MOTOR: V40 škubání...

Moderátor: wickey

This topic is 13 years a 6 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
Lachtan
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 6035
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: PRG

Příspěvek od Lachtan »

Já mám BRISK Platinum - DR 14 YPP-1 a po 15Kkm žádný problém (podle BRISK katalogu určeno pro Vóólvikův endžínek) ;)
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)

Honza
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 7938
Registrován: 17 roků
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Bydliště: Č.Budějovice

Příspěvek od Honza »

loskut píše:No dobrá, ale řekni i to B: co je to originální svíčka a kdepak to roste?
Originální svíčku vyrobí nějakej korejec a zabalí ji do modrý krabičky se stříbrným nápisem Volvo a dostaneš ji v servisu Volvo za 500. Ten samej korejec vyrobí tu samou svíčku a zabalí ji do igelitovýho pytliku a dostaneš ji na každej pumpě za padíka. Ber tohle vysvětlení jako všeobecnej postup většiny firem. Originál pozná jen ten kdo s tím přijde denně do styku a má možnost porovnat. Bleku dík
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány

black hawk
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 332
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: prag

Příspěvek od black hawk »

už se to omýlalo hodněkrát.díly z druhovýroby vypadají stejně,jako originál,ale stejné nejsou.br.desky vypadají stejně,ale mají jinou směs, požadovanou kterou si ta nebo ona firma obědnala dodává jen na ůčeli montáže nových vozů nebo servisní sítě.čelní slko nemá stejnou šířku skla jako originál.svíčky mají jiné jiskřiště než originál.atd.prostě výrobce nemůže pustit do druhovýroby to samé co dodává pro prvovýrobu do výrobních závodů.jsou vázany smlouvami.jelikož používám i originální díly tak to srovnání mám.a jestli nevěříte tak na schůzi pár věcí vemu a sami uvidíte.mimo to před asi tak 1 a půl měsícem jsem viděl potkanej motor V70 TDI.praskla vodní pumpa i když byla při rozvodech mněněna a mněla najeto 26000km,ale byla neoriginál koupená v MCD a ten typ který MCD prodává tak volvo už nepoužívá 2 roky.přesně z tohodle důvodu.nevěříte rád vám ukážu pumpu vyrobenou pro volvo a jak vypadá pumpa prodávaná v druhovýrobě.

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2863
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Jinak k věci, dnes jsem zůstal doma a měním destičky a termostat na Feldě. Šetřil jsem a mám co jsem chtěl. Tak neoriginál. destičky jsou asi o dva mm tlustší, takže je ubrušuji a dopasovávám. Ušetřil jsem cca 300,- a dělám to o hodinu déle. A nad termostatem značky Motorad stojím a spekuluji, zda se to tam odvážím dát či nikoliv. Ona ta nemrznoucí směs taky něco stojí a nerad bych to za týden měnil. A přitom jsem zkouknul manžety na homo kloubech měněné před třemi roky a čekají mě zase. Originální vydržely 5 let a neorigo 3 roky. Takže je budu měnit jednou zbytečně. (auto chci prodat) Takže neoriginální díly budou asi pro toho, kdo to dělá poloprofesionálně a ví, kde je problém. Pro amatéra je to věc štěstí, ale u svíček je to asi o něčem jiném. (tepelná hodnota?) No a pro profesionála je to jasné, ani já si netroufnu v práci použít materiál, kterému nedůvěřuji (atesty a pod.). Ona totiž případná reklamace mě stojí dost času, nervů a pověsti. Takže pokud si třeba někdo koupí materiál ve slevě v OBI, pošlu ho do háje.

GDPR_user

Příspěvek od GDPR_user »

Jarda S40 píše:Jinak k věci, dnes jsem zůstal doma a měním destičky a termostat na Feldě. Šetřil jsem a mám co jsem chtěl. Tak neoriginál. destičky jsou asi o dva mm tlustší, takže je ubrušuji a dopasovávám. Ušetřil jsem cca 300,- a dělám to o hodinu déle. A nad termostatem značky Motorad stojím a spekuluji, zda se to tam odvážím dát či nikoliv. Ona ta nemrznoucí směs taky něco stojí a nerad bych to za týden měnil. A přitom jsem zkouknul manžety na homo kloubech měněné před třemi roky a čekají mě zase. Originální vydržely 5 let a neorigo 3 roky. Takže je budu měnit jednou zbytečně. (auto chci prodat) Takže neoriginální díly budou asi pro toho, kdo to dělá poloprofesionálně a ví, kde je problém. Pro amatéra je to věc štěstí, ale u svíček je to asi o něčem jiném. (tepelná hodnota?) No a pro profesionála je to jasné, ani já si netroufnu v práci použít materiál, kterému nedůvěřuji (atesty a pod.). Ona totiž případná reklamace mě stojí dost času, nervů a pověsti. Takže pokud si třeba někdo koupí materiál ve slevě v OBI, pošlu ho do háje.
Ono to Jardo není o origo a neorigo,ale prostě mezi neorigo firmami najdeš ta,které budou kvalitnější,než origo ale pochopitelně a možná ve větší míře,ale i opačně.

Honza
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 7938
Registrován: 17 roků
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Bydliště: Č.Budějovice

Příspěvek od Honza »

martinopel píše:je kupodivu,že fy jako Brembo,ATE
A já si pořád myslel že tyhle firmy vyrábějí spíš lepší neš origo pro soutěže a podobně. A oni fušujou.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2863
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

martinopel píše:
Jarda S40 píše: Jinak k věci, dnes jsem zůstal doma a měním destičky a termostat na Feldě. Šetřil jsem a mám co jsem chtěl. Tak neoriginál. destičky jsou asi o dva mm tlustší, takže je ubrušuji a dopasovávám. Ušetřil jsem cca 300,- a dělám to o hodinu déle. A nad termostatem značky Motorad stojím a spekuluji, zda se to tam odvážím dát či nikoliv. Ona ta nemrznoucí směs taky něco stojí a nerad bych to za týden měnil. A přitom jsem zkouknul manžety na homo kloubech měněné před třemi roky a čekají mě zase. Originální vydržely 5 let a neorigo 3 roky. Takže je budu měnit jednou zbytečně. (auto chci prodat) Takže neoriginální díly budou asi pro toho, kdo to dělá poloprofesionálně a ví, kde je problém. Pro amatéra je to věc štěstí, ale u svíček je to asi o něčem jiném. (tepelná hodnota?) No a pro profesionála je to jasné, ani já si netroufnu v práci použít materiál, kterému nedůvěřuji (atesty a pod.). Ona totiž případná reklamace mě stojí dost času, nervů a pověsti. Takže pokud si třeba někdo koupí materiál ve slevě v OBI, pošlu ho do háje.
Ono to Jardo není o origo a neorigo,ale prostě mezi neorigo firmami najdeš ta,které budou kvalitnější,než origo ale pochopitelně a možná ve větší míře,ale i opačně.
Jo, to souhlasím. Je možné, že i neorigo bude kvalitnější než origo. Ale právě to ví jen ten poloprofesionál, co má třeba malou dílnu a dělá jen kolik aut sám či ve dvou stihne a má to již vyzkoušené a ví, co se mu ještě vyplatí a co ne. Ale ten většinou dobré neorigo prodá stejně za cenu origo. Ale laik, který to dělá jednou za 4 roky jako já ty destičky se spíš napálí aušusem za poloviční cenu a má dvakrát práci. Takže raději bych vždy origo, ale někdy je ta cena tak rozdílná?? Třeba zrovna ty svíčky. Nevím jak Brisk, ten se měnil po 10 000km, ale champion ve Feldě měním po 40 000km a jsou jako nové. Takže bych je dal asi i do toho volva a třeba bych je každejch 10 000km komtroloval. Ale ušetřil bych 2 000,- Kč, což je pro mě dost peněz. Ale tím nikoho nenabádám...!

black hawk
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 332
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: prag

Příspěvek od black hawk »

když si nějaká firma a je jedno jestli VOLVO,BMW?AUDI atd.zadá výrobu dílů nějaké technické specifikace a ta je vyrobí,ale do volného trhu ty díli ze specifikací té dané automobilky už nesmí pustit.musí to udělat jink.jestli jsi to ještě nepochopil tak třeba trvex ti to vysvětlí jak je to s brzdovími deskami a kotouč.a nikdy jsem neřekl že díli z pomyslné druhovýroby jsou špatné.také je používám jen se ti snažím vysvětlit jak to je.

loskut
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 267
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: XC90,S80

Příspěvek od loskut »

black hawk píše:už se to omýlalo hodněkrát.díly z druhovýroby vypadají stejně,jako originál,ale stejné nejsou.br.desky vypadají stejně,ale mají jinou směs, požadovanou kterou si ta nebo ona firma obědnala dodává jen na ůčeli montáže nových vozů nebo servisní sítě.čelní slko nemá stejnou šířku skla jako originál.svíčky mají jiné jiskřiště než originál.atd.prostě výrobce nemůže pustit do druhovýroby to samé co dodává pro prvovýrobu do výrobních závodů.jsou vázany smlouvami.jelikož používám i originální díly tak to srovnání mám.a jestli nevěříte tak na schůzi pár věcí vemu a sami uvidíte.mimo to před asi tak 1 a půl měsícem jsem viděl potkanej motor V70 TDI.praskla vodní pumpa i když byla při rozvodech mněněna a mněla najeto 26000km,ale byla neoriginál koupená v MCD a ten typ který MCD prodává tak volvo už nepoužívá 2 roky.přesně z tohodle důvodu.nevěříte rád vám ukážu pumpu vyrobenou pro volvo a jak vypadá pumpa prodávaná v druhovýrobě.
jo omýlalo se tady už víckrát ale přesto se zeptám ještě jednou konkrétně na svíčky. Jaký je originál (a kdo ho vyrábí) proti třeba běžné dostupné NGK,bosch,brisk v lepší řadě. Je to konstrukce nebo materiál? Vždyť možností je na trhu fůra od vlastností materiálu ohnutého hřebíku až po třeba iridium. Možná jsem se měl zeptat ještě jinak: co si dáváš do svého auta ;)
_________________
XC90 D5/2016 Inscription Polestar , XC90 2,5T/2004, S80 2,4/2000

black hawk
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 332
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: prag

Příspěvek od black hawk »

loskut píše:
black hawk píše:už se to omýlalo hodněkrát.díly z druhovýroby vypadají stejně,jako originál,ale stejné nejsou.br.desky vypadají stejně,ale mají jinou směs, požadovanou kterou si ta nebo ona firma obědnala dodává jen na ůčeli montáže nových vozů nebo servisní sítě.čelní slko nemá stejnou šířku skla jako originál.svíčky mají jiné jiskřiště než originál.atd.prostě výrobce nemůže pustit do druhovýroby to samé co dodává pro prvovýrobu do výrobních závodů.jsou vázany smlouvami.jelikož používám i originální díly tak to srovnání mám.a jestli nevěříte tak na schůzi pár věcí vemu a sami uvidíte.mimo to před asi tak 1 a půl měsícem jsem viděl potkanej motor V70 TDI.praskla vodní pumpa i když byla při rozvodech mněněna a mněla najeto 26000km,ale byla neoriginál koupená v MCD a ten typ který MCD prodává tak volvo už nepoužívá 2 roky.přesně z tohodle důvodu.nevěříte rád vám ukážu pumpu vyrobenou pro volvo a jak vypadá pumpa prodávaná v druhovýrobě.
jo omýlalo se tady už víckrát ale přesto se zeptám ještě jednou konkrétně na svíčky. Jaký je originál (a kdo ho vyrábí) proti třeba běžné dostupné NGK,bosch,brisk v lepší řadě. Je to konstrukce nebo materiál? Vždyť možností je na trhu fůra od vlastností materiálu ohnutého hřebíku až po třeba iridium. Možná jsem se měl zeptat ještě jinak: co si dáváš do svého auta ;)
nevím jak materiál,ale jak vemu svíčku od jakékoli firmi a srovnám ji s originální tak nikdy nemá stejné jiskřiště jako originál.a jeto zase dané tím že na volný trh ta firma nesmí pustit stejný výrobek který vyrobila na zakázku pro jinou.

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2863
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

black hawk píše:[nevím jak materiál,ale jak vemu svíčku od jakékoli firmi a srovnám ji s originální tak nikdy nemá stejné jiskřiště jako originál.a jeto zase dané tím že na volný trh ta firma nesmí pustit stejný výrobek který vyrobila na zakázku pro jinou.
Možná to nějak souvisí s autorskými právy? Dneska jsem taky měnil plynové vzpěry zadních (5.) dveří. Kupoval jsem jediné co měly v Ellitu. Nevím kdo je vyrábí ani jestli je to stejná firma jako přímo pro Škodu. Ale byly úplně stejné až na jeden detail, čepy na obou koncích byly asi o 1mm tenčí a měly trošičku jiný tvar - jen o jednu plošku víc. Myslím si, že takto ta firma obchází autorská práva. A to by asi bylo řešení i u těch svíček. I když se mi nezdá, že by si každá automobilka vyvíjela sama svíčky, olej a další věci, které doporučuje dávat do svých aut. Dříve bylo v návodu ke každému autu napsáno, že se používají svíčky tepelné hodnoty xz a rozměrů yx a olej třeba Mogul cy, shell xy a Castrol yv. Dneska se stále častěji objevuje "specielní olej volvo" nebo "Ford". Holt kšeft je kšeft. A nedivil bych se, kdyby ty svíčky Volvo vyrobené ve Francii byly ve skutečnosti Champion. Otázka je jak dlouho si nechají zákazníci srát na hlavu.?

black hawk
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 332
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: prag

Příspěvek od black hawk »

samozřejmně že je to cenová politika ale ty firmy jsou opravdu vázané smlouvami.jestliže firma která vyrábí svíčky 40 tak si u nich třeba volvo at jsme doma obědná výrobu a vývin svíčky prodaný motor dle specifikací a požadavků zadavatele,ale tahle už nesmí pustit dál.tak vyrobí svíčky na daný motor podle sebe aby naplnila trh(splnují dané požadavky)ale už musí být jiné.

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2863
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Ano ano, (psal jsem jo jo, ale Jojo se ohrazoval na schůzi) tak nějak to je. :) Proto možná byly ty destičky o ten mm silnější, já je obrousil a fy. Škoda je taky spokojená. Sice prodá houby a ne náhradní díl. Ale právě je problém vědět kdy se to vyplatí koupit origo a kdy ne. Takže pokud není cena příliš vyšponovaná, koupím origo. Pokud je, poohlédnu se po druhovýrobě a fy. má smůlu. Alespoň se tak naučí tržnímu hospodářství :lol: (ode mě).

black hawk
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 332
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: prag

Příspěvek od black hawk »

jasně že rozhoduje cena.ale poslední dobou zjištuji ne vždy aby to zase někdo nepřekroutil že ceny origo jsou lacinější než neorigo.nedavno jsem měnil uložení př.tlumičů a pán si ho koupil v elitu za 1450kč a já druhý den zjistil že ve volvu stojí 1120kč.a třeba průtokoměr vzduchu na 70 TDI v boschi stojí 11200kč v MCD 10000kč a ve volvu ho maj výmněným způsobem za 6800kč.jen tak namátkou.

Honza
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 7938
Registrován: 17 roků
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Bydliště: Č.Budějovice

Příspěvek od Honza »

black hawk píše:jasně že rozhoduje cena.ale poslední dobou zjištuji ne vždy aby to zase někdo nepřekroutil že ceny origo jsou lacinější než neorigo.nedavno jsem měnil uložení př.tlumičů a pán si ho koupil v elitu za 1450kč a já druhý den zjistil že ve volvu stojí 1120kč.a třeba průtokoměr vzduchu na 70 TDI v boschi stojí 11200kč v MCD 10000kč a ve volvu ho maj výmněným způsobem za 6800kč.jen tak namátkou.
Přesně. Někde jsem tu psal o šponovací kladce.
4 Jarda: Ty jsi si koupil destičky za 70% ceny origa a může se ti stát že taky na ně ujedeš třeba jen 70% km oproti originálům. A jseš na svejch.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2863
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

No a chudák spotřebitel, jak se v tom má orientovat?
Ale proč to tomu Markovi škube? Abychom se vrátili k tématu ;)

marra
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 1858
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha

Příspěvek od marra »

Jarda S40 píše: destičky jsou asi o dva mm tlustší, takže je ubrušuji a dopasovávám. termostatem značky Motorad stojím a spekuluji, zda se to tam odvážím dát či nikoliv.
Jardo Jardo docela rád bych se podíval na to jak dopasováváš ty destičky :idea: :idea: Když už jsi zjisti že máš destičky silnější tak proč jsi je jim nejel vrátit?? a co se tyče termostatu tuhle značku ja používám poměrně často, přiznám se že se párkrát stalo že jsem koupil šmejd, ale v tom poměru kolik jsem jich už montoval tak je to zanedbatelny procento.

2Bidak pracuje se na tom..
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2863
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Marro, Marro, dopasovával jsem je nejdříve tak, že jsem je upnul do svěráku a sundal rašplí z obložení cca 0,5 mm. Stále tam nešly, tak jsem je znova vyndal a vzal je flexou zhruba o další 1 mm a potom je vyzkoušel. Šly tam ale ztuha a tak jsem je orovnal ještě jednou rašplí a bylo. Potom jsem udělal i druhou a pak již bez problémů druhou stranu, to jsem již věděl o kolik. Ono se to nedá přesně měřit, neb litinový odlitek není přesně opracován a já nechtěl rozebírat ani odpojovat brzdič. Kupodivu i po těch 120kkm a osmi letech chodí hladce jako nový. No a proč jsem to nejel vrátit? No měl jsem auto bez kol, vyheverovaný na kozách, rozebraný brzdy, vytopenou garáž a čas jen dnes.
A ten termostat, já mám již druhý originál, ale málo to nyní topí (ohřívá) a této značky již třetí kus, dva stály za h... skoro ihned. No a když ho postavíš vedle originálu, tak vidíš jak je na něm šetřeno materiálem. Třeba těsnící kuželka v originálu silná cca 5 mm s gumovým kroužkem je zde nahrazena plechovým kolečkem. Nicméně byl zadarmo (vyreklamovaný) a otvíral při vaření o něco později než ten origo. Takže já mám zatím u této značky 100% zmetků, ten nový uvidím. Pokud bude dobrý, dostanu se na 66% zmetkovitosti. U jednoho se ten plechový kotouček uvolni a spadl, čast termostatu zmizela nenávratně v bloku a druhý se otevřel a již nikdy nezavřel - hřídelka co z něj vylézá byla moc těsně zamáčknutá v tom ms pouzdře a pružinka ji nemohla vrátit. Ve svěráku to šlo, ale když to udělal znova, šel jsem koupit originál a tenhle potom vyreklamoval. Možná ty, které montuješ jsou jiné a nebo jsem měl blbou sérii. Jednou jsem zákazníkovi vyměnil SEDUM rumunských omezovačů brzdového tlaku na zadní nápravu u Dacie, než jsem ho přesvědčil, že si má koupit francouzkej. Víš, co to se mnou dělalo? Ale zase jsem to již dělal docela rychle :lol:
Naposledy upravil(a) Jarda S40 dne 07 led 2006 00:05, celkem upraveno 1 x.

marra
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 1858
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha

Příspěvek od marra »

:oops: na to už nemam slova.... smekám klobouk jsou-li destičky rovný...na volvo bys to neudělal co???? :badgrin:
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2863
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

No asi ne, ale rovný jsou.
Doplnil jsem o tom termostatu.

Honza
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 7938
Registrován: 17 roků
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Bydliště: Č.Budějovice

Příspěvek od Honza »

Jarda S40 píše:No asi ne, ale rovný jsou.
Doplnil jsem o tom termostatu.
Takže si je tam nafušoval!
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2863
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

No jestli jsem třeba nafušovával Hlavní ložiska pro klikovou hřídel, která jsem za mých mladých let taky zaškrabával nebo nerovné hlavy které jsem zaškrabával na tušírovací desce tak ano, nafušoval. Ale to nedokážete pilníkem srovnat destičku o tl. třeba 18 mm na 16 mm aby byla rovná? Nebo těsnící plochu holendru nebo sedla směšovací baterie?

Anonymous

Příspěvek od Anonymous »

black hawk píše:jasně že rozhoduje cena.ale poslední dobou zjištuji ne vždy aby to zase někdo nepřekroutil že ceny origo jsou lacinější než neorigo.nedavno jsem měnil uložení př.tlumičů a pán si ho koupil v elitu za 1450kč a já druhý den zjistil že ve volvu stojí 1120kč.a třeba průtokoměr vzduchu na 70 TDI v boschi stojí 11200kč v MCD 10000kč a ve volvu ho maj výmněným způsobem za 6800kč.jen tak namátkou.
Hawku, výměnným způsobem máš na mysli výměnu za repasovaný díl?

Jinak souhlasím s Jardou, že zkušený mechanik se dokáže orientovat, co je lepší origo a co je lepší druhovýroba. Kdysi jsme byli na semináři, kde se mluvilo právě o výrobcem přesně zadané specifikaci pro výrobu dílu a dodavatel pak pustí na normální trh na pohled stejný výrobek a trochu narýžuje. Třeba zrovna brzdové destičky, které jsou v krabičce např.Volvo dražší než ty samé v pytlíku z obchodu. To samé označení dílu na vlastní destičce, ale jak to, že ty z obchodu za mokra pískají..? :?

To škubání je už pro vás pasé ??? :-D :-D :-D

Honza
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 7938
Registrován: 17 roků
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Bydliště: Č.Budějovice

Příspěvek od Honza »

Marko píše:To škubání je už pro vás pasé ??? :-D :-D :-D
Nejni. napřed to auto musí brzdit! Né :lol: :lol: :lol:
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány

Roger
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2556
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD08 goldAT/V70R AWD98 silverM
Bydliště: Brno/Kyjov

Skubani:)

Příspěvek od Roger »

Mam dotaz jakou chemii pouzit>
a) vycisteni usazenin v nadrzi
b) zbaveni se nakondenzovane vody v palivu
c) vycisteni usazenin ve spalovacim prostoru

Diky vsem za prinosne odpovedi.
_________________
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2 260kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWDrepas
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
This topic is 13 years a 6 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50 - opravy“