H4 - svietia obe vlakna
- Autor
- Zpráva
#1 H4 - svietia obe vlakna
Zdravim, nenasiel som na fore nic co by mi pomohlo, skusim sa teda opytat.
blblo mi prave svetlo - zistil som ze je spalena koncovka pri ziarovke H4 - dokonca na oboch stranach a rovnako - na uzemnovacom kabli. Pri vymene som zistil, ze je spalena prave tato preto, ze stretavacie svetla svietia normalne, ale ked zapnem dialkove, tak svietia OBE VLAKNA v H4, co by predpokladam tak byt nemalo, a teda to prepalovalo uzemnovaci kabel. Takze sa to tam palilo, az zacal blbnut kontakt a preto svetlo slabo svietilo niekedy. ( zistil som aj, ze na svetle, kde bola ochranna krytka zvnutra sa to palilo viac, lebo sa to neodvetravalo tak dobre ako tam kde chybala ).
Vietem mi poradit, co dalej?
1. Je to NEBEZPECNE takto mat? Ziarovka vydrzala svietit takto cely rok ( 2 vlakna naraz ), pokym som to zistil, ale bojim sa ze by sa mohol kabel prepalit niekde inde a sposobit nejaky skrat.
2. Oprava - autorizak, elektrikar ?
3. teraz to vlastne funguje tak, ze pri zapnutych dialkovych svetlach svietia obe vlakna - taktika nehas co ta nepali?
Za rozumne odpovede vopred dakujem
blblo mi prave svetlo - zistil som ze je spalena koncovka pri ziarovke H4 - dokonca na oboch stranach a rovnako - na uzemnovacom kabli. Pri vymene som zistil, ze je spalena prave tato preto, ze stretavacie svetla svietia normalne, ale ked zapnem dialkove, tak svietia OBE VLAKNA v H4, co by predpokladam tak byt nemalo, a teda to prepalovalo uzemnovaci kabel. Takze sa to tam palilo, az zacal blbnut kontakt a preto svetlo slabo svietilo niekedy. ( zistil som aj, ze na svetle, kde bola ochranna krytka zvnutra sa to palilo viac, lebo sa to neodvetravalo tak dobre ako tam kde chybala ).
Vietem mi poradit, co dalej?
1. Je to NEBEZPECNE takto mat? Ziarovka vydrzala svietit takto cely rok ( 2 vlakna naraz ), pokym som to zistil, ale bojim sa ze by sa mohol kabel prepalit niekde inde a sposobit nejaky skrat.
2. Oprava - autorizak, elektrikar ?
3. teraz to vlastne funguje tak, ze pri zapnutych dialkovych svetlach svietia obe vlakna - taktika nehas co ta nepali?
Za rozumne odpovede vopred dakujem
_________________
Volvo S40, 2000, 1,8 l, 90 kW
Volvo S40, 2000, 1,8 l, 90 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 538
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Trenčín
- Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual
#2 H4 - svietia obe vlakna
Co som davnejsie pozeral a ak si spravne pamatam, tak po zapnuti dialkovych stretavacky nezhasinaju.
_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#3 H4 - svietia obe vlakna
U aut co mají oddělené světla a většinou žárovky H7 tak zůstávají tlumená svítit ale u klasiky jedné parabole a H4 by měli tlumené zhasnout ale někdy tomu tak není a na vině je některá z žárovek ale je to situace která nastává jednou za deset let !!Dzambor píše:Co som davnejsie pozeral a ak si spravne pamatam, tak po zapnuti dialkovych stretavacky nezhasinaju.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1741
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#4 H4 - svietia obe vlakna
H4 není konstruovaná na trvalý provoz dálkového a tlumeného vlákna současně. Dobrý elektrikář vymění původní patice za tyhle keramický a všechny problémy by měli zmizet:
- Přílohy
-
- show_picture.php.jpeg (8.68 KiB) Zobrazeno 1508 x
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2366
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#5 H4 - svietia obe vlakna
Nebo ze bys mel v cudu rele...?
Moje 480ES ma tez H4 a pokud sviti potkavaci, sviti jen jedno vlakno, pokud pritahnu packu dalkovek, jako bych ctel nekoho probliknout, ale nedocvaknu ji, jen drzim, sviti tez obe vlakna.. Kdyz docvaknu packu, aby se spustilo rele pro dalkova, tak ono rele dle meho nazoru potkavacky odpoji... Prave aby nesvitily obe vlakna naraz... Nemuze to byt tim?
Ja nevim, jen hazim do plena nazor ze skusenosti... Janek
Moje 480ES ma tez H4 a pokud sviti potkavaci, sviti jen jedno vlakno, pokud pritahnu packu dalkovek, jako bych ctel nekoho probliknout, ale nedocvaknu ji, jen drzim, sviti tez obe vlakna.. Kdyz docvaknu packu, aby se spustilo rele pro dalkova, tak ono rele dle meho nazoru potkavacky odpoji... Prave aby nesvitily obe vlakna naraz... Nemuze to byt tim?
Ja nevim, jen hazim do plena nazor ze skusenosti... Janek
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
#6 H4 - svietia obe vlakna
V prvom rade dakujem vsetkym za konstruktivne odpovede:)
karelvolvo : ano, tiez to poznam tak, ze ked je H7, tak zostavaju svietit obe. Lenze u mna - H4 - skusal som to na oboch stranach s tromi ziarovkami, a na vsetkych svietili obe vlakna naraz, pri prepnuti na dialkove sa stretavacie vlakno nezhaslo, takze chybu ziarovky vylucujem
standa : vlastnim auto rok a tie ziarovky takto vydrzali rok, aj ked na to nie su konstruovane. Co sa tyka tych keramickych patiek, myslim, ze tie vyriesia iba problem spalovania sa plastovej patky, ale problem bude asi niekde inde ako v kontaktoch. Pokial by sa vsak nespalovali, tak by mi to vlastne aj vyhovovalo, pretoze by mi svetla fungovali tak ako maju. Na druhej strane sa bojim toho, aby sa zemniaci kabel nespalil niekde v motore a nesposobil nejaky skrat.. neviem
Hajcus : hej, uvazoval som nad rele
Len by som este doplnil - ked som kupil auto, v jednom servise mi menili nejake veci a tiez som chcel aby mi vymenili nejake ziarovky co v interieri nesvietili. Ze ok, vsetko vymenili, vsetko svietilo. Ale v tom servise to boli taki idioti a neschopaci, ze posrali snad neposratelne ( napr. zle ulozeny tlmic, zle pritiahnute nejake veci.. ako vazne neveril som ze toto sa moze realne stat ), tak ma napadlo, ci oni pri tej vymene nemohli nieco poskodit - lebo si myslim, ze tie koncovky co tam boli spalene asi boli original a predsa auto nemohlo od vyroby svietit dvoma vlaknami v H4. ( auto nebolo spredu burane )
Co by ste odporucili dalej, elektrikar?
Dakujem
karelvolvo : ano, tiez to poznam tak, ze ked je H7, tak zostavaju svietit obe. Lenze u mna - H4 - skusal som to na oboch stranach s tromi ziarovkami, a na vsetkych svietili obe vlakna naraz, pri prepnuti na dialkove sa stretavacie vlakno nezhaslo, takze chybu ziarovky vylucujem
standa : vlastnim auto rok a tie ziarovky takto vydrzali rok, aj ked na to nie su konstruovane. Co sa tyka tych keramickych patiek, myslim, ze tie vyriesia iba problem spalovania sa plastovej patky, ale problem bude asi niekde inde ako v kontaktoch. Pokial by sa vsak nespalovali, tak by mi to vlastne aj vyhovovalo, pretoze by mi svetla fungovali tak ako maju. Na druhej strane sa bojim toho, aby sa zemniaci kabel nespalil niekde v motore a nesposobil nejaky skrat.. neviem
Hajcus : hej, uvazoval som nad rele
Len by som este doplnil - ked som kupil auto, v jednom servise mi menili nejake veci a tiez som chcel aby mi vymenili nejake ziarovky co v interieri nesvietili. Ze ok, vsetko vymenili, vsetko svietilo. Ale v tom servise to boli taki idioti a neschopaci, ze posrali snad neposratelne ( napr. zle ulozeny tlmic, zle pritiahnute nejake veci.. ako vazne neveril som ze toto sa moze realne stat ), tak ma napadlo, ci oni pri tej vymene nemohli nieco poskodit - lebo si myslim, ze tie koncovky co tam boli spalene asi boli original a predsa auto nemohlo od vyroby svietit dvoma vlaknami v H4. ( auto nebolo spredu burane )
Co by ste odporucili dalej, elektrikar?
Dakujem
_________________
Volvo S40, 2000, 1,8 l, 90 kW
Volvo S40, 2000, 1,8 l, 90 kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#7 H4 - svietia obe vlakna
Nemáš automatický denní svícení, že vlezeš do auta, otočíš klíčkem a rozsvítí se ti lampy?
Kdyby totiž přes dálkovou pojistku šly všechny 4ry vlákna, tak by to neustála, takže musíš mít zaplý oba okruhy naráz. Takže dobastlený automatický světla by mohli bejt ten problém.
Nevim jak je to u volva, ale při zapnutí dálek normálně auta vypínaji potkávačky, to přerušení je myslim v páčce pod volantem, nikoliv dvojitym rele, ale dvě solo relatka.
Kdyby totiž přes dálkovou pojistku šly všechny 4ry vlákna, tak by to neustála, takže musíš mít zaplý oba okruhy naráz. Takže dobastlený automatický světla by mohli bejt ten problém.
Nevim jak je to u volva, ale při zapnutí dálek normálně auta vypínaji potkávačky, to přerušení je myslim v páčce pod volantem, nikoliv dvojitym rele, ale dvě solo relatka.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#8 H4 - svietia obe vlakna
Urvanej : automatické denné svietenie v aute nie je, ale neviem či to tak má byť, ale pri otočení kľúčom sa rozsvieti komplet celý interiér bez ohľadu na to, či zapnem alebo nezapnem svetlá
_________________
Volvo S40, 2000, 1,8 l, 90 kW
Volvo S40, 2000, 1,8 l, 90 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 37
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: SK
- Vůz: V70, V70XC
#9 H4 - svietia obe vlakna
Toto je v poriadku, má to tak byť (predpokladám, že máš na mysli palubovku)ziarovka píše:neviem či to tak má byť, ale pri otočení kľúčom sa rozsvieti komplet celý interiér bez ohľadu na to, či zapnem alebo nezapnem svetlá
_________________
V70, B5244S2, 2001, manuál, 103 kW
V70XC, B5244T3, 2002, manuál, 147 kW
V70, B5244S2, 2001, manuál, 103 kW
V70XC, B5244T3, 2002, manuál, 147 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 83
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kostice
- Vůz: Xc90 2005 d5 Chip 146kW
- Bydliště: Kostice
- Kontaktovat uživatele:
#10 H4 - svietia obe vlakna
Ahoj,
v tvém případě to vypadá na spečené kontakty v přepínači světel
v tvém případě to vypadá na spečené kontakty v přepínači světel
_________________
je XC90 D5 2005 modrá magic
byla V70 II 2,5T LPG 2005 zlatá Mazlík II
bylo V40 1,8 1998 LPG Mazlík
revize elektro - nn/VN, UTZ, VTZ, MO
je XC90 D5 2005 modrá magic
byla V70 II 2,5T LPG 2005 zlatá Mazlík II
bylo V40 1,8 1998 LPG Mazlík
revize elektro - nn/VN, UTZ, VTZ, MO
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 8 Odpovědi
- 1295 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od z-d-e-n-a