Neuprogrammierung stattgefunden hat, sind vorher gespeicherte Schlüsselcodes im Empfangsgerät gelöscht worden.
Für weitere Fragen stehe ich Ihnen über den Button "dem Experten antworten" kostenfei zur Verfügung und würde mich über eine Bewertung und Akzeptierung Ihrerseits sehr freuen.
Mit freundlichen Grüßen
NissanJuke
Prosím, zkuste následující:
-Během 10 sekund, klíček v zámku do polohy I nebo II 5krát pootočit. Při pátém pootočení nechat zapalování zapnuto.
-POZOR! během 30ti vteřin jednou stlačit na vysílači tlačítko LOCK nebo UNLOCK.
Pokud máš více vysílačů, dají se tyto nově programovat během 30ti sekund.
-Zapalování vypnout.
Poté, jednotlivě - po sobě funkce každého vysílače vyzkoušet.
Pozor! Pokud se nestiskne během 30ti vteřin jedno z obou tlačítek "LOCK" nebo "UNLOCK", není přeprogramování realizováno, zůstávají původní klíčové kódy naprogramované v paměti. Naopak pokud k přeprogramování došlo, již dříve uložené klíčové kódy jsou z paměti vymazány.
plky, plky, s přátelským pozdravem NissanŽuk
potud technický překlad. ale myslím, že toto musí být v každém uživatelském manualu.
Pokud ti následně po 5té auto nastartovalo, tak to spíš ukazuje na chybný rozpojitelný kontakt
než na přerušené vedení nebo spálenou komponentu ve vysílači.To by si už pak startování ani neškytlo.
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek